kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 706 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Strona główna  »   Forum  »  Aktualności
poprzednia12
Oferty w sklepie na drugą połowę kwietnia

adamczik
Napisany 18 Kwie. 2013 - 15:03
#16

użytkownicy
@adamczik

Jeżeli grasz dla rozrywki i frajdy WoT jest dobry, jeżeli leczysz jakieś kompleksy to .... zmień lekarza.

Bardzo dojrzała odpowiedź na poziomie. Naprawdę aż mam ochotę dalej z Tobą dyskutować. Na takich trollach, jak ty WG trzepie największy hajs. Bo jesteś typem ludzi, którym wcisnąć idzie każde gówno. A ludzie, którzy chcą gry kompletnej i mają szereg pomysłów, jak ją zmienić i co zmienić mają iść do lekarza. Czuję się, jakby rozmawiał z jakimś posłem.

Poza tym, ja nie neguje różnic między grą a symulatorem i nie chcę z WoT zrobić symulatora. Ja chcę zrobić z WoT, chcą, chciałbym, aby WoT był grą z grywalnością całkowitą. Skoro jest tak wspaniała, to dlaczego połowa ludzi z bety odeszła od czołgów, w tym Ci z najpotężniejszych europejskich klanów? Ponieważ ta gra traci dla nich sens. WG skupia się na zamykaniu nam ust coraz to nowymi wymyślonymi pojazdami, zamiast poprawić to:

"Zero nowych trybów, zero realizmu, legendy drugiej wojny są tutaj tragiczne, nieustanne ukryte buffy i nerfy, chore niszczyciele z chorą penetracją i dmg działa, działa magazynkowe, amunicja premium za kredyty, celowniki satelitarne przy grze artylerią, debilny system grindowania i zarabiania na nowe pojazdy w bitwach z "pomidorami", kompletnie skopany MM, przestarzały silnik gry, malutkie i zapętlające się mapki, znikające czołgi i pociski, strzały za zero, możliwość zniszczenia czołgu trafiając wyłącznie w jego dalmierz lub właz dowódcy".

Poza tym, artyleria powinna działać automatycznie. W każdej drużynie jest 3 dowódców grup i dowódca całej ekipy, który raz na trzy minuty może wezwać ostrzał artyleryjski na określone pozycje namierzone mu przez dowódców grup. Koniec.


bigbastek
Napisany 18 Kwie. 2013 - 16:31
#17

użytkownicy
@adamczik

Przeczytaj sobie czego oczekujesz a później .... odinstaluj WoT-a dla dobra swojego i innych graczy.

Jakie nowe tryby??? partyzanci?? atak UFO?? a może 4 rózne drużyny i wspólna baza???

Zero realizmu - powtarzam do znudzenie że to gra, wiem trudno to ogarnąć ale może kiedyś zrozumiesz.

Buffy i nerfy to działania mające poprawić grywalność, zawsze można zrezygnować z danego czołgu i grać czymś lepiej pasującym. Rację przyznaje jednak jeśli chodzi o premium tanki, tu WG powinno dać możliwosć zwrotu kasy jeśli takowy czołg dostaje nerfa.

O niszczycielach i artylerii już pisałem wcześniej więc pomijam.

Strzały za zero hmmmmmm..... a ile razy tobi taka sytuacja uratowała 4 litery??? kij ma 2 końce, Ty trafiasz za zero i inni w Ciebie podobnie. Taki "urok" gry.

Małe mapy .... pojęcie względne, zakładam że grasz czołgami lekkimi i niemożesz uciec dalej od wroga ;) lol
Pozatym grywalność o którą się starasz by upadła, starsze komputery nie dają rady.

A wpis o dowódcach i grupach ...
"Poza tym, artyleria powinna działać automatycznie. W każdej drużynie jest 3 dowódców grup i dowódca całej ekipy, który raz na trzy minuty może wezwać ostrzał artyleryjski na określone pozycje namierzone mu przez dowódców grup. Koniec."
mnie rozbawił do łez, napisz dokładnie jak by to miało wyglądać?
- po jakim czasie owi dowódcy mieli by możliwość prosić o wsparcie???
- z jakim opóźnieniem następuje ostrzał?
- ostrzał na cała mapę czy tylko tam gdzie są nasi gracze?? tzn. wykryto pozycje wroga.
- a może zwiad lotniczy?

A co do odchodzenia od gry to ...... dorabianie ideologii, nikt nie będzie grał w żadną gre do końca życia. Grywalność takich tytułów jest na poziomie 1,5-2 lata po tym czasie najwięcej osób odchodzi. I jest tak z wszystkim grami a nie z WoT-em.






Walter_NovotnyPL
Napisany 18 Kwie. 2013 - 17:44
#18

użytkownicy
Z trybów mogli by dać obronę czołgu flagowego (tylko w kompaniach) polegającą na tym, że jak zniszczysz czołg flagowy to wygrywasz bitwę a jak stracisz czołg flagowy to przegrywasz. Jest to według mnie lepsze rozwiązanie niż to nad którym myślało WG, aby eskortować czołg na konkretną pozycję.
Co do złotych pocisków to ile procent wystrzelonych pocisków w grze to złote pociski? Podczas prawdziwych bitew pociski tego typu stanowiły 2% ogółu pocisków.

Sasilton
Napisany 18 Kwie. 2013 - 18:05
#19

użytkownicy
By zrobili tor dla T-50-2 i dawali nagrody za zdobycie jakiegoś czasu :D
ofc mogli by dodać też dać trasy dla innych czołgów

Walter_NovotnyPL
Edytowany 19 Kwie. 2013 - 07:20
#20

użytkownicy
W Rosji jest już 0.8.5! U nas więc nie długo też będzie.

http://worldoftanks.com/news/2228-85-update-notes/

Koszty naprawy VK28.01 spadną o 60% :)
Jakie są różnice pomiędzy silnikiem diesela a benzynowym w WoT poza kolorem dymu? Cieszy wzrost prędkości pocisków w JagdPz E-100. Teraz będą dolatywać z mniejszym opóźnieniem. Jak Pz38nA będzie traktowany wyłącznie jako scout to trzeba będzie się go pozbyć (chyba na rzecz Pz38t).

poprzednia12

Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.