kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 354 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

Na oficjalnym blogu jednego z ważniejszych pracowników w Wargaming.net - Overlorda - pojawił się post dotyczący planowanego wprowadzenia nowej polityki dla skryptów tworzonych przez użytkowników do World of Tanks.

Oto jak wygląda jej treść na ten moment:

  1. Zablokowane zostanie wszystko co daje jakąkolwiek przewagę w bezpośrednim starciu w grze: wskaźniki laserowe, drzewa pozbawione liści, skórki wskazujące położenie słabych punktów w danym modelu pojazdu (Hit-Box), itd.
  2. Istnieje pomysł na uniemożliwienie korzystania z modów takich jak: automatyczne apteczki/zestawy naprawcze/gaśnice, automatyczny ostrzał, itd.
  3. Korzystanie z rozszerzeń, które wpływają tylko na wygląd interfejsu użytkownika (różnego rodzaju mody "WR efficiency", XVM, etc.) będzie dalej dozwolone.
  4. Niektóre mody stworzone przez użytkowników zostaną zaimplementowane w kliencie gry (na tę chwilę nie ma ich gotowej listy).

Overlord zachęca do dyskusji pod tym linkiem: http://overlord-wot.blogspot.cz/2013/02/wot-new-mod-policy.html

Pracownik wspomniał też o możliwości wyznaczenia specjalisty do spraw kontaktu z twórcami modów i ich promocją.


Pytania i odpowiedzi:

O jakich hit-boxach mowa?
Overlord: Wskazujących położenie modułów i/lub słabych punktów w pancerzu.

Co z modem "zoom-out"?
Overlord: Będziemy jeszcze o nim dyskutować.

Czy planujecie zamieścić informację o zmianie polityki na oficjalnej stronie World of Tanks?
Overlord: Tak, kiedy ją zatwierdzimy.

Jakie kary czekają na tych, którzy będą korzystać z nielegalnych modów?
Overlord: To nie czas na dyskusję o karach.

Czy istnieje szansa na to, by pozwolić ludziom na korzystanie z zakazanych skryptów w pokoju treningowym gdzie nie otrzymuje się korzyści za stoczoną walkę?
Overlord: Nie będzie sytuacji gdzie istnieje stan pośredni, czyli w niektórych przypadkach są dozwolone, a w innych nie.

Źródło: Blog Overlorda

Dyskusja
MIchal_PL96
Napisany 25 lutego 2013 - 19:10
#1

użytkownicy
Niektóre mody stworzone przez użytkowników zostaną zaimplementowane w kliencie gry (na tę chwilę nie ma ich gotowej listy).

ciekawe kiedy taką listę zrobią i kto będzie na bieżąco aktualizował te mody?

Franio
Napisany 25 lutego 2013 - 19:12
#2

użytkownicy
To jak to w końcu jest? Skiny pokazujące weakspoty są tak samo nielegalne jak skórki 3D?
Będą otwierać wszystkie moje pliki ze skinami po kolei i sprawdzać czy jest to zwykłe kolorowe moro czy skórka z weakspotami? Jak dla mnie to troszke nie realne, by komuś chciało się przeglądać pliki wszystkich graczy i u każdego osobno otwierać je i oglądać.

Fett11
Napisany 25 lutego 2013 - 19:22
#3

redaktorzy
Wniosek jest taki: więcej zidiociałych noobów, wychowanych na modach, u przeciwników - ale i również w moim teamie... Czyżby prawdziwy skill gracz wreszcie zacznie się liczyć?

Vulpik
Napisany 25 lutego 2013 - 19:23
#4

użytkownicy
@Franio
Nie, chodzi o mody na przeźroczyste czołgi z pokazanym dokładnym rozmieszczeniem modułów (tak mi się wydaje).

MIchal_PL96
Napisany 25 lutego 2013 - 19:31
#5

użytkownicy
a mi się wydaje, że po prostu zrobią tak, że wszystkie skórki będą niedozwolone bo jak sobie wgrywasz jakieś malowanie a nie weakspoty to przecież robisz to zamiast kamuflażu, czyli kradniesz im kasę, a wiadomo WG nigdy nie nażarte...

SSEBQQ
Napisany 25 lutego 2013 - 20:04
#6

użytkownicy
@MIchal_PL96 ale czasem tak nie jest że to co ty wgrasz to tylko ty widzisz więc takie maskowanie nie ma sensu ( chyba że sam lubisz nacieszyć oko )

Franio
Napisany 25 lutego 2013 - 20:09
#7

użytkownicy
@Vulpik, z tego zdania: "skórki wskazujące położenie słabych punktów w danym modelu pojazdu (Hit-Box)" wynika, że i zwykłe skiny z weakspotami będą niedozwolone, więc tu moje zdziwienie... Jak oni mają zamiar to sprawdzać?

@MIchal_PL96, hehe, jakby tak miało być to by raczej nie dawali w ogóle możliwości wgrywania własnych skinów ;p

Plugawiec
Napisany 25 lutego 2013 - 20:10
#8

użytkownicy
Całe szczęście. wreszcie będą równe szanse. osobiście nie używam modów i innych ulepszaczych i bardzo dobrze się gra :)

MIchal_PL96
Napisany 25 lutego 2013 - 20:17
#9

użytkownicy
@SSEBQQ
no wlasnie mowie o cieszeniu oka, WG by powiedzialo: chcesz ladny czolg? no problem, tyko kup nasz kamuflaz
albo lepiej co by zrobili
ze za 3x tyle kasy co normalny mozna wgrac dowolny tak, zeby inni tez go widzieli takim jakim Ty go widzisz, to tez by mnie nie zdziwilo

Fiks11
Napisany 25 lutego 2013 - 20:26
#10

użytkownicy
Mody pokazujące weekspoty są przydatne dla początkujących graczy. Sam używałem takiego moda, ale po 2 tygodniach znudziło mi się. Z tego wynika, że nie ma sensu zakazywać hit zones mode. Ludzie szukają czegoś nowego, nowego wyglądu pojazdów. Ale kiedy nabierzesz doświadczenia ten mod stanie się niepotrzebny więc go usuniesz. A przy okazji wiesz gdzie są weekspoty. Także nie ma sensu zabraniać tego moda. Za to niecierpliwię się co do zoom moda. Sam go używam. Jest naprawdę przydatny.

Franio
Napisany 25 lutego 2013 - 20:50
#11

użytkownicy
Ja na wszelki wypadek zoom moda usunąłem, przydatny jest, ale bez przesady... I bez niego, na maksymalnym oddaleniu można zobaczyć gdzie celuje przeciwnik za winklem, a to w sumie było jego jedyne zastosowanie.

Vulpik
Edytowany 25 lutego 2013 - 21:58
#12

użytkownicy
@Franio
Fakt, nie przeczytałem całego, tylko to pogrubione ;). Wychodzi na to, że utrudnią trochę nowym graczom. I z tego co wiem nie chodzi o zoom mod (choć ten też może zostać zakazany), ale free camera mod, który pozwala "oderwać" kamerę od czołgu i poszybować nią gdzie się chce.

shadok13
Napisany 25 lutego 2013 - 22:05
#13

użytkownicy
Brawo,zero modów

Anaconda
Edytowany 26 lutego 2013 - 00:12
#14

użytkownicy
Stwierdzanie, że to nowi gracze głównie używają modów jest conajmniej śmieszne. Czy wy czytacie co piszecie? Słyszeliście by w jakiejkolwiek grze nowi gracze instalowali mody? Modowanie gier to domena tych którym czysta gra się już przejadła (albo w przypadków hitzone'ów i innych cudów zwykłych oszustów) Pomijam mody upiększające dla starych gier bo tam nowi też je instalują.

Dudi
Napisany 26 lutego 2013 - 09:04
#15

użytkownicy
ciekawe czy do "white death" się przysrają. Mi najbardziej zależy na zoom modzie i white death i zmiana podstawowego gównianego celownika.

aryanek
Napisany 26 lutego 2013 - 09:34
#16

użytkownicy
wiadomo coś o Scope Shadow Remover prawie każdy celownik ma zaimplantowany ten mod?

QuessWho
Napisany 26 lutego 2013 - 10:55
#17

użytkownicy
@Franio

Jak Ci się nie podoba otwieranie plików, to sobie ściągnij czystego klienta, albo nie graj - proste jak drut, nikt ci nie kazał grzebać w plikach gry...

Jak maja zamiar sprawdzić czy zmieniony skin? Skanują pliki, sprawdzają rozmiar i porównują hash pliku z oryginalnym. Po takiej operacji wiedzą kto ma oryginalne skóry a kto nie, a najzabawniejsze jest to że będą mieć w tyłku czy masz na skinie oznaczone weakspoty czy nie, nikt w to nie będzie wnikał - niepoprawny skin = ban.

pol00
Napisany 26 lutego 2013 - 17:09
#18

użytkownicy
Kolejne zmiany w WOT. Juz nic mnie nie zdziwi. Dlatego też gram tylko okazjonalnie. Znalazłem inną grę ( innego producenta o zupelnie innym podejściu dla graczy ) a w WOT grałem po 12 godzin dziennie kiedyś... Teraz gram w STO (Star Trek Online). W mojej nowej grze można kupować "złoto" za walutę, którą zdobywa się w grze podczas codziennych misji. Jeśli przez 10 kolejnych dni wykonam maximum misji (zajmuje mi to okolo 1.5 - 2 godzin dziennie) to za zdobyte w ten sposób złoto mogę kupic nowy pojazd "za złoto" ktore sie nazywa ZEN.

ZEN mozna zdobyć za SMS lub przelew ale tak samo za walute którą zdobywa sie w grze czyli DYLIT.

Nie wydając ani złotówki po 10 dniach gry(po 2 godziny) mam tak jak by w WOT "LOWE"


MIchal_PL96
Napisany 26 lutego 2013 - 20:19
#19

użytkownicy
taak, i to jest zdrowa gra, wot jest niezdrowy, tutaj je więcej nerwów niż przyjemności...

Marcin
Napisany 27 lutego 2013 - 13:42
#20

użytkownicy
Jestem za pokazywaniem weekspot po co sie uczyc gry jak to ma byc przyjemnosc. Sam używam takiego moda i nie mam zamiaru sie uczyc tego wszystkiego na pamiec. Inne mody tez sie przydaja szczegolnie usuwajace liscie :) bo innaczej komp mi muli

Scytian
Napisany 27 lutego 2013 - 16:57
#21

użytkownicy
Po co uczyć się weakspotów na pamięć, przecież to jest proste, jak się popatrzy na czołg i wie się kilka naprawde podstawowych rzeczy to można dojść do tego gdzie strzelać żeby przebić.

kuci23
Napisany 28 lutego 2013 - 20:44
#22

użytkownicy
Ten system nie zostanie wprowadzony na serwer EU. To już potwierdzone


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.