kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 951 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
War Thunder: Wywiad z bajtek5 dla world-of-tanks.eu!


world of tanks

War Thunder ewidentnie jest już znany całej społeczności World of Tanks, każdy doskonale wie o Zamkniętych Beta Testach i o rosnącej konkurencji! Jeden z graczy zajmujących miejsce przy stole Polskiego Community Team War Thunder, a mianowicie lider polskiego zespołu oraz uczestnik ZBT Wojsk Lądowych zdecydował się udzielić kilka odpowiedzi na nasze pytania. Poznajcie bajtek5!

world of tanks

(Sz)lachciak: Jak oceniasz aktualny stan Closed bety, ile twoim zdaniem może jeszcze potrwać, czy występuje w niej dużo błędów?

(B)ajtek5: Na wstępnie chciałbym się ze wszystkimi przywitać! Przechodząc do pytań - trudno ocenić aktualny stan ZBT (Zamknięte Beta Testy), jest to zbyt ogólne pytanie. Na pewno rozwijamy się bardzo dynamicznie, z dnia na dzień pojawiają się nowe pojazdy, niwelujemy błędy w poprzednich maszynach, a także występujące bugi na mapach. Właśnie w tym momencie pragnę gorąco podziękować również graczom, bez których nie udałoby nam się osiągać tak wielkiego sukcesu. Wiele rzeczy zależy od naszych czołgistów. Jedni zwyczajnie grają w "czołgi", inni zaś, w każdym tygodniu dorzucają nam nowe problemy, z którymi musimy się jak najszybciej uporać.

Myślę, że nie skłamię jeśli powiem wprost, iż staramy się z każdym krokiem sięgać coraz wyżej niż konkurencja. Wargaming dokonał idealnego posunięcia trafiając w nisze rynku gamingowego, więc jeżeli chcemy z nimi rywalizować nie możemy wypuścić takiego samego, ani podobnego produktu. Musimy wypuścić produkcję, która będzie zdecydowanie lepsza, dlatego też tak bardzo zależy nam na pozbyciu się wszelakich błędów mogących przeszkadzać nowym graczom. Jesteśmy znacznie młodszym i kolosalnie mniejszym zespołem, z doświadczeniem głównie w tytułach odnoszących się do symulatorów lotniczych.

Reasumując, Otwarta Beta ujrzy światło dopiero w momencie, kiedy wyeliminujemy podstawowe błędy. Na dzień dzisiejszy nie ma dokładnej daty, może to być wiosna, lato, a nawet jesień.

Sz: Mapy w War Thunderze są ewidentnie większe niż u konkurencji. Jak to się przekłada na rozgrywkę i zachowanie graczy?

B: Gracz czuje wielkość mapy, przestrzeni. Wzbijając się w powietrze widzimy na pewnej wysokości, że ziemia jednak jest okrągła **śmiech**, czujemy prędkość, widzimy jak świat się zmienia. Rozmiary map pozwalają na zastosowanie różnorakich taktyk ataku, nie ma wyznaczonych (głównych) miejsc starć. Czwórka przyjaciół może polecieć na niskiej wysokości w czterech Jerach (bombowiec rosyjski o sporym tonażu), okrążyć wroga i zbombardować nieprzyjacielskie lotnisko odwracając szalę zwycięstwa na swoją stronę. Tak samo gracz w czołgu może wybrać niekonwencjonalną szansę i przy odrobienie szczęścia oraz umiejętności znaleźć się na tyłach wroga.

world of tanks

Sz: W World Of Tanks po najechaniu na budynek zawala się, to samo tyczy się płotków drzew i tak dalej. Jak to się ma w produkcji od “ślimaków”?

B: Owszem, lecz tak naprawdę możliwość zniszczenia danego obiektu zależy od wielkości i wagi naszego czołgu. Tygrys Bengalski (Pz.Kpfw.VI Tiger II) bez problemu poradzi sobie ze średniej wielkości sosną, zaś w przypadku T-60 problemem już będzie malutkie drzewko. To samo tyczy się materiału z którego zrobiony jest obiekt (płot z drewna zniszczymy bez problemu, zaś ten z kamienia już niekoniecznie tak szybko).

Jeżeli chodzi o budynki i ich model zniszczeń to zdecydowanie musimy poczekać, na chwile obecną nie mamy żadnej miejskiej mapy, ani też zabudowań na jakiejkolwiek mapie. Myślę, że wraz z nową aktualizacją przyjdzie kilka nowych map, a także spore zmiany, które mogą ucieszyć graczy.

Sz: Między graczami wybucha sporo kłótni na kilka tematów, pierwszym z nich są czołgi w grze. Wiele osób uważa za stosowne wprowadzenie chociażby znanego wszystkim Mausa, inni wolą pozostać przy tradycyjnych maszynach. Jakie jest twoje zdanie na ten temat?

B: Zdecydowanie obstawiłbym się przy tych pierwszych, gry mają za zadanie dostarczać nam rozrywki, a także pozwalać na to, co nie jest możliwe, bądź nie było w świecie realnym. Maus powstał jako prototyp, więc nie był to "papierowy" czołg. Myślę, że prawdopodobnie zdecydujemy się na jego wprowadzenie, ale jest to dość daleka przyszłość. Polityka firmy zakłada skupianie się na istniejących maszynach (rzadziej prototypach), a aktualnie musimy się właśnie skoncentrować na tych tradycyjnych czołgach, ich wprowadzeniu, a także dopracowaniu.

Sz: Oglądając twoje filmy łatwo zauważyć, że gracze zajmują się w dużej mierze kampieniem. Czy sądzisz, że jest to w jakimś stopniu uciążliwe?

B: Niestety, masz tutaj całkowitą rację. Głównie jest to spowodowane budową mapek, a także ich wielkością, które w moim odczuciu są zdecydowanie za małe. Pozwalają bez problemu na skampieniu się na wroga przy sojuszniczych punktach odrodzenia, to samo tyczy się skał i krzaczków przy głównych drogach. Moim zdaniem mapy powinny być przynajmniej trzy razy większe niż obecnie - lasy, stepy, może jakiś Stalingrad? Właśnie taka mapa, z miastem, z lasem dookoła, a także olbrzymimi stepami sprawdziłaby się idealnie.

world of tanks

Sz: Na chwile obecną beta testerzy do dyspozycji cięższego lotnictwa pokroju B-17 czy Lancasterów, lecz co gdy się takowe pojawią na polu bitwy nad czołgami? Gra może stać się dosyć trudna a wręcz niegrywalna po zrzuceniu bomby 4000 funtowej z Wellingtona na czołgi. Co o tym myślisz?

B: O tą kwestię już bym się nie martwił, owszem Blockbuster (4000Lb) będzie w stanie namieszać. Ale takie przykładowe 500 funtówki trzeba będzie porządnie wycelować w np. IS-2 żeby mu coś zrobić. Podczas wojny czołgi często przewracały się, gdy jakaś większa bomba trafiła kilka metrów od nich, ale po ich podniesieniu nadal były zdolne do służby i dalszej jazdy. Ponadto B-17 i Lancaster to wielkie, latające krowy, które po zejściu na niższy pułap zostaną zasypane salwami z samobieżnych dział przeciwlotniczych, takich jak: Wirbelwind czy Ostwind.

world of tanks

Sz: Jakie są twoim zdaniem główne wady i zalety War Thundera w stosunku do World of Tanks?

B:Trudno powiedzieć ponieważ są do dość odmiennie produkcje i dla każdego co innego będzie zaletą, a co innego wadą. W mojej osobistej opinii zaletą jest niewątpliwe system zniszczeń, gdyż każdy z modułów po uszkodzeniu w jakiś sposób oddziałuje na obecną rozgrywkę. Ponadto model zniszczeń, odlatujące ekrany przeciwkumulacyjne, skrzynki, wykrzywione błotniki, a często po następnym strzale ich brak, możliwość poruszania się czołgu nawet na uszkodzonej gąsienicy. Dołóżmy do tego optymalizację, oprawę graficzną oraz dźwiękową, a także szczegółowo wykonane modele.

Wszystkie te aspekty w moim odniesieniu sprawiają, że gra staje się przyjemniejsza, nie spotkamy tutaj magicznie znikających czołgów ani strzałów za zero, co najwyżej będziemy mieć problem z przebiciem pancerza przeciwnika. Wracając jeszcze do tej drugiej części, czyli wad. W grę na pewno jest się trudniej wkręcić nowym graczom, tutaj WOT ma tą przewagę, że bitwy zręcznościową są proste, łatwe i szybkie, zaś paski życia pozwalają na popełnianie błędów - owszem, oberwiemy, ale na pewno nie zejdziemy na strzała. Każdy z nas ma inne gusta, jeden woli blondynki, drugi brunetki. Zobaczymy, których wielbicieli będzie więcej.

Sz: Z filmów można wywnioskować, że wiele starć kończy się po otrzymaniu 1 celnego strzału. Zatem jak przetrwać przez dłuższy okres czasu, nie mówiąc tu o grzaniu tyłka w bazie?

B: Jak przetrwać? Na pewno nie grać tak jak Bajtek **śmiech**. Nie mam doświadczenia, ani wiedzy o gąsienicowych potworach. Od dziecka kochałem lotnictwo i wszystko co tylko potrafiło latać, ale realia wojny niestety takie są, że wystarczył jeden celny strzał. Przede wszystkim musimy zastosować odpowiednią taktykę, również pomaga kątowanie i zdecydowanie atakować w grupie, sami jesteśmy łatwym celem.

world of tanks

Sz: Niejednokrotnie narzekałeś na fizykę, w twoich filmach pojawiały się śmieszne sytuacje (na przykład podjazd Tigerem II pod górke podczas #8 części z serii “Beta na kółkach”). Czego w niej brakuje i co Devsi powinni poprawić?

B: Widzę, że mam nowego fana! Owszem, pomimo krążących opinii o mnie samym i mojej stronniczości, to lubię też ponarzekać na to co mi się nie podoba, ale do pewnego stopnia, gdyż jako pracownik Gaijin mam świadomość, że ten błąd w najbliższym czasie zniknie. Devsi cały czas skrupulatnie pracują nad fizyką. Mamy problem ze zbalansowaniem jej, lepiej chyba zabrzmi - wyważeniem pod czołgi, tak żebyśmy czuli, że Tygrys to jednak Tygrys, a nie Toyota Supra przystosowana do driftu. Pomimo, że jest już zdecydowanie lepiej to nadal pozostało dużo pracy przed nami. W priorytetach znajduje się właśnie Tygrys II, którego model jazdy musimy bardzo mocno poprawić.

Sz: Co myślisz o grafice i mechanice gry? Mamy już odpadające części czołgów, świetne zawieszenie… ale czy czegoś ci brakuje?

B: Grafika jest przepiękna, nie będę ukrywał, że każdego dnia powalają mnie na kolana modele czołgów, to samo z pracą ich zawieszenia i tym do jakiego stopnia możemy uszkodzić wizualnie naszą maszynę. Brakuje wielu rzeczy, ale wiadomo, że nie wolno być niecierpliwym. Z wielką chęcią zobaczyłbym odpadające ściany budynków po trafieniu, czy nocne bitwy z użyciem noktowizora (będzie zamontowany na Panterze). Wszystko to zostanie z czasem wprowadzone, nam pozostaje czekać cierpliwie.

world of tanks

Sz: Jak wygląda losowanie? Czy tak samo jak w przypadku samolotów (samoloty II ery maksymalnie z samolotami III ery)?

B: Tutaj nie ma co za dużo mówić, losowania odbywają się na tej samej zasadzie co w samolotach. Wiadomo, że system er kolosalnie przyśpieszył czas oczekiwania na przeciwników, jednak ja byłem, jestem i będę zwolennikiem starego systemu z aktu. 1.35, który pomimo długiego czasu oczekiwania nie robił nam niespodzianek w postaci maszyn o kilka poziomów lepszych.

world of tanks

Sz: Czy czołgi są dobrze zbalansowane? A może gracze wolą bardziej grywać jedną nacją, a niżeli drugą?

B: Czy są dobrze zbalansowane okaże się po zaimplementowaniu do gry wszystkich modeli, które się dotychczas pojawiły podczas ZBT, na chwilę obecną trudno mówić o balansie pomiędzy kilkoma maszynami, ale nie zauważyłem żeby jakiś czołg był "specjalnie uzdolniony".

Sz: Czy Flakpanzer daje sobie jako tako rade? Co myślisz o wprowadzeniu do rozgrywki kolejnych pojazdów tego typu?

B: My nazywamy go żartobliwie Flakuś! Oczywiście, niesamowicie spisuje egzamin przeciwko dwupłatowcom, ale myślę że jego następcy spokojnie narobią problemów wszystkim chętnym do niszczenia czołgów z powietrza. Wystarczy tylko spojrzeć na uzbrojenie takiego Wirbelwinda, 4 x 30mm. Zdecydowanie oduczy on latania na niskich pułapach.

Sz: W World of Tanks gdy czołgi się zderzą oba tracą punkty wytrzymałości, których nie ma w Ground Forces. Jak wygląda zderzenie się dwóch czołgów w tej produkcji?

B: W chwili obecnej nie mamy wprowadzonego pełnego modelu zniszczeń. W związku z tym dochodzi często do sytuacji, w których czołgi wjeżdżają na siebie, ale nic się nie dzieje. Będzie to zmienione w niedalekiej przyszłości do stanu w którym czołg ciężki będzie w stanie staranować, bądź zgnieść jakiś lżejszy czołg. Oczywiście już teraz możemy zepchnąć przeciwnika ze skały, ale samo zderzenie oprócz uszkodzenia gąsienicy nic nie powinno mu zrobić.

world of tanks

Sz: Jakich czołgów brakuje ci w obecnie opublikowanych drzewkach?

B: Obiekta 704 z BL-10 **śmiech**. Uwielbiam ten czołg w Wocie, ale na poważnie. Z chęcią zobaczyłbym więcej dział przeciwlotniczych, pojazdów opancerzonych, może jakąś linie artylerii. Osobiście nie mam jakiegoś specjalnego dyskomfortu z powodu braku jakiegoś czołgi, wg mnie drzewka są bardzo dobrze przygotowane i na pewno zostaną jeszcze zmienione przez dodanie nowych maszyn.

Sz: Czy mógłbyś w dokładniejszy sposób opisać działanie wsparcia artyleryjskiego, które mogą wezwać czołgi lekkie?

B: Trudno odpisać dokładnie coś, co jest prostą czynnością. Wsparcie artyleryjskie działa jako jedna z końcowych modyfikacji. Wystarczy krzyknąć przez radio, podać namiary i z nieba spada niszczycielka salwa artylerii, która nie grzeszy celnością. Oczywiście, potrafi uszkodzić przeciwnika w pewien sposób, ale nie na tyle żeby odmienić losy bitwy.

Sz: Co możesz powiedzieć o dźwiękach w War Thunder? Ponoć są bardzo dopracowane.

B: Powiedziałbym więcej, są przecudowne. Akurat w aspektach dźwiękowych Gaijin (wydawca War Thunder) stawia konkurencję na dalece przegranej pozycji i nigdy też nie żałował na ten cel. Większość dźwięków została nagrana z działających pojazdów znajdujących się w muzeach na całym świecie, bądź też prywatnych kolekcjach. To samo dotyczy również samolotów, w których dźwięki pochodzą od ich realnych odpowiedników będących cały czas na chodzie. Wystarczy wejść na naszą oficjalną stronę by się o tym przekonać:

Sz: Czy jest coś jeszcze co chciałbyś dopowiedzieć na temat produkcji?

B: War Thunder: Wojska Lądowe to cały czas bardzo młoda produkcja, która rozwija się z każdego dnia na dzień. Należy pamiętać, że błędy, który dziś ujrzymy na filmie, mogą być już za tydzień przeszłością. Nie ujmuje to uwadze, że jest to bezpośredni konkurent World of Tanks i mam nadzieję, że właśnie ta konkurencja wyjdzie nam wszystkim, graczom, na dobre, gdyż to właśnie firmy będą o nas musiały walczyć.

world of tanks

Chyba nikt z nas nie ma już wątpliwości na temat Wojsk Lądowych, gra sprawuje się coraz lepiej i ewidentnie napsuje krwi Wargamingowi. Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, a nie pojawiły się w wywiadzie podeślijcie je na moją skrzynkę pocztową: szlachciak@gmail.com. Jeśli otrzymamy wystarczająco dużo SENSOWNYCH pytań bajtek z chęcią udzieli nam odpowiedzi. :)

Dziękujemy bajtek, życzymy sukcesów na polu bitwy!

Link do kanału bajtka na YouTube: KLIK

Źródło: Własne

Dyskusja
SOJUZ
Edytowany 22 lutego 2014 - 23:50
#1

użytkownicy
i tak pewnie pojawią się tutaj głosy, że czołgi za ładne albo za mało kwadratowe, bo pseudo czołgi wot są przecież wzorcowe oraz jedyną słuszną grą o czołgach, a każda inna musi być gorsza

Arktez
Napisany 23 lutego 2014 - 01:15
#2

użytkownicy
Już coraz bardziej nie mogę się doczekać aż GF będzie wprowadzone. Chętnie bym odpoczął od Wota na rzecz WT. Najbardziej co mnie zainteresowało w tym wywiadzie to odpowiedź na pytanie o dźwięk. O ile w Wocie dźwięk czegokolwiek jest beznadziejny(tragiczny) i nie wyobrażam sobie grania bez moda z nowymi, to z tej rozmowy wynika że dźwięki w WT są świetne. Niezmiernie mnie to cieszy! Oprócz fabuły i grywalności w grach zawsze zwracam uwagę na oprawę dźwiękową.

MIchal_PL96
Edytowany 23 lutego 2014 - 11:19
#3

użytkownicy
No patrz, czytam pierwszy komentarz i po pierwszych 4 słowach już wiem kto to napisał... Człowieku, idź sobie na jakieś forum WT i tam wychwalaj go pod niebiosa a jak nie to załóż sobie blog i tam płacz na temat jaki to WoT jest beznadziejny i ile jest spisków w tej grze. Przynajmniej reszta użytkowników nie będzie musiała czytać twoich bezsensownych narzekań co parę tematów.

A co do WT to nie wiecie przypadkiem czy jak załóżmy dzisiaj bym kupił sobie dostęp do zamkniętej bety (jeden z 4 pakietów) to mogę wejść do gry przy następnym otwarciu serwerów?

stos
Napisany 23 lutego 2014 - 11:41
#4

użytkownicy
wot już upada po całości skoro w grze zaczęły sie w tym roku pojawiać hacki czy też boty a oni maja to głęboko w D
dlaczego o tym piszę ostatnio wypłynął filmik na youtube gdzie pewna osoba z CT przedstawia zasadę działania hacka warpack więc tak naprwade komu on to pokazuje bo takich filmików jest sporo
a i w grze można sie nadziać na idiotę który to stosuje

SOJUZ
Napisany 23 lutego 2014 - 11:57
#5

użytkownicy
@ MIchal_PL96

znowu boli dolna część pleców ?

kurkusmaximus
Napisany 23 lutego 2014 - 12:15
#6

administracja
@stos, daj linka

minimasakra
Napisany 23 lutego 2014 - 12:40
#7

użytkownicy
Boże wszyscy mają kompleksy.
@ MIchal_PL96
dostaniesz się przy kolejnej fali.
@SOJUZ
WT GF to gra dla graczy którzy grają w symulatory.

Co do GF mam tą grę i d**y nie urywa. Przede wszystkim trudna, a dzieciom które nie potrafiły grać w WoT nie polecam naskakiwać na innych graczy jaki to WT jest lepszy . :D

stos
Napisany 23 lutego 2014 - 12:44
#8

użytkownicy
http://www.youtube.com/watch?v=Nlny0Y-O-j0

mało tego zapomniałem napisać wcześniej owe lagi w grze to już jest przegięcie pały przychodzi CW i pingi po 160-200 i weź tu graj swobodnie

minimasakra
Napisany 23 lutego 2014 - 12:53
#9

użytkownicy
@MIchal_PL96

dostaniesz się wraz z 3 falą 25 luty. Powodzenie życzę i może zagrasz ze mną? :)

Torrronto
Napisany 23 lutego 2014 - 14:00
#10

użytkownicy
Nie wiem czemu wy tak nagle piszecie... "WoT upada ! WoT to już kupa !" itp. Popatrzcie na to z tej strony że oni nawet nie wiedzą kiedy zostaną te czołgi wydane. A przypominam że Gaijin zaczęło już o nich gadać przed wakacjami 2013 r. i zapewniać że w tym samym roku wyjdą.

minimasakra
Edytowany 23 lutego 2014 - 15:18
#11

użytkownicy
@ Torrronto

Daj spokój bo gajin zapewniał o ZBT, a to gracze i ludzie "WoT to kupa" gadali o wydaniu gry. Nawet teraz gadają WT GF wyjdzie w marcu/kwietniu ale to też tylko głupie wróżenie z fusów.

@stos

Gdyby WG chciało by się postarać to wprowadziło by system z WT - jeśli zmienisz co cokolwiek w plikach gry to i tak launcher ci to wykasuje i przywróci prawdziwy plik. :)

MIchal_PL96
Napisany 23 lutego 2014 - 15:39
#12

użytkownicy
No właśnie się tak zastanawiam czy kupić to WT czy nie. Zobaczę jak mi się wolny czas rozłoży i czy w ogóle znajdę go trochę żeby w to pograć, jak coś to Ci dam znać ;)

Maho_Nishizumi
Napisany 23 lutego 2014 - 18:42
#13

redaktorzy
To ja się znów przyczepię do nazewnictwa Tygrysa II.

Tygrys Bengalski? Na Boga, nie..

Panzerkampfwagen VIB Tiger II - oficjalna i prosta nazwa drugiej wersji znanego wszystkim Tygrysa.

Nazwa Konigtiger została nadana przez aliantów (Król Tygrysów - King Tiger) w trakcie inwazji na Normandię. Niemcy tłumaczyli ją w jeden, dosłowny sposób - Tygrys Królewski. Dla wszystkich znafców i osób, piszących Tygrys Bengalski - jak przetłumaczycie na język dosłowny Tiger'a?

Tiger w niemieckim oznacza z kolei Tygrysa Bengalskiego. Więc Tygrys Bengalski=Tiger I. Tygrys Królewski to z kolei zupełnie inny czołg. To podstawy.

Halfborn
Napisany 23 lutego 2014 - 18:58
#14

użytkownicy
@MIchal_PL96
Nie ma po co bo i tak za wiele czasu na grę nie będzie. Jak na razie CBT otwarte są trzy razy w tygodniu, przez kilka godzin (nie licząc tego że jeszcze trzy razy w nocy) więc nie opłaca się kupować dostępu. Dodam jeszcze że jak ktoś ma Win XP to jeszcze sobie nie pogra.

MIchal_PL96
Napisany 23 lutego 2014 - 18:58
#15

użytkownicy
http://pl.pons.com/t%C5%82umaczenie/polski-niemiecki/tygrys%2Bbengalski

s0ze
Napisany 24 lutego 2014 - 13:30
#16

użytkownicy
A ja tak dla urozmaicenia odnośnie tematu... Gra wygląda miodnie, ogromne mapy, widać że czołg którym jedziesz waży te kilkadziesiąt ton. Naoglądałem się filmików bajtka i narobilem sobie apetytu. Chętnie przesiądę sie z wota na rzecz GFa, czekam niecierpliwie.

Sasilton
Napisany 24 lutego 2014 - 13:39
#17

użytkownicy
Wagę czuć dopóki nie ma jakiegoś spadku. Wtedy każdy czołg sunie jak po śniegu na oponach letnich. A jak po drodze będzie jeszcze jakiś kamyczek i zahaczymy bokiem, to czołg się wywraca.

minimasakra
Napisany 24 lutego 2014 - 16:17
#18

użytkownicy
@Sasilton

Dokładnie. Gdy czołg spadnie ze wzgórza nie może kręcić wierzą, ale co najważniejsze nic się z nim nie dzieje załoga cała gąski całe tylko tak sobie leży na wierzy. I tak to pewnie naprawią. co do przewracania się takiego bt 7 to są realia bo ten czołg był wysoki i przy skręcie niska waga, wysokość i mała szerokość powodowały przewracanie się czołgu.

Scytian
Napisany 24 lutego 2014 - 16:29
#19

użytkownicy
@minimasakra
Jakbyś przeczytał dokładnie to dowiedziałbyś się że model zniszczeń dotyczący kolizji pojazdów nie istnieje, fizyka też jest cały czas tworzona i naprawiana.
Wywrotki BT-7 nie powoduje bezpośrednio żaden czynnik który ty wymieniłeś, tu po prostu chodzi o wysoko położony środek ciężkości.

minimasakra
Napisany 24 lutego 2014 - 20:34
#20

użytkownicy
@Scytian

Na logikę te moje czynniki powodują wysoko położony środek ciężkości. :)
A co do modelu uszkodzeń - wiem to ale tak po prostu potwierdziłem sasiltona żeby goście od "WT jest najlepszy" się na niego nie rzucili. Zresztą sam się do tego trochę przyczyniam po to dostałem klucz. :)

MIchal_PL96
Napisany 25 lutego 2014 - 15:17
#21

użytkownicy
W woli ścisłości :) wieża, nie wierza :D przeglądarka nie podkreśla?

s0ze
Napisany 26 lutego 2014 - 18:47
#22

użytkownicy
Głupie zachowane czołgu w takich sytuacjach jak osunięcie ze zbocza cały czas naprawiają i dlatego jest to wciąż beta zamknięta i nią pozostanie póki ogarną. Czekam jak na gwiazdkę

col_Kurtz
Edytowany 27 lutego 2014 - 00:55
#23

użytkownicy
"W woli ścisłości"
http://sjp.pl/gwoli

Tak na marginesie. Warpack. Brak słów po prostu.

MIchal_PL96
Napisany 27 lutego 2014 - 22:05
#24

użytkownicy
No i dobra, kiedyś się pytałem polonistki i powiedziała, że obie formy są sensowne ale bardziej poprawną jest ta co ty podałeś.

innowierca
Napisany 03 marca 2014 - 18:23
#25

użytkownicy
nie róbcie żadnych wywiadów z baytkiem 5 bo to gimbus chory koles co mu śmigło w dzieciństwie główke stłukło

Halfborn
Edytowany 04 marca 2014 - 11:21
#26

użytkownicy
Pragnę zostawić tutaj na pamiątkę, to co bajtek wysmarował na oficjalnym forum warthundera. Jest to kolejnym dowodem na to, że gówniarzom nie powinno się dawać żadnych podobnych funkcji, bo z miejsca dodaje im to +70 do wieku...

Oczywiście temat w każdym aspekcie zablokował.

world of tanks


Sam bojkot jak najbardziej popieram, bo ma on sens o ile się o nim mówi.

Bajtek
Napisany 07 marca 2014 - 14:12
#27

użytkownicy
Radzę uważać na słowa, bo nadal jest to forum publiczne. Na forum WT będzie zawsze panować kultura i zasady, które sam akceptujesz rejestrując konto.

Nie dopuszczamy rozmów o Polityce. W takie tematy po pewnym czasie wchodzi agresja, kłamstwa ( Putin wygrywa tą kategorię) pyskówki i śmieszne pomysły, jak bojkot gry. Jeżeli chcesz bojkotować, rób to, ale nie namawiaj na siłę do tego ludzi.

Oto wycinek tematów tych obrońców


world of tanks


Zanim też staniecie w obronie Ukrainy, poczytajcie trochę o tym jakie oni mają w naszej sprawie stanowisko, szczególnie wcześniej, kiedy wszystko było "dobrze".

Ten gówniarz zamiast z miejsca karać osoby, ukrywa tylko tematy i stara się rozmawiać z osobami. Ale nie martw się, za jakiś czas przyjdzie nowy lider, wybrany przez nich także na pewno bedzie "lżej" :)


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.
Projekt i wykonanie strony ArtCoders © 2010 r.