kliknij aby powiększyć
1920x1200 : 527 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
W piątek World of Tanks dostanie małą aktualizację
kurkusmaximus, Czwartek, 24 kwietnia 2014, 10:59
Tagi: patch, aktualizacja, 0.9


world of tanks

Nie wszystkich uradowało wprowadzenie nowego patcha do World of Tanks. Wielu użytkowników skarży się na spadek FPS(generowanych przez silnik gry, ramek na sekundę) - nawet o 20, dzięki czemu mają mniej płynny obraz. Gra też częściej wywala do pulpitu. Niektórzy natomiast doświadczyli wzrostu FPS, ale patrząc na fora, wydaje się ich mniej niż tych niezadowolonych.

W piątek o 6 rano, deweloperzy wgrają łatkę na serwery World of Tanks. Przewidywana jest przerwa w działaniu gry, nawet do 45 minut.

Nowa łatka wprowadzi następujące zmiany:

  • zostanie usunięty bug powodujący wywalanie się klienta gry
  • usunięto bug powodujący blokadę klienta, podczas ściągania danych o czołgistach (błąd występował m.in. gdy zaakceptowałeś zaproszenie do plutonu od gracza z innego klastra serwera)
  • częściowo usunięto błąd powodujący zamrożenie gry, po zniszczeniu wrogiego czołgu
  • poprawiono wydajność algorytmów odpowiedzialnych za efekt eksplozji, towarzyszący oderwaniu się wieżyczki czołgu, na skutek zniszczenia magazynu amunicji
  • usunięto błąd powodujący zniknięcie tekstury działa na zniszczonym czołu IS-3
  • usunięto błąd powodujący znikanie złota, po zakupie tymczasowego kamuflażu lub emblematów
Źródło: FTR

Dyskusja
deffit
Napisany 24 kwietnia 2014 - 11:13
#1

użytkownicy
znaczy sie że nie poprawią nic.

MychaBP
Napisany 24 kwietnia 2014 - 12:43
#2

użytkownicy
jak to nic? Myślałem ze gra sypie mi się prze mody, a z tego wynika że ruscy coś zepsuli. Przypadek? Nie sądzę. Jak to się poprawi i wzrosną fpsy, to sytuacja wróci do stanu z przed 9.0
Ciesz się że łatkę wprowadzają teraz, a nie za miesiąc albo dwa z kolejnym paczem.

yuds
Napisany 24 kwietnia 2014 - 15:17
#3

użytkownicy
O tak!!! Cieszmy się bracia, bo zawsze może być gorzej - żenada...

MattxXx
Napisany 24 kwietnia 2014 - 15:25
#4

użytkownicy
eh może i dla ciebie coś poprawią ale i tak dalej będzie problem jak się mody wgra będzie ogromny spadek FPSów wystarczy że wgrasz taki celowniki już masz od 10 do 15 FPS mniej na minimalnych a bez modów to na ultra spokojnie można grać ale co tu gadać zobaczymy jak wprowadza łatkę czy to coś pomoże bo ja na te błędy się nie uskarżam

oRkA
Napisany 24 kwietnia 2014 - 20:34
#5

użytkownicy
Ej, pierwszą wieże Pantery powinni też poprawić, bo na jarzmie działa nie pojawiają się ślady po trafieniach (Chociaż mam wrażenie, że na tej wieży w ogóle nie pojawiają się dziury po kulach).

WOT-owiec
Napisany 24 kwietnia 2014 - 22:50
#6

użytkownicy
Lol ile można, jak poraz kolejny czytam o modach to mi się niedobrze robi, ja mam 16k btw. i nie narzekam .

MychaBP
Edytowany 25 kwietnia 2014 - 11:21
#7

użytkownicy
Skoro WOT jest taki zły i macie na nim mniej klatek niż wyciągała by nokia 3310 to po co w ogóle gracie w tę grę? Mi osobiście WOWp nie leży i nie ruszam go kijem przez szmatę. Jak wam to tak przeszkadza poszukajcie innego tytuły. Na horyzoncie są już 2 nowe o bardzo zbliżonej tematyce. Ale zaraz zaraz, przecież jak na forum wspomni się o WT GF to nagle odzywa się wieki dupościsk "łola boga WOTa obrażajo!!!". Połowa z tych którzy jęczą jak to źle i niedobrze staje w pierwszej linii obrony czołgów od WG.

Ja gram na średnich ustawieniach + najwyższe dla modeli czołgów i na moim laptopie Samsung r580 z paczką modów od aslaina (xvm(bez zmian czcionek etc.), mapka, damage panel malowanie trafień) wyciągam 40-60klatek. Zwiechy zdarzają się tylko w momencie niszczenia czołgu ale podobno mają to teraz poprawić. Na takich ustawieniach czy mam mody czy nie, nie zauważam różnicy.

WOT nie jest demonem wydajności to prawda oczywista. Więc jak korzystacie z niezoptymalizowanych, albo źle napisanych modów to sami sobie w stopę strzelacie.



ps.

nauczcie się cieszyć małymi rzeczami, bo jak tego nie potraficie to i wielkie was nie ucieszą.

Dzekster
Napisany 25 kwietnia 2014 - 11:43
#8

użytkownicy
zaktualizowane i niespodzianka, pierwsza bitwa wypad z gry, ok może restart kompa, zrobione, 2,3,4,5,6 bitwa super nic sie nie dzieje i w trakcie 7 wypad z gry, 8,9,10 znów jest ok, 11 bitwa wypad z gry, no to poprawili niech ich ... trafi w czoło

adamczik
Napisany 29 kwietnia 2014 - 01:26
#9

użytkownicy
6 minut czekania na bitwę historyczną i nic. Tragedia. Dlaczego zrobili tak małe te bitewki? 15 niemieckich pojazdów, 30 radzieckich i od razu problem by zniknął. Jaki sens ma walka 7 niemców i 8 lub 9 tragicznych ruskich złomów i amerykańsko-angielskich blaszaków? Bitwy 7x7 to też porażka. Zamiast tego wprowadziliby superplutony pięcioosobowe i wyczyścili MM. Skoro nie mogą zrobić, aby działał na zasadzie wn7 to niech chociaż w nim tyle nie grzebią i psują go do reszty.

Mogliby wprowadzić, wzorem Red Orchestry głosowanie na mapę po każdej bitwie. Gracze zostają nadal w grze i mają 15 sekund na wybranie kolejnej mapki. A nie 15 razy na Campinówce w ciągu 20 bitew.

MychaBP
Napisany 29 kwietnia 2014 - 09:29
#10

użytkownicy

zostanie usunięty bug powodujący wywalanie się klienta gry[ok to działa]

usunięto bug powodujący blokadę klienta, podczas ściągania danych o czołgistach (błąd występował m.in. gdy zaakceptowałeś zaproszenie do plutonu od gracza z innego klastra serwera)[ok to działa]

częściowo usunięto błąd powodujący zamrożenie gry, po zniszczeniu wrogiego czołgu [nie czuję żadnej poprawy]

poprawiono wydajność algorytmów odpowiedzialnych za efekt eksplozji, towarzyszący oderwaniu się wieżyczki czołgu, na skutek zniszczenia magazynu amunicji [nw tyle rzadkie że niezauważalne]

usunięto błąd powodujący zniknięcie tekstury działa na zniszczonym czołu IS-3 [nie widziałem takowego błędu]

usunięto błąd powodujący znikanie złota, po zakupie tymczasowego kamuflażu lub emblematów [na szczęście nic mi nie zniknęło]

@adamczik
historyki można o kant dupy potłuc.
7x7 jest ok przynajmniej grasz swoim zespołem i jesteś w stanie koordynować działania. Chyba ze popylasz w randomkowych zespołach 7x7 z pomidorkami...
MM działa dobrze, dobrze dla WG. Ciągnie wszystkich do 50% i choć byś się zesrał i tak masz małe pole do popisu w randomkach.

a co do ostatniej propozycji. Nie zrobią tego. WT tego niema, w Armored Warfare też pewnie tego nie będzie to po co się męczyć i wychylać przed szereg?

"żeby gracze byli zadowoleni, i gra się rozwijała w dobrym kierunku" Nie. Wprowadzenie tego nie wpłynie znacząco na to czy ludzie kupią prymkę czy nie, czyli niema co sobie tym głowy zawracać.

adamczik
Napisany 30 kwietnia 2014 - 18:32
#11

użytkownicy
Wiem tylko tyle, że wargaming jest najbardziej przepłaconą firmą deweloperską w historii. Nic nie robią i koszą miliony. A gdy już coś zrobią to jest to tak spaprane, że nie nadaje się do użytku. Po prostu poezja.


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.
Projekt i wykonanie strony ArtCoders © 2010 r.