kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 1443 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Aktualizacja 9.1
Goldbluszcz, Sobota, 14 czerwca 2014, 18:25
Tagi: patch, wot, 9.1


world of tanks

Od 11.06.2014 można już "odtwarzać" (ach, te błędy w tłumaczeniu) 0.9.1, czyli grać w nową wersje czołgów. Poniżej zbiór zmian jakie ze sobą przyniosła w jednym filmie...

...oraz opisane poniżej troszkę bardziej szczegółowo:

Nowa mapa: Charków

Nowa mapa w trybie Bitew historycznych: Oblężenie Tobruku (Afryka Północna, 1942 r.)

Zastąpi ona bitwę o Kursk, operację Wiosenne Przebudzenie oraz bitwę o Ardeny i będzie jedyną bitwą historyczną dostępną w wersji 9.1.

Odznaki biegłości

To wskaźniki skuteczności bojowej. Każda z nacji ma swój typ malowania na lufie.Liczba ich zależy od średniej ilości obrażeń oraz obrażeń podczas asysty zadawanych przez Was danym czołgiem

Nowe osiągnięcia artyleryjskie

  • Twardy jak skała
  • Za ostrzał przeciwartyleryjski
  • Medal Gore'a
  • Zimna krew
  • Medal Starka

Nowe osiągnięcia w Bitwach drużynowych

  • Ogień i stal
  • Ciężki ostrzał
  • Piroman
  • Obiecujący wojownik
  • Ziemia niczyja

Nowy mechanizm losujący dla czołgów lekkich poziomów IV–VII

world of tanks Oprócz tego zmiana uległy jeszcze:

Mapy

  • Naprawiono pomniejsze usterki na niektórych mapach: Arktyka, Tundra, Komaryn, Wichura i Północny zachód
  • Zmniejszono częstotliwość pojawiania się mapy Ruinberg w ogniu
  • Pomniejsze problemy z teksturami i modelami specyficznych obiektów na mapach zostały rozwiązane.

Zmiany w charakterystykach pojazdów

  • Obniżono maksymalny poziom bitew, w których mogą uczestniczyć czołgi lekkie poziomów IV-VII
  • Zmodyfikowano (w większości przypadków zwiększono) współczynnik widoczności po oddaniu strzału we wszystkich niszczycielach czołgów poza pojazdami premium. Ma to na celu zbliżenie współczynnika do wartości występujących w innych typach pojazdów wyposażonych w te same działa.
  • Zwiększono uszkodzenia zadawane przez działa 76 mm L-10, L-10U, L-10S i KT-28 ze 105 do 110 punktów (poprawiono błąd, w wyniku którego pociski premium zadawały o 5 punktów uszkodzeń więcej niż pociski standardowe)

VK 28.01:

  • Zwiększono o 20% zdolność pokonywania twardego terenu dla zawieszenia VK 28.01.
  • Zwiększono o 18% zdolność pokonywania średniego terenu dla zawieszenia VK 28.01.
  • Zwiększono o 10% zdolność pokonywania miękkiego terenu dla zawieszenia VK 28.01.
  • Zwiększono o 22% zdolność pokonywania twardego terenu dla zawieszenia VK 28.01 Verstarkteketten.
  • Zwiększono o 20% zdolność pokonywania średniego terenu dla zawieszenia VK 28.01 Verstarkteketten.
  • Zwiększono o 11% zdolność pokonywania miękkiego terenu dla zawieszenia VK 28.01 Verstarkteketten.
  • Zwiększono prędkość maksymalną z 60 do 68 km/h.

M4 Sherman:

  • Zwiększono czas celowania działa 105 mm M4 z 2,3 s do 2,5 s.
  • Zwiększono czas przeładowania działa 105 mm M4 z 8 s do 9 s.

A-20:

  • Usunięto dwa górne poziomy bitew z mechanizmu losującego.

MT-25:

  • Zwiększono o 12% zdolność pokonywania twardego terenu dla zawieszenia MT-25.
  • Zwiększono o 11% zdolność pokonywania średniego terenu dla zawieszenia MT-25.
  • Zwiększono o 6% zdolność pokonywania miękkiego terenu dla zawieszenia MT-25.
  • Zwiększono o 14% zdolność pokonywania twardego terenu dla zawieszenia MT-25 (wzm.).
  • Zwiększono o 12% zdolność pokonywania średniego terenu dla zawieszenia MT-25 (wzm.).
  • Zwiększono o 6% zdolność pokonywania miękkiego terenu dla zawieszenia MT-25 (wzm.).
  • Zastąpiono silnik V-16 (600 KM) silnikiem V-16M (700 KM)

Rozgrywka

  • Usunięto bitwy w trybie historycznym: bitwę o Kursk, bitwę o Ardeny i operację Wiosenne Przebudzenie.
  • Dodano pięć nowych nagród dla dział samobieżnych: Twardy jak skała, Ostrzał kontrartyleryjski, Medal Gore'a, Zimna krew i Medal Starka.
  • Dodano pięć nowych nagród w bitwach drużynowych: Ogień i stal, Ciężki ostrzał, Piroman, Obiecujący wojownik i Ziemia niczyja.
  • Opisano dokładniej warunki zdobycie Medalu Bilotte'a, Medalu Bruna i Medalu Tarczaya.
  • Nagroda Operacja Nostalgia została przeniesiona z kategorii pamiątkowych tokenów do odznaczeń specjalnych.
  • Zmieniono warunki zdobycia nagrody Pancerna pięść: gracz otrzyma ją nawet wtedy, gdy jego pojazd zostanie zniszczony.
  • Naprawiono nagrodę Geniusz taktyczny dla przypadków, w których nagroda nie została przyznana mimo spełnienia warunków jej zdobycia.
  • Członkowie załogi mogą być szkoleni dalej w atutach i umiejętnościach nawet jeśli pojazd został uszkodzony.

Grafika

  • Poprawiono drobne problemy graficzne związane z teksturami i deseniami na wielu pojazdach.
  • Poprawiono także drobne problemy związane z teksturami i deseniami niektórych obiektów na mapie.
  • Opracowano na nowo efekty spalin we wszystkich pojazdach.
  • Zmieniono położenie emblematów na niektórych pojazdach.
  • Dodano wyświetlanie specjalnych znaczników na działach (takich jak pierścienie, gwiazdki itd. dla poszczególnych krajów) za zadane uszkodzenia.
  • Dodano efekt „osuwania się” odstrzelonej wieży z kadłuba.
  • Kolizja odstrzelonej wieży z powierzchnią zależy od typu powierzchni.
  • Dodano opcję dynamicznego pola widzenia.
  • Zmieniono układ niektórych ustawień w zakładce grafiki.
  • Zmieniono licznik startowy wyświetlania smug.
  • Poprawiono niektóre błędy i usterki ekranu ustawień grafiki.
  • Poprawiono jakość podstawowych emblematów poszczególnych krajów.
  • Naprawiono drobne pomyłki w modelach czołgów Valentine II oraz Pz.Kpfw. 38 (t).
  • Dodano odpowiednią rozdzielczość dla trybu 5:4
  • Efekty zniszczeń niektórych modeli zostały poprawione

Dźwięk

  • Zaktualizowano bibliotekę dźwięków FMOD.
  • Dodano wyciszenie dźwięku wystrzałów w trybie snajperskim (z wieży).
  • Dodano różnorodne charakterystyki tonalne dźwięków wystrzałów w zależności od kierunku, z którego dochodzi dźwięk (z przodu lub z tyłu działa itd.).
  • Dodano dźwięki obrotu wieży i wyrzucenia pocisku po wystrzale w trybie snajperskim i przy maksymalnym przybliżeniu kamery na wieżę.
  • Zasięg słyszalności dźwięków zwiększono z 300 m do 600 m.
  • Opracowano ponownie dźwięki smugaczy.
  • Opracowano ponownie dźwięki niszczonych pojazdów zgodnie z sugestiami graczy.

Interfejs

  • Status online/offline znajomego na czacie będzie wyświetlany poprawnie bez względu na serwer
  • Maksymalna liczba znaków dozwolona na kanale komunikacyjnym w garażu wzrosła do 512.
  • W zakładce podsumowania w oknie osiągnięć pojawia się ikona klanu i data dołączenia do niego.
  • Wprowadzono poprawki i usprawnienia dotyczące interfejsu w bitwach drużynowych.
  • Dodano wyświetlanie przedziału czasowego w bitwach historycznych.
  • Zmieniono okna dialogowe potwierdzania zmian w ustawieniach graficznych.
  • W bitwach kompanii nie można już rozpocząć bitwy bez dowódcy.
  • Zmieniono kolejność wyświetlania parametrów w zakładce podsumowania na oknie osiągnięć.
  • Przeniesiono ustawienia Gametrix JetSeat z zakładki ogólnej do osobnej zakładki ustawień.
  • Umowa licencyjna jest wyświetlana po zalogowaniu, przed wczytaniem garażu.

Inne poprawki i zmiany

  • Naprawiono niektóre problemy związane z wyłączaniem i zawieszaniem się klienta.
  • Poprawiono „drganie” gąsienic po zmianie pojazdów w garażu przy włączonej grafice HD.
  • Poprawiono problem, który powodował nadmierne obciążenie karty graficznej po minimalizacji klienta.
  • Poprawiono niektóre błędy związane z odtwarzaniem powtórek z bitwy.
  • Poprawiono niektóre błędy związane z interfejsem misji.
  • Poprawiono błąd, w wyniku którego po przebiciu pancerza pojawiał się czasami efekt rykoszetu.
  • Zmieniono efekty eksplozji pojazdów.
  • Poprawiono animację gąsienic.
  • Usunięto usterki dotyczące ruchu kamery w trybie arkadowym.
  • Usunięto problemy z wydłużonym czasem ładowania map przy niskich ustawieniach grafiki.
  • Usunięto usterkę skutkującą wyświetlaniem wyposażenia zamontowanego w pojeździe w losowej kolejności podczas bitwy.
  • Usunięto usterkę skutkującą brakiem efektów i komunikatów po trafieniu pocisku w czołg.
  • Naprawiono błąd skutkujący krótkoterminowym spadkiem wydajności po przełączeniu w tryb snajperski przy jakości terenu ustawionej poniżej maksimum.
  • Usunięto usterkę skutkującą zwiększeniem rozrzutu podczas przełączania się między trybem zwykłym i artyleryjskim przy wciśniętym prawym klawiszu myszy.
  • Usunięto niektóre błędy występujące podczas przełączania się między sojusznikami w trybie po zniszczeniu.
  • Naprawiono nieprawidłowe wyświetlanie smugaczy (niektóre z nich przelatywały przez pojazd).
  • Naprawiono spadek wydajności podczas strzelania z broni automatycznej.
Źródło: WoT

Dyskusja
oRkA
Napisany 14 czerwca 2014 - 23:44
#1

użytkownicy
Po ilu walkach pojawia się malowanie?

Goldbluszcz
Napisany 15 czerwca 2014 - 09:19
#2

użytkownicy
Poziomy, za które otrzymuje się kolejne znaczniki:
1 znacznik - więcej średniego dmg na bitwę, niż 65% graczy
2 znaczniki - więcej średniego dmg na bitwę, niż 75% graczy
3 znaczniki - więcej średniego dmg na bitwę, niż 95% graczy

Naliczanie zaczęło się po wprowadzeniu wersji 9.1 więc na starcie każdy ma takie same szanse. Raz przyznany znacznik nie jest później odbierany.

adamczik
Napisany 15 czerwca 2014 - 10:56
#3

użytkownicy
FV215b otrzymał ninja nerf. Jeździ kilka km wolniej niż przed 0.9.1. Kolejny czołg, który był lepszy od IS-7 jest sprowadzany za kłaki na ziemię. Brawo WG.

mickey93
Napisany 15 czerwca 2014 - 11:03
#4

użytkownicy
czasem nie jeździ wolniej na zmodyfikowanych mapach? tj pod górkę :P?

adamczik
Napisany 15 czerwca 2014 - 16:05
#5

użytkownicy
W specyfikacji ma mniej km/h niż miał. FV na prostej był szybszy od IS-4, wczoraj po kilku testach, wyszło, że jest od niego wolniejszy.

Prolog
Napisany 23 czerwca 2014 - 10:27
#6

użytkownicy
Hoho, lekki boost dla 3 scoutów. Ha, czyżby WG zauważyło, że już prawie nikt nie gra scoutami? (mówię o scoutach z prawdziwego zdarzenia, na starych końcach drzewek light tanks, czyli nie o AMX, czy T71) Speed VK'i mocno zwiększony, sam mam prawie 2k bitew na niej, ale i tak ani na niej nie grałem, ani nie widziałem tego czołgu w grze chyba od pół roku po tym jak dostała takiego nerfa, że nie została choć jedna osoba, która by jej nie sprzedała. Z wszystkich nerfów ten właśnie był dla mnie najdotkliwszy, grałem w WoT'a dla rozrywki i żaden pojazd nie dostarczał mi jej tyle co VK przed nerfem. A teraz chcą znów zachęcić do grania, lecz cóż mi po prędkości gdy reszta stat nadal jest na poziomie M3 Lee...


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.