kliknij aby powiększyć
1920x1200 : 345 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
1
Ambitnie i bitnie. Szukam klanu.

wiesiatko29
Edytowany 08 Sie. 2012 - 14:29
#1

użytkownicy
Poszukuję klanu w którym nie gra się dla funu ,lecz po to by wygrywać.
Mój nick w grze jak na forum.
Gram od 3 miesięcy więc raczej jestem nieopierzonym gołwoąsem niż starym wyjadaczem mimo mych 37 wiosen.
Czego oczekuje?
Gry z dobrymi graczami od których moge się czegoś nauczyć.
Co moge zaoferować ze swojej strony?
Pełnego zaangażowania,a w przyszłości gdy mój poziom gry nie będzie odstawał od tych najlepszych zarówno pod wzgledem merytorycznym jak i technicznym pełnego zaangażowania w CW.
W garażu mam wszystkie pojazdy którymi grałem Wszystkie ulepszone na maksa z załogami po 100% i dodatkowymi umiejetnościami i atutami.
Zamierzam w ciągu najbliższych 2-3 miesięcy mieć wszystkie 9 i 10 tiery zarówno czołgów jak i niszczycieli, a także arty. Jak będzie czas pokaże.
Nigdy nie grałem w plutonach ani kompaniach więc czas to zmienić.
Ponieważ poliglotą nie jestem, język może być barierą.

Lukq
Napisany 08 Sie. 2012 - 17:08
#2

użytkownicy
Ładny cel sobie postanowiłeś to bedziesz nieźle nolife'ić żeby zrobić all 10 tierowce + arty w 2-3 miechy . GL

hiwis
Napisany 08 Sie. 2012 - 17:53
#3

użytkownicy
zakładając 16-18 godzin grania dziennie powinno się udać, ale bez nadzoru lekarskiego się nie obejdzie ;)

Lukq
Edytowany 08 Sie. 2012 - 19:19
#4

użytkownicy