kliknij aby powiększyć
1920x1080 : 481 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Zapraszamy Was na kolejną porcję nowych informacji na temat gry, przekazanych społeczności przez deweloperów.

Wargaming.net
  • sposoby rozgrywki w WoT i WoTXbox są niekompatybilne, wersja na Xboxa posiada różne cechy kompensujące niewygodę wynikającą ze sterowania padem, tak by rozgrywka choć trochę przypominała tą z użyciem myszki
  • wg SerBa twierdzenie, że "E-sport to głównie kwestie organizacyjne, zmiany w kliencie gry są minimalne" jest nieprawdziwe
  • SerB uważa, że 7/42 ma osobny rating dlatego, że jest przeznaczony dla graczy-sportowców (a nie zwykłego randoma)
  • lufa działa nie będzie nigdy widoczna w trybie snajperskim z dwóch powodów: 1) zasłania widok 2) w rzeczywistości, spoglądając przez celownik też nie widzi się lufy
  • nie będzie osobnych statystyk dla uszkodzeń zadanych zwykłą i złotą amunicją
  • niemieckie drzewko w grze jest już zapchane - jeśli nowe pojazdy się nie zmieszczą, zostanie powiększone
  • wg SerBa trzy linie dla każdej klasy dla danej nacji są wykluczone (np. 3 top arty), ale możliwe że niektóre klasy będą mieć 3 pojazdy tego samego tieru, jak np. Object 430, Object 140 i T-62A
  • mapy miejskie: jak zrobimy
  • mechanizm działania materiałów eksploatacyjnych (w szczególności chodziło o przypadek, gdy przez pomyłkę naprawiamy drobne uszkodzenie, np. żółte gąsienice) za złoto nie będzie zmieniony
  • SerB podaje, że współczynniki XP załogi dodają się: np. gdy wypełnisz dwie misje dające + 20% XP załodze, wynik NIE będzie wyglądał 1*1,2*1,2 lecz: 1+0,2+0,2
  • wg SerBa nie ma już więcej "misji premium", ponieważ aktualnie można zdobyć premium z samolotów i nie ma powodu wprowadzać 2 rywalizujących funkcji
  • rychły nerf złotej amunicji do TD? "Jeśli będzie trzeba"
  • nowe technologie teselacji (HBAO, HDAO)? "Czekajcie na patch 9.0, będzie w nim sporo, choć nie wszystko o co prosicie"
  • devsi pracują obecnie nad ulepszoną fizyką, właśnie naprawiają bugi w systemie, prace przebiegają "normalnie"
  • wg SerBa niektóre poprawki są przesuwane aż do następnego patcha, ponieważ przesłanie patcha do wewnętrznego serwera WG opóźnia prace nad następnym patchem o tygodnie
  • SerB, zapytany dlaczego opracowują tryb dla profesjonalnych graczy, skoro jest ich tak niewielu: "Dlatego, że jest tak mało e-sportowców, stworzyliśmy szybko działający system wypełniania luk w drużynie przez losowych graczy. To tak jak podział między profesjonalnym futbolem i grupą znajomych grających w parku. A dla ludzi naprawdę niezainteresowanych e-sportem po 7/42 stworzymy bitwy historyczne." Ponadto, SerB chciał, by bitwy historyczne zostały wprowadzone wcześniej, ale został przegłosowany
  • SerB radzi grającym czołgami z małą siłą ognia, jak stockowy T-34-2 "polować na przeciwników z cienkim pancerzem, scoutować, unikać wrogów, flankować, polować na artylerię"
  • Object 277, 279 i 770 nie są planowane
  • "drastyczne ulepszenie grafiki" WoT pojawi się "w jednym z najbliższych patchy"
  • SerB o WarThunder łączącym samoloty i czołgi w jednej bitwie: "Jesteśmy bardzo sceptyczni - normalnie, by móc tak mieszać rozgrywkę, należy dokonać sporo niehistorycznych zmian; weźmy za przykład Battlefielda: zredukować prędkość samolotów do 200-300 km/h, zwiększyć szybkość czołgów do 60 km/h, wtedy można rozmawiać. Ale gdy prędkość na najwyższych tierach różni się 15 razy (900 vs 60 km/h), naprawdę ciężko jest uczynić rozgrywkę interesującą"
  • SerB twierdzi, że znaczenie otwartych włazów w czasie trafienia czołgu pociskiem kumulacyjnym to miejska legenda. Jako przykład podaje Abramsa z zamkniętymi włazami, przebitego przez głowicę kumulacyjną, gdzie tylko jeden z członków załogi został poparzony
  • bitwy historyczne: pojazdy będą mieć "historyczną" konfigurację, gdy wejdziesz do bitwy, gra automatycznie założy odpowiednie moduły na twoim czołgu i gdy skończysz bitwę, przywróci te moduły, które były założone poprzednio. Jeśli nie posiadasz wymaganych modułów (np. sprzedałeś stockowy silnik), zostaną automatycznie zakupione
  • SerB, zapytany dlaczego WoT wygląda tak strasznie w porównaniu z WarThunder Ground Forces: "Straszne. Wersja demo, ledwo działająca na i7 z - jeśli dobrze widziałem - "cegłami" zamiast modelu uszkodzeń, jest oczywiście lepsza" i "stara zasada że "wszędzie dobrze gdzie nas nie ma" działa także dla Gaijin, trzeba to brać pod uwagę"
  • zmiana profesji członka załogi będzie możliwa także za srebro (ze stratami)
  • buffy artylerii średnich tierów: "Najprawdopodobniej zwiększona zostanie szybkość pocisków. I zmniejszony czas celowania. Ale nie wiele. Zobaczymy na testach. Pojazdy najwyższych tierów raczej nie dostaną buffa"
  • w przyszłości wszystkie kraje (ale nie wszystkie czołgi) będą mogły brać udział w bitwach historycznych
  • wygląda na to, że dokładny sposób działania mechanizmu obsługi wielu wież zależy od tego jak będzie on współpracował z pakietami klient-serwer
  • możliwe, że czołgi zdobyczne będą dostępne także w randomach (SS nie do końca rozumie rosyjskie pytanie, prawdopodobnie chodzi o możliwość grania w randomach, nie zdobycia)
  • ani zdobyczne czołgi ani mechanizm obsługi wież nie pojawią się w 2013 r.
  • darmowe konto premium jest teraz rozdawane przez WoWp w celu przetestowania jednolitego konta premium
  • prototypy Tygrysa autorstwa firm MAN i Daimler-Benz nie będą wprowadzone (za mało danych)
  • nowa muzyka zostanie wprowadzona w WoT "w ramach naszych możliwości"
  • ograniczenia roamingu będą działały w każdą stronę, nie tylko RU->EU
  • wg SerBa czołgi sowieckie są bardziej "opływowe" niż niemieckie "pudełka", ponieważ "na naszą szkołę budowy pojazdów mocno wpłynęli Christie i Francuzi (tak, sam AMX-40). Poza tym, w naszej sytuacji ekonomicznej pancerz odlewany był bardziej rozsądnym rozwiązaniem
  • być może będzie więcej premium VIII tieru, są odpowiedni kandydaci
  • brak konkretnych planów odnośnie brytyjskich premium wysokich tierów
  • w WoWs nie będzie łodzi podwodnych, ponieważ musiałyby być jeszcze mniej realistyczne niż artyleria w WoT
  • nowe czołgi francuskie nie pojawią się w najbliższym czasie, ale się pojawią
  • wraz z nowym interfejsem czatu pojawi się możliwość czatowania w czasie ładowania mapy
  • tryb 7/42 dla X tierów? "Dla tieru X mamy inne plany"
  • nie ma planów zastąpienia zbyt nowoczesnych czołgów innymi
  • jak na razie połączenie E50 i E50M nie jest nawet zaplanowane
  • ulepszona grafika w WoT obejmie wyraźnie widoczne spawy, nity, okrągłe koła/beczki, gąsienice złożone z ogniw, kamuflaże pozbawione obecnych ograniczeń, dokładnie wymodelowane dna czołgów, niezależne zawieszenie, przedmioty wiszące na pancerzu (narzędzia, skrzynie) odpadające przy trafieniu, ruchome anteny, bardziej realistyczne poruszanie czołgów i inne ciekawe rzeczy. "Jeśli ktoś myśli, że my tutaj śpimy, to się myli"
  • to Veider określił penetrację działa Konisch, bazując na dokumentach Juri Pasholoka
  • ulepszona grafika przyniesie ładniejsze i bardziej realistyczne szczegóły map oraz możliwe do zniszczenia obiekty
  • SerB poprawia: najwyższy tier dla LT premium to VII, nie będzie premium LT VIII tieru
  • nowe garaże są w planach, Storm twierdzi, że nie zna żadnych szczegółów, ponieważ jest w domu, ale naprawde nie lubi zwykłego garażu (bez premium): "wygląda jak sala tortur"
  • ulepszona grafika pojawi się po 9.0, który to przyniesie poważne zmiany w oświetleniu map
  • Type 62 został usunięty ze sklepu, ponieważ jest dostępny w grze jako jedna z konfiguracji WZ-131
  • na najbardziej krytykowanych mapach dojdzie do pewnych zmian
  • odnośnie KW-1S: możliwe że wariant z krótkim działem 122 mm zostanie wprowadzony jako premium, ale SerB twierdzi że może będzie dostępny jako zwykły pojazd
  • planuje się zaostrzenie kar za teamdamage
  • nie przewiduje się zmniejszenia 25 % losowości
  • nie ma niemieckich kandydatów na "czołgi a la medium" wysokich tierów (przypominające T-54)
  • demo nowej grafiki WoTa? "Jak zrobimy"
  • pudełkowa wersja WoWp pojawi się dopiero po premierze w sieci (jeśli w ogóle)
  • zdaniem SerBa 25 % losowość odzwierciedla rzeczywistość (chodzi o wszystkie dziwne rzeczy, które mogą się wydarzyć, gdy pocisk uderza w pancerz)
  • w planach jest modyfikacja trawy i krzewów, tak by nie przenikały przez pojazdy
  • wg Storma narzędzia (łopaty itd.) na przednim pancerzu FCM50 są realistyczne, ponieważ ARL44 też tak miał w rzeczywistości, a FCM50 pochodzi praktycznie z tego samego okresu
  • nie będzie rekompensaty XP dla graczy, którzy zbierali doświadczenie na drugą linię niemieckich TD bazując na nieaktualnych drzewkach z 2012 r.
  • SerB twierdzi, że po ukryciu statystyk, zobaczyć je będą mogły tylko osoby z TWOJEJ listy znajomych (a nie ci, którzy dodali Ciebie)
  • wg SerBa publikacja dema czołgów w WarThunder nie wpłynęła na rozkład priorytetów rozwoju WoTa
  • komunikacja głosowa w 7/42 będzie działać tak jak teraz w Kompanii
  • ukrywanie statystyk zostanie wprowadzone, ponieważ "Storm ugiął się pod jękami", SerB był przeciwko temu "Nie wyjdzie z tego nic dobrego". Zapytany, dlaczego po prostu nie zabronił tego Stormowi: "Taa. A potem decydować o każdej małej rzeczy w 5 projektach? Ludzie muszą podejmować niezależne decyzje. I brać za nie odpowiedzialność." Storm dodał później, że opcja ta na razie jeszcze nie została opracowana
  • SerB podaje, że Havok będzie działał na drugim rdzeniu procesora, na komputerach z jednym rdzeniem będzie można go wyłączyć
  • wg Storma wielu graczy (więcej niż połowa) WoTa posiada 1 lub 2 rdzenie procesora, kilka tuzinów procent posiada jednordzeniowy procesor
  • linia Chaffee będzie przedłużona, po Chaffee będzie Walker Bulldog, ale to dopiero po 9.0
  • przedni pancerz IS-3 nie będzie zmniejszony ze 110 do 100 mm (wcześniejszy "wyciek" był błędny)
  • po wypuszczeniu WoT v. 1.0 rozwój gry będzie przebiegał tak jak poprzednio - 1.0 to żaden magiczny numer
  • SerB nie uważa, że map górskich jest za dużo
  • P:"Dlaczego francuskie czołgi są tak opóźnione?" O:"Ponieważ inne czołgi mają wyższy priorytet"
  • opcja wyłączenia wiadomości od WG (pojawiające się w garażu informacje np. odnośnie GJ albo zmiany hasła) nie będzie wprowadzona
  • opcja ukrycia statystyk nie będzie ograniczona tylko do graczy premium
  • Sturmgeschütz III Ausf.A i Aufklärungspanzer 38 wg SerBa pasują do gry, ale nie najlepiej. StuG A pasowałby do 3 tieru
  • SerB nie chce, by kwestie związane z grą były rozstrzygane przez ankiety, ponieważ bierze w nich udział jedynie niewielki odsetek graczy
  • możliwe, że na potrzeby bitew historycznych StuG otrzyma działo krótkolufowe działo 75 mm

Źródło: FTR

Dyskusja
Halfborn
Edytowany 11 października 2013 - 13:38
#1

użytkownicy
"wg SerBa nie ma już więcej "misji premium", ponieważ aktualnie można zdobyć premium z samolotów i nie ma powodu wprowadzać 2 rywalizujących funkcji"
a z jakiej racji mam być zmuszony do grania w oddzielną grę zwaną potocznie niewypałem, tylko dla premium?


"SerB o WarThunder łączącym samoloty i czołgi w jednej bitwie: "Jesteśmy bardzo sceptyczni..."
Pytany był o to nie raz i zawsze znajdzie nową wymówkę. Z drugiej strony jak się nie ma pomysłu jak coś zrobić, to lepiej nie robić.


"SerB, zapytany dlaczego WoT wygląda tak strasznie w porównaniu z WarThunder Ground Forces: "Straszne. Wersja demo, ledwo działająca na i7 z - jeśli dobrze widziałem - "cegłami" zamiast modelu uszkodzeń, jest oczywiście lepsza" i "stara zasada że "wszędzie dobrze gdzie nas nie ma" działa także dla Gaijin, trzeba to brać pod uwagę""
Nie ma to jak zmiana tematu ^_^ Gdyby tylko WOT (z tą swoją grafiką...) działało mi tak płynie jak WT (oczywiście z lepszą grafiką) to już bym był szczęśliwy.

Odnośnie tej ulepszonej grafiki i elementów czołgów, to nie mogę się doczekać. Oby tylko nie wpłynęło to drastycznie na płynność gry.
Ukrywanie statystyk to pomysł co najmniej beznadziejny ;)

seb12326
Edytowany 11 października 2013 - 14:18
#2

użytkownicy
Dokładnie satystyki pomagaja grać wygrywać randomy jeśli ktoś umie korzystać z tego tak jak i z Zarówki.Ukrywanie satystyk jest bardzo beznadziejnym pomysłem


A co z Hevym t57 i foch155 znerfią go czy nie bo t57 Hevy miał dostać 10-12 sekund dłuższe przeładowanie a foch stracić pancerz i zwiekszenie ładowania mędzy pociskami

MIchal_PL96
Napisany 11 października 2013 - 14:35
#3

użytkownicy
foch i tak jest miekki jak nie wiem, wszystko to bije, teraz bitwy na X przypominaja te na I tierach, wszystko przebija wszystko i giniesz na 3 strzaly, foch jak powiedzial serb jest zbalansowanym czolgiem i według WG nic z nim nie jest źle tylko wszyscy płaczą, że jest op, nie, nie jest, papierowe boki, słaba celność, potwornie długie skupianie działa, ogromny reload i strzaly za zero w spoterow, boki isa7, t57, t110e5 to zart i doprowadza do szewskiej pasji, jak go znerfia to bedzie nie do grania

oRkA
Napisany 11 października 2013 - 18:50
#4

użytkownicy
- Mało osób bierze udział w sondach, bo zawsze pytają się o głupie rzeczy i nie warto się nawet logować dla takich pytań. Gdyby jednak naprawdę im by zależało na udziale graczy w sondach, to powinni je wprowadzić do systemu gry gdzie wyskakiwałyby jako komunikat który możemy zignorować, albo poświecić 15 sekund na odpowiedzenie.

- Jeśli chcą stworzyć bardziej realistyczne poruszanie się czołgów to muszą powiększyć modele czołgów, bo obecnie grając nie czuje się, że są to wielkie ciężkie maszyny. Tak, rozmiar modeli jest zauważalny w grach. Oczywiście nie zrobią tego, bo uniemożliwia to silnik gry. Przy dwukrotnym powiększeniu modeli maksymalny zasięg widzenia spadnie do 250 m :)

- Mówiąc, że francuskie czołgi miały wpływ na opływowość radzieckich wcale nie miał na myśli AMX 40. Francuskie faktycznie posiadały pochyły pancerz, ale ta pochyłość nie była tak duża i często zasłonięta mnogością wystających elementów jak np w B1 bis.

- Robiąc bitwy historyczne mogliby porobić podobne rozgrywki dla historii alternatywnych gdzie udział brały by prototypy.

- Dobrze by było też zrobić tryb gdzie drożyny składają się wyłącznie z pojazdów jednej nacji (chiny można ewentualnie połączyć z Ruskimi, zaś Japonię z Niemcami). Drużyny francuskie byłyby ciekawe póki nie dodaliby kolejnych gałęzi :)

- W razie mniejszej liczby zainteresowań nowymi trybami rozgrywki mogli by je włączać tylko w określone godziny, lub dni.

Vulpix
Napisany 11 października 2013 - 19:36
#5

użytkownicy
Mam kilka pytań :
1. O co chodzi z tymi czołgami zdobycznymi ( wiem co to jest tylko nie wiem jak to bd wyglądać w WOT-ie )?
2. Czy bd to pojazdy premium czy oddzielne linie normalnych Tanków ?
3. Czy jest szansa że powrócą do sklepu : Pz.Kpfw. 38H 735 (f) i Pz.Kpfw. B2 740 (f) ?
4. Za odp dziękuję :D

MIchal_PL96
Edytowany 11 października 2013 - 22:53
#6

użytkownicy
czołg zdobyczny=czołg innej nacji, a w drzewku i barwach nacji, która go nie wyprodukowała, np. ruskie pantery
będą to pojazdy premium
http://ftr.wot-news.com/2013/10/09/upcoming-tanks-in-wot-1-t-4-and-t-5/
http://ftr.wot-news.com/2013/10/09/upcoming-tanks-in-wot-part-2/

Pz.Kpfw. 38H 735 (f) wycofany na stałe, jeżeli już to jak jakieś duże eventy będą to można patrzeć, może święta albo 0.9.0

o szkopskim B2 nic mi nie wiadomo, ale został wycofany ze sklepu razem z wprowadzeniem francuzów i wycofaniem micro mausa, także podejrzewam, że jeśli już to tak samo można liczyć tylko w jakieś duże eventy, choć szanse są marne

Vulpix
Napisany 12 października 2013 - 07:27
#7

użytkownicy
No właśnie skoro dodadzą pojazdy premium zdobyczne w innych drzewkach to powinni wrócić Pz.Kpfw. 38H 735 (f) i Pz.Kpfw. B2 740 (f) ponieważ to też są czołgi zdobyczne i premium :)

MIchal_PL96
Napisany 12 października 2013 - 12:10
#8

użytkownicy
a to już drogi kolego czołgisto nie zalezy od nas ;)

mickey93
Napisany 12 października 2013 - 13:10
#9

użytkownicy
"Mówiąc, że francuskie czołgi miały wpływ na opływowość radzieckich wcale nie miał na myśli AMX 40"

ręce opadają! a skąd ty wiesz co myśli SerB?

Robiąc bitwy historyczne mogliby porobić podobne rozgrywki dla historii alternatywnych gdzie udział brały by prototypy.

Historia alternatywna? przecież to by zdublowało obecne randomy


"Dokładnie satystyki pomagaja grać wygrywać randomy jeśli ktoś umie korzystać z tego tak jak i z Zarówki.Ukrywanie satystyk jest bardzo beznadziejnym pomysłem"
ale że niby jak pomagają wygrać? masz XVM patrzysz na gościa i na tabale i jak widzisz że ma 900 to wpakowujesz mu sie na pałę przed nos a jak masz gościa 2500 to spier.... za najbliższe budynki?

nareszcie skończy się ten durny XVM


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.