użytkownicy
W tym wątku przybliżę Wam moje spostrzeżenia co do tej kwestii, w szczególności jak grać by unikać spotkania z przeciwnikami o dwa tiery wyżej w randomach (losowych bitwach).
Chyba każdy napotyka ten problem kiedy musi stanąć twarzą w twarz w bitwie z przeciwnikami o wyższych tierach. Jednak jest sposób aby tego unikać lub zminimalizować prawdopodobieństwo takiego losowania.
Wpierw informuję, że jeśli grasz artylerią bądź skautem samemu bądź w plutonie, to poniższe rady moga wiele nie pomóc. Dlatego poniższe informacje kieruję przede wszystkim grającym czołgami ciężkimi, średnimi i TD-kami osobno jak i w plutonie.
Po wciśnięciu przycisku Bitwa Losowa ukazuje się ekran w którym zobaczysz liczbę aktualnych graczy, ich podział na typy czołgów i poszczególne tiery. Ważne jest to aby liczba aktualnych graczy była co najmniej 300 osób ponieważ przy mniejszych wartościach typu 150 gra i tak będzie wrzucać na wysokie tiery z prostej przyczyny, z pustego i Salomon nie naleje. Mało graczy jest zwykle w godzinach wczesno rannych i późna nocą. Gdy jest mało graczy (<300/<200) staraj się grać czołgami o wysokich tierach, VIII, IX, X. Ponieważ w tej garstce 300/200 osób jest najmniej czołgów wysoko tierowych, przez co będziesz wpadał na przeciwników o niskich tierach, bo ich jest zwykle najwięcej i to oni będą dopchani do drużyn.
Teraz konkrety. Jeśli grasz samemu bitwę losową to po wciśnięciu przycisku Bitwa czekaj TYLKO 1 sekundę (słownie: jedną sekundę), po czym wyjdź z bitwy i wciskaj ponownie przycisk Bitwa, aż do skutku. Najlepiej wpadniesz gdy od razu po wciśnięciu przycisku Bitwa rzuci Cię do gry (dotyczy to również gry w plutonach). Ale grając samemu możesz czekać do jednej sekundy. Czekając dłużej zwiększasz prawdopodobieństwo spotkania z czołgami o dwa tiery wyżej.
Jeśli grasz pluton dwu osobowy to czekasz maksymalnie 2-3 sekundy. Czekając cztery sekundy i dłużej znacznie podwyższasz spotkanie wyższych tierów.
Grając pełny, trzy osobowy pluton czekaj od 6 do 10 sekund. Z reguła taką, że im mniej grających tym krócej. Możesz sobie ustalić granicę powiedzmy 6 sekund jeśli jest około 500 osób, 8 sekund gdy jest około 800 i 10 sekund gdy jest 1000 i więcej.
Teraz kilka słów podsumowania.
-------------------------------------
Z tą metodą ja rzadko wpadam na wyższe tiery. Najbardziej skuteczna, ta metoda jest dla plutonów 3 osobowych, średnio skuteczna dla grania w pojedynkę i najmniej dla plutonu 2-osobowego. (Pod warunkiem, że NIE macie piździków i arty w plutonie !!! wtedy rzuca gdzie popadnie)
Prawie zawsze gdy od razu wpadasz do bitwy, oznacza to dobre losowanie dla Ciebie.
Co jakies 10 bitew i tak zdarzy Ci się wpaść na wysokie tiery ale są to incydenty, które urozmaicą rozgrywkę.
Grając czołgami X tieru uwolnisz się od bolączek losowania, bo na wyższe czołgi od swojego nie wpadniesz.
Gdy nie może rzucić Waszego plutonu w określonym czasie po 15 próbie to niech ktoś zmieni czołg na inny, zmieńcie czołgi na inne tiery, itp.
Jeśli oczekiwanie na bitwę i ciągłe wciskanie Bitwa <-> wyjdź z bitwy wydaje Ci się frustrujące to pomyśl o ty tak: Gra ma problem by znaleźć Ci/Wam odpowiednią bitwę, więc poczekaj chwilkę dłużej niż moje zalecenia a gra znajdzie Ci/Wam bitwę, oczywiście będą tam grasować stada czołgów o dwa tiery wyżej, ale w końcu chciałeś koniecznie zagrać. Teraz poczekasz kilka minut na planszy chowając się przed innymi i modląc by Cię nie odnalazł jakiś dwa tiery wyższy potwór, który skasuje Cię po wystrzale i dobije z tarana by nie marnować drogiej amunicji na Ciebie.
Więc albo sam wpłyniesz na mm albo pozwolisz by gra znalazła Ci szybkie rozwiązanie doboru przeciwników.
Chyba każdy napotyka ten problem kiedy musi stanąć twarzą w twarz w bitwie z przeciwnikami o wyższych tierach. Jednak jest sposób aby tego unikać lub zminimalizować prawdopodobieństwo takiego losowania.
Wpierw informuję, że jeśli grasz artylerią bądź skautem samemu bądź w plutonie, to poniższe rady moga wiele nie pomóc. Dlatego poniższe informacje kieruję przede wszystkim grającym czołgami ciężkimi, średnimi i TD-kami osobno jak i w plutonie.
Po wciśnięciu przycisku Bitwa Losowa ukazuje się ekran w którym zobaczysz liczbę aktualnych graczy, ich podział na typy czołgów i poszczególne tiery. Ważne jest to aby liczba aktualnych graczy była co najmniej 300 osób ponieważ przy mniejszych wartościach typu 150 gra i tak będzie wrzucać na wysokie tiery z prostej przyczyny, z pustego i Salomon nie naleje. Mało graczy jest zwykle w godzinach wczesno rannych i późna nocą. Gdy jest mało graczy (<300/<200) staraj się grać czołgami o wysokich tierach, VIII, IX, X. Ponieważ w tej garstce 300/200 osób jest najmniej czołgów wysoko tierowych, przez co będziesz wpadał na przeciwników o niskich tierach, bo ich jest zwykle najwięcej i to oni będą dopchani do drużyn.
Teraz konkrety. Jeśli grasz samemu bitwę losową to po wciśnięciu przycisku Bitwa czekaj TYLKO 1 sekundę (słownie: jedną sekundę), po czym wyjdź z bitwy i wciskaj ponownie przycisk Bitwa, aż do skutku. Najlepiej wpadniesz gdy od razu po wciśnięciu przycisku Bitwa rzuci Cię do gry (dotyczy to również gry w plutonach). Ale grając samemu możesz czekać do jednej sekundy. Czekając dłużej zwiększasz prawdopodobieństwo spotkania z czołgami o dwa tiery wyżej.
Jeśli grasz pluton dwu osobowy to czekasz maksymalnie 2-3 sekundy. Czekając cztery sekundy i dłużej znacznie podwyższasz spotkanie wyższych tierów.
Grając pełny, trzy osobowy pluton czekaj od 6 do 10 sekund. Z reguła taką, że im mniej grających tym krócej. Możesz sobie ustalić granicę powiedzmy 6 sekund jeśli jest około 500 osób, 8 sekund gdy jest około 800 i 10 sekund gdy jest 1000 i więcej.
Teraz kilka słów podsumowania.
-------------------------------------
Z tą metodą ja rzadko wpadam na wyższe tiery. Najbardziej skuteczna, ta metoda jest dla plutonów 3 osobowych, średnio skuteczna dla grania w pojedynkę i najmniej dla plutonu 2-osobowego. (Pod warunkiem, że NIE macie piździków i arty w plutonie !!! wtedy rzuca gdzie popadnie)
Prawie zawsze gdy od razu wpadasz do bitwy, oznacza to dobre losowanie dla Ciebie.
Co jakies 10 bitew i tak zdarzy Ci się wpaść na wysokie tiery ale są to incydenty, które urozmaicą rozgrywkę.
Grając czołgami X tieru uwolnisz się od bolączek losowania, bo na wyższe czołgi od swojego nie wpadniesz.
Gdy nie może rzucić Waszego plutonu w określonym czasie po 15 próbie to niech ktoś zmieni czołg na inny, zmieńcie czołgi na inne tiery, itp.
Jeśli oczekiwanie na bitwę i ciągłe wciskanie Bitwa <-> wyjdź z bitwy wydaje Ci się frustrujące to pomyśl o ty tak: Gra ma problem by znaleźć Ci/Wam odpowiednią bitwę, więc poczekaj chwilkę dłużej niż moje zalecenia a gra znajdzie Ci/Wam bitwę, oczywiście będą tam grasować stada czołgów o dwa tiery wyżej, ale w końcu chciałeś koniecznie zagrać. Teraz poczekasz kilka minut na planszy chowając się przed innymi i modląc by Cię nie odnalazł jakiś dwa tiery wyższy potwór, który skasuje Cię po wystrzale i dobije z tarana by nie marnować drogiej amunicji na Ciebie.
Więc albo sam wpłyniesz na mm albo pozwolisz by gra znalazła Ci szybkie rozwiązanie doboru przeciwników.