użytkownicy
Cześć wszystkim, jako że troszkę napracowałem się nad zmodyfikowaniem XVMa do moich potrzeb, postanowiłem się dziś podzielić z Wami. Zacznijmy od kilku screenów.
Kilka innych zdjęć:
http://i.imgur.com/0jQpQq9.jpg
http://i.imgur.com/oXz7Tpw.jpg
http://i.imgur.com/5goeXYS.jpg
Jakie zawiera funkcje?
1.Zmodyfikowany Hud
-Lepsza widoczność uszkodzonych modułów
-Wyświetla się czas który pozostał do naprawy danego modułu
2. Panel otrzymanych obrażeń obrażeń
-Czas gry w którym otrzymaliśmy obrażenia
-Historia w postaci listy
3. Panel zadanych obrażeń
-Na górze listy informacje o liczbie wszystkich trafień, sumie obrażeń, oraz ilości ostatnich zadanych obrażeń
-Rozszerzone informacje pod spodem: ilość trafień w dany czołg | ostatnie zadane obrażenia | Łączne zadane obrażenia dla danego czołgu | jego nazwa | nazwa gracza | typ obrażeń (atak lub od ognia)
-Uwaga! Panel nie pokazuje informacji na temat trafień czołgów które nie były podświetlone
4. Rozszerzone informacje o przeciwnikach
-Nazwa, typ i rodzaj pojazdu
-Efektywność gracza na tym czołgu, liczone ze wzoru WN6
-Kolor nicku w zależności od efektywności
5. Dodatkowe informacje o sojusznikach
-Efektywność obliczana na podstawie WN6 na danym czołgu
-UWAGA! Kolory nicków graczy z Twojej drużyny zawsze są zielone!
6. Dodatkowe informacje na panelach bocznych
-Kolory nicków graczy w zależności od ich efektywności
-Gwiazdki przy przeciwnikach którzy nie zostali wykryci
-Dodatkowe informacje o graczach przy rozszerzonym panelu, takie jak: procent zwycięstw na danym czołgu, ogólny procent zwycięstw oraz ogólna efektywność
7. Zmodyfikowana minimapa
-Pokazuje ostatnie znane pozycje wrogich graczy
-Zielona linia wskazuje kierunek jazdy czołgu
-Linia biała to kierunek w którym skierowana jest kamera
-Trzy zaznaczone odległości na bialej linii: 400, 500 i 600 metrów
-Czerwony okrąg pokazuje zasięg rywsowania, oznacza to że poza tą linią nie będziemy widzieć wykrytych przeciwników (tak na prawdę, to linia rysowania jest kwadratem, tutaj jednak jest okrąg, dla większej estetycznośći)
-Linia zielona to zasięg naszego wzroku, czyli inaczej odległość z której możemy wykryć przeciwnika
-Linia czerwona to odległość, w której jesteśmy widoczni dla przeciwników
-UWAGA! Należy pamiętać że linie czerwona i zielona to tylko szacunkowe odległości, na wykrywanie wpływa siatka kamuflażowa, krzaczki, kamuflaż itd.
8. Inne funkcje, na przykład:
-Rozszerzone statystyki graczy na ekranie ładowania
-Szacunkowy procent szans na zwycięstwo'
-Za pomocą przycisku lewy CRTL możecie powiększyć minimapę
-I wiele więcej
Mam nadzieję że Wam się spodoba, w zamian proszę tylko o zamieszczanie opinii w tym temacie. Ważną sprawą jest to, że jeśli chcecie mieć panel obrażeń, musicie również skopiować dwa pozostałe pliki które pobierzecie.
Oto link do pobrania (nie zawiera moda XVM, tylko pliki konfiguracyjne):
http://speedy.sh/t4faD/XVM-conf-by-waaldii.rar
Możecie też dawać screeny, jeśli coś nie działa lub panele na siebie nachodzą. Testowane to było na rozdzielczości 1900x600
Pozdrawiam: Waaldii
Kilka innych zdjęć:
http://i.imgur.com/0jQpQq9.jpg
http://i.imgur.com/oXz7Tpw.jpg
http://i.imgur.com/5goeXYS.jpg
Jakie zawiera funkcje?
1.Zmodyfikowany Hud
-Lepsza widoczność uszkodzonych modułów
-Wyświetla się czas który pozostał do naprawy danego modułu
2. Panel otrzymanych obrażeń obrażeń
-Czas gry w którym otrzymaliśmy obrażenia
-Historia w postaci listy
3. Panel zadanych obrażeń
-Na górze listy informacje o liczbie wszystkich trafień, sumie obrażeń, oraz ilości ostatnich zadanych obrażeń
-Rozszerzone informacje pod spodem: ilość trafień w dany czołg | ostatnie zadane obrażenia | Łączne zadane obrażenia dla danego czołgu | jego nazwa | nazwa gracza | typ obrażeń (atak lub od ognia)
-Uwaga! Panel nie pokazuje informacji na temat trafień czołgów które nie były podświetlone
4. Rozszerzone informacje o przeciwnikach
-Nazwa, typ i rodzaj pojazdu
-Efektywność gracza na tym czołgu, liczone ze wzoru WN6
-Kolor nicku w zależności od efektywności
5. Dodatkowe informacje o sojusznikach
-Efektywność obliczana na podstawie WN6 na danym czołgu
-UWAGA! Kolory nicków graczy z Twojej drużyny zawsze są zielone!
6. Dodatkowe informacje na panelach bocznych
-Kolory nicków graczy w zależności od ich efektywności
-Gwiazdki przy przeciwnikach którzy nie zostali wykryci
-Dodatkowe informacje o graczach przy rozszerzonym panelu, takie jak: procent zwycięstw na danym czołgu, ogólny procent zwycięstw oraz ogólna efektywność
7. Zmodyfikowana minimapa
-Pokazuje ostatnie znane pozycje wrogich graczy
-Zielona linia wskazuje kierunek jazdy czołgu
-Linia biała to kierunek w którym skierowana jest kamera
-Trzy zaznaczone odległości na bialej linii: 400, 500 i 600 metrów
-Czerwony okrąg pokazuje zasięg rywsowania, oznacza to że poza tą linią nie będziemy widzieć wykrytych przeciwników (tak na prawdę, to linia rysowania jest kwadratem, tutaj jednak jest okrąg, dla większej estetycznośći)
-Linia zielona to zasięg naszego wzroku, czyli inaczej odległość z której możemy wykryć przeciwnika
-Linia czerwona to odległość, w której jesteśmy widoczni dla przeciwników
-UWAGA! Należy pamiętać że linie czerwona i zielona to tylko szacunkowe odległości, na wykrywanie wpływa siatka kamuflażowa, krzaczki, kamuflaż itd.
8. Inne funkcje, na przykład:
-Rozszerzone statystyki graczy na ekranie ładowania
-Szacunkowy procent szans na zwycięstwo'
-Za pomocą przycisku lewy CRTL możecie powiększyć minimapę
-I wiele więcej
Mam nadzieję że Wam się spodoba, w zamian proszę tylko o zamieszczanie opinii w tym temacie. Ważną sprawą jest to, że jeśli chcecie mieć panel obrażeń, musicie również skopiować dwa pozostałe pliki które pobierzecie.
Oto link do pobrania (nie zawiera moda XVM, tylko pliki konfiguracyjne):
http://speedy.sh/t4faD/XVM-conf-by-waaldii.rar
Możecie też dawać screeny, jeśli coś nie działa lub panele na siebie nachodzą. Testowane to było na rozdzielczości 1900x600
Pozdrawiam: Waaldii