kliknij aby powiększyć
4111x2210 : 3607 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
world-of-tanks.eu


12następna
Wargaming.net wysłuchało wszystkich narzekań na World of Warplanes i aby zaradzić sytuacji, wypuści dużą aktualizację, która ma za zadanie wynieść produkcję na wyższy poziom. Korzystając z konta prasowego zbadałem sytuację... i jestem pozytywnie zaskoczony!

Jako, że dostałem konto prasowe do World of Warplanes oraz informacje o dużych zmianach, czym prędzej poleciałem sprawdzić, czy produkcja o samolotach faktycznie podniosła swoje loty. Co prawda prędkość mojego internetu nie ma nic wspólnego z lataniem, jednak po paru godzinach mogłem zasiąść za sterami dowolnej maszyny. Zmieniony został model lotu, grafika i sterowanie. Nadzieje miałem duże lecz bałem się, że brutalna prawda sprowadzi mnie na ziemię. Na szczęście zostałem wśród chmur.

world of tanks

Pierwsze zmiany widać już w interfejsie hangaru. Grałem zbyt krótko, aby wydawać w tej sprawie jakieś wyroki (na razie kilka godzin) lecz czasami nie mogłem się w nim odnaleźć. Trochę trwało zanim odnalazłem opcje grafiki, nie mówiąc już o możliwości konfigurowania samolotu, którą odkryłem zupełnie przypadkiem. Naprawdę. Zarządzanie tymi wszystkimi częściami i konstrukcjami samolotu stanowi wielką zagadkę. Pozostaje mi nadzieja, że to zostanie szybko i sprawnie poprawione.

world of tanks

Ale dość o detalach. Czas na bitwę. Grafika jest na podobnym poziomie co w World of Tanks, czyli potrafi być ślicznie i malowniczo. Sterowanie jest niezwykle łatwe - tam gdzie celujemy myszką, tam stara się lecieć samolot. W orientacji bardzo pomaga minimapa, choć ma jeden mały mankament: pokazuje w którą stronę jest zwrócony samolot ale nie pokazuje, w którą stronę patrzymy, co jest czasem irytujące. Dynamika lotu jest nieco zbliżona do jazdy czołgiem. Pomimo siedmiuset kilometrów na liczniku odnosiłem wrażenie, jakby moja maszyna leciała powoli i ociężale. Jak się okazało, ma to swoje zalety, lecz kręcenie beczek lub akrobacje tuż nad ziemią nie dają takiej frajdy jak w niektórych produkcjach. Dopiero, gdy doszło do walki, odkryłem zaletę takiego modelu lotu. Walka jest niesamowicie dynamiczna. A było to tak:

12następna
Dyskusja
maciekmiszcz
Napisany 05 marca 2013 - 15:05
#1

użytkownicy
Czy w World of Warplanes można włączyć, jak w WOCie, alternatywny zestaw kolorów ?

Endriu
Napisany 05 marca 2013 - 15:51
#2

redaktorzy
Pancerny idealnie to ująłeś :D Po pobraniu WoWp nie ogarniałem modułów całkowicie. Dopiero jak zacząłem greć na WG_Press to troche sie pobawiłem expem i kredytami, i zobaczyłem co do czego. Tylko szkoda, że nie ma czegoś takiego jak wylądowanie na pasie startowym swojej bazy by np.: naprawić moduły i uzupełnić niekończące się pociski ale pomimo to pozostanie bezbronnym.
Musimy zagrać razem. Zgadajmy się na priv.

Vulpik
Napisany 05 marca 2013 - 16:05
#3

użytkownicy
Oo serio poprawili sterowanie? Może w takim razie wrócę do samolotów.

asjek
Napisany 06 marca 2013 - 02:06
#4

użytkownicy
Kolega redaktor chyba nie grał w War Thunder :P

Giray
Napisany 06 marca 2013 - 10:30
#5

użytkownicy
Kolega w jednym ma rację - WoWp to film akcji, szkoda tylko że film akcji klasy B lub C.

Sterowanie - lepsze niż w poprzednich wersjach, jednak do konkurencji nadal mu daleko.
Hangar - wymaga przyzwyczajenia, podobnież jak modyfikacje samolotu.
Grafika - tu większych różnic do konkurencji nie ma, minimapa rzeczywiście powinna być bardziej czytelna, najlepiej z możliwością wyboru trybu wyświetlania.

Ogólnie widać fiasko koncepcji WoWp, dlatego niedawno zmieniono project menegera. Nie wiem komu i na jakim poziom ie promili strzeliło do łba przeniesienie WoT w powietrze, ale nie tylko moim zdaniem jest to niezbyt szczęśliwy pomysł. Ktoś pewnie usłyszał że Ił-2 to (zdaniem sowieckiej propagandy) latający czołg i wokół tego osnuto grę.
Jakby autorowi rzeczywiście zależało na powodzeniu tego projektu WG to nie zostawiłby na nim suchej nitki, a nie lizałby im czterech liter.
Tak a propos to w WoT przydałaby się też możliwość stosowania 2 wersji kadłuba (np. różne opancerzenie) jak i też zależność prędkości max. od użytego zawieszenia i silnika.

Pancerny
Napisany 06 marca 2013 - 12:27
#6

redaktorzy
Kolega redaktor grał w War Thunder. Jest mi również bardzo wszystko jedno czy WoWP odniesie sukces czy też nie.
W World of Warplanes grało mi się całkiem przyjemnie po za małymi błędami dlatego tak napisałem.

Assire
Napisany 07 marca 2013 - 00:20
#7

użytkownicy
Z początku byłem sceptyczny, ale dałem samolotom szansę i.. WoT poszedł w odstawkę. Dawno żadna gra nie dała mi tyle radochy co WoWp, ta satysfakcja kiedy po długiej walce tak wmanewrowałem przeciwników że rozpadli się o siebie, albo jak ociężałym bombowcem kluczyłem w górach by uciec myśliwcom. Tutaj nie ma kampy, nie ma gold ammo, ani strzałów za zero. Tutaj trzeba wyobraźni i przewidywania.
A jak komuś brakuje dynamiki, to niech sobie powalczy w takim kłębowisku 7vs7. Dynamika i emocje gwarantowane, kiedy cele wciąż się zmieniają, trzeba uważać na swoich i każdy kombinuje jak tu by dorwać wroga. A wszystko to wśród strzałów, ognia i dymu
Owszem, gra ma jeszcze dużo bugów, obsługa drzewka ssie, niemce są OP, ale i tak jest fajnie.

Saillupus
Napisany 07 marca 2013 - 11:27
#8

użytkownicy
Fakt z miesiąc nie grałem. Ale w poprzedniej wersji była jedna rzecz dość irytująca a mianowicie:
2 Tier...
Cholerstwo było może i wolne, ale jak wsiadło się na ogon nawet 5tierowemu samolotowi to nie miał żadnych szans w walce, chyba że zaczął ucieikać na wprost.
2 tier był za zwrotny... Dobremu graczowi dawał możliwość dawania łomotu znacznie silniejszym samolotom, ciekawe czy to poprawili.

ElektrykPolska
Napisany 07 marca 2013 - 17:38
#9

użytkownicy
a są rykoszety i strzały za zero?? hehehe

pol00
Napisany 07 marca 2013 - 18:56
#10

użytkownicy
NIe ma rykoszetów i strzałów za zero?? To niedługo wprowadzą ..przecież byłoby zbyt fajnie. Za kilka łatek ( za jakis czas) Poprawią grafikę, dodadza nowe drzewka...i wprowadza rykoszety i strzały za zero ponieważ stwierdzą ze tak bedzie bardziej historycznie, realistyczniej..przeciez podczas wojny zdażały się pociski ktore nie wybuchały itp ( wymówke zawsze mozna znaleźć.

ddtt
Edytowany 07 marca 2013 - 22:41
#11

użytkownicy

Grafika może i niezła, ale co do sterowania to szanowny autor nie ma racji. System sterowania jest po prostu kuriozalny. Ale jak ktoś chce się męczyć, to proszę bardzo. System ten został przy ostatniej aktualizacji nieco zmieniony, ale, jak to w Wargaming, został popsuty w inny sposób, co dało bilans zerowy. Na początku próbowałem coś tam poćwiczyć, ale po kilku próbach stwierdziłem, że nikomu nic nie zrobiłem, żeby się męczyć. Tak więc moje testowanie WoWp polega na odpaleniu gry po każdej aktualizacji i jak najrychlejszym walnięciu w glebę w pierwszym locie.
Tak więc myślę, że jeżeli WoWp była najbardziej oczekiwaną grą 2012 roku, to w 2013 okaże się największym rozczarowaniem.

Mentat_PL
Napisany 11 marca 2013 - 13:08
#12

użytkownicy
W 2013? Biorąc pod uwagę jak SZYBKO rozwija się WOT, WoWp zostanie wydany w 2015ym... W wersji 0.7 ... Do tego czasu, ktoś z mózgiem wyda już grę o czołgach, gdzie nie będzie strzałów za zero, będą bitwy historyczne i o niebo lepsza grafika...

FlashBangPL
Napisany 12 marca 2013 - 15:22
#13

użytkownicy
Będzie można przenieść golda z wowp na wota?

Hlodny
Napisany 14 marca 2013 - 12:14
#14

użytkownicy
Przecież ten WoW to jedno wielkie gówno w porównaniu z War Thunder.Czekam aż Ci od War Thunder stworzą tez coś o czołgach to te pierdolone Wargaming z torbami pójdzie

cycuszki
Napisany 21 marca 2013 - 18:31
#15

użytkownicy
Przypominam że obie gry są w trakcie bety, lecz War Thunder wypada o niebo lepiej. Prawdopodobnie w tym roku War Thunder ma wprowadzić czołgi oraz inne pojazdy, a na następny rok statki. Jeżeli zostaną wprowadzone i będę tak samo dobre jak samoloty to WG mówie GOODBYE


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.
Projekt i wykonanie strony ArtCoders © 2010 r.