kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 1278 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Strona główna  »   Forum  »  Aktualności
1
Jeszcze bardziej szczegółowy układ jezdny tygrysa

kurkusmaximus
Napisany 03 Kwie. 2014 - 13:37
#1

administracja
Dyskusja dotyczy aktualności ze strony głównej wortalu.
Aby zobaczyć jej zawartość przejdź pod ten link: http://world-of-tanks.eu/aktua...zegolowy-uklad-jezdny-tygrysa/

Sasilton
Napisany 03 Kwie. 2014 - 14:21
#2

użytkownicy
Wszystko jest tak prawdziwe że można pomylić z prawdziwością.

SOJUZ
Napisany 03 Kwie. 2014 - 15:53
#3

użytkownicy
@ Sasilton

jak dla ciebie wygląda to prawdzie to masz chyba coś nie tak z głową

oRkA
Napisany 03 Kwie. 2014 - 17:13
#4

użytkownicy
Rany, naprawdę świetna robota. Jeszcze dokładniejszy model pojawi się w wersji 9.0 czy dopiero później zastąpi ten który znamy z wersji testowej 9.0?

Torrronto
Napisany 04 Kwie. 2014 - 04:26
#5

użytkownicy
Ten cały silnik graficzny WoT'a przez takie wyciskanie polygonów za niedługo wystrzeli poza galaktykę.

MIchal_PL96
Napisany 04 Kwie. 2014 - 08:43
#6

użytkownicy
Chyba po to właśnie zrobili go w wersji 2 ;) Jakby nie było pół kodu napisali na nowo.

Wilk Fenris
Napisany 04 Kwie. 2014 - 18:30
#7

użytkownicy
Mam tylko jedną uwagę do tego modelu... podejrzewam, że nawet z fabryki tygryski nie wyjeżdżały takie czyściutkie i wypucowane. Na gąsienicach to operację na otwartym sercu można robić ;)

Ale poza tym to wygląda dobrze :)

oRkA
Napisany 04 Kwie. 2014 - 18:36
#8

użytkownicy
Ale on nie miał się od czego wybrudzić bo jedzie po jakiejś siatce. ;)

Pioyer
Napisany 04 Kwie. 2014 - 18:40
#9

użytkownicy
gaski brudne od blota itp dziwnie by wygladaly na takim sniegu

MIchal_PL96
Napisany 04 Kwie. 2014 - 23:13
#10

użytkownicy
Prawdopodobnie w wersji 9.3 zostanie wprowadzone brudzenie gąsienic w zależności od terenu :) Oblepianie piachem, śniegiem, błotem i wszystkim innym jest już testowane.

SOJUZ
Napisany 05 Kwie. 2014 - 10:37
#11

użytkownicy
jak oni z havokiem nie potrafią sobie poradzić to nie oczekuj, że dodadzą jakieś wodotryski

MIchal_PL96
Napisany 05 Kwie. 2014 - 11:04
#12

użytkownicy
Poczekajmy kilka miesięcy i zobaczysz, że wprowadzą. To tak samo jak wszyscy mówią, że z fizyką w WT trzeba poczekać, tak tutaj z havokiem. Gajin pod względem radzenia sobie z Havokiem nie jest wcale lepsze od WG, spójrz obiektywnie ;)

alojz
Napisany 05 Kwie. 2014 - 16:29
#13

użytkownicy
Havok wielce miał być hitem w 9.0 a będzie nie prędzej jak pół/rok

MIchal_PL96
Napisany 05 Kwie. 2014 - 23:03
#14

użytkownicy
No miał być, ale się nie wyrobili lenie :P Będzie w następnej łatce prawdopodobnie.

1

Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.