kliknij aby powiększyć
1920x1080 : 342 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Strona główna  »   Forum  »  Wyposażenie
1
Bat. Chat 25t

Fastbird
Edytowany 27 Luty 2012 - 22:34
#1

użytkownicy
Dużo się zastanawiam nad modułami do batmana ^^
Mam wentylację i stabilizator pionowy.
Co wziąć jako trzecie bo na razie jest tam lornetka z TDka?
Dosyłania nie można :(

Oraz jakie działo polecacie
90mm czy 100mm?
Dużo różnicy nie ma a cena w pociskach jest duża. A nie chce nim dużo tracic.

Walter_NovotnyPL
Napisany 28 Luty 2012 - 19:58
#2

użytkownicy
Duże są za to różnice w osiągach. 60hp średnio na każdym strzale i 20mm penetracji to dużo.

VIII
90 mm DCA 45
240/240/320(HP)
212/259/45(mm)
1.88(r/m)
0.31-0.33(m)
2.5-3.0(s)
121 250 $
2 750(kg)

VIII
100mm SA 47
300/300/400(HP)
232/308/50(mm)
2.5(r/m)
0.31(m)
2.5(s)
127 550 $
3 000(kg)

Fastbird
Napisany 06 Ma. 2012 - 21:55
#3

użytkownicy
tylko ze pociski sa po ok 230 z dziala 90 a chyba 1030 za 100mm.

jacekjaca20_pl
Napisany 14 Maj 2012 - 13:05
#4

użytkownicy
Jak chez tanie pociski to pierwsze nie graj wysokimi tierami. One nie są do farmienia kredytów, lecz do wkurzania wroga. Owszem często zdarza mi sie 10 tierem zarobić na czysto jak przy średnio dobrej bitwie premium tankiem 8 levelu.
A co do wyposażenia do załaduj sobie szybsze celowanie! Naprawde Konieczne wg mnie w większości czołgów, szczególnie w magazynkowych francuzach

Pumpernikiel
Edytowany 23 Sty. 2013 - 13:31
#5

użytkownicy
Witam Panowie:)
Od pewnego czasu posiadam batka w garażu i nie mogę wyjść z podziwu. Moja fascynacja tym czołgiem jest na tyle wielka że więkość dnia na grze gram właśnie na nim. Ale od początku:

Po pierwsze moduły: polecam wentylacje, oraz te odpowiedzialne za szybkie celowanie oraz ułatwienie strzału w ruchu.

Dodatkowe sprzęt: standardowo apteczka, zestaw naprawczy oraz o zgrozo gaśnica - często zapominiana przez graczy.

Skille: po pierwsze BIA!!! potem dowolnie: 6TH, sniper, ważne są te ułatwiające jazdę czyli np. sprzęgło oraz te poprawiające zdolności strzeleckie w ruchu. Warto zwrócic uwagę na taranowanie, śmieszne? Raczej warto mieć tą umiejetność. Już nie raz miałem sytuację, że przy małym hp próbowano mnie staranowac a tu zonk!!! bat chat wall:):)

Wszystko co opisuje jest oparte o mój sposób gry na batku, czyli nonstop w ruchu. Chwila postoju i boom!!! t92 chwali się ze na raz mnie sciągnął:/ ale bywa i tak. Czasem jak flankuje jakis czołg i zostaje mu mało hp to pojawia sie pokusa zeby się zatrzymac i dobic, ale pamiętajcie: pancerz batka skutecznie eliminuje możliwość wystąpienia rykoszetu. Lepiej nie dobijac a się schowac i oszczedzic niezbedne hp.

Co do zarobku to przewaznie zarabiam na nim, chyba ze mam słabszy dzien i gram jak ostatni skonczony noob:)

rekord to cos ponad 90k , a na czysto jakies 50k
doswiadczenie za wygrane w okolicach 1500, za przegrane 500.
bywaja i takie bitwy ze sciagam po 6-7 tanków a i tak przegrywamy bo niestety sam zabic wszystkich nie mogę:/ wtedy za przegrana ponad 1000 doswiadczenia a kasa na zero lub z lekkim minusem.

Jeżeli chcecie sprawdzic jak wam idzie na danym czołgu i czy spacacie swój dług wobec drużyn z jakimi gracie to podzielcie sobie ilość zadanego dmg na danym czołgu przez ilośc bitew na nim. jeżeli wynik jest wiekszy niz ilość hp tegoz czolgu to gratuleje: jesteście pomocni podczas walki:) a jezeli nie to cóz...

Mentus
Napisany 23 Sty. 2013 - 17:11
#6

użytkownicy
Z tym ostatnim to się nie zgodze . Są czołgi co zadają mało dmg ,ale zbierają tyle ,że się w głowie nie mieści , np . mój ukochany kw-4 , mało dmg robie ,ale potrafię wytrzymać strzały od X .

Pumpernikiel
Napisany 24 Sty. 2013 - 08:43
#7

użytkownicy
:) heh... Mentus właśnie nieświadomie potwierdziłeś to co napisałem.
Skoro zadajesz mało dmg to jesteś mało przydatny na polu bitwy.
Czołgi które zadają mało obrażeń a sa przydatne to przeważnie lekkie scouty, a kw-4 z przedkością maksymalna 30km/h jako scout raczej odpada:):):)

Scytian
Napisany 24 Sty. 2013 - 10:06
#8

użytkownicy
@up
Czołg który potrafi dużo przyjąć jest bardzo przydatny na polu bitwy, a szczególnie w randomach, np taki KW-3 potrafi zatrzymać na sobie falę 3-4 siódmych tierów dając medom czas na okrążenie, nieraz w KW-3 sam broniłem drogi na Prohorowce i dla wroga kończyło się to nie najlepiej.

Pumpernikiel
Napisany 24 Sty. 2013 - 11:11
#9

użytkownicy
Ale to działa w obie strony. Normalni gracze (nie noobki ktore sie pchaja byleby cos ubic) widząc że nie dadzą rady też jadą inna stroną. Sam tak robie np jak w mieście zza rogu wyglada jakis niszczyciel jak t95 staram sie go objechac od tyłu, jezeli nikt nie broni jego zada to pada odrazu.

Na Prohorowce masz teren otwarty, przy dobrej arcie czołgi które skupiają na sobie uwagę wszystkich długo raczej nie grają.

Ta mapka jest specyficzna. Ile razy bym tam nie grał trafial na drużynę która chowa sie po krzakach (i czeka chyba zeby zatrzymac fale na czas okrążenia??!!), a poniewaz gram batkiem to kazdy mysli ze zaraz ze stratu wpadne na baze wroga, wykryje wszystkich, rozwale wroga arte a reszte gry poświece na scouting zeby "bohaterowie z krzaków" mogli snajperowac!!!

Drogi Scytianie mimo ze jest to gra druzynowa malo kiedy ktos pomaga drugiej osobie. Okrązyć wroga na prohorowce? Powodzenia, o ile ktos raczy wpasc na taki pomysł to po pierwsze wystawia się na strzał a po drugi rzadko kiedy dotrze na sam tył wroga.

fafik30
Napisany 24 Sty. 2013 - 13:56
#10

użytkownicy
dla mnie wentylacja stabilizator a przede wszystkim osłonieta optyka i skile z tym zwiazane robia z bata batmana!!!!

Scytian
Napisany 24 Sty. 2013 - 21:23
#11

użytkownicy
Akurat wiem że na Prohorowce nie ma co liczyć na okrążenie(chyba że na low tierach), po prostu ostatnio kilka razy trafiły mi się sprzyjające warunki(1 artyleria wroga i to priest) i w takim wypadku choćbyś ustawił się takim KW-3 na czystym polu to ciężko będzie cię zabić. KW-3 to przecież taki specyficzny czołg że jak nie wróg nie wie gdzie strzelać to nawet KT ma problemy z przebiciem(jak używa auto-aima to nie ma szans).

1

Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.