oRkA
Napisany 17 Maj 2014 - 21:43
@SCytian - "zasuwałem w BT-7 przez gęste zarośla na pełnym gazie i niespodziewanie wskoczyłem prosto do rozpadliny w ziemi :P" Wiem jakie miejsce ci chodzi Też bym tam wpadł gdyby nei to, że wcześniej zobaczyłem tam 2 kolesi którzy utknęli.
+ Fajnie, że plutony są na 4 osoby nie na 3 jak w WoT.
- NA minimapie bardzo słabo widać punkty do przejęcia.
- Załogi czołgów zamują miejsce załóg samolotów.
- Nie można ustawić osobno niektórych funkcji wspólnych dla samolotów i czołgów. Chciałbym tryb snajperski włączać shiftem, ale niestety po zmianie go shiftem będę również zmieniał widok na kokpit w samolocie, a tego tam nie chcę.
+ Tektury LUT. Świetna sprawa z nimi, to take filtry jak w wocie, ale tutaj różnice są znaczące. Też mamy sepie, ale oprócz tego filtr filmowy, czarno-biały, kontrast, noc (autentycznie bitwa w dzień wygląda jak w nocy...tylko słońce dziwnie wygląda wtedy, ale i to da się poprawić w ustawieniach) i wiele innych. Dzięki temu np używając filtru nocnego świt zmienia się w jutrzenkę, noc w ciemną noc, z "jesiennym dniem" wschody również niewiarygodnie wyglądają, zaś kontrast daje niesamowity efekt przy pochmurnej pogodzie, lub gdy jesteśmy pod chmurą. I tu się pojawia problem, bo poszczególne filtry wyglądają obłędnie przy poszczególnych porach dnia i pogodzie. Wielka szkoda, że nie użyli ich, aby w trakcie bitwy przy świcie, burzy czy zapadającym wieczorze zmieniać oświetlenie i stwarzać iluzję zmieniającej się pory dnia bez konieczności poruszania słońcem i zmian oświetlenia oraz nieba.
- Nie wiadomo kto jest ranny, czy martwy z załogantów. Wyskakuje tylko mały napis na 3 sekundy w trakcie jego śmierci którego nie sposób zauważyć.
- Brak wskazywania obszarów na mapie.
- Nie zauważyłem aby dostawało się karę za FF więc jest mnóstwo niedorozwojów którzy strzelają do swoich, a nawet tacy którzy czekają w bazie aby zniszczyć respiących się sojuszników.
- woda wygląda pięknie, ale tylko gdy latamy samolotem, z perspektywy czołgów jest ona okropna.
= wraki znikają. Tak, ma to swoje uzasadnienie, bo mapa by się zazłomiła, ale mogłyby dłużej nie znikać.
- Ślady po trafieniach na czołgu wyglądają okropnie, jak ptasia kupa z cementem. W dodatku większość trafieni nawet tego po sobie nie pozostawia.