kliknij aby powiększyć
1600x1000 : 334 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Przegląd patcha 0.8.8
sylwester11PL, Środa, 11 września 2013, 18:27
Tagi: patch, łatka, 0.8.8


Nareszcie! Upragniony przez wielu patch oznaczony numerkiem 0.8.8 został dziś wprowadzony na serwer EU!

world of tanks

Ostatnimi czasy WG zasypuje nas kolejnymi łatkami. Jeszcze nie tak dawno pobierało się patcha 0.8.7, a już dziś, 11 września, możemy sprawdzić najnowszą łatkę.

Sztandarową zmianą jest przede wszystkim dodanie nowej gałęzi czołgów średnich w drzewku radzieckim oraz zmiany technologiczne w drzewku niemieckim. Po stronie radzieckiej ujrzymy takie czołgi jak:

  • A-43 (poziom VI)
  • A-44 (poziom VII)
  • Object 416(poziom VIII)
  • Object 140(poziom X)

Z kolei po stronie niemieckiej:

  • DW (poziom IV)
  • VK3002 (M) (poziom VI)

Zmiany technologiczne w drzewku niemieckim obejmują:

  • VK 30.01 H zostanie zrebalansowany i przeniesiony na poziom V jako czołg ciężki
  • VK 36.01 H zostanie zrebalansowany i sklasyfikowany jako czołg ciężki

Zmiany zaszły również w części „premium” - dodano dwa nowe chińskie czołgi premium:

  • WZ 112 – czołg ciężki tieru VIII
  • T-34-3 – czołg średni tieru VIII

Udostępniono również możliwość sprzedaży czołgu SuperPershing za złoto. Cena w złocie wynosi 7200 i tyle dostaniemy.

Nie tylko czołgi doczekały się małej modernizacji i odświeżenia. W tej łatce znajdziemy jedną nową mapę o nazwie „Tundra” oraz wracają stare mapy w odświeżonej wersji: Komaryn, Bagna i Cichy Brzeg.

mapa
"Tundra" wydaje się interesująca pod względem taktycznym...

Więcej o odświeżonych mapach i nowościach dowiemy się z filmów, które WG przygotowało z okazji wprowadzenia patcha 0.8.8

Źródło: World of Tanks

Dyskusja
Upadly
Napisany 11 września 2013 - 19:34
#1

użytkownicy
Dodali jeszcze autoban'a za tk - na frt jest filmik z RU gdzie rusek dostaje bana za popychanie arty (z zadawaniem dmg)

Krzywy
Napisany 11 września 2013 - 21:52
#2

użytkownicy
A ja zauważyłem chyba 2 problemy
1 po zakończonej bitwie "garaż" chce abym zapłacił za sprzęt eksploatacyjny pomimo, że niczego nie zużyłem oprócz amunicji i ewentualnej naprawy czołgu. Muszę wtedy anulować wyskakujące okienko z zapytaniem czy chcę uzupełnić sprzęt, zamknąć główne okno i ponownie otworzyć - wtedy pojawia się właściwa kwota do zapłaty
2 w okienku informacyjnym o zamontowanych modułach np. działo - brak jest opisu parametrów typu szybkostrzelność, kaliber itp. - tzn. są tylko w linii poziomej przy pierwszym parametrze zbite w dłuuuugi napis zamiast w pionie przy każdym parametrze

Exedy
Napisany 11 września 2013 - 22:04
#3

użytkownicy
A ja mam problem tego typu iż: nawet bez ani jednego moda nie pokazuje mi załogi w koszarach (nie ważne co zaznacze) a w górnej części okna napisy: #menu:barracks/tankmenLabel.

Ktoś też mi pisał, że ma tak samo nawet bez modów.

Marley82
Napisany 11 września 2013 - 22:14
#4

użytkownicy
Musisz w garażu zaznaczyć wszystkie pojazdy i chyba wszystkie załogi i wtedy masz podgląd swoich załogantów

Lincz
Napisany 11 września 2013 - 22:25
#5

użytkownicy
spodziewajmy sie minipatcha w najblizszym czasie ;f

col_Kurtz
Napisany 11 września 2013 - 23:01
#6

użytkownicy
Ostatnim czasem WG zasypuje - ostatnimi czasy Droga Redakcjo;)

Vooyseeck
Napisany 11 września 2013 - 23:06
#7

użytkownicy
Zastanawiam się nad kupnem 112, bo mi się już trochę przejadł ten T34 :P Grał nim ktoś na teście? Jakie odczucia? Czytałem, że niezły pancerz ale działo niecelne i pena słaba. Ale chciałbym przeczytać odczucia kogoś kto nim grał.

lipa666
Napisany 11 września 2013 - 23:37
#8

użytkownicy
ok trochę się pogubiłem.. zmodyfikowano tiger II, Jagdtiger ale czemu zniknęły wszystkie opracowane moduły ?? To samo w jagdpanther i panter... o co c'mone !! Nie ma sreberek za moduły ani doświadczenia... wszystko w tych maszynach trzeba robić od początku ??

sylwester11PL
Napisany 12 września 2013 - 06:44
#9

redaktorzy
Sporo namieszali z tym patchem. Ja z kolei dostałem sporo wolnego doświadczenia bo aż 25 000. Mam prawie całe drzewko niemieckie tak więc jakaś rekompensata jednak jest.

Mały błąd się wkradł, dzięki za zwrócenie uwagi col_Kurtz :)

Krzywy
Napisany 12 września 2013 - 08:17
#10

użytkownicy
Do Lipa666 - mam Tigera 2 i zastaem go ze stockowymi modułami, na szczęście wymaksowane moduły odnalazłęm w magazynie także wystarczyło tylko podmienić, a za stare zgarnąć kaskę drugi raz :)

Toms
Napisany 12 września 2013 - 09:16
#11

użytkownicy
Witam wszystkich.
Co do aktualizacji to dobrze nie jest.
SP jest osłabiony, ale jeszcze da się grać.
Natomiast zarobki to wg mnie są ok 30-50% niższe.
Nie po to kupowałem czołgi premium żeby SP i churchill 3
zarabiały mniej od 5-tych czy 6-tych poziomów.
Oczywiście porównywanie kasy odnosi się do podobnych wyników bitew przed i po poprawce.
Pozdro

adamczik
Napisany 12 września 2013 - 10:07
#12

użytkownicy
Gra zmula po tym patchu. Miast działać płynniej ona się zaczyna krzaczyć. A tandetne fpsy, jak były tak są tandetne.

deffit
Napisany 12 września 2013 - 12:24
#13

użytkownicy
Gram na słabym sprzęcie i necie ale ostatnie 2,3 aktualizacje to zupełny paraliż. Raz mam 30 fps a gdy tylko zobacze jakieś zarośla lub drzewa to od razu 10 fps. Nie wspomne już o gęsto zalesionych mapach bo tam to już katastrofen. No i racja gra może nie zamula ale wyraźnie klatkuje co strasznie drażni i męczy wzrok.

Sasilton
Napisany 12 września 2013 - 19:51
#14

użytkownicy
Też mi ilość klatek spada w krzakach. Dwa patche temu nie było problemu. WG jest jakieś dziwne, jeden błąd poprawią jak np niską ilość klatek na jednej mapie i zaraz psuja coś innego.
Dobrze że przynajmniej poprawili serwer EU2, nie wiedzieć czemu tam miałem po 120-150ms, a na EU1 było po 30-50ms.

Toms
Napisany 12 września 2013 - 20:34
#15

użytkownicy
Wreszcie ktoś zauważył że ostatnio ping oscyluje ok. 150ms.
Nie wiem od czego to zależy ale wczoraj i tydzień temu jak bym się nie logował to ping był wysoki. Natomiast na drugi dzień wszystko było ok.

Dziurawbucie
Napisany 16 września 2013 - 21:08
#16

użytkownicy
Witam.
Jeśli chodzi o ping to również tego nie kumam.Test moje netu na kilku stronach 32-56 ms max. WOT 115-250 ms. Wynika z tego,że gra sie rowija,20 "mln" gracz ,lecz serwery WOT stoją na serwerach odkupionych od Niemców (recykling),przywiezionych przez Litwinów.Sprzedanym Białorusinom w ramach wymiany waluty ,darowanym Ukraincom,którzy to zalegają Rosjii kasę > oddali darmo....


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.
Projekt i wykonanie strony ArtCoders © 2010 r.