kliknij aby powiększyć
1680x1038 : 1331 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Dyskusja
MIchal_PL96
Napisany 22 marca 2014 - 14:27
#1

użytkownicy
Dziś jeszcze postaram się dodać Shermana i T-54, ale na razie tłumaczę pewien tekst, który mam nadzieję, ukaże się wieczorem ;)
Jak są jakieś specjalne życzenia żeby pokazać to mówcie.

dzordzan
Napisany 22 marca 2014 - 18:02
#2

użytkownicy
Pięknie


ciekawe co na to fanboje WT ;)


Ja powiem, że ma przejebane, a w szczególności jak zrobią optymalizacje wielordzeniową, a mają to zrobić :)

Vulpix
Napisany 22 marca 2014 - 18:41
#3

użytkownicy
Ja bym prosił aby pokazać te nowe cudeńka czyli PzKpfw IV Ausf. A , PzKpfw IV Ausf. D , PzKpfw IV Ausf. H oraz StuG Ausf. B :D

Czy ten epicko wyglądający garaż będzie tylko po zakupieniu konta premium ?

Scytian
Edytowany 22 marca 2014 - 19:33
#4

użytkownicy
@dzordzan
No wygląda to bardzo ładnie, tylko jest jeden "malutki" problem, W tym patchu poprawią tylko 10 modeli czołgów, jak pójdzie to dalej w takim tempie to nowe modele wszystkich czołgów w grze ujrzymy najwcześniej za rok. WG nic nie wspominało o porządnej obsłudze wielu rdzeni, tylko tyle że Havok będzie działał na osobnym rdzeniu.

Ale ogólnie wygląda to ciekawie, postanowiłem że dam jeszcze jedną szansę WoT-owi przed premierą WT-GF, ale niestety WG zrąbało test serwer i dawni Beta-testerzy z EU nie mogą wbić na serwer, oficjalne stanowisko WG w tej sprawie jest takie: nie naprawimy tego bo nie to jest testowane (inaczej: mamy to gdzieś).

Poza tym gadziny nie mają gorszych modeli:
http://i.imgur.com/rOHltzn.jpg

Kosciu Gosciu
Napisany 22 marca 2014 - 19:59
#5

użytkownicy
@dzordzan
Garaż będzie na całą wersje.
Dodajcie zdjęcia z lepszym zawieszeniem.

MIchal_PL96
Edytowany 22 marca 2014 - 20:19
#6

użytkownicy
Spoko, jutro rano dostaniecie ogromne "Na tropie" i obsługa wielu rdzeni jest potwierdzona. Mają być 2: garaże dla konta premium inne i dla standardowego inne, ale nie wiem, z której wersji konta jest ten, będziemy wiedzieli w drugim teście. Liczba modeli z patcha na patch będzie się zwiększać co oznacza, że do wakacji powinny być już wszystkie zrobione.

Na razie nie mam jak przetestować zawieszenia bo za szybko wszystko się dzieje, ale Pz IV i Stugów porobię screeny jak mnie wpuści (czekam w kolejce).

SzalonyChemik
Napisany 22 marca 2014 - 20:33
#7

użytkownicy
@dzordzan
Wygląda to porównywalnie z War Thunderem, tu się zgodzę. Niemniej jednak śmieszy mnie takie podejście: "Ja powiem, że ma przejebane, a w szczególności jak zrobią optymalizacje wielordzeniową, a mają to zrobić :)".
Ja powiem tak: "Jak babcia wyhoduje wąsy to zostanie dziadkiem".
Bezpieczniej nie wypowiadać się na temat tego co dopiero będzie, ale czego jeszcze nikt ani nie widział ani nie sprawdził. Tym bardziej porównywanie tego, co aktualnie np. w takim War Thunderze jest (w tym wypadku optymalizacja) do tego z w WoT dopiero będzie, nie ma najmniejszego sensu. Poczekajmy do momentu, w którym WoT faktycznie poprawi optymalizację i wprowadzi wsparcie wielu rdzeni i wtedy porównujmy - to co jest z tym co jest. Przecież nikt chyba nie spodziewa się, że WT będzie stał w miejscu.
Niemniej jednak to, że WoT poprawia jakość grafiki (czy nawet optymalizację kiedyś w nieokreślonej przyszłości) ma dla mnie marginalne znaczenie. WT jest dla mnie znacznie ciekawszy ze względu na zastosowaną tam mechanikę.

dzordzan
Napisany 22 marca 2014 - 20:53
#8

użytkownicy
@Chemik

Właśnie czytając opisy tej gry zapowiada się że nie będzie grywalna, tylko będziemy mieli piękną grafikę, i duże mapy, po których będzie można sobie robić off-roady czekając aż ustrzeli nas samolot :).


Nie grałem, nie wiem jak tam będzie na 100%, ale nie jestem zainteresowany, chyba że dla weteranów z WoT będzie możliwość przeniesienia części już odblokowanych pojazdów.


Problem właśnie w tym, że wszyscy wychwalali WT, że grafika cud, miód i orzeszki, a WoT tu im taki zonk zrobił i wprowadzi to samo, tyle że szybciej i z góry z lepszej pozycji (ma już miliony graczy, którzy stracili powód zmiany gry na WT, bo lepsza grafa). Dlatego napisałem, że mają z dnia na dzień coraz mniejsze szanse na powodzenia ( w skrócie przejebane ), ale życzę im sukcesu z całego serca, bo faktycznie może na innych kwestiach mechaniki gry mają lepsze rozwiązania. (na pewno nie z czołgami stricto historycznymi ;)


Mi osobiście w WoT przeszkadza tylko system losowania, ale akurat to ciężko dobrze rozwiązać :)

SOJUZ
Napisany 22 marca 2014 - 21:02
#9

użytkownicy
@ dzordzan

Przejebane to ma wg ze swoją polityką kłamstw. Obsługi wielu rdzeni nie będzie i jest to potwierdzone ( tylko havok będzie działał na osobnym rdzeniu . Co z tego, że dodają nowe modele czołgów, jak gra stoi w miejscu i optymalizacja woła o pomstę do nieba. Wg spieprzyło robotę osiadając na laurach, zamiast się dalej rozwijać to siedziało i pierdziało w stołek licząc dziengi. Dopiero po jakim czasie ogarnęli się, że są 100 lat za wt ze swoimi kartonowymi czołgami, i zamiast coś poprawić w tej grze to jak narazie zwiększyli ilość reklam wota i wowp. Prawda jest taka, że wg jest już na straconej pozycji, i jak dojdą te nowe czołgi od obsidian to już raczej nikt nie będzie chciał grać w wota i pamiętać o nim

MIchal_PL96
Edytowany 22 marca 2014 - 22:42
#10

użytkownicy
Mylisz się, Storm przynajmniej 2 razy potwierdził, że na początku zostanie wprowadzone działanie Havok'a na oddzielnym rdzeniu, a dopiero potem obsługa wielu rdzeni przez samą grę. Chociaż mi i tak to różnicy nie robi póki gra chodzi mi w 60 fpsach na max detalach.

Obiecane czołgi w różnych konfiguracjach https://www.dropbox.com/sh/1fme4rn8bulg0rl/NqhZOaFvWV

SOJUZ
Napisany 23 marca 2014 - 01:18
#11

użytkownicy
@ MIchal_PL96

to zrozum, że ich potwierdzenia to w 95% bajki, i obiecanki cacanki

MIchal_PL96
Edytowany 23 marca 2014 - 02:15
#12

użytkownicy
Może, może nie, zazwyczaj jak mówią, że na pewno coś wprowadzą to wprowadzają, ja nie pamiętam takiej sytuacji gdzie o czymś film zrobili i z tego zrezygnowali. Powtórzę jeszcze raz, WT to najlepsze co się mogło WoT'owi przydarzyć i wydaje mi się, że ze względu na rywalizację WG obsługę multicore'a wprowadzi, nie ze względu na prośby graczy. Powtórzę również to iż mi to różnicy nie robi czy gra chodzi na jednym rdzeniu czy na czterech.

Natomiast bitwy historyczne to miodzio :)

SzalonyChemik
Napisany 23 marca 2014 - 10:17
#13

użytkownicy
@dzordzan
Po czym wnosisz, że WT ma być niegrywalny? Oglądając dziesiątki filmów z testów nie zauważyłem nic co by to sugerowało.
Naprawdę sądzisz, że dla większości graczy powód do przejścia na WT to tylko grafika? Wydaje mi się raczej że, dla większości, w tym i mnie, powodem jest inne podejście od mechaniki. To, że systemu spotowania de facto w tej grze nie ma - czołg możesz wypatrzeć z odległości kilometra i więcej, gra cały czas wyświetla jego model, nie znika kiedy czołg przestaje być wyspotowany/jest poza zasięgiem. To, że prototypów praktycznie nie ma, a czołgi mają konfiguracje historyczne. To, że z zasady starcia toczą się na większych dystansach między stacjonarnymi pojazdami - nie tak jak w WoT gdzie często czołgi-wyścigówki krążą wokół czołgów-bunkrów w odległości 10m, a czołg-bunkier nie może nic na to poradzić.
Grafika to tylko wisienka na torcie.

MIchal_PL96
Napisany 23 marca 2014 - 13:38
#14

użytkownicy
Zgadzam się z kolegą wyżej, ale mają ogrom rzeczy do poprawienia moim zdaniem. Dalej uważam, że mnóstwo ludzi będzie grało w obie produkcje jednocześnie bo WT to bardziej symulator i czasem daje frajde a WoT to bardziej zręcznościówka, w której jakby nie patrzeć wszystko szybko się dzieje (nie mówię o randomach typu el-haluf...)

adamczik
Napisany 23 marca 2014 - 17:59
#15

użytkownicy
Dziś odbyłem pierwsze bitwy w WT, 3 lata gry w WoTa, setki złotych wydanych na złoto i czołgi premium, i bez żalu zostawię ten kicz. Zamknięta beta, w której jest to co w WoT nie ma do tej pory i nie wiadomo czy będzie kiedykolwiek plus np. fizyka, która w WoT weszła po 4 latach od startu zamkniętej bety. WarGaming ma przesrane. Nie dość, że Ground Forces to jeszcze Armored Warfare ma wyjść w tym roku.


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.