kliknij aby powiększyć
1325x831 : 682 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
1
STUG 3
dodatkowe mechanizmy

mediczi
Edytowany 03 Lip. 2012 - 23:18
#1

użytkownicy
Witam, zakupiłem sobie mechanizm dosyłający dla dział średniego kalibru za 200 000.
Korzystam z lufki VI Tieru 75mm , na dole przy pasku czołgu pokazuję mi że mechanizm jest, ale podczas rozgrywki nie widać jego, dlatego nie wiem czy działa on czy nie... ;)

chodzi mi o to: czy w opcjach jeśli mam mam możliwość zakupienia czegoś, tzn że będzie działać ??

mateuszmate7
Napisany 04 Lip. 2012 - 10:05
#2

użytkownicy
Nie widać niektórych mechanizmów jedynie lornetkę.

RENAULTMAGNUM
Napisany 04 Lip. 2012 - 11:40
#3

użytkownicy
widać lornetę polową i siatkę kamuflażową ale każdy założony przez ciebie moduł działa ;)

mickey93
Napisany 10 Lip. 2012 - 01:00
#4

użytkownicy
powinienieś odczuć że ci szybciej odrobinę czołg przeładowuje

Walter_NovotnyPL
Napisany 10 Lip. 2012 - 07:20
#5

użytkownicy
Jeśli masz celownik z odliczaniem do załadowania to ładnie widać. Tak samo widać jak wraz ze szkoleniem załogi czas ładowania maleje.

Polrcam http://mirtankov.net/crosshair...osshair-sniper-arcade-art.html

marko
Napisany 08 Gru. 2012 - 15:51
#6

użytkownicy
Jakie zamontować dodatkowe wyposażenie, które polecacie ?.

Walter_NovotnyPL
Napisany 08 Gru. 2012 - 15:57
#7

użytkownicy
Wentylację i dosyłacz. Ja mam jeszcze siatkę.

marko
Napisany 08 Gru. 2012 - 17:35
#8

użytkownicy
A lornetka nie jest potrzebna ?, jeszcze jedno jaki silnik wybrać.

Walter_NovotnyPL
Napisany 08 Gru. 2012 - 22:12
#9

użytkownicy
Oczywiste! Najmocniejszy.

marko
Napisany 09 Gru. 2012 - 15:24
#10

użytkownicy
Ale który bo nie wiem są dwa silniki, pierwszy to Maybach HL 120 TR i Maybach HL 120 TRM ?.Jaka jest różnica miedzy silnikiem TR a TRM.

Fiks11
Napisany 09 Gru. 2012 - 15:29
#11

użytkownicy
W garażu można to sprawdzić. Po prostu porównaj oba.

Walter_NovotnyPL
Edytowany 09 Gru. 2012 - 15:32
#12

użytkownicy
Ilości koni mechanicznych. Pierwszy raz spotkałem się z pytaniem, który silnik zamontować.

marko
Edytowany 09 Gru. 2012 - 16:34
#13

użytkownicy
Pytam bo są dwa silniki 120 konne różnią się tylko końcowym napisem pierwszy to TR a drugi TRM. Pytanie co oznaczają te końcowe napisy przy silnikach 120 KM, ma to jakieś znaczenie.
Zobacz zrzut:

[img]http://up.programosy.pl/foto/1_4879.jpg[/img]

Walter_NovotnyPL
Edytowany 09 Gru. 2012 - 16:52
#14

użytkownicy
One nie są 120 konne. Ten numer to typ silnika nie moc.

Poziom_________Silnik_______________________Moc(k.m.)
IV_____________Maybach HL 108 TR____________320
IV_____________Maybach HL 120 TR____________350
IV_____________Maybach HL 120 TRM___________440

http://worldoftanks.eu/encyclopedia/vehicles/germany/stugiii/

Fiks11
Napisany 09 Gru. 2012 - 18:51
#15

użytkownicy
@marco

Tobie poprostu pomyliła się nazwa modułu ze statystykami.

1

Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.