kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 329 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
12następna
Manipulacje WG przy waszych czołgach.
Ktoś w nocy grzebał w waszym czołgu.

WotXtier
Edytowany 26 Sty. 2013 - 19:47
#1

użytkownicy
Jedni już o tym wiedzą inni się domyślają jeszcze inni nie mają zielonego pojęcia co się dzieje.

Możliwe że nie każdego to dotyczy a możliwe że każdego kto gra dużo w WoT i szybko wskakuje na nowe tiery?

Otóż każdy kto dużo gra sprawa dotyczy T-VIII,T-IX ,T-X. Zna swoje czołgi.Ich wady i zalety i na co mogą sobie pozwolić i jakie będą przyczyny.

Więc wiecie też co się dziej z waszym czołgiem kiedy oberwie.I ja przyzwyczaiłem się już po uzbieraniu ponad 100kk na jednym czołgu.Ze ten czołg jak oberwie to robi to i owo i nic poza tym.Dlatego od dwóch dni ze zdziwieniem zaobserwowałem niezwykłe zjawisko.

Od czego bym nie oberwał pada mi silnik.I stoję w miejscu.Dziwne to zjawisko bo dochodzę do końca T-IX i nie padł mi silnik w tym czołgu.I tu nie chodzi o zapalenie silnika bo to co innego i to się zdarzało tak jak powinno.Nie.Po prostu nawet np:T-50 który nie powinien drasnąć czołgu T-IX po strzale przy prędkości 80km/h uszkadza mi silnik dokumentnie.Oczywiście artyleria w liczbie 10 na bitwę szybko kończy sprawę stojącego w miejscu czołgu.

Od dwóch dni ani nie uszkodzą mi wierzy ani działa co było nagminne.Tylko nagle silnik.I stoję sobie.Wiem że jest to bolączka german tanków.Ale o tym każdy wie.
No ale chińczyk mi pada nagle.Czy możliwe jest to że realizm WoT jest taki że potrafi obliczyć ilość przebytych kilometrów w czołgu?Więc czas na wymianę silnika. Wątpie.Ale tak to tłumaczymy sobie z bro bo on tez się z tego śmieje i siedzi mi tu ze stoperem i tłumaczy że mi WG założyło blokade na silnik.:))A jutro założą mi blokade na koła ..hahahaha.

Nawet mnie to bawi bo teraz zaczynam grać ze stoperem.Słyszę rykoszet i za chwilę silnik czerwony?Nie pali się tylko po prostu zdechł.No chiński potwierdza regułę :)
Od razu napiszę.Nie żalę się tylko podaję informację.Mnie to bawi.
Nagle z rana czołg zmienił upodobania.

No nic.Trzeba złoma zamienić na nowszy model z T-X.

Sharik
Napisany 27 Sty. 2013 - 13:29
#2

użytkownicy
"Od dwóch dni ani nie uszkodzą mi wierzy ani działa co było nagminne." - Akurat śmiem twierdzić, że nie uszkodzili wieży, ewentualnie wiary, ale na pewno nie wierzy. Swoją drogą, jest to po prostu obliczane jakimś wzorem i po prostu raz zwracasz na to uwagę, raz nie. Jest to "Syndrom kolejkowy", nie pamiętasz kiedy zostałeś szybko obsłużony przy kasie, pamiętasz przede wszystkim dzień, kiedy musiałeś bardzo długo czekać.

Walter_NovotnyPL
Napisany 27 Sty. 2013 - 13:55
#3

użytkownicy
Pierw jakieś dziwne poradniki teraz znów teorie spiskowe. Gram od wczesnej bety (dalej żałuję że stare konto przepadło) i śmieszą mnie te wszystkie gadania o jakiś manipulacjach. Po co tobie silnik działający dłużej niż dwie minuty? I tak jedziesz na hura i następna bitwa, więc większa wytrzymałość jest zbędna.

Scytian
Napisany 27 Sty. 2013 - 14:00
#4

użytkownicy
Co ty piszesz od 10 arty na walkę? Przecież jest ograniczenie do 5. Poza tym silnik pada mi cały czas z tą samą częstotliwością w niemieckich czołgach, w ruskich rzadko pada.

WotXtier
Edytowany 27 Sty. 2013 - 15:17
#5

użytkownicy
Z tym ograniczeniem 5 artylerii na stronę to różnie bywa.Było 6 i 7 czyli ja liczę obie strony.12,14 przegięcie ze strony WG tyle stojących bezproduktywnych graczy.Którzy często niszczą własną drużynę.Po prostu ci gracze są zbędni w bitwie.

Wystarczy ze wezmę HT od razu MM daje bitwy 10,12,14 artylerii i po zabawie.


Walter_NovotnyPL
Napisany 27 Sty. 2013 - 15:30
#6

użytkownicy
To chyba na bitwie treningowej. Te twoje opowieści są wyssane z palca, chyba że ruski serwer na którym rzekomo masz coś lepszego niż I tier, działa inaczej.

WotXtier
Edytowany 27 Sty. 2013 - 23:26
#7

użytkownicy
Odezwał się Walter_NovotnyPL kunktator-człowiek rozmyślnie powolny w działaniu.Bojący się samodzielnego podejmowania działań.Z góry skazujący je na porażkę.Najlepiej czujący się w gronie osób o podobnym usposobieniu.Negujących każdą formę aktywności.
Osoba kunktator przekonana o nieomylności tylko swoich przekonań.
Na ogół trwa w przekonaniu do starych nieaktualnych teorii.Nudna.

https://www.youtube.com/watch?v=EHwu-H_KtfU

sylwester11PL
Napisany 28 Sty. 2013 - 08:11
#8

redaktorzy
WotXtier, z tymi swoimi "manipulacjami" i spiskami, i teoriami to bardzo mi przypominasz kogoś ze polskiej sceny politycznej. Mam nadzieję, że reszta rozumie o kogo mi chodzi ;]

Moim zdaniem, to szukasz dziury w całym, jakoś nie zauważyłem, żeby moje IX czy moja X zaczęły nagle "fiksować". Sprawdź lepiej, czy z goldowych pestek ktoś Ci nie wygarnął.

WotXtier
Napisany 28 Sty. 2013 - 13:25
#9

użytkownicy
Dokładnie to samo bro powiedział za pierwszym razem że pewnie z golda oberwałem.Ale po obserwacji doszliśmy do wniosku że to nie gold.Zbyt często silnik padał.

Dlaczego silnik przestał się palić?I dlaczego pierwsza uszkadzana część w czołgu to silnik?Nawet po oberwaniu od artylerii.
Nie ma cudów ktoś coś grzebał i przegiął w ustawieniach.

Nie jest to dla mnie bynajmniej żadnym zaskoczeniem.Dawno temu WG samo przyznało się że ingeruje w "w/ratio".Tylko po co?
Testowaliśmy jak nisko może zejść w/r.I dało radę na 48% i tak się zatrzymało.Co bym nie robił.Magiczne 48% nie spada?No a czemu?
Bo tak ustawili.WoT to tylko program który można dowolnie modyfikować w każdej chwili.Więc trzymanie się sztywno jakiś parametrów w Wot nie ma sensu.WoT to nie WoW gdzie zmiany były tylko wtedy kiedy nowy patch wchodził.

Dlatego dziś mam 100% uszkodzeń na silniku a 10% na wierzę i działo.I dlatego od razu pada mi silnik.Czołg powoli turla się aż się zatrzyma i stoi aż się naprawi.

W sumie można to traktować jako ciekawostkę.Gdzieś wyczytałem historię podobną do mojej.I tak się tworzą legendy.

Ale w każdej legendzie jest 10% prawdy.

Walter_NovotnyPL
Napisany 28 Sty. 2013 - 15:12
#10

użytkownicy
Aby uszkodzić wieżę trzeba trafić w mechanizm nią obracający. I teraz trudne pytanie: w co jest łatwiej trafić w tenże mechanizm czy w silnik zajmujący niemal 1/3 czołgu? Ja zawsze celuję w silnik bądź w magazyn amunicji bo daje to szybkie i pewniejsze efekty. Skoro wszyscy strzelają w silnik to częściej w niego obrywasz.

Assire
Napisany 28 Sty. 2013 - 22:01
#11

użytkownicy
Masz pecha i trafiasz na samych kolesi co mają Snajpera na celowniczym.
I coś jeszcze. Chcesz żeby Cie zrozumiano, to zastosuj się do zasad interpunkcji i ortografii. Wiem, nobody's perfect, ale chociaż kurna spróbuj. Wieżę w Ciebie ;)

bigbastek
Napisany 29 Sty. 2013 - 07:04
#12

użytkownicy
@Assire

Przyganiał kocioł garnkowi ;)

"Wieżę" ;) że to zrozumiesz :)

Assire
Napisany 29 Sty. 2013 - 10:45
#13

użytkownicy
God damn it. Ja wiem, że ciężko rozpoznać ironiczny ton w języku pisanym więc SPECJALNIE dałem emotke z ; a nie z : . A to czyni różnicę.

farbostarter
Edytowany 03 Luty 2013 - 16:19
#14

użytkownicy
Rozumiem że ma ktoś snajpera na celowniczym ale żeby strzał w bok z przodu zapalał mi czołg? Pocisk który przeszedł by czołg byłby z 3 m od zbiorników paliwa. Grając dzisiaj cały czas ginę od pożaru więc albo mam pecha albo z tą grą jest coś nie tak.

Walter_NovotnyPL
Napisany 03 Luty 2013 - 16:34
#15

użytkownicy
Jakim czołgiem grasz? Może dostajesz w silnik?

12następna

Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.