kliknij aby powiększyć
1600x1000 : 266 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Strona główna  »   Forum  »  Aktualności
1
Kamuflaże by Wargaming.net

kurkusmaximus
Napisany 14 Paź. 2011 - 19:59
#1

administracja
Dyskusja dotyczy aktualności ze strony głównej wortalu.
Aby zobaczyć jej zawartość przejdź pod ten link: http://world-of-tanks.eu/aktualnosci/-305--kamuflaze_by_wargaming_net/

wirklit
Napisany 14 Paź. 2011 - 21:24
#2

użytkownicy
Nie powiem, żeby były złe (są przeciętne w porównaniu do niektórych dzieł graczy), ale wydaje mi się, że to będzie dla nich strzał w stopę... kolejny.

Faren
Napisany 15 Paź. 2011 - 08:15
#3

użytkownicy
Pytanie, czy to te za golda czy zwykłe skiny? No i dla każdej nacji są takie same, bo wg mnie powinny być różne (przecie nie stosowano jednolitych typów kamuflaży). Te na screenach raczej nie zdobędą mojej sympatii, ani to woodland, ani desert, takie jakieś dziwnie... współczesne wzorki [poza zimowym, taki jeszcze obleci].

Darek94PL
Napisany 15 Paź. 2011 - 08:48
#4

użytkownicy
W obecnym stanie silnik gry nie wytrzyma wprowadzenia kamuflaży. Jeżeli go ostro nie zoptymalizują to klatki w wocie drastycznie spadną. I tak jak pisał kolega wirklit to będzie dla nich kolejny strzał w nogę.

Kudlaty
Napisany 17 Paź. 2011 - 10:20
#5

użytkownicy
Dlatego robią te multiklastry czy jak się to nazywa rozładuje to ruch na serwerze pewnie żeby wyrobiły obciążenie. Bo mają być dwa klastry EU na początek. Bo silnik może i wytrzyma tylko serwer nie wytrzyma tylu zapytań o to jaki kto ma kamuflaż. Przynajmniej ja sądzę tak o stronie technicznej.

Co do samych kamuflaży to strasznie brzydkie są ale pewnie po to żeby były mało skomplikowane i nie zamulały nic zbyt mocno. I będą takie za kredki jak i za golda tylko za kredki będą na czas określony.

A co do jednolitości to nie każdy będzie miał sprzęt zmieniający kamuflaż automatycznie który pewnie dadzą za golda :)a co za tym idzie o ile zrobią to w taki sposób jak myślę że część graczy będzie jeździć na pustyni w maskowaniu zimowym :)no chyba że zrobią to w formie skina jak jest teraz to chyba szlag mnie trafi jak zobaczę wszystkie czołgi na pustyni na biało pomalowane bo źle wybrałem maskowanie ;)

kurkusmaximus
Napisany 17 Paź. 2011 - 12:41
#6

administracja
Prawdopodobnie będzie można zmienić w Photoshopie plik z maskowaniem i zrobić swoją wersję, ale trzeba pamiętać że to nie wpłynie na wartość "ukrywania się", zapisaną w pliku walidacyjnym na serwerze.

Kudlaty
Napisany 17 Paź. 2011 - 15:54
#7

użytkownicy
No właśnie :) ale i tak część z graczy będzie miała indywidualne czołgi. Bo za golda będzie możliwość dodania na czołg loga klanu i jakiegoś zapewne krótkiego opisu tekstowego pewnie nick albo indywidualny numer czołgu. Tzn była zapowiadana taka możliwość z wybranej puli.

Ale jak wypływają nowe informacje to zapewne na dniach bądź w przyszłym tygodniu powinna specjal beta wystartować, z racji że testy trwają min. 2 tygodnie a łata przewidziana jest na listopad.

Zobaczymy bo jednak jestem ciekawy i tego jak to wyjdzie wizualnie jak i dla serwerów :)

1

Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.