1920x1080 : 448 KB
Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Tagi: wot blitz, world of tanks, blitz, ios, android, usa
Od dłuższego czasu pojawiają się zdjęcia poszczególnych tierów z drzewka USA w grze na smartfony noszącej tytuł WoT Blitz. Co tym razem? Tier 8 - T28, Pershing i... T34(czyżby premium?), oraz Tier 6 - M4A3E8, M6 i Slugger!
Pracę idą pełną parą i Wargaming nie spoczywa na laurach. Lecz pytanie, czy potrzebna nam druga identyczna gra? Czy zwolennicy World of Tanks posiadający od dawna w swoim garażu przeróżne twory X poziomu wrócą się na poziom I aby pograć na platformie bardziej mobilnej? A może jednak chęć gry bez artylerii zmusi wielu z nas do całkowitego porzucenia wersji PC-towej? Keep Calm and Wait!
"Czy potrzebna nam druga identyczna gra? Czy zwolennicy World of Tanks posiadający od dawna w swoim garażu przeróżne twory X poziomu wrócą się na poziom I aby pograć na platformie bardziej mobilnej?"
Jak dla mnie to głównym błędem tej gry będzie właśnie to, że będzie ona osobnym tworem. Konieczność grania od zera pewnie zniechęci wielu graczy. Wg. mnie garaż z WoTa i z Blitza powinien być wspólny, tak samo jak kredyty i doświadczenie, a jedyne, co powinno być osobne to bitwy, czyli gracze z Blitza graliby tylko między sobą.
Co do uwspólnienia blitza i zwykłego "stacjonarnego" wota to wydaje mi się, że to zły pomysł. Staty, kredyty i wszystko na łeb na szyję poleciałoby w dół. Z drugiej strony zaczynać od zera jak powiedziałeś wielu osobom nie będzie się chciało. Wydaje mi się, że najlepszym sposobem byłoby rozdzielenie statystyk.