1680x1050 : 392 KB
Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Tagi: pytania, odpowiedzi, twórcy, deweloperzy, wargaming.net, World of Tanks, WOT, czołgi, dane technicnze, nowości, parametry, przyszłość gry
„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Zapraszamy Was na kolejną porcję nowych informacji na temat gry, przekazanych społeczności przez deweloperów.
Zapewne pierwsze pytanie, jakie przyszło Wam do głowy to dlaczego specjalna? Ano dlatego, że livejournal.com postanowił opublikować troszkę więcej informacji niż zwykle, a my (tzn. ja i SilentStalker) zdecydowaliśmy się też zamieścić dodatkowe tłumaczenia/dane o kompaniach w formacie ESL, a także wróżenia z fusów.
- Będzie więcej eventów podobnych do aktualnego związanego z wprowadzeniem Chińskiego drzewka. (prawdopodobnie podczas wprowadzania nowych pojazdów)
- Brak nowego infa o Bitwach Historycznych, aktualnie priorytetem jest CW o czym świadczą niedawne zmiany.
- Najbliżej wypuszczenia jest nowy tryb; Bitwy Garażowe. Planowany jest za niedługo, po małych zmianach w balansie.
- Tego roku rusza nowy turniej WG, w którym planowane są bardzo duże nagrody w goldzie.
- 10 nowych map jest planowanych na ten rok, część z nich będzie w stylu Azjatyckim (MN: Jest, jest, i jeszcze raz jest!) , a część w stylu a'la Himmelsdorf. Stalingrad jest całkiem prawdopodobny. (Storm dodaje: 11 map, nie 10) (MN: Jest, jest, jest, jest i jeszcze raz jest!)
- Pojawią się pewne specjalne mapy przystosowane tylko pod CW.
- 30vs30 są niegrywalne, szczególnie w bitwach randomowych.
- Jest przygotowywany system, dzięki któremu każdy będzie mógł wyłączyć jedną mapę.
- Komaryn nie wróci w 0.8.4.
- WR dla baz na Serene Coast jest nierówne i stąd jej usunięcie z randomów. Jedna ma 58% WR, a druga 42%.
- Tryb assault na Westfield będzie przerobiony.
- T-50-2 będzie zastąpiony w 0.8.6 (nie na 100%) powołując się na Evily, pierwsi pojawią się Brytyjczycy, a mianowicie ich TD, potem niemieckie medy, potem brytyjska artyleria. Jest potwierdzone, że Devsi nie chcą wypuszczać tyle pojazdów w jednym patchu.
- Nowa linia Niemieckich medów zaczynać się będzie od VK3002DB (SS: jak wcześniej planowano)
- Nerf T57 będzie tematem dyskusji po 0.8.4.
- 10 tier art pojawi się przed końcem lata.
- Dodatkowa linia Hamerykańskich medów została potwierdzona.
- Druga linia medów i francuskich ciężkich nie zostanie wprowadzona w 2013.
- Japońskie czołgi nie mają wysokiego priorytetu (MN: No kurde, jak?! A inne miały?! Żartujecie sobie? Akurat tanki na ,które najbardziej czekam, a wy mi z takimi tekstami wyskakujecie...) i pojawią się przed końcem 2013.
- Japońskie hightierowe pojazdy będą mobilnymi fortecami, planujemy im dać działa 150mm, 200mm, 280mm.
- FV215b TD jest potwierdzony ("180mm na FV215b"), ale HT FV215B zostaje i nie będzie żadnych rekompensat na ten czas, choć devsi nie są zadowoleni z jego osiągów i zostanie zastąpiony przez inny tank. (co ciągle oznacza, że nie będzie innej rekompensaty niż podmiana modelu i statystyk)
- Będą wysokotierowe medy premium dla każdej z nacji.
- Czołg premium WZ-111 pojawi się na serwerze Europejskim za jakiś czas.
- T23 stanie się prawdopodobnie czołgiem premium 6 lub 7 tieru.
- SU-100Y będzie miał przychody takie jak inne pojazdy premium 6 tieru.
- Nowy interfejs dla plutonów sprawuje się dobrze.
- WG zamierza kupić prawa do niektórych modów i zaimpletować je w grze.
- Voice chat dla randomów – nie.
- Złote pociski za kredyty nie zostaną usunięte – eksperyment okazał się sukcesem.
- Możliwość zamrożenia konta premium nie zostanie wprowadzona do gry.
- By mieć jakiekolwiek szanse na ban gracz musi otrzymać co najmniej 5 raportów. (defacto nie od jednego gracza)
- Głosy załogi wg. narodowości są planowane.
- Liczba artylerii została zmniejszona po ich nerfie, ale nie oznacza to końca nerfów.
- IT-130 nie zostanie zaimpletowany do gry. (To jest SU-122-54 z działem 130mm) SerB na podstawie danych stwierdził, że nie ma sensu modyfikować aktualnego działa SU-122-54. Innymi słowy, SU-122-54 nie dostanie nowego działa ani nie zostanie zmienione obecne.
- SerB stwierdził, że po pojawieniu się amerykańskich tanków z magazynkami, tylko nieznacznie zmniejszyła się liczba Francuskich pojazdów.
- Więcej Kołobanowo-podobnych osiągnięć się nie pojawi.
- Oddzielne statystyki dla CW, Kompanii czy Randomków mają teraz ekstremalnie niski priorytet.
- Q: "Czy historyczne bitwy będą bardziej skomplikowanym trybem niż te do tej pory?" A: "Tak, będą bardziej skomplikowane, ale nie będą zbliżone do symulatora.."
- Czasami dzieje się tak (do tej pory kilka razy), że developerzy tworzą model jakiegoś pojazdu, testują go, a potem nie impletują do gry. (MN: Przykłady? Mój ulubiony T23, czy parę innych pojazdów, które występują w znikomych ilościach i są na serwerze tylko na kontach testowych, imprezach czyli występują w grze, ale grać się nimi nie da... niestety. Oprócz tego, kiedyś były plany dodania do gry (przed testami 0.7.5) pojazdów Pz IV Hydraulik (premium V tieru), czy SU-85I (5 tier premium, podobny do StuGa), ale developerzy w ostatniej chwili wycofali je i teraz występują pod kryptonimem "Gift Tank". No cóż...)
- Liczba amunicji jaką mogą zabrać pojazdy jest w większości przypadkach historyczna, niestety – w niektórych wypadkach, liczba pocisków została zwiększona w imię balansu.
- Developerzy wiedzą jak wiele osób deklaruje się fanami WoTa, ale nie chcą ujawnić tej informacji. (MN: Ach, bo Polacy na nich zapolują...)
- Głosy załogi wg. nacji zostaną dodane za niedługi czas.
- Istnieje pośrednia zależność między HP modułów, a ogólnym HP każdego pojazdu.
- Tier 5 LT i Tier 6 MT mają tą samą wagę MM.
- Q: "Czy będzie jakaś wysokotierowa arta premium?" A: Odpowiedź brzmi: nie.
- Type 58: nie ma różnicy w wielkości modelu silnika między stockowym, a ulepszonym.
- Camo factor zmienia się gdy czołg się pali, ale nie w momencie uderzenia pocisku, a w momencie zapłonu.
- Chiny nie będą miały 5 tieru LT (SS: takich jak Chaffee, T-50-2, VK2801). W rzeczy samej, wszystkie linie LT kończące się na 5 tierze zostaną przedłużone więc nie skończą się na nim.
- Gracze zgłaszają bug, że pojazd porusza się z zepsutym zawieszeniem (zerwanymi gąskami), a SerB stwierdził, że to nie bug. (MN: Czyli co? Zaplanowane? Może jeszcze dodajmy tanki bez gąsienic, na samych kołach.)
- "Sokole Oko" (MN: Orle? Kto pamięta z polskiego tłumaczenia? :P) nie powoduje efektu, że silnik ma większą szanse na zapłon. Skutkuje jedynie większą szansą jego zepsucia.
- SerB zaznaczył, że WZ-111 był pierwszym 10 tierem, który został zaimpletowany na test serwer, był tam testowany, ale nie był w pełni ukończonym pojazdem i został zastąpiony przez inny.
- Q: "Czujecie strach przed War Thunderem?" A: "Większość z nas czuje strach przed Farmville!"
- BT-5 stanie się Chińskim LT premium, ale nie w ciągu najbliższych paru patchy, a znacznie później.
- IS-3: potwierdzone - w związku ze zmianą Radzieckiego IS-2 na 8 tier, IS-3 nie zostanie jednak czołgiem premium.
- SU-85(i) i Panzer IV Hydro nie będą sprzedawane w normalnym sklepie. Są to pojazdy giftowe i nie jest jednak jasne w jakich okolicznościach będą przyznawane.
- Jest zaplanowana możliwość oglądania powtórek bez udziału klienta gry (SS: więc nie będzie potrzeby wychodzenia z gry)
- Otrzymasz doświadczenie za palący się pojazd, który jest tier niżej od Ciebie.
- Devsi nie mają żadnych powiązań z wiki World of Tanks, co oznacza, że wszystkie tam dane są nieoficjalne, jeśli nie były potwierdzone.
- "Recon" i "Situational Awareness" działają tak samo.
- Nie ma planów by dodać flagę Syrii.
- SerB lubi graczy, którzy zadają inteligentne pytania i prosi o więcej takich...
- SerB stwierdził, że WG wszystkie dane pobiera z archiwum różnych krajów i kumuluje je w jedno tzw. Archiwum WG.
- Q: "Kiedy rozmawiałem z supportem, wysłali mi oni program "wot_check", czy zamierzacie wprowadzić go do walki z nielegalnymi modami?" A: "Na razie wolimy nie komentować tego typu pogłosek."
- Q: "Wspominałeś o dodaniu voice chatu do gier randomowych bez plutonów, co z tym?" A: "Spróbowaliśmy. To był koszmar. Porzuciliśmy ten pomysł."
- M47 Patton? "Może, jeśli będziemy potrzebować pojazdu 8-10 tieru." (SS: Odpowiedź na pytanie, czy w przyszłości zobaczymy całą rodzinę Pattonów, M46, M47 i M48)
- Prawdopodobnie nie będzie możliwość gry z voice chatem podczas gry w plutonie bez wciskania jednego przycisku.
- różne rodzaje pocisków mają różne kolory tracerów, stąd artyleria łatwo może poznać do jakiego niewyspotowanego celu akurat strzela.
- Devsi rozważają propozycję wprowadzenia mgły wojny do bitew randomowych. (MN: Ja jestem za, a Wy?)
- Nie będzie multiklasowych pojazdów. (SS: Hetzer z krótką haubicą 150mm, działający jako artyleria lub TD w jednym), na początku devsi myśleli o wprowadzeniu czegoś takiego za pośrednictwem różnych modułów montowanych na pojeździe (na przykład SU-122 i SU-152 działający jako artyleria lub TD), ale pomysł został szybko porzucony.
- SerB potwierdził, że WR gracza jest wyznacznikiem jego skilla.
- SerB potwierdził, że w związku z przedłużeniem linii arty do 10 tieru dla każdej z nacji będą wsadzane nowe pojazdy na przeróżnych tierach. (SS: czyli nie jest pewne, czy będzie to T7, T8 czy T9 dla każdej nacji - prawdopodobnie kombinacje)
- Kompanie 15vs15 nie będą usunięte, stanowią świetny trening przed CW.
- Wygląda na to, że Mgły Wojny jednak nie zobaczymy w randomach.
- Devsi nie zamierzają wprowadzać większej ilości niskotierowych pojazdów premium, ponieważ coraz częściej zdarza się tak, że gdy wprowadzają nowe tech tree do gry, pojawiają się one jako normalne pojazdy.
- Nie jest wykluczone, że w niektórych przypadkach pojawi się trzecia gałąź jakiegoś rodzaju pojazdów. (MN: Prawdopodobnie Japończycy to zapoczątkują)
- Chiński 59-16 ma na topowym dziale autoloadera. Ponadto można zamontować mu rammer. Rammer ma skrócać czas ładowania magazynka, nie czas pomiędzy przeładowaniem pocisku. To nie bug.
- Tier 10 TD ma mniejszą wagę MM niżeli Tier 10 HT.
- Q: "Czy planujecie jeszcze bardziej skrócić czas konta premium? To znaczy czy pojawi się okres krótszy niż 1 dzień?" A: "Tak, obecnie myślimy nad daniem możliwości graczom zakupu konta premium na jedną sekundę i jedną milisekundę. :)"
- 10 tier LT? "Nie jesteśmy tego pewni." (SS: odnośnie niedawno wyciekłej informacji jakoby WG zastanawiało się nad wprowadzeniem takich pojazdów)
- WG nie planuje stworzyć gry singleplayer. (SS: Odnośnie do niedawno zakupionego studnia 1Day. Na PS3 i resztę powstanie MMO)
- potwierdzone, że działo Leoparda L7A3, będzie miało lepszą celność od E-50M. (podobno 0.28)
- Nie jest planowana, żadna masowa amnestia dla zbanowanych kont. Każdy przypadek rozpatrywany jest oddzielnie.
- Nie będzie specjalnego matchmakingu dla plutonów by uczynić grę bardziej zbalansowaną.
- Pociski HE nie mają limitu na uszkodzenie modułów, jedynie na zranienie załogi i nie może to być więcej niż 50% jej stanu osobowego. To znaczy w przypadku gdy posiadamy 6 czołgistów, pocisk HE nie może zabić nam 4,5, ani 6 za jednym zamachem.
- WG nie wspiera i nie ma zamiaru wspierać systemu P2W jaki obowiązuje na serwerze Chińskim.
- T-34/100 nie został jeszcze wprowadzony jako pojazd premium tylko z tego powodu, że może zostać wprowadzony jako normalny pojazd.
- SerB napisał, że późny model E-75 (wersja F) posiadała przekładnie z przodu i nie widzi potrzeby tego zmieniać.
- Miejsca w pancerzu, które zostały wcześniej przebite nie mają 0 opancerznia. (SS: Jeśli przebijesz jakieś miejsce wcześniej (widać ślad po przebiciu) to nie oznacza to, że w tym miejscu od tamtego momentu pancerz wynosi w takim miejscu "0".)
- Serwery US i RU używają najwięcej gold pocisków i są to liczby do siebie zbliżone.
- Wyłączenie jednej mapy z bitew randomowych? "Powiedzmy, że póki co nie ma to wysokiego priorytetu."
- System w którym możesz przebaczyć komuś jego TK nie zostanie zaimpletowany.
- Czołgi w grze nie zatrzymują splashu artylerii. To znaczy, jeśli arty ma wystarczająco duży splash do dosięgnie nawet MS-1 chowające się za Mausem.
- To możliwe, że Obiekt 165 pojawi się jako oddzielny pojazd.
- SerB nie widzi żadnego pojazdu na 8 tier premium dla Niemców.
- Dym po wybuchu pocisków jest trudny do wprowadzenia technicznie i pojawi się dopiero w dalekiej przyszłości.
- Nie ma planów zarabiania złota w bitwach randomowych.
- Province będzie przerobiona, kiedy będzie to potrzebne.
- Mantlet AMX AC 48 ma 150mm opancerzenia.
- SerB aktualnie expi brytyjską linię medów, póki co jest na Cromwellu.
- WoT pracuje prawidłowo na Windows 8.
- Nie będzie specjalnych emblematów dla Ukrainy, Rosji czy też innych państw. Od tego sa flagi. (MN: Czyli nie będzie orzełka)"
- Prawdopodobnie nie będzie darmowych pojazdów podczas przesunięcia artylerii pare tierów wyżej. Po prostu wasza arta sama z siebie awansuje.
- Pełny tytuł SerBa w WG to "Vice prezydent WG w sprawach desingu WoTa"
- SU-122-44 nie będzie przeniesiony na 8 tier
- Jeśli nowa arta zostanie wprowadzona w miejsce innej arty, to obie arty będę wybadane w drzewku technologicznym.
- WZ-111 premium czasami pojawia się na serwerze RU. Grać nim można tylko na kontach prasowych. (MN: na kontach prasowych EU nie ma takiej możliwości)
- Chiński drzewko jest nazwane Chińskim drzewkiem i nie będzie drzewkiem PRC, ponieważ to, że część pojazdów pochodzi z okresu powojennego nie jest do tego wystarczającym powodem.
- Po wprowadzeniu 10 tieru artylerii matchmaking za pewne nie będzie trzymał się ściśle reguł i nie będzie tworzony jakiś nowy, specjalny MM dla art (MN: oprócz tego co już mamy).
- 0.8.4 i 0.8.5 - zmiany w ekonomice? "Jeśli będą potrzebne, jak zawsze."
- Niemiecka linia heavy z Grosstraktorem, NbFz, DW? "Na razie nie komentujemy."
- SU-122-44 stał się czołgiem premium, ponieważ musieliśmy wcisnąć SU-101 i Uralmasha tier wyżej. (MN: I po cholerę? To teraz takie crapy.. nie mogliście usunąć SU-100M1? :P)
Komentarz - Maho Nishizumi
Z powyższej tabelki można odczytać (prawie jak z fusów) przyszłe nerfy i bufy. Dane zawierają tylko bitwy od 14 do 28 Stycznia, choć są jak najbardziej prawdziwe i miarodajne. Po pierwsze w LT 5 poziomu królują M24 Chaffee i VK2801 z wynikiem ponad 52% WR, kosztem Crusadera, którego WR wynosi tylko 48% i będzie on buffowany. Jak wiemy, WG chce doprowadzić do sytuacji w której każdy pojazd będzie miał WR bliskie 50%. A więc nerfy Chaffee i VK są prawdopodobne, a ponadto nadchodzi buff Crusadera. Czołgi średnie 10 poziomu – tutaj na prowadzeniu jest Chiński pojazd 121 i M48A1, a zamyka tabelę T62A. Reszta pojazdów ma wyrównany (w miarę) poziom WR. O ile Chiński 121 nerfa póki co nie dostanie (jest to spowodowane niedawnym wypuszczeniem go na serwer, i w takich wypadkch większość graczy, którzy go posiadają są po prostu dobrymi graczami wpływającymi na jego WR, dlatego ewentualny nerf odbyć może się dopiero przy 0.8.5) to M48A1 jest już w kolejce. Będzie to niewielki nerf, jednakże odczuwalny w WR. Jeśli mówimy o największej grupie pojazdów, bo HT 10 tieru to sprawa wygląda tragicznie przy T57. Pojazd ten ma 54% WR i nerf dla niego jest pewny. Takie WR nie może pozostać bez zmian. Kolejnym WIELKIM, przynajmniej dla mnie zaskoczeniem jest pozycji IS-4 i IS-7, które mają jedynie 47% WR i plasują się na szarym końcu, za Mausem. Te trzy pojazdy wyróżnione na pomarańczowo dostaną buffa i to nie tak małego. Oczywiście przy buffach dział, trzeba się zastanowić co z ST-1 i VK4502 czy E-75 korzystających z tych samych dział, ale to problem wewnętrzny WG. WR artylerii pominę milczeniem, mimo, że nie przepadam za nią, uważam takie WR za niesprawiedliwe. Żadna z artylerii 8 poziomu, nie przekracza 50% WR. Co do TD 10 poziomu sprawa wygląda nie najlepiej. AMX Foch, czeka nerf. Spory, ponieważ ma wielką przewagę nad przeciwnikami, o 4% procentowe. A JagdPanzera E-100, co cieszy pewnie niemieckich fanboyów (w tym mnie) dostanie buffa do działa. Rozważane jest przywrócenie mu dawnego średniego dmg.
Komentarz - SilentStalker
Początkowo Storm potwierdził, że WG bardzo ciężko pracuje nad kompaniami w trybie 7x42 (format znany chociażby z ESLa). Zaplanowano to tak, jak działają teraz podziemia czy arena w WoWie: będziesz mógł stworzyć swoją własną kompanie, albo stać się częścią jakiejś, albo po prostu wejdziesz do kolejki (3 opcja najbardziej randomowa, dwie pierwsze dadzą nam możliwość stworzenia lub dołączenia do wcześniej stworzonego teamu, jak w ESLu). Jeśli będziecie mieli porządny tank, zostaniecie od razu dodani do gry. Ten tryb – uwaga ważne – będzie współpracował z tak zwanym ratingiem graczy (coś jak ligi) i walki będą odbywać się tylko pomiędzy teamami z podobnym ratingiem. Tryb ten jest budowany z wielką starannością dzięki wierze w to, że będzie jednym z najbardziej popularnych (nie jak obecnie chociażby Kompanie) i WG oczekuje mnóstwa graczy chcących pograć w takim trybie. Storm stwierdził też, że chętnie zobaczyłby kompanie 15vs15. Widzi on dwie przyczyny, dla których mogłyby się pojawić. Pierwszą jest trening przed CW a drugą – gracze mogliby budować swoje kompanie i eksterminować noobów. Obecnie idea kompanii mocno się zmieniła i niektóre jej elementy będą usuwane, a niektóre zmieniane. Tak czy siak, czeka nas mnóstwo zmian w tym trybie, by był przystępniejszy dla wszystkich. Nie ma co ukrywać, że ESL dało nam tu dobry przykład. Storm stwierdził też, że CW będzie bardzo zmienione, ponieważ aktualnie ESL i inne turnieje wypierają je z użytku codziennego i stają się przez to zabawą niszową. Podobnie z aktualnymi kompaniami, w które gra bardzo mało osób z nie najlepszymi statystykami, dlatego istnieje potrzeba jego zmiany. Ten tryb będzie totalnie odseparowany od randomków i dlatego nie będzie MM opartego na ratingach.
Mam nadzieję, że HT FV215b zamienią na Chieftaina ;] (pasuje do gry, prace nad nim zaczęły się w latach 50.)
"Wygląda na to, że Mgły Wojny jednak nie zobaczymy w randomach."
Jak mamy to rozumieć??
WR to nie jest najlepszy przelicznik jak dla mnie... za dużo losowych danych.
WIELKI LOL dla WG
Powinni dać limit 2 art na drużynę i nawet jakby miały one czekać 10 minut na wejście do bitwy, to byłoby wszystko ładnie zbalansowane i dałoby rade przyjemnie pograć HT czy TD :/
Jeśli chodzi o np. M48, sam go posiadam i nie jest to rewelacja, naprawdę trzeba się namęczyć, żeby coś zdziałać w bitwie, nie ma ani prędkości, ani dobrego RoFa (kiedyś miał), pancerza brak, więc co tu nerfić? Jeśli już to właśnie ten pojazd potrzebuje buffa. Co do T-62 to myślę, że rzeczywiście można mu dać lekkiego buffa, np do HP, ale w takim razie M48 też coś powinien dostać. Sytuacja ta sama co wyżej, M48 jest dosyć rzadki w porównaniu do T-62, chociaż nie jest to aż taka różnica jak między F155 a JgpaznerE100.
Niech spojrzą na średnie ogólne staty graczy, którzy posiadają te pojazdy, a nie na suche WR. Bo to o niczym nie świadczy.
Co do JgPzE-100 to działo które jest jego największą zaletą w praktyce wcale nie wygląda tak kolorowo. Strzela gdzie chce, bardzo często odbija się od wszystkiego i do tego ten reload...
@panzer
tak piszą lowskille :P
@franio
taaa 2550 dmg w 15 sekund, a później przez 45 sekund jest bezużyteczny. (jak już mam iść Twoją retoryką)
zresztą jak można porównywać jgpz e 100 niemobilną fortecę, z mobilnym Td, czyli fochem -_-
mają inne zadania, a to że większość osób gra tak samo różnymi czołgami... przykładowo:
e100 jak is7,
fochem jak jagd e 100,
czy t62A jak batchatem... to inna śpiewka
Jakby wszystkim sie gralo tak samo, to ta gra byłaby nudna -_-
F155 jest OP? pierwszy raz słyszę, tak jak kolega wyżej napisał, owszem zada te 2,5 k dmg, o ile w ogóle je zada, działo długo zbiera i nikt nie da Ci pewności, że wejdą z dmg wszystkie pociski. Potem przez 45 sekund ze zgrozą musisz obserwować jak reszta teamu ciebie "ochrania" podczas ładowania. Jest szybki, ale za to papierowy z 3 stron i schodzi na strzał od GW type E albo T92. Oba tdki są bardzo różne, JgpanzerE100 nadaję się na pojazd 1 linii jak najbardziej, ale już F155 nie bardzo, raczej do urządzania zasadzek i kampienia. Jeśli znerfią F155 to będzie to będzie się należał WG ogromny karny ku*as na czoło. Pojazd jest bardzo trudny w grze i trzeba mieć sporo doświadczenia i wyczucia, żeby go prowadzić (grałem tylko na teście, ale zamierzam go zrobić). W dobrym rękach daje piorunujące efekty, ale jaki czołg nie daje? Z pewnością nie raz widzieliście graczy np. na Batchacie, którzy rozstrzygali o losach bitwy w pojedynkę, jakoś nikt nie mówi o nerfieniu tego pojazdu?
Byc może jestem low skill ale nie przy Tobie... właściwie to dzięki takim jak ty w teamie moje WR wygląda tak jak wygląda.:)Bez urazy ale to prawda.
Eff bardziej oddaje skill gracza choć tez nie jest doskonały ale jak wiadomo to nie WG wymyślił XVM i chyba jest do niego wrogo nastawiony więc ten smieszny SerB będzie się upierał przy swoim.
Jeśli chcesz się tak licytować na te sekundy, to pamiętaj o tym, że F155 ładuje 45 sek. ale kolejne 10 sek jest potrzebne na ich wystrzelenie, więc to chyba będzie tak jakby 3 pociski JgpanzeraE100?
Proszę skończ z tym :), zaletą F155 jest magazynek, zaletą Jgpanzera jest alpha dmg i tyle. Trzeba tylko umieć to wykorzystać. I żeby nie było, nie mam nic przeciwko żeby dać Jgpanzerowi lekkiego buffa chociażby do celności czy skupieniu działa, ale mówienie o nerfieniu i OP F155 to sorry ale czyste herezje.
Jeśli już jakiś tdek jest OP to bardziej jest to Object 263, ze swoim magicznym pancerzem, zwrotnością, ładowaniem i przede wszystkim camo. Chociaż ja bym go osobiście nie nerfił, trzeba po prostu znać słabe punkty pojazdu (nie mówię tu o weakspotach, ale np o tym ile czasu F155 ładuje i że w tym czasie byle HT z 9 tieru może go zjechać jak szmatę do 0)
buhahahahhaa człowieku WR to sobie wbijają na kompaniach IV i VI tierowych. to wybacz, raczej ty nie masz skilla skoro takie bzdury i pierdoły piszesz. jak oglądam profil i gość ma 900 bitew na KW1S a ogólne WR 54% to o czym to świadczy ?? dla mnie sie liczy dmg a nie wr. to że wygramy bitwe zależy od 30 ludzi , a 70% z nich ma trudności w poruszaniu sie po mapie.
Zastanówcie się co piszecie, kompania walczy z inną kompanią, która też chce wygrać a nie z randomami, WR na kompaniach wychodzi też ok 50%, te różnice WR to poprostu lepsze losowanie i ogarnięte plutony.
Często widze jak ludzie nim grają, jeżdżą za ciężkimi i jak mają gotowy magazynek to wylatują przed wszystkich, 3 szybkie strzały i 2500 hp mniej po drugiej stronie, a sam zostaje przy tym praktycznie nietknięty, bo przebicie go z przodu do loteria. Potem powrót na tył, reload i powtórka z rozrywki. Arta mu zagraża tak samo jak wszystkim.
o co chodzi z tą zmianą IS-2 ? czyli co IS z 7 tieru wskoczy na 8 czy jak? i beda 2 ósme tiery?