kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 933 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Na tropie World of Tanks #77
MatiAu, Sobota, 30 listopada 2013, 16:15
Tagi: na tropie, developerzy, odpowiedzi, pytania, wargaming


„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Zapraszamy Was na kolejną porcję nowych informacji na temat gry, przekazanych społeczności przez deweloperów.

Wargaming.net
  • mody takie jak XVM czy noobmeter nie mają wpływu na MM czołgu
  • gracz zapytał, czy można wykonać czołgiem tzw. U-turn (zawrót o 180 stopni "na ręcznym") - SerB odpowiedział że owszem, można próbować MT-25
  • rosyjska wikipedia wspomina o planach zainstalowania działa 152 mm BR-2 na podwoziu SMK pod nazwą IS 1940, SerB twierdzi, że właśnie dlatego nie lubi wikipedii, ten czołg to oczywisty fake i działo jest o wiele za duże, a jego odrzut zbyt silny dla tego podwozia
  • SerB twierdzi, że nie zna żadnych innych niemieckich czołgów o pancerzu grubszym niż 300 mm, które mogłyby się pojawić w WoT
  • opcjonalne kadłuby nie będą tylko przerobionymi wizualnie modelami, ale będą posiadały też różne właściwości, np. kadłub T-54 z 100 mm pancerzem będzie posiadał mocniejszą dolną płytę, będzie też kadłub IS-2 z "prostą" płytą przednią
  • obliczenia odnośnie mobilności i przyspieszenia czołgu są dość skomplikowane (wg SerBa), dokładny wzór nie zostanie opublikowany
  • ranny celowniczy nieprawidłowo wpływa na celność? "Straszne..."
  • obrót wieżą będzie wydawał dźwięk "jak zrobimy"
  • boty nie są wykrywane na podstawie danych z Hall of Fame
  • zarówno działo L7, jak i silnik na japońskim MT IX tieru Type 61 są zdaniem SerBa historyczne
  • zwykły Type 98 Ke-Ni będzie posiadał zawieszenie Hara (prawdopodobnie wersja z zawieszeniem Christie będzie czołgiem premium)
  • linia japońskich HT jest opracowywana
  • według developerów mechanizm radiostacji działa dobrze i jego wpływ na rozgrywkę jest wystarczający, zwłaszcza na niskich i średnich tierach
  • jeszcze za wcześnie by ocenić statystyki nowych niemieckich TD: "Analiza nowych pojazdów nie rozpoczyna się od razu - w żadnym razie. Oczywiście, są one ciągle monitorowane i oceniane, ale jeśli chodzi o nowe wozy, które na początku są odkrywane przez doświadczonych bądź aktywnych graczy, więc oczywistym jest że ich statystyki to skaczą w górę, to opadają. I gdy w końcu większość graczy przyzwyczai się do pojazdu, inni gracze opracowują taktyki walki z nimi, i gdy grają nimi wszyscy gracze, którzy chcieli je odblokować, a nie tylko ci, którym się udało, dopiero wtedy uznajemy statystyki za prawidłowe i podejmujemy decyzje"
  • wszystkie TD mają obowiązkowy bonus do camo, ale WT E-100 generalnie ma kiepski współczynnik, ponieważ jest za duży
  • fakt, że niektóre mapy zachowują się różnie z punktu widzenia balansu, gdy używa się na nich różnych technik, jest cechą rozgrywki i jest postrzegany jako normalny
  • Object 430 pojawi się w 8.10
  • masa (i inne dane) Lowe'a jest oparta na tej tabelce z Panzer Tracts (model W1662)
  • trwają prace nad mapami opartymi na prawdziwych lokacjach: Charków, Mińsk, Królewiec
  • moc silnika w WoT jest zawsze stała (nie mają znaczenia obroty)
  • niektórzy gracze narzekają, że masa Lowe'a jest za duża: Storm twierdzi, że nie ma powodu, by nie ufać Jentzowi i Doyle'owi i nie ma innych danych na ten temat
  • nowa japońska mapa nie będzie przypominała Sacred Valley, jest raczej płaska - połowa to otwarte pola, połowa to wioska, przy krawędziach będą wzgórza
  • wg Storma zapisywanie ustawień grafiki i dźwięku na serwerze nie ma sensu
  • nie jest możliwe wyświetlenie podsumowania bitwy, gdy twój klient wyłączy przed końcem bitwy
  • Object 140 jako całość nie będzie rebalansowany
  • KW-1S nie zostanie rozdzielony przed wprowadzeniem nowych modeli pojazdów
  • Storm potwierdza, że czołgi japońskie będą zielone, nie brązowe
  • bazy na Northwest nie są dokładnie zbalansowane, ale różnica nie jest wielka (na razie nie bedzie zmian)
  • nie zdecydowano jeszcze, czy SU-76i i Ke-Ni Otsu pojawią się jako premium bądź prezent/nagroda
  • SU-85i także był ostatnio ponownie testowany w celu przygotowania do udostępnienia
  • rozmycie obrazu (motion blur) będzie można wyłączyć
  • replaye po stronie serwera zostaną wprowadzone (jak zrobimy)
  • w 8.10 nie będzie optymalizacji klienta
  • możliwe jest wprowadzenie opcji zapisywania "ostatniej powtórki dla każdego czołgu" zamiast "powtórki z ostatniej gry", ale na razie nie było próśb o to
  • w 8.10 naprawiono około 30 problemów z interfejsem trybu 7/42
  • na początku developerzy chcieli nazwać nową mapę "Ninja Village", ale stanęło jednak na "Hidden Village"
  • wg Veidera istnieją plany ograniczenia ilości TD w bitwach X tierów, jednak Storm przedstawił statystyki dla bitew poziomu 10, 11 i 12 i twierdzi, że wcale nie ma nadmiernej ilości TD X tierów. Oto statystyki (procentowo, kolejno 10, 11 i 12 poziom):
    • LT: 7,11; 7,75; 5,26
    • MT: 21,97; 24,41; 22,64
    • HT: 40,07; 34,90; 35,17
    • ART: 7,99; 9,31; 12,02
    • TD: 22,87; 23,62; 24,91
  • developerzy nie dali rady naprawić buga polegającego na możliwości uszkodzenia wieży WT E-100, którego nie można naprawić
  • eventy i zniżki będą widoczne w menu Misji
  • większa ilość amunicji Lowe'a nie oznacza, że ammo rack jest większy
  • pełna przeróbka interfejsu "niebitewnego" dopiero w odległej przyszłości
  • zakres opuszczenia działa w STB-1 będzie wynosił -10, a nie historyczne -6
  • Storm podaje, że nie będzie jednego "super patcha" z klientem HD, ale seria poprawek i ulepszeń, które ostatecznie doprowadzą do "klienta HD", który także będzie w pełni obsługiwał procesory wielordzeniowe
  • po trafieniu w możliwy do zniszczenia obiekt, penetracja pocisków AP i APCR będzie obniżona o stałą wartość, a nie stosunkową. Kąt trafienia nie będzie miał znaczenia przy obniżaniu penetracji
  • KW-1 zdobyty przez Niemców (Pz.Kpfw.KW-1 756(r)) będzie uzbrojony w działo 75 mm L/43 KwK 40 z hamulcem wylotowym od modelu L/48
  • mechanizm wież odlatujących po trafieniu nie obejmie TD i artylerii
  • zakres ruchu działa w pionie w Object 430 jest taki sam jak w T-64 (-6/+14), SerB jest zadowolony z rezultatu
  • wieże oderwane w wyniku wybuchu będą materialnym obiektem, ale nie lufy dział
  • "tempomat" w WoT (klawisze R i F) służy utrzymywaniu stałej prędkości i dynamicznemu dostosowywaniu mocy silnika
  • nawet pracownicy WG (support) nie są w stanie zmienić wyników już rozegranej bitwy
  • MM potrzebuje pojedynczych sekund do złożenia drużyn, czas ten różni się jednak pomiędzy godzinami szczytu i porankami na przykład
  • ilość złotej amunicji w bitwach VIII-X tierów nie zmieniła się od czasu, gdy ostatni raz to sprawdzano (jakiś czas po wprowadzeniu złotej ammo za kredyty)
  • korzystanie ze złotej ammo nie ma wpływu na MM
  • P:"Europejscy gracze w trybie 7/42 to nooby i Rosjanie zmiażdzą ich po wprowadzeniu roamingu, co z tym zrobicie?" O:"Zobaczymy jak to będzie"
  • WG nie sprzeda posiadanych rysunków technicznych i dokumentów nt. historycznych czołgów
  • na razie nie planuje się zmian w ekonomii bitew 7/42
  • teoretycznie możliwe jest dodanie nowej wieży dla T-62A, gracz załączył ten schemat z rosyjskiego pisma o czołgach
  • japoński Chi-Ha to MT, a chiński to LT, ponieważ tak były klasyfikowane historycznie w odpowiednich armiach
  • możliwe, że japońska mapa nie pojawi się w 8.10 na serwerach RU/US/EU (będzie dostępna na azjatyckich serwerach), wszystko zależy od reakcji graczy (rosyjskich oczywiście)
  • Storm twierdzi, że Zlobny "zrobił wszystko normalnie", "wszyscy którzy pozostali" zajmą się teraz balansem, później dodał, że nie będzie komentował całej tej sytuacji, ale sam nie ma nic do Zlobnego
  • graczom nie podoba się, że 1/3 nowej mapy jest niedostępna. Storm twierdzi, że zrobiono to, by ustawić tam wielkie wzgórze, które wygląda naprawdę pięknie
  • możliwe, że KW-1S stanie się po prostu opcją kadłuba dla KW-1, a KW-85/100/122 pozostanie na VI tierze, z ograniczoną mobilnością
  • T-62 nie zostanie wprowadzony, ponieważ miał działo gładkolufowe
  • możliwe, że będą kolejne buffy artylerii niskich i średnich tierów, najmocniejsze artylerie są w porządku wg Storma
  • WG rozważa także balans TD przez usunięcie bonusu camo dla tej klasy
  • opcja podglądu mapy przed bitwą w trybie 7/42 nie pojawi się w 8.10
  • nie planuje się buffa IS-7
  • w 8.10 do trybu 7/42 zostanie dodanych 7-8 map
  • MM trybu 7/42 zostanie poprawiony
  • nie wiadomo kiedy pojawią się japońskie HT, możę nawet nie w następnym roku
  • po wprowadzeniu japońskich wozów, WG zrobi długą przerwę w dodawaniu nowych zwykłych linii, pojawiać się będą tylko premium, po 2-3 na patch. Po tej przerwie, być może pojawi się linia brytyjskich MT z Firefly, ale nie jest to pewne na 100 %
  • "obcy" M6A2E1 nie dostanie ograniczonego MM, ponieważ - co dziwne - radzi sobie dobrze w normalnym MM, statystycznie jest w środku czołgów tego samego tieru
  • na razie nie ma planów dla japońskiego MT VIII tieru
  • lag występujący przy wyświetleniu wiadomości o zniszczeniu czołgu został naprawiony, ale zacięcia przy pierwszym podświetleniu czołgu jeszcze nie (związane jest to z wczytywaniem nowego modelu do pamieci, nie można tego naprawić przez pre-caching, ponieważ słabsze komputery nie mają wystarczającej pamięci
  • trawa i drzewa będą zoptymalizowane w kliencie
  • cienie nie będą dalej optymalizowane: Storm twierdzi, że zrobili co mogli, ale cienie ciągle, w każdej grze, są problematyczne i wymagające
  • stary render (normalna grafika) nie będzie już rozwijany
  • możliwe, że T71 dostanie opcjonalny kadłub
  • Object 430 będzie miał ten sam damage co T-62A
  • developerzy zastanawiają się co zrobić z Szóstym Zmysłem: Veider jest za jego kompletnym usunięciem
  • graficzny efekt siatki kamuflażowej nie zostanie wprowadzony
  • Havok wprowadzi ładną destrukcję obiektów, ale trzeba do tego przerobić wszystkie te obiekty
  • wersja na Xboxa już ma Havoka
  • SerB twierdzi, że przegląda dział Sugestii na forum (rosyjskim), ale tylko nieliczne rzeczy mają sens
  • bezwładność wewnętrznych elementów nie jest uwzględniona w modelu WoTa
  • penetracja działa M6A2E1 nie jest zbugowana
  • kształt dystansu renderowania w końcu wróci z obecnego kwadratu do koła (jak zrobimy)
  • czołgi tieru VIII nie są zbyt często wrzucane na dół listy
  • pociski HEAT będą tylko niszczyły przeszkody, nie będą ich przebijać (to dotyczy tylko pocisków AP i APCR)
  • P:"Czy jest szansa, że SU-152 "Taran" pojawi się w grze?" O:"50 na 50 - albo się pojawi, albo nie"
  • możliwe, że będą inne niż sowieckie MT IX i X tieru z czymś innym niż klonem L7
  • WSZYSTKIE możliwe do zniszczenia obiektu będą redukowały penetrację pocisków AP i APCR o stałą wartość: 25 mm
  • możliwe, że w przyszłości także domy będą przebijalne
  • KAŻDY możliwy do zniszczenia obiekt będzie obniżał penetrację o 25 mm, więc 100mm penetracji opadnie do 50 po przebiciu dwóch obiektów (np. 2 samochodów). Jeśli okaże się, że pocisk utraci całą penetrację (np. pocisk z pen. 24 mm), przeszkoda zostanie zniszczona, a pocisk zniknie
  • Storm o replayach: "Replay to lista komend przychodzących z serwera do czołgu podczas bitwy. Gdy oglądasz powtórkę, jest tak jak gdyby bitwa właśnie trwała i dane z serwera byłyby wysyłane do czołgów" - dlatego można mieć różną ilość FPS w replayach
  • niektóre źródła stanowią, że dolna płyta E-100 jest nachylona pod kątem 50 bądź 52 stopni, Storm uważa, że właściwą wartością jest 49 stopni, obecny kąt w grze to 48,35 stopni, co znajduje się w granicach dopuszczalnego błędu
  • ustawienie wieży E-100 jest prawidłowe
  • po wyłączeniu automatycznej naprawy, gdy czołg zostanie zniszczony w wyniku eksplozji amunicji i jego wieża zostanie oderwana, po powrocie do hangaru zobaczymy normalny wrak, tak jak teraz
  • Chi-Nu Kati to po prostu Chi-Nu z prototypową wieżą Chi-To (75 mm), podczas gdy w grze elitarny Chi-Nu to planowany upgrade Chi-Nu z silnikiem o mocy 300 KM i 75 mm działem Type 5 w wieży Chi-Nu (link). Chi-Nu Kai ma grubszy pancerz wieży, ale gorszy silnik (240 KM) i gorszy zasięg opuszczenia działa w pionie (-6,5/+20 w porównaniu do -10/+15)
  • nerfa TD nie będzie w tym roku, developerzy rozważają opcje, w tym obniżenie alfy z 850 do 750 (z jednoczesną kompensatą w szybkostrzelności)
  • jeszcze nie zdecydowano, jak znerfić Focha 155
  • Object 430V2 nie będzie miał wieży obracanej w pełnym zakresie, tylko o 90 stopni w każdą stronę, depresja będzie wynosić -5
Źródło: FTR

Dyskusja
dzordzan
Edytowany 30 listopada 2013 - 16:40
#1

użytkownicy
developerzy zastanawiają się co zrobić z Szóstym Zmysłem: Veider jest za jego kompletnym usunięciem

:) z tym sie gra jak na czitach

Ciekawe jak by się grało bez tego perka znów, a najlepsze jest to, że spora część graczy nadal uważa, że ten perk jest zbędny na pojazdach <> (TD | ARTA). Na wszystkich jest tak samo przydatny (na arcie w sumie najmniej).

DJKAMORR
Napisany 30 listopada 2013 - 17:54
#2

użytkownicy
Dzordan,to też sobie zrób szósty - też będziesz miał czita.

GoliathK2
Napisany 30 listopada 2013 - 18:07
#3

użytkownicy
Co znaczy (możliwe, że T71 dostanie opcjonalny kadłub) co mieli na myśli bo ja nie rozumiem?

MIchal_PL96
Edytowany 30 listopada 2013 - 18:51
#4

użytkownicy
W 2014 mają wprowadzić opcjonalne kadłuby, 2 lub więcej dla każdego czołgu. W niektórych przypadkach będzie tak, że jeden nie będzie typowo lepszy od drugiego, czyli pierwszy będzie np. lżejszy przez co czołg będzie mobilniejszy ale przez to również mniej opancerzony a drugi będzie bardziej opancerzony ale analogicznie cięższy co będzie powodowało spadek mobilności (np. w T-54). A w niektórych jak np. w T-34 będzie tak, że drugi czy nawet trzeci kadłub będzie lepszy pod każdym względem od poprzedniego/ch. Kadłuby będą po prostu jak moduły, jak wieża na przykład. Trzeba je będzie normalnie odblokować za expa. Wiążą się z tym redukcje w drzewkach.

mickey93
Edytowany 30 listopada 2013 - 19:04
#5

użytkownicy
":"Europejscy gracze w trybie 7/42 to nooby i Rosjanie zmiażdzą ich po wprowadzeniu roamingu, co z tym zrobicie?" O:"Zobaczymy jak to będzie""

ta widać to na supertestach jacy są "lepsi" jedyne w czym mogą nas zmiażdżyć to ilością (tak samo jak w IIWś):P

MIchal_PL96
Napisany 30 listopada 2013 - 20:30
#6

użytkownicy
hahahahaha :D ale podsumowałeś :D

AdamIDiSs
Napisany 30 listopada 2013 - 22:14
#7

użytkownicy
Tyle razy z E100 trafiłem w mały cienki betonowy płot zamiast w czołg... lepiej późno niż wcale ;)

MIchal_PL96
Napisany 30 listopada 2013 - 22:46
#8

użytkownicy
Akurat w przypadku E-100 może być problem :P Jak ktoś jedzie tylko na goldzie to będzie miał problem. Jakby nie było to w końcu gold ammo (oprócz APCR) będzie miało jakiś minus względem zwykłych AP :)

AdamIDiSs
Napisany 30 listopada 2013 - 23:04
#9

użytkownicy
W E100 nie trzeba złotych pestek, wystarczy wiedzieć gdzie strzelać i ta niższa penetracja wystarcza całkowicie

XXXxxxpenetrator99PL
Edytowany 30 listopada 2013 - 23:37
#10

użytkownicy
Ile wy macie bitw na e100 ze sie wypowiadacie ja mam juz ponad 100
e100 musi miec złote szczały bo nic nie przebija nawet w srodek czołgu
e100 bez golda to najgorszy czolg w WoTcie nawet medium tanki z tym wygraja, skond sie tacy ludzie biorą ....

MachTraxzs
Napisany 01 grudnia 2013 - 08:58
#11

użytkownicy
"szczały", "skond"?.. Tacy ludzie będą pracować na Waszą emeryturę..

kurkusmaximus
Napisany 01 grudnia 2013 - 11:06
#12

administracja
@MachTraxzs, a kto dożyje do emerytury? lol ;)

adamczik
Napisany 01 grudnia 2013 - 12:07
#13

użytkownicy
@AdamIDiSs- E100 bez golda jest bezbronny i bezużyteczny. To 10 tier, który ma za zadanie przepychać linię wroga, przyjmować potężne buły i potężne buły sprzedawać 10 tierom wroga. Z penetracją 235 możesz sobie celować i celować, i celować a Twoja drużyna przez Ciebie przegra.

oRkA
Napisany 01 grudnia 2013 - 13:12
#14

użytkownicy
Ruscy lepsi od Europy? Ta jasne, tyle, że jakoś nie widuję takich akcji jak z RING na Europejskich serwerach jak no: gdzie pół drużyny rzuca sie z postu aby skoczyć na jeden słabszy czołg i zdobyć fraga. Popatrzcie sobie na gameplaye ruskie. Lamy, lamy i jeszcze raz lamy :D

MIchal_PL96
Edytowany 01 grudnia 2013 - 20:04
#15

użytkownicy
Co Wy gadacie? E-100 bez golda daje radę tylko trzeba umieć nim grać. To jest potwór z goldem czy bez, a takie gadanie:
Z penetracją 235 możesz sobie celować i celować, i celować a Twoja drużyna przez Ciebie przegra.

e100 bez golda to najgorszy czolg w WoTcie nawet medium tanki z tym wygraja, skond sie tacy ludzie biorą ....

e100 musi miec złote szczały bo nic nie przebija nawet w srodek czołgu

po prostu rozwala. Racja, jak się jest pomidorem to bez golda nic tym czołgiem się nie da zrobić, podobnie jak każdym innym. Po za tym wiadomość z ostatniej chwili: zazwyczaj środek czołgu jest najtwardszy. Trzeba celować w weakspoty, a najpierw to je znać. Odnośnie medium tanków to E-100 da się ustawić tak, że się go nie da przebić mediumem nawet jak jest złapany w karuzelę- trzeba po prostu umieć się ruszać, szybko myśleć i przewidywać ruchy przeciwnika.
5,3k dmg/12 strzałów w tym 2 HEAT wystrzelone tak naprawdę niepotrzebnie. Na końcu się wkurzyłem jak to ja, ale mniejsza. Można grać bez golda? Można. 10k potencjalnego otrzymanego dmg'a.
https://www.dropbox.com/s/8tg0f16f6le8t1k/20131119_2214_germany-E-100_63_tundra.wotreplay
albo ta:
5,9k dmg, 13 strzałów w tym 2 ze złota
https://www.dropbox.com/s/4lenbui29j57jyg/20131119_2240_germany-E-100_14_siegfried_line.wotreplay

cycu121
Napisany 01 grudnia 2013 - 20:31
#16

użytkownicy
E-100 do żadnych potworów nie należy czy z goldem czy bez i wgl.

" Odnośnie medium tanków to E-100 da się ustawić tak, że się go nie da przebić mediumem nawet jak jest złapany w karuzelę- trzeba po prostu umieć się ruszać, szybko myśleć i przewidywać ruchy przeciwnika. "


Opisałeś przypadek w którym za przeciwnika masz pomidora. Dobry gracz w mediumie nie da sie rozwalić E-Setce podczas zabawy w karuzele. A np. Taki T-62a na luzie może se odbijać goldowe pestki wieżą która świetnie się obraca zresztą sam tank też , więc wbić pestkę chociaż jedną we właz na wieży to nie prosta rzecz.

MIchal_PL96
Edytowany 01 grudnia 2013 - 20:49
#17

użytkownicy
Masz rację, ale właśnie na tym to polega, odpowiednio się pilnować i nie dopuścić do takiej sytuacji. Dziś nadjechał bchat na himmelsdorfie, klasyczna karuzela, 5/5 strzałów trafił, zabrał mi 390 hp. Naprawdę to nie jest trudne. Tym bardziej, że E-100 ma magiczne, pochłaniające boki ;)

I moim zdaniem E-100 jest potworem. Jest wyjątkowy. Kwestia gustu.

mickey93
Napisany 01 grudnia 2013 - 21:22
#18

użytkownicy
karuzela na himmelzdorfie to nie karuzuzela:p

"Taki T-62a na luzie może se odbijać goldowe pestki wieżą "

gold przebije T-62 bez problemu. wiele razy dostawałem w czapę jak gość celował we włazy a pocisk trafił w strop wieży

MIchal_PL96
Napisany 01 grudnia 2013 - 21:50
#19

użytkownicy
Na placu to normalna karuzela ;) Dużo miejsca jest

AdamIDiSs
Napisany 02 grudnia 2013 - 03:22
#20

użytkownicy
Tak jak mówiłem bez problemu E-100 sobie radzi, bez złotych pestek. Dziękuje, że ktoś potwierdził i mam nadzieje ze spotkam tych agentów co myślą inaczej na polu bitwy ;)

MIchal_PL96
Napisany 02 grudnia 2013 - 06:15
#21

użytkownicy
Całkowicie się z Tobą zgadzam.

Sasilton
Napisany 02 grudnia 2013 - 11:21
#22

użytkownicy
E100 bez golda sobie radzi dopóki nie trafi na IS7 któremu z taką penetracją nic mu nie zrobi :)

MIchal_PL96
Napisany 02 grudnia 2013 - 16:36
#23

użytkownicy
Do niedawna bym się z Tobą zgodził, ale odkąd mam również ISa 7 w garażu nawet to wiem jak bez golda uszkodzić. Od zawsze w sumie wiadomo, że najłatwiej zniszczyć te czołgi, które masz, grasz i je znasz.

Sasilton
Napisany 02 grudnia 2013 - 19:31
#24

użytkownicy
No tak tylko nie masz stałej 238 penetracji, jak wylosuje poniżej 230 to nic nie zrobisz.

BeatUp
Edytowany 02 grudnia 2013 - 20:12
#25

użytkownicy
"Ile wy macie bitw na e100 ze sie wypowiadacie ja mam juz ponad 100
e100 musi miec złote szczały bo nic nie przebija nawet w srodek czołgu
e100 bez golda to najgorszy czolg w WoTcie nawet medium tanki z tym wygraja, skond sie tacy ludzie biorą ...."


Boże słodki najdroższy Panie, skąd takie bachory się biorą? Proszę zgiń w czeluściach Hadesu duszo nieczysta.

"@AdamIDiSs- E100 bez golda jest bezbronny i bezużyteczny. To 10 tier, który ma za zadanie przepychać linię wroga, przyjmować potężne buły i potężne buły sprzedawać 10 tierom wroga. Z penetracją 235 możesz sobie celować i celować, i celować a Twoja drużyna przez Ciebie przegra."

Kolejny... E-100 nigdy nie potrzebował, nie potrzebuje i POTRZEBOWAĆ golda nie będzie, żeby zmasakrować wszystko w zasięgu wzroku, jak Korwin lewactwo. Ostatnio do mojego garażu dołączył E-50M, siódmy MT z rzędu. Oprócz siedmiu MT mam tylko i wyłącznie E-100. Czemu? Bo to jest NAJZAJEBISTSZY czołg ciężki X tieru. Zagrałem nim 391 bitew i w żadnej z nich mnie nie zawiódł... http://wotreplays.com/site/358875#team W tych wszystkich bitwach Goldem wystrzeliłem dwukrotnie i dwukrotnie się odbiłem. Od tamtej pory E-100 u mnie nie ma pocisku premium (ani jednego). Uważam to za zbędne gówno używane tylko przez obecne wszędzie warzywa (pomidor i cebula chyba króluje). Wyczujcie czołg, nauczcie się zachowywać tak jak wymaga tego sytuacja, a po pierwsze NAUCZCIE SIĘ STRZELAĆ. Walenie z golda do wszystkiego co się rusza to po prostu idiotyzm i brak-mózgizm. Tak bardzo mi przykro... Oh Panie czym zgrzeszyłem?

@Edit:
Nick w grze taki jak tu, sprawdźcie sobie co do tej pory osiągnąłem na E-100 bez golda... Rozumiem, że to nie wiele, wiem, że nie jestem świetnym graczem, ale mimo wszystko nie widzę potrzeby plucia z golda wszędzie, we wszystko i wszystkim.

MIchal_PL96
Napisany 02 grudnia 2013 - 20:14
#26

użytkownicy
https://www.dropbox.com/sh/3f2ojzyb1n6w6ui/UAp6zP5UD8#/
Brzusio i boczek nad gąską, wchodzi wszystko jak w masełko bez golda.


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.
Projekt i wykonanie strony ArtCoders © 2010 r.