adamczik
Edytowany 28 czerwca 2014 - 10:17
@mickey93, czytaj ze zrozumieniem. "Na snajperskim dokładnie było widać, jak pociski lecą w środek czołgu na wysokości spojenia wieży z kadłubem i przelatują przez pojazd jak gdyby nigdy nic."
Po pierwsze IS-8 nawet pod kątem (nie mówiąc o pokazywaniu całego boku) nie zatrzymuje pocisków IS-7 i E100 w kadłub to raz. A dwa, ten nie był pod kątem, tylko centralnie bokiem na nas wyjeżdżał i tak stał. Nawet nie chował się, gdy nie był przeładowany. Na dużym zumie patrzyłem jak trzy pociski po prostu znikają uderzając w jego pancerz, żadnego komunikatu, że trafiłem, że nie trafiłem, że pocisk poleciał na Księżyc. Nic. Po prostu, jak bym nie strzelił.
Żaden pancerz warstwowy nie uchroni Cię przed petardą centralnie w bok z działa o kalibrze 130mm, o dziale E100 nie wspominając, jeśli stoisz bokiem na wprost wroga.
Ja to widzę tak, albo mega zabugowane miejsce na mapie. Albo silnik gry dał "pomidorowi" trochę nieśmiertelności, żebyśmy tak szybko nie przedarli się tą stroną i nie wygrali bitwy, który mieliśmy przegrać.
P.S. Nie podniecajcie się tymi pancerzami przestrzennymi. One naprawdę niewiele dawały. WG wmawiam wam co innego, aby usprawiedliwić niesamowite dingi od radzieckich gówno-czołgów. Najpierw zaczęli gadać, że IS-4 i IS-7 mają te "pochłaniacze dmg'u", potem okazało się, że nawet T-34-85 takowe miał. Śmiech na sali.