Spartanish
Napisany 23 Gru. 2014 - 13:17
Szkoda tylko że to czysta prawda. Działania art w wocie są kuriozalne.
I jakby wziąść pod uwagę podstawowe z **** wzięte cuda, to ta gra by tylko zyskała na ich usunięciu.
-wywalenie wszystkich X td prócz JG i starszego Objecta
-ograniczenie golda (jak w historycznych, jedyna dobrze zrobiona rzecz w tym trybie...)
-przywrócenie zeszło rocznego rng
-ustawienie MM (bo ileż k*rwa można widzieć posiadanie 3 X na topie przy wrogich 5...)
-wyj*banie na bruk wszystkich art
Czerpiesz przyjemność z ich obecności? To się baw, nie zdziwił bym się że masz też wyj*bane na grube inwestowanie w grę która coraz bardziej spluwa na weteranów. Ja mam przyjemność ze statystyk które w większości przypadków są u mnie świetne. Przez umiejętne celowanie, ustawianie się nabijam dmg, hity. A jak mnie rozwali zwyczajnie lepszy gracz to mam satysfakcję z tego że musiał mnie ktoś dobry dopiero powalić.
A jak najczęściej wyglądało? Moje dwa strzały i 'hlip', strzał arty zdziry za połowę hp, z drugiego końca mapy, za lasami i górami który jedyne co musi robić to ruszać j*baną myszką i naciśnąć jeden zasrany guzik. A co robi nasz geniusz w arcie? Bije się na pierwszej linii...
Sama koncepcja działania ich jest zrąbana od startu i to jest oczywistość.
Ten mod to tylko kolejne p*erdoła co grę psuje i jest jeszcze przez "musków" chwalona. Sorry mickey ale jak w sporej części swoich komentarzy, jesteś znów w błędzie. Celownik nie tylko faktycznie daję większości graczy ułatwienie w celowaniu w 'weakspoty. Przede wszystkim teraz klikacz wie znacznie łatwiej czy na drodze pocisku stoi jakaś poważna przeszkoda. Jeszcze zwiększa mu się pole widzenia, więc wyszukiwanie niszczonych przeszkód będzie parę razy łatwiejsze.