kliknij aby powiększyć
1024x576 : 399 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Strona główna  »   Forum  »  Aktualności
1
Przegląd modów - Battle Assistant

kurkusmaximus
Napisany 16 Gru. 2014 - 13:07
#1

administracja
Dyskusja dotyczy aktualności ze strony głównej wortalu.
Aby zobaczyć jej zawartość przejdź pod ten link: http://world-of-tanks.eu/aktua...zeglad-modow-battle-assistant/

Sasilton
Napisany 16 Gru. 2014 - 15:33
#2

użytkownicy
Kiedyś jak chowałem się z górką to wiedziałeś że artylerzysta ma trudniej.
Pocisk nie raz przelatywał i lądował daleko za plecami celu, ten mod niweluje takie sytuacje. Do tego teraz można trafiać w takie miejsca gdzie wcześniej celownik lekko świrował i pocisk lądował w dziwnych miejscach, teraz można trafić w cel który schowa się miedzy 2 budynkami.

Spartanish
Napisany 16 Gru. 2014 - 16:30
#3

użytkownicy
Sama obecność tego typu pojazdu to przesada...

mickey93
Napisany 16 Gru. 2014 - 16:47
#4

użytkownicy
ten mod zmienia tylko widok, nie sprawia że pociski trafiają, ba w ekstremalnych sytuacjach celuje za pojazdem

yaroo_p
Edytowany 23 Gru. 2014 - 09:19
#5

użytkownicy
"Sama obecność tego typu pojazdu to przesada... "

A Ty nadal swoje. Gdyby tak brać pod uwagę wszystkich którym się coś w WOT nie podoba np. magazynki przerośnięte TD artki itp. to gra pewnie przestała by istnieć. Gram wszystkimi pojazdami lepszymi gorszymi i artką też. Przede wszystkim gram dla przyjemności a nie statystyk a akurat artyleria potrafi mocno je obniżać.

Edit:

I przede wszystkim nie używam zupełnie żadnych modów.

Spartanish
Napisany 23 Gru. 2014 - 13:17
#6

użytkownicy
Szkoda tylko że to czysta prawda. Działania art w wocie są kuriozalne.
I jakby wziąść pod uwagę podstawowe z **** wzięte cuda, to ta gra by tylko zyskała na ich usunięciu.
-wywalenie wszystkich X td prócz JG i starszego Objecta
-ograniczenie golda (jak w historycznych, jedyna dobrze zrobiona rzecz w tym trybie...)
-przywrócenie zeszło rocznego rng
-ustawienie MM (bo ileż k*rwa można widzieć posiadanie 3 X na topie przy wrogich 5...)
-wyj*banie na bruk wszystkich art

Czerpiesz przyjemność z ich obecności? To się baw, nie zdziwił bym się że masz też wyj*bane na grube inwestowanie w grę która coraz bardziej spluwa na weteranów. Ja mam przyjemność ze statystyk które w większości przypadków są u mnie świetne. Przez umiejętne celowanie, ustawianie się nabijam dmg, hity. A jak mnie rozwali zwyczajnie lepszy gracz to mam satysfakcję z tego że musiał mnie ktoś dobry dopiero powalić.
A jak najczęściej wyglądało? Moje dwa strzały i 'hlip', strzał arty zdziry za połowę hp, z drugiego końca mapy, za lasami i górami który jedyne co musi robić to ruszać j*baną myszką i naciśnąć jeden zasrany guzik. A co robi nasz geniusz w arcie? Bije się na pierwszej linii...
Sama koncepcja działania ich jest zrąbana od startu i to jest oczywistość.

Ten mod to tylko kolejne p*erdoła co grę psuje i jest jeszcze przez "musków" chwalona. Sorry mickey ale jak w sporej części swoich komentarzy, jesteś znów w błędzie. Celownik nie tylko faktycznie daję większości graczy ułatwienie w celowaniu w 'weakspoty. Przede wszystkim teraz klikacz wie znacznie łatwiej czy na drodze pocisku stoi jakaś poważna przeszkoda. Jeszcze zwiększa mu się pole widzenia, więc wyszukiwanie niszczonych przeszkód będzie parę razy łatwiejsze.

1

Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.