Gościu z linku powyżej jest tak bezstronny w ocenie, jak bezstronny jest Macierewicz przy badaniu katastrofy Smoleńskiej.
- What the hell is StuG (skb) (Edit: figured it out, skb = Saukopfblende, making a vehicle based on a different mantlet ftw)
Czyli jednak jest taki model... no proszę...
- for game purposes, StuG III Ausf.F, G, G mit Schürzen, StuH 42 – pretty much one and the same vehicle (early F’s had 50mm frontal armor). What is the point of grinding four same vehicles?
Tak wygląda F
http://www.onthewaymodels.com/...ezinski_Attack_StuGIIIF_F2.jpg
A tak wygląda G
http://i252.photobucket.com/albums/hh33/kredek88/1-17.jpg
Mają inne nadbudówki i różnią się dość znacznie pod tym względem. W arcade pewnie nie będzie zbyt wielkich różnic, ale przy trybach symulacyjnych będą miały znaczenie.
- Why are Elefant and Ferdinand two different vehicles? There were almost no differences between them, apart from one having a bow machinegun
- Why the hell do Elefand and Ferdinand have different superstructures on icons, they were supposed to be identical
Po pierwsze nie są to identyczne pojazdy. Ocalałe z bitwy na łuku Kurskim Ferdki wysłano do Niemiec i zmodyfikowano. Dodano nie tylko karabiny, ale także dodatkowe opancerzenie, zmieniono dach dodając np. wieżyczkę dla dowódcy, co podniosło nieco sylwetkę.
Ikonki są różne po to, żeby dało się na pierwszy rzut oka odróżnić oba pojazdy graficznie.
- no higher light tanks? No Panzer II Ausf.L?
Może po prostu jeszcze ich nie przygotowano? To początek rozwoju pojazdów naziemnych. Nawet ich jeszcze nie ma w grze. Liczba pojazdów z czasem znacząco wzrośnie. Zarzut co najmniej debilny...
- why so many Panzer III’s? Panzer III Ausf.M and Ausf.L are almost identical, including armor and gun, Panzer III Ausf.E and F are also almost identical
Nie są identyczne. Nie wierzcie na słowo. Wystarczy sprawdzić w specyfikacjach.
Poza tym ogólnie... w grze jest też sporo modeli samolotów, które różnią się bardzo nieznacznie, ale są dostępne. Dlaczego? Ponieważ system arcade zakłada, że po tym jak stracimy jedną maszynę, to zaczynamy lot następną. Ilość modeli wiąże się właśnie z tym aspektem rozgrywki. Chodzi o MM i danie graczowi np. 4 - 5 maszyn na podobnych poziomach rozwoju po to, aby miał możliwość uzupełnień w trakcie bitwy. Dostosowują po prostu drzewka technologiczne do systemu gry. To normalne. Ktoś, kto nie gra w WT nie zrozumie, po co mu np. 3 podobne czołgi na rank 3 - 4.
Innymi słowy... zarzut wynika z niezrozumienia modelu rozgrywki. Tyle w tej kwestii.
- what the hell is the point of Panzer III Ausf.N? It has 70mm frontal armor, but a 75mm L/24 gun? How balanced is that? It was an infantry support version. Completely pointless in a tank game
W WoT też jest to działo. Po co, skoro jest takie bezużyteczne?
- Panzer IV Ausf.E and Ausf.F are practically identical
- Panzer IV Ausf.F and Ausf.G actually ARE identical, it was the one and the same vehicle, it was redesignated to G after it recieved the L/48 gun. For a short period of time, even the L/48 vehicles were designated F
Są identyczne... różnią się tylko działem, pancerzem, elementami konstrukcji wieży... taaaaa...
- this tree tries to be as historical as possible to the point of not including prototypes for now, why include Panther F (that was just an upgrade proposal, never existed) and Panther II (just a hull existed)?
- why split the Tiger II into the Porsche turret and Henschel turret versions? Apart from the nasty shot trap, those vehicles were identical
- Tiger II with KwK 46 is a purely paper project. There’s no Maus, that really existed, yet a vehicle that was never properly developed (only a concept drawing was found) makes it into the tree?
To samo co powyżej...
Innymi słowy... bullshit.
Gościu pisze same pierdoły i szczerze mówiąc, to żaden z niego autorytet, ani jeżeli chodzi o konstrukcję pojazdów pancernych, ani opinię o grze w którą nawet nie grał i nie rozumie, do czego potrzebne są różne modele pojazdów na tym samym poziomie rozwoju.
To chyba tyle... mogę wam na pęczki wyszukać linków do podobnych opinii jadących po WoT jak po burej suce w dokładnie ten sam sposób. Tylko co to da? Coś to zmienia, czy wnosi do dyskusji? Nie bardzo...
Ogólnie chodzi o to, że to są inne gry. Mi się WoT podoba i nadal będę w niego grał. Będę też grał w WT, ponieważ daje mi inne wrażenia i gra się tam zupełnie inaczej.
To są zupełnie różne gry, zatem nie powinno nikogo dziwić, że mają różne koncepcje rozwoju technicznego. Tech tree w WoT jest dostosowane do modelu rozgrywki w WoT, a tech tree w WT jest dostosowane do modelu rozgrywki w WT. Czy to takie dziwne? Dla mnie nie, ale jak widać nie dla wszystkich...
Więcej zrozumienia, a mniej durnej krytyki... to zawsze wychodzi na zdrowie :)