kliknij aby powiększyć
1920x1080 : 668 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Zapraszamy Was na kolejną porcję nowych informacji na temat gry, przekazanych społeczności przez deweloperów.

Wargaming.net
  • w 8.10, pomimo plotek o dwóch, pojawi się tylko jedna mapa
  • Storm twierdzi, że nie można po prostu "dodać 200 metrów długości" do mapy Port, to by oznaczało jej kompletne przerobienie
  • nerf Focha został przeniesiony na "nowy rok"
  • zdaniem Storm wypuszczenie testu z bugami jest ok, ich naprawianie idzie dzięki temu dużo szybciej
  • Object 140 nie zostanie usunięty
  • los złotej amunicji jeszcze nie został ustalony (była propozycja obniżenia uszkodzeń)
  • developerzy nie usuną (ograniczą) złotej amunicji na serwerze testowym, ponieważ nie jest to takie łatwe (wymagałoby opracowania specjalnego mechanizmu), a także dlatego, że wówczas gracze jęczeliby o wprowadzenie tego samego na normalny serwer
  • Veider odnośnie narzekań na zbyt mały buff obrotu wieży Mausa (+ 2 stopnie): "Gdy dodajemy 2 stopnie, to jest to za mało, ale gdy odejmiemy te 2 stopnie, to natychmiast "OMG NERF KRUWA WARGAYMING JA I 254 KOLEGUFF PRZESTAJEMY GRAĆ"
  • Veider (odnośnie wieży Mausa II) twierdzi, że gdyby dodano Mausowi nową wieżę i więcej DPM, wówczas natychmiast w grze pojawiłoby się zbyt wiele tych czołgów
  • ustawienia dynamicznej kamery nie będą zależne od klasy pojazdów
  • Storm "z optymalizacją jest wszystko w porządku"
  • pełne wsparcie wielu rdzeni pojawi się w patchu 9.x gdzieś w przyszłym roku - Storm twierdzi, że wcześniej nie byli całkiem pewni, czy należy to zrobic, ale rozwiązali pewne problemy z silnikiem gry i zdecydowali się na pełną implementację
  • modele kadłubów Panzer I i Panzerjägera różnią się, zostanie to naprawione
  • także model Lorraine jest nieprawidłowy w 8.10, zostanie to naprawione
  • Superpershing też ma niewielkiego buga w modelu graficznym (dolna płyta), ale tego nie będą ruszać
  • statystyki M48 Patton są w porządku
  • Storm twierdzi, że choć niektóre mapy w połowie składają się z niedostępnego terenu, nie znaczy to że są to złe mapy, jako przykłady podaje Abbey i Lakesville
  • nowe mapy w stylu Malinovki? "Na razie zdecydowaliśmy się robić mapy miejskie"
  • wg Storma na nowej japońskiej mapie większość ludzi jedzie do miasta
  • nie wiadomo, kiedy pojawią się japońskie HT
  • dynamiczne chmury nie pojawią się w najbliższym czasie, inne opcje grafiki, jak i wspomniane chmury, będą wymagające sprzętowo
  • Bigworld może odwzorować wiatr jak w Crisisie (drzewa, krzewy uginające się od wiatru), jest to w planach
  • reakcja na nową japońską mapę jest bardzo pozytywna na EU i US
  • pierwsza nowa mapa miejska pojawi się w 9.0
  • mapa Mur Chiński nie pojawi się na serwerach RU/EU/US
  • Dragon's Ridge nie wróci
  • P:"SerB, mówisz, że winratio jest jak każdy inny ludzki rozwój. Ale rozwój ludzki opiera się na materiale genetycznym rodziców - jest prawie w całości określony z góry. Czy winratio też jest genetycznie predeterminowane?" O:"Tak, winratio także zależy od genów rodziców i także jest predeterminowane. Ale nie tylko - w przeciwieństwie do rozwoju, w przypadku winratio, wychowanie (umiejętności działania w grupie) i edukacja (zrozumienie zasad taktycznych) oraz trening też grają rolę"
  • P:"Czy planuje się całkowite usunięcie winratio? Ma ono wiele negatywnych aspektów, czy w ogóle jest potrzebne?" O:"Pomedytuję nad tym... nie, nie wiem nawet co powiedzieć, brak mi słów. Młody człowieku, zrozum, że winratio to tylko ilość twoich zwycięstw, podzielona przez ogólną ilość twoich bitew i pomnożona przez 100. Usunięcie tego wskaźnika jest możliwe tylko przez reset licznika bitew do zera (a w twoim przypadku, wykorzystaj wolny czas na trening zdolności umysłowych)."
  • w 8.10 komunikat po bitwie (ten w prawym dolnym rogu) zostanie pozbawiony ilości kredytów wydanych na pociski i naprawy. Wg Storma jest to celowe
  • japońskie działa niskich tierów mają bardzo słabą celność (z powodów balansu)
  • kolor japońskich czołgów został zmieniony wskutek odzewu graczy (dokładnie rzecz biorąc, rosyjskich)
  • problem lagów jest analizowany
  • wg Overlorda poważne spadki FPS zostaną naprawione do premiery patcha
  • zamknięta beta WoT Blitz wystartuje na początku przyszłego roku
  • nie będzie kompletnej przeróbki systemu uszkodzeń ani istniejących linii. Modele, prędkości pocisków i mechanizm strzelania/celowania też jest w porządku (wszystkie odpowiedzi odnośnie narzekań pewnego gracza)
  • kamuflaże wyglądają "nijako" w 8.10? "Wersja 8.10 jeszcze nie jest skończona (czyli zostanie to naprawione)"
  • P:"Jeśli replay to zapisany zestaw komend z serwera, dlaczego nie można oglądać powtórki z punktu widzenia dowolnego gracza?" O:"Powtórka to zestaw komend dla jednego konkretnego gracza, nie dla całej drużyny. Odnośnie tego o czym mówisz, właśnie opracowywujemy mechanizm powtórek na serwerze, który umożliwi oglądanie bitwy z punktu widzenia dowolnego gracza z obu drużyn"
  • pojawiły się plotki o statusie "weterana" dla czołgów z dużą ilością bitew i związanymi z tym bonusami, wg Storma nie ma niczego takiego
  • nie będzie można oderwać wieży już zniszczonego pojazdu. Storm: "Wieża będzie osobnym modelem podlegającym takim samym zasadom co czołg, więc jeśli spadnie ona na czołg, efekt będzie mniej więcej taki sam jak gdyby inny czołg o masie odpowiadającej masie wieży spadłby z góry na twój czołg"
  • jeszcze nie wiadomo, czy we wspomnianej sytuacji, czołg znisszczony przez spadającą wieżę będzie zaliczany jako frag
  • Storm twierdzi, że prace nad 8.10 przebiegają prawidłowo, bugi zostały naprawione, drugi test pokaże, czy patch będzie wypuszczony na czas
  • tylko niektóre, dokładnie określone czołgi będą mogły być pozbawione wieży
  • trajektoria wieży po oderwaniu będzie losowa
  • będzie możliwa sytuacja, że wieża odleci pionowo do góry i wyląduje na wraku
  • na trajektorię wieży nie będą miały wpływu zamontowane moduły
  • pociski HE i HEAT (burzące i kumulacyjne) nie będą w 8.10 przebijały obiektów, tracąc penetrację, ponieważ oba typy były wyposażone w zapalniki, które zgodnie z rzeczywistością będą detonować po trafieniu w jakiś obiekt
  • developerzy "pozytywnie" postrzegają mechanizm wyszukiwania graczy w trybie 7/42
  • gracz zapytał, dlaczego ciężar MM pojazdów nie zależy od poziomu bitwy, na którą trafia (czy jest na dole czy na górze listy), ponieważ niektóre czołgi są potężne jako top tiery i bardzo słabe na dole listy. Wg jednego z developerów jest tak dlatego, że efektywność czołgu nie zależy od poziomu bitwy na który trafi. Dodał też, że prawdopodobieństwo trafienia na dane miejsce listy zależy od tierów czołgów dostępnych w kolejce na serwerze w danym momencie, ale tylko w niewielkim stopniu. Później Yurko2F dodał: "Efektywność bojowa czołgu zależy od tego na który poziom bitwy trafi, ale nie bezpośrednio, jest wiele innych czynników wpływających na efektywność, jak typ czołgu, skład twojej i przeciwnej drużyny, charakterystyki konkretnego wozu, mapy i wiele innych, które wpływają na sprawność czołgu bardziej niż TYLKO poziom bitwy. Są od tego wyjątki, które nie są przez nas uważane za mogące wpływać na wynik bitwy na danym poziomie. Ah, no i balansujemy drużyny, a nie czołgi w tem sposób że czołg o danym ciężarze MM dostaje przeciwnika o dokładnie tym samym ciężarze"
  • gracz zapytał co się stanie, jeśli Maus po buffie obrotu wieży okaże się OP, Yurko odpowiedział, że jeśli tak będzie, zostanie znerfiony
  • ulepszona wentylacja "poprawia charakterystyki pojazdu o około 2,5 procenta" (Storm dodał później, że istnieje specjalny wzór, ale jego publikacja nie jest konieczna, prawdziwa wartość to podobno ok. 2,15 %)
  • SerB "nie potwierdzi" że WG w sekrecie pracuje nad mechanizmem najemników
  • SerB potwierdza, że w 2014 będzie mniej nowych linii niż w 2013, związane jest to z przeróbką modeli na wyższy standard
  • możliwe, że pewnego dnia WG będzie rozdawało (jako prezenty) czołgi niskich tierów klasy innej niż LT, ale na razie nie jest to w planach
  • silnik WoT jest w stanie obsłużyć zasłony dymne, ale nawet teraz, więcej niż połowa zasobów serwerów jest zużywana przez mechanizm widoczności. Dlatego zasłony dymne działają w World of Warships, gdzie mapy są dużo prostsze (płaskie)
  • SerB nie uważa, że mody dają zbyt wielką przewagę nad graczami, którzy z nich nie korzystają (a także "Twoja opinia odnośnie modów zostanie przez nas dogłębnie przeanalizowana")
  • MM o rozstawie 1 tieru na pewno się nie pojaw ("To by zabiło tą grę")
  • Ferdinand zostanie nieco powiększony, ale jego camo nie ulegnie zmianie
  • złoto w WoT Blitz będzie można kupić za kredyty w App Store
  • WoT Blitz nie będzie miał ujednoliconego konta premium, złota i kredytów, ale będą wspólne loginy
  • dodatkowe XP z ewentu nie jest brane pod uwagę przy przydzielaniu odznak kwalifikacji
  • możliwe, że kiedyś STB-1 otrzyma zawieszenie hydrauliczne
  • P:"Czy rozważacie dodanie przejścia z nowej linii sowieckich MT do drugiej linii TD (Obj 263) ? O (SerB): "Nie, nie zastanawiamy się nad pierdołami, nie mamy tyle czasu co ty"
  • wygląda na to, że w 8.10 powrócił bug związany z ekranem amunicji (przełączanie się ceny złotej amunicji z kredytów na złoto), Storm wie o tym
  • Storm, zapytany o zdjęcie grafiki z jednego z filmików: "Do tego dążymy w 2014 r." Dodał też, że do obsługi wysokich ustawień graficznych będzie potrzebny "współczesny" sprzęt, ale nie jest w stanie podać konkretnej konfiguracji (twierdzi, że nie jest ekspertem w tej dziedzinie). Dodał jednak, że i5+660Ti to dobry sprzęt i raczej nie będzie potrzeba więcej. Twierdzi też, że wsparcie wielu rdzeni ma na to mały wpływ, ponieważ osiągi obecnie zależą głównie od karty graficznej
  • zmiany w pociskach HESH? "Jeśli jakieś będą, damy znać"
  • rozmiar Objecta 140 i 430 jest prawidłowy wg Storma
  • zapytany, czy zasięg widzenia (renderowania) zostanie zwiększony, Storm odpowiedział: "Prawdziwe pytanie brzmi - czy potrzebujemy widzieć na 1000 m i więcej? To właściwie kompletnie inna gra polegająca na strzelaniu do pikseli"
  • obecnie zasięg renderowania jest w formie kwadratu, ale WG pracuje nad przekształceniem go w okrąg o promieniu 700 m
  • możliwe, że przedni pancerz 112 ma buga graficznego, zostanie to poprawione
  • Object 268 nie jest OP, ma gorsze winratio niż Maus
  • metoda balansowania czołgów w oparciu o winratio jest prawidłowa zdaniem Storma
  • wg Chieftaina mechanizm roamingu nie jest jeszcze gotowy, ciągle poprawiane są pewne błędy
Źródło: FTR

Dyskusja
SOJUZ
Napisany 18 grudnia 2013 - 21:27
#1

użytkownicy
Storm "z optymalizacją jest wszystko w porządku"

ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

punter
Napisany 19 grudnia 2013 - 12:50
#2

użytkownicy
"gracz zapytał co się stanie, jeśli Maus po buffie obrotu wieży okaże się OP, Yurko odpowiedział, że jeśli tak będzie, zostanie znerfiony"

LOL, nie wiem co jest śmieszniejsze. Twierdzenie, że Maus może być OP czy "mistrz ciętej riposty" z WG

Vooyseeck
Edytowany 19 grudnia 2013 - 13:34
#3

użytkownicy
"złoto w WoT Blitz będzie można kupić za kredyty w App Store"
Nie rozumiem... przez appstore za kredyty?

"obecnie zasięg renderowania jest w formie kwadratu, ale WG pracuje nad przekształceniem go w okrąg o promieniu 700 m"
I bardzo dobrze, już mnie czasami wkurzało, że stoję bliżej a nie widzę czołgu, a w innym przypadku widzę, bo jest po przekątnej...

DonPietro21
Napisany 19 grudnia 2013 - 14:48
#4

użytkownicy
O co chodzi z tym wiecznym czepianiu się Obj. 140? Czołg jak każdy inny ani dobry ani kiepski zwykły czołg, który można rozwalić i sam może rozwalać...

MIchal_PL96
Napisany 19 grudnia 2013 - 15:26
#5

użytkownicy
Ludzie uważają, że to jest po prostu kopia T-62A, ruskie mają 2 bardzo dobre medy w drzewku, dlatego jest ogólny płacz.


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.