kliknij aby powiększyć
2560x1440 : 1130 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Na tropie World of Tanks #67
MatiAu, Środa, 23 października 2013, 22:57
Tagi: na tropie, developerzy, odpowiedzi, pytania, wargaming


„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Zapraszamy Was na kolejną porcję nowych informacji na temat gry, przekazanych społeczności przez deweloperów.

Na początek najważniejsza wiadomość: patch 8.9 zostanie wprowadzony na serwery europejskie 30 października.

Wargaming.net
  • Storm potwierdza, że szansa zapalenia silnika dotyczy KAŻDEGO rodzaju uszkodzeń, (powyżej pewnego poziomu, gdyż inaczej działka automatyczne niskich tierów powodowałyby zbyt wiele pożarów), ale nie każde uszkodzenia powodują, że silnik stanie się "żółty" albo "czerwony", więc jest możliwe podpalenie nieuszkodzonego silnika
  • ograniczenie FPS nie zostanie wprowadzone
  • tryb pełnego ekranu bez ramki nie będzie wprowadzony (podobnie jak SS, nie wiem o co tu chodzi)
  • trwają eksperymenty nad mapami 1,2x1,2 km
  • nie zarzucono zupełnie możliwości indywidualizacji "kółka rozkazów"
  • pochodzący z Unreal Tournament 4 tryb "Consequentive Capture the Base" nie był testowany w WoT
  • w oknie statystyk pojawi się ikona klanu, na razie brakło czasu do wprowadzenia tego
  • działanie osłony odłamkowej nie jest zależne od miejsca trafienia w czołgu, po prostu obniża ona uszkodzenia i szansę zranienia członka załogi
  • wsparcie dla monitorów 3D jest w planach, ale odległych
  • w bitwie pod Dien Bien Phu brało udział 10 czołgów M24 Chaffee (zapewne chodzi o bitwy historyczne)
  • problem z przednią płytą Lorraine 40t nie jest, jak uważa Storm, ważny, więc zostanie naprawiony dopiero w przyszłości
  • także Chi Nu Kai będzie na początku dostępny tylko w sklepie z prezentami, aż do 9.0
  • druga linia francuskich MT nie jest gotowa, na pewno nie pojawi się w 2013 r.
  • problem z nieprawidłowymi stopniami wojskowymi japońskich załóg zostanie zbadany
  • SerB twierdzi, że otrzymali trzy oficjalne pisma od niemieckich władz odnośnie medalu Wittmana, nie zostaną one upublicznione
  • SerB twierdzi, że jest (i zawsze był) bonus do XP za fragi, nie tylko za zadane uszkodzenia (pewien gracz twierdzi, że ten bonus odpowiada XP za 500 punktów uszkodzeń ALBO 500 uszkodzeń ze spotowania, nie wiadomo do końca)
  • w przyszłości, średni tier nie będzie brany pod uwagę w ratingu
  • SerB potwierdza, że niektóre topowe działa nie zawsze są "najlepsze", w niektórych przypadkach istnieją dwie "równe" alternatywy, ale nie zawsze
  • czołgi pływające na razie nie będą wprowadzone, wcześniej istniał pomysł wprowadzenia ich jako pojazdów premium z pominięciem elementów zapewniających pływalność, ale "z wielu powodów" zrezygnowano z tego
  • nie będzie więcej odznaczen takich jak "Pułapka na Myszy" za zniszczenie czołgów wysokich tierów innych niż Maus, ponieważ Maus jest unikatowy
  • wg Storma powiązanie konta z numerem telefonu komórkowego zapewnia wystarczającą ochronę przed przejęciem konta
  • SerB twierdzi, że WoT nie zostanie przeniesiony na inny silnik graficzny, zwiększyłoby to koszty i spowolniło rozwój
  • istniał projekt uzbrojenia IS-3 w działo mocniejsze niż BL-9: D-83
  • działo 122 mm wysokiej mocy (większej niż D-25) było testowane na IS-2
  • istniały plany wyposażenia Tygrysa w silniki o mocy większej niż 700 KM, np. Maybach o mocy 870 KM, istniały też bardziej zaawansowane silniki, ale nie dla Tygrysa: do czasu, gdy zostały opracowane, Tygrys został już zastąpiony przez Tygrysa Królewskiego (a w przyszłości przez E-75)
  • eksplozja pocisku OB na pancerzu (bez penetracji) również może podpalić silnik
  • zestaw naprawczy nie przywraca tylko funkcji zniszczonego modułu, ale także jego punkty wytrzymałości
  • na razie developerzy nie mieli czasu przedyskutować problemu rebalansu umiejętności i perków
  • nie ma dodatkowego bonusu za uszkodzenie działa wroga, innego niż za uszkodzenie modułów w ogóle
  • P:"Jak wysoka będzie prędkość maksymalna nowego francuskiego HT X tieru bez autoloadera?" O:"Tak wysoka, jak ja ustalę"
  • P:"Chciałbym zobaczyć sowieckie czołgi z autoloaderami, dlaczego nie ma żadnych?" O:"Ponieważ Sowieci nie zawracali sobie nimi głowy"
  • przyrost poziomu umiejętności jest nieliniowy dlatego, by umiejętność zaczęła działać szybciej i aby stosunek średniego poziomu umięjetności do okresu czasu był wyższy
  • SerB twierdzi, że wieże oscylujące i autoloadery są tak dobre w grze, ponieważ ich niezawodność nie gra roli w WoT. To jest celowe, gdyż developerzy nie chcieli, by gracz musiał "walczyć z własnym czołgiem", niska niezawodność komponentów w rzeczywistości jest czasem odwzorowana np. przez niższą ilosć punktów wytrzymałości modułów
  • fakt zablokowania szturmu i bitew spotkaniowych nie ma wpływu na losowanie map
  • wartości penetracji dla radzieckiego działka automatycznego Sh-37 zostały wzięte z testów przeprowadzonych przez ostrzał płyty pod kątem 60 stopni, a nie 90 (nie są historyczne), ponieważ w przeciwnym wypadku działo byłoby znacząco OP
  • gracz zapytał, czy są jeszcze inne przypadki, gdy wartość penetracji jest niższa niż historyczna, SerB odpowiedział, że dotyczy to większości pocisków za złoto
  • SerB twierdzi, że podczas gdy schematy kadłuba IS-3 krążące po internecie są dokładne, schemat wieży jest o wiele bardziej skomplikowany i dlatego nigdy nie był dokładnie odwzorowany
  • działo 122mm U-11 nigdy nie było przewidziane dla KW-2, jest stockowym działem w grze dla balansu
  • wg SerBa na serwerze RU pojawił się nowy trend (gracze celowo grają źle, by ieć jak najgorsze statystyki), ale karane będą jedynie indywidualne wykroczenia graczy, a nie sam trend jako całość
  • na razie nie planuje się osłabiania pancerzy przez pociski (miejsce w okolicy trafienia byłoby łatwiejsze do przebicia), było to w planach aż do zamkniętych testów, możliwe że pojawi się w przyszłości, ale SerB twierdzi, że problemem byłby odbiór tego przez graczy ("jakim cudem przebił mnie w tym miejscu z tak słabego działa?")
  • nie będzie "specjalnego" TD do użycia tylko w trybie 7/42
  • możliwe, że Pantera II z muzeum Pattona (tj. kadłub Pantery II z wieżą Pantery Ausf. G) pojawi się w grze, może jako opcjonalny kadłub
  • SerB i Storm potwierdzili, że T-44-85 NIE pojawi się w 8.9, jest za słaby i wymaga więcej testów, najprawdopodobniej zwiększona zostanie penetracja
  • funkcja dodawania własnych opisów na liście przyjaciół była rozważana, ale z jakichś powodów nie jest możliwy ich transfer na serwer
Źródło: FTR

Dyskusja
Io36
Napisany 24 października 2013 - 11:44
#1

użytkownicy
Dajcie mi t44 z pena jak t34-85/t43 i bedzie git w zupelnosci wystarcza przy flankowaniu(144 pen).

Halfborn
Napisany 24 października 2013 - 17:18
#2

użytkownicy
"SerB twierdzi, że WoT nie zostanie przeniesiony na inny silnik graficzny, zwiększyłoby to koszty i spowolniło rozwój"


przy każdej nowej odpowiedzi na to samo pytanie inna wymówka, pewnie teraz ta bardziej prawdziwa ;)


Pyszczek
Napisany 24 października 2013 - 21:26
#3

użytkownicy
"nie będzie więcej odznaczen takich jak "Pułapka na Myszy" za zniszczenie czołgów wysokich tierów innych niż Maus, ponieważ Maus jest unikatowy"

Ale tutaj pitolą, od wprowadzenia update 8.8 w skątowanego mausa wszystko wchodzi, nawet nie trzeba marnowac zlota na niego.

MIchal_PL96
Napisany 25 października 2013 - 15:28
#4

użytkownicy
maus jest unikatowy, nie jego statystyki a sam projekt i fakt, że powstały 2 sztuki, dlatego jest unikatowy

Pyszczek
Napisany 25 października 2013 - 18:04
#5

użytkownicy
Kadlubów do mausa powstało 5, 2 zostały wzbrojone w wieże, z czego tylko jedna wieża miała działo, a drugi służył tylko jako cel i do eksperymentowania takiego jak nurkowanie. Co do pancerza mausa niektóre dane podają że miał 380mm na przodzie na prostej płycie, przy górnym kącie 65 stopni wychodziło sporo, na dolnej miał ponoć 55 stopni.

sparrow01
Edytowany 25 października 2013 - 20:28
#6

użytkownicy
Wygrali to złote cosik i dostaniemy T7 Combat Car - coś czuje że artykuł zaraz będzie :)


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.
Projekt i wykonanie strony ArtCoders © 2010 r.