kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 1349 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Zapraszamy Was na kolejną porcję nowych informacji na temat gry, przekazanych społeczności przez deweloperów.

Wargaming.net
  • następny update CW wprowadzi dziennik transakcji złota dla klanów
  • wg Tanitha (serwer SEA), w przyszłości pojawi się możliwość transferu na serwer SEA
  • chiński Type 34 z działem 57 mm to nie importowany sowiecki T-34/57, Chińczycy sami zamontowali to działo już u siebie
  • mapy większe niż 1x1 km nie są tworzone, ponieważ "a) wymagałoby to optymalizacji klienta, aby większość graczy mogła w nie zagrać b) wymagają one nieco innego sposobu grania"
  • standardowa (stara) grafika nie zostanie usunięta w 0.9.0
  • Storm potwierdza, ze "zasada, że "pociski OB artylerii nie mogą zabić więcej niż połowę bądź 3/5 twojej załogi" dotyczy tylko trafień niepenetrujących
  • Jagdmaus na razie nie jest w planach
  • zdaniem SerBa, najlepsza współpraca między WG a muzeum/archiwami zachodzi w Saumur we Francji. Bovington też nie jest złe, ale ponieważ europejskie biuro WG ma siedzibę w Paryżu, współpraca z Saumur jest łatwiejsza ze względów geograficznych
  • SerB stwierdził także, że jeśli chodzi o szukanie informacji nt. samolotów, muzea i archiwa był dużo bardziej otwarte na współpracę ze względu na wcześniejsze kontakty w związku z WoT, uważa też, że największym problemem przy zbieraniu informacji nie są pieniądze, ale fakt że wiele rzeczy jest ciągle utajnionych
  • SerB twierdzi, że okna w murach na mapie Abbey nie są zabugowane, ktoś narzekał że jego strzał przez okno był zaliczany jako trafienie w ścianę, ale zdaniem SerBa najprawdopodobniej spudłował
  • nie będzie sequela gry WG "Operacja Bagration", nie będzie też przekształcona w MMO
  • SerB nie uważa, że mapy o wielkości 800x800 m są za małe dla tierów X
  • na razie nie zostanie wprowadzona opcja pomijania map, na których nie chcemy grać
  • wg SerBa system kamuflażu działa obecnie dobrze "w stosunku do swoich ograniczeń"
  • po trafieniu w końcówkę lufy nie dochodzi do uszkodzenia działa
  • perk DeadEye nie ma nic wspólnego z celnością działa: "Nie ma związku pomiędzy tym, gdzie w obrębie okręgu celownika trafia pocisk a prawdopodobieństwem trafienia krytycznego"
  • przeróbka sposobu działania pocisków OB nie jest planowana
  • wymiary Jagdpanzera IV w grze są prawidłowe i historyczne
  • ograniczenie ilości artylerii w grze ciągle jest aktywne
  • nie było eksperymentów z ograniczaniem liczby czołgów danej klasy w bitwie (np. 4 medy, 4 HT itp.), ponieważ "nie uważamy tego za potrzebne"
  • typ pocisku najczęściej wystrzeliwanego przez dany pojazd jest brany pod uwagę przy rozważaniu buffa bądź nerfa, SerB potwierdza, że fakt, że niektóre czołgi nadają się do walki tylko, gdy używają złotej amunicji również jest uwzględniany
  • rozważano nerfa złotej amunicji do Focha 155 i T1 Heavy, ale zrezygnowano z tego "z różnych powodów"
  • nie planuje się globalnego buffa dla pojazdów polegających na celności
  • Storm nie uważa, że buff celności dział uczynił niektóre pojazdy skrajnie OP
  • działa o wysokiej celności nie dostaną buffa (w celu odróżnienia ich od mniej celnych)
  • czerwona linia jako granica map nie zostanie usunięta. Storm nie lubi tego rozwiązania (gdy artyleria przylega do tej linii i przez to lekkie czołgi nie mogą jej okrążyć), ale żadne inne rozwiązanie nie jest dobre. Granice takie jak na El Halluf (w formie skał bądź morza) nie są możliwe wszędzie, ponieważ wyglądałyby nienaturalnie - gracz sugerował, by stworzyć coś w rodzaju "ruchomego piasku", terenu po którym nie dałoby się poruszać, zdaniem SerBa wyglądałoby to sztucznie
  • zdaniem Storma usunięcie limitu artylerii w bitwie nie poprawi czasu oczekiwania w kolejce
  • oddzielenie statystyk z randomów i kompanii/CW ma "normalny" priorytet: "Jak zrobimy"
  • uszkodzenia po podświetleniu pojawią się w statystykach
  • SerB uważa, że linie czołgów lekkich bez pojazdów wysokich tierów nie interesują graczy, "sprawdziliśmy"
  • moduły kadłubów będą powiązane z modułami zawieszenia (czyli odkrycie zawieszenia = odblokowanie nowego kadłuba), pojazdy elitarne zachowają swój status po wprowadzeniu zmian
  • T-34-2 przewozi więcej pocisków tego samego typu co Type 59 pomimo tego że jest mniejszy, ponieważ "wolna przestrzeń w środku jest mniejsza" (czyli czołg jest ciaśniejszy)
  • wg SerBa i Veidera, druga linia francuskich HT jest gotowa, ale na razie nie zostanie dodana, ponieważ "inne drzewka potrzebują nowych pojazdów"
  • historyczne działa Lorraine 40t kalibru 100 i 120 mm? "Nic o tym nie wiemy"
  • nie będzie "trybu hardcore" (symulacyjnego) - nie tak dawno temu developerzy znowu to przetestowali i jest to właściwie niegrywalne
  • zupełnie płaskie mapy nie są planowane
  • żółte (uszkodzone) gąsienice NIE spowalniają czołgu - SerB: "Specjalnie spędziliśmy nad tym pół godziny razem z testerami, by dokładnie to sprawdzić, na różnych pojazdach - nie ma obniżenia prędkości." Storm poszedł nawet dalej: "Ktoś bardzo nieuprzejmie prosił o ponowne sprawdzenie rzekomego obniżenia prędkości z "żółtymi" gąsienicami na Indien Panzer (z najlepszym zawieszeniem). Sprawdziliśmy. Prędkość nie spada. Mam ochotę kogoś zabić..." (w tym momencie, SerB najwyraźniej wściekł się i prosił o permanentnego bana dla tego nieuprzejmego kogoś)
  • wygląda na to, ze okno misji jest zabugowane, licznik bitew pozostałych do zakończenia bitew nie działa, to samo dotyczy liczników XP czy uszkodzeń, zostanie to naprawione (chyba dotyczy to tylko rosyjskiego serwera(?))
  • przyleganie celownika do terenu nie zostanie naprawione, jest to specyficzna funkcjonalność silnika gry
  • statystyki Mausa są w porządku
  • nie wszystkie czołgi ze zwiększoną zdolnością zarabiania kredytów to pojazdy premium
  • roaming pojawi się "Jak zrobimy", możliwe że jednocześnie pojawi się opcja przeniesienia się na stałe np. na serwer EU
  • na razie jest za wcześnie, by powiedzieć cokolwiek o mechanizmie roamingu, możliwe, że w celu zapobieżeniu "powodzi noobów" wprowadzi się limit winratio, a także ograniczy roaming tylko do graczym nie ukaranych wcześniej za spam i przekleństwa na czacie (będą się liczyły tylko świeże przewinienia)
  • gdy cena czołgu premium zostanie obniżona, nie będzie rekompensaty dla tych co kupili go po starej cenie
  • P:"Czy Chieftain zostanie wprowadzony jako MT X tieru zamiast FV4202?" O:"Nie, ponieważ według kryteriów gry jest to czołg ciężki"
  • możliwe, że po wprowadzeniu możliwości wywrócenia czołgu, przerobiony zostanie mechanizm taranowania
  • WG wybrało podwozie E-100 dla nowego niemieckiego TD X tieru, a nie podwozie typu Waffenträger, ponieważ "lekkie podwozie nie jest w stanie unieść wystarczająco ciężkiego działa"
  • czy działo WT E-100 będzie miało taką samą penetrację jak to E-100? "Zobaczymy na testach" (podobno na supertestach są na razie identyczne)
  • gdy chcesz kogoś zgłosić za obraźliwy nick, użyj w grze ocji raportowania za "wulgarność/obrazę" (podobnie jak SS nie wiem jak dokładnie nazywa się ta opcja w grze, rzadko kogoś zgłaszam)
Źródło: FTR

Dyskusja
mickey93
Napisany 04 października 2013 - 17:52
#1

użytkownicy
chieftain czołgiem ciężkim? to MBT (tak jak T-62A! M48/60) więc ich tłumaczenie jest bezsensu

Franio
Napisany 04 października 2013 - 18:13
#2

użytkownicy
"czy działo WT E-100 będzie miało taką samą penetrację jak to E-100? "Zobaczymy na testach" (podobno na supertestach są na razie identyczne)"

235 penetracji na TD X tieru, kiedy inne mają blisko 300mm i do tego jeszcze kiepski pancerz i brak wieży? Eh... a już chciałem iść w tą linie, ale widzę, ze nawet magazynek tego nie zrekompensuje :/

adamczik
Napisany 05 października 2013 - 12:35
#3

użytkownicy
mapy większe niż 1x1 km nie są tworzone, ponieważ "a) wymagałoby to optymalizacji klienta, aby większość graczy mogła w nie zagrać b) wymagają one nieco innego sposobu grania"

Jakoś w War Thunder nie mają z tym problemów. SrerB za dużo myśli a za mało robi. Coś czuję, że niedługo przeniosę się do konkurencji.


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.