kliknij aby powiększyć
1234x768 : 246 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
1
złoto
ile to może trwać?

slayer65
Napisany 10 Maj 2012 - 10:09
#1

użytkownicy
2 godziny temu wysłałem przelew,i nadal nie mam złota.Pierwszy raz to zrobiłem,wszystko zrobiłem bezbłednie,potwierdziłem.Sprawdzałem z 10 razy czy się nie pomyliłem,wszystko jest ok.Może ktoś z was też kupował złoto i wie ile na nie się czeka,i czy w razie jakichś problemów,to komu trzeba to zgłosić?

Pure Sense
Napisany 10 Maj 2012 - 10:48
#2

użytkownicy
Jeśli masz potwierdzenie na mailu ( a na pewno masz ) to napisz do nich zgłoszenie wraz z danymi z potwierdzenia transakcji z maila. Odpiszą szybko i bez problemu.
Mają ostatnio problemy z systemem płatności - 6 dni temu kupiłem prem tanka i miałem podobnie.

Lenin
Napisany 10 Maj 2012 - 15:10
#3

użytkownicy
Właśnie najwięcej jest problemów z przelewami , nie tylko w WoT ale i w innych grach.
Ja wysyłam SMS np. za 6 zł i złoto jest od razu .

Berni90PL
Napisany 10 Maj 2012 - 15:23
#4

użytkownicy
Pewno dlatego że bank zastrzega sobie prawo 3 dniowego opóźnienia w zrealizowaniu przelewu. Z resztą poczta tak samo i inne tym podobne wykonujące przelewy.

Pure Sense
Napisany 10 Maj 2012 - 15:31
#5

użytkownicy
Tyle, że to jest tak naprawdę przelew wewnętrzny. Operator ma konta w poszczególnych bankach i przelew robi się natychmiast. Kwestia ich systemu. Nawet na oficjalnym forum podają info, ze z związku z dużym zainteresowaniem gift-shopem moze dochodzić do opóźnień.

RL89
Napisany 10 Maj 2012 - 17:08
#6

użytkownicy
Po kilku godzinach będziesz miał. Na mailu masz potwierdzenie, że rozpoczyna się proces wdrażania. Ostatnio mają problemy ze sklepem.

slayer65
Napisany 10 Maj 2012 - 17:35
#7

użytkownicy
Dzięki za informacje.Ale chyba już sprawa załatwiona.Zadzwoniłem bezpośrednio do DOTPAY i powiedzieli że nastapił jakis błąd i jutro mają odesłać.Takiego maila mi przysłali.Ciekawe co by było jak bym nie reagował i czekał?

Lenin
Napisany 10 Maj 2012 - 18:33
#8

użytkownicy
Kasa by poszła w błoto lub by ci wysłali maila .

1

Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.