adamczik
Napisany 01 lipca 2014 - 18:45
@IQuint, nie masz pojęcia o czołgach i się wypowiadasz. Dlatego jestem przeciw demokracji. Dwóch takich baranów, jak ty się zbierze i przegadają lekarza w sprawie anatomii. E50M, całkowicie zmyślony przez WG. Wymyślili sobie, że jak dadzą nowy silnik to będzie to ewolucja czyli taki średni Tiger 2. Kpina.
MM jest ustawiony i zabugowany, dba o to abyś miał WR 50% (w okolicach), pisałem już o tym wiele. Nie mam zamiaru się nad tym rozwijać ponownie.
Mapy są klaustrofobiczne i bobslejowe, nowe tryby zepsute (bitwy historyczne) i kompletnie niedopracowane. Optymalizacja gry leży i kwiczy, spadki fpsów to norma. Mój komp chodzi na wysokich w Battlefield 3 online z 50 klatkami. W Wot na średnich mam 30 a jakość graficzna jest ogromna. Silnik gry obsługuje jeden rdzeń, nowy Havok ma już 15 lat i obsługuje, uwaga- dwa rdzenie. Moje trzy pozostałe nadal będą leżały odłogiem. Dla porównania Armored Warfare rusza na CryEngine, który wykorzystuje wszystkie cory.
Błędny znikających pocisków i czołgów, strzały za zero, śmieszne rykoszety. Plus rzecz trudna do zwalczenia, za która nie winie WG, ale przeszkadza, masa pomidorów.
Trzy minuty potrzebowałem, aby wymienić największe wady WoT. Gra, która ma potencjał stania się światowym przebojem i "bestsellerem". Ale nie, lepiej doić graczy mając ich jednocześnie w dupie.