kliknij aby powiększyć
1920x1080 : 927 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Zapraszamy Was na kolejną porcję nowych informacji na temat gry, przekazanych społeczności przez deweloperów.

W tej części dowiecie się, na przykład, jakie kraje będą w drzewku UE, dlaczego arty nie jest tak skuteczna jak wszyscy myślą oraz dlaczego istnieje tak długo przerwa pomiędzy zdobyciem wrogiej bazy a przeniesieniem się do hangaru.

wargaming.net
  • Choć Pan Hilary Doyle twierdzi, że niższa mobilność niemieckich pojazdów jest mitem, deweloperzy twierdzą, że on jest tylko jednym z ekspertów, a ich niższą mobilność można zauważyć w różnych innych źródłach, a Wargamingowy ekspert to potwierdza. Ma on doświadczenia z pierwszej ręki, gdyż kierował Pantherą w muzeum w Kubince.
  • Doyle zauważył, że silnik VK DB w naszym, realnym świecie nosi tą samą nazwę, którą posiada silnik Mausa w grze.
  • KV-1, T-34 i Panther - obrót wieży nie zostanie zmieniony.
  • Doyle wskazuje, iż wieża Schmallsturm powinna być lżejsza niż u normalnych Panther. WG twierdzi, że to kłamstwo.
  • Podczas balansowania arty bierze się pod uwagę także ich ilość.
  • IS-7 nie będzie buffowany/nerfiony, a w szczególności jego działo pozostanie nienaruszone. Jest jedyne w swoim rodzaju.
  • Dlaczego GW Tiger i GW Typ E mają nerfioną mobilność? WG pozostawia to pytanie bez odpowiedzi.
  • Deweloperzy nie będą ujawniać żadnych informacji odnośnie technicznych aspektów programowania gier (sposób w jaki gra oblicza rzeczywisty ruch itp.)
  • Drugi francuski tier 10 będzie miał dobry pancerz przedni, a boki i tył będą beznadziejnie opancerzone. Druga linia Francuskich nie będzie posiadać magazynków, a WG nie wie jeszcze gdzie się ona rozpocznie.
  • Strzały w zewnętrzne moduły (w tym za 'zero') liczą się do wszystkich medali.
  • Nie będzie funkcji pokazującej skilla gracza w samej grze. Bardziej prawdopodobne, a nawet bardzo prawdopodobne są specjalne kamo czy herby (godła) na czołgi doświadczonych graczy.
  • Około 20 procent graczy usunęło "tryb szturmowy" w opcjach.
  • Jak odczytać Chińskie napisy na czołgach? Proste! Naucz się Chińskiego! A tak szczerze, najedź po prostu kursorem na napis, by zobaczyć jego opis, choć i ta pierwsza opcja na pewno wam się przyda.
  • Do tej pory nie planujemy innych napisów na tanki, niż historyczne.
  • W tej chwili pracę nad najemnikami w CW zostały wstrzymane.
  • Będzie jednak możliwość grania w CW bez klanu. Developerzy pracują nad tym.
  • Deweloperzy nie sądzą, by IS-7 był gorszy od 131.
  • Radzieckie czołgi z magazynkami nie pojawią się w grze.
  • Deweloperzy nie uznają Mardera II za zbyt nerfionego.
  • Developerzy nie wiedzą jak umożliwić wizualnie odlatujące wieżyczki itd. Nie dość, że już teraz zasoby serwera są obciążone, to Havok średnio się do tego nadaje. Ale pracujemy nad tym, bo wiemy, że gracze tego pragną.
  • Muzyka leci tak jak ma lecieć. Czytaj, że muzyka dostosowuje się do sytuacji na polu bitwy.
  • Różnica WR między serwerami jest bardzo mała. (Nie wiem co jest bardziej pocieszające - to, że RU ma tak samo źle jak my, czy to, że poziom ten jest aż tak niski)
  • Po 0.8.3, średnie szkody wyrządzone przez arty mają spaść o 15%.
  • Czołgi, które nie zostały zniszczone, ale została wybita w nich załoga nie jest bugiem.
  • SerB uważa, że gdy kleimy się do przeciwnika, a arta w niego trafia, zabijając i nas nie zasługuję na kare. To część walki. Poświęcenie jednostki... (blablabla, kogo to obchodzi. Ja już się nie kleję!)
  • Według SerBa, nerf mobilności art nie wpłynie na nie znacznie, bo po co dobremu artylerzyście prędkość? Przecież nie jeździcie bez trybu snajperskiego - mówi...
  • Clanwarsy będą połączone z RU i US, za to randomki nie. No chyba, że w bardzo ograniczonej strefie.
  • Nowe perki będą w 2013, ale obecnych nie zamierzamy zmieniać.
  • Czas pomiędzy sprawdzaniem kamo pojazdów (dotychczasowe 5 sekund) zostanie skrócony. To oznacza, że serwer będzie częściej wykrywał niewidoczne pojazdy, jeśli będą one w naszym zasięgu.
  • Istnieją plany zmiany systemu kamo. Nowe typy itd.
  • AT-15A ma szanse doczekać się buffa, co ucieszy jego posiadaczy.
  • Według twórców, E50M nie jest fikcyjne. Planowano go zbudować wraz z Francuzami, a jego działo nawet powstało.
  • Zawieszenie ST-1 jest prawie identyczne z IS-4.
  • W 0.8.0, współczynniki camo dla czołgów zostały zmienione.
  • Artyleria USA M52, M53, M55, M109, czołg średni T42, rosyjski i niemiecki Object 103 VK3002DB Ausf. B w grze? Nie odpowiedziano nam na to pytanie, co sugeruje... sami wiecie co.
  • FCM36 Pak40 i B2 LeFH105 są francuskie, bo jest już wiele pojazdów premium tego tierów w nacji Niemieckiej.
  • Dziury po wszystkich pociskach AP są takie same. Jedynie różnią sie rozmiarami. Popatrzcie kiedyś na dziurę po strzałe IS-7, a Tygrysa.
  • 30 sekund odliczania przed bitwą, zaczyna się ,gdy około 2/3 zespołu są w bitwie.
  • Odstęp czasu pomiędzy momentem zdobyciem bazy, a wróceniem do hangaru wynosi 5 sekund. Jeśli w ciągu 5 sekund pojazd na capie zostanie zabity licznik ten się resetuję i dostajemy kolejne 5 sekund na ubicie kolejnego przeciwnika. Jesli wszyscy na capie padli, licznik resetowany jest do 0 i cap znika. Nawet TK się liczy.
  • HE arty zadające 0 dmg prawdopodobnie niedługo zniknie.
  • Brak planów radykalnej zmiany TeDeków.
  • WG nie planuje zwiększyć obrotów wieży Superpershinga.
  • SerB: Druga linia Niemieckich TD jest czymś co ciężko zbudować. Mamy pojazdy do 5 tieru (parę więcej, ale tylko papierowych), ale znaleźć odpowiedni 10 i 9 tier jest doprawdy ciężko.
  • Teoretycznie druga linia art jest możliwa, ale raczej nie wprowadzimy jej w przyszłości.
  • Ogromna zmiana na 2013 (taka jak nowa fizyka w 2012)? Będzie, ale póki co cichosza. Dowiecie się niedługo!
  • Istnieje zasada, że arty nie może zabić więcej niż połowę załogi za pomocą jednego strzału.
  • Deweloperzy uważają, że obecna jakość dźwięku (w zakresie dźwięków silnika) jest całkiem w porządku, choć będą to poprawiać.
  • Storm preferuje AT-15A w porównaniu do SU-122-44, bo nie podoba mu się mijający czas i popularność tego drugiego. (więc stąd ten buff AT... lol)
  • Developerzy uważają, że optymalizacja gry jest ważniejsza niż nowe efekty wizualne.
  • SerB: nie gwarantujemy, że E50M pozostanię z obecnym działem.
  • Pomysł, że będą dwa rodzaje kliena do gry - jeden dla słabszych, drugi dla lepszych komputerów został zezłomowany ze względów technicznych.
  • Nie mamy pojęcia ile jeszcze będzie pojazdów na 10 tierze, w których można wybadać dodatkowe moduły.
  • Nie zamierzamy zmienić kosztów expa na nowe perki i atuty dla załogi.
  • Nie planujemy przenieść gry na inny silnik graficzny, choć kto wie.
  • Według SerBa, 3 arty na team to liczba optymalna.
  • Szwajcarskie Panzery 58 i 61 będą pasować do drzewka UE, ale SerB tego nie potwierdził.
  • 2013 - Niemieckie E-25 potwierdzone.
  • IS-7 i IS-4 mają podobny układ zbiorników paliwa.
  • WR SU-101 jest w porządku.
  • Gdy pojazdy na tym samym poziomie mają różnicę w WR wynoszącą od 3 do 4 punktów, należy coś z nimi zrobić.
  • Storm uważa, że LT nie są teraz zagrożeniem.
  • Stare renderowanie nie będzie rozwijane, za to nowe - jak najbardziej.
  • Czołgi Christie osiągające 100km/h? Nie.
  • Serb stwierdza, że ochrona dzieci przed agresywnymi zachowaniami to robota rodziców.
  • Crusader nie został nazwany najlepszym scoutem i nie do tego służy.
  • Nie ma automatycznego systemu kar za zniewagi, ponieważ nie ma jak tego wykrywać.
  • Dolny przedni pancerz E-100 nie zostanie zmieniony.
  • Wsparcie dla procesorów wielordzenniowych ciągle w drodze, choć to naprawdę trudna sprawa. Gdyby tak nie było, już dawno taka opcja zostałaby zaimpletowana.
  • Prawdopodobnie nie będzie wysoko tierowych LT.
  • Model ST-1 in-game jest prawdziwy, potwierdzają to rysunki z archiwum.
  • Czy zatrzymacie produkcję nowych tanków i skupicie się na jakości? SerB: Bardzo nam smutno, że nowe pojazdy Cię denerwują, ale nie...
  • Kąty i rozmiary kadłuba IS-4 oraz opancerzenie będzie ponownie sprawdzane przez Storma. Na podstawie skarg graczy.
  • Devi mówią, że strzały za 0 to nie bug, i gdyby gracze skupili się na mechanice gry zamiast na marudzeniu odkryliby o co tak naprawdę w nich chodzi - i nie, nie o zarobek.
  • Pytanie: Czy Leopard 1 będzie miał działo 120mm? Nie.
  • Rentowność SU-122-44 jest uważana za dobrą.
  • AT-15A ma dobry MM.
  • W 0.8.4 jedynym pojazdem premium będzie prawdopodobnie SU-100Y.
  • T57 nie wyróżnia się na tle innych T10.
  • Type 62 powróci do sklepu gry? "Jeśli tak, to dam wam znać".
  • SerB osobiście nienawidzi nazistów i hitlerowców
  • Dynamiczne elementy w mapach (ruchome pociągi, pole minowe ...) - możecie czekać, pracujemy nad tym.
  • Oddzielne patche dla klienta testowego to według SerBa strata czasu.
  • Póki co dyskutujemy nad przyszłością Serene Coast.
  • SerB uważa, że TKstwo na serwerze testowym nie powinno przenosić się na główny serwer, ale to tylko jego zdanie.
  • Uszkodzenie modułów i dmg zadany przez podpalenie nie jest zaliczane jako TK.
  • Twórcy dane biorą pojazdów biorą z archiwum i to nie tylko Rosyjskiego, ale także innych narodów.
  • Narody, które posiadają czołgi, które można dodać do gry to (czołgi, nie tech tree, bo ono zależy od ilości takich pojazdów): "Finlandia, Polska, Argentyna, Nowa Zelandia, Australia, Węgry, Rumunia, Bułgaria , Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Jugosławia "(SS: omg, znów brak Czechosłowacji...)
  • Pogłoski o pewnych pojazdach, które miałyby być przemianowane na premium (ala T34) są fałszywe.
  • Developerzy nie wiedzą jak wielkim problemem jest przebić pancerz Matildy, B2-jką, gdyż po prostu nim nie grają.
  • Czy SerB jest prawą ręką Prezesa Wiktora? Wiktor ma wiele prawych rąk, a SerB to tylko jeden z wielu.
  • ROF jest wartością bilansowaną, niezależną od przyczyn historycznych choć są one branę pod uwagę.
  • Na pytanie dlaczego niecałe dwa tygodnie temu zmieniono wcześniej planowaną drugą linię Niemieckich medów Storm odpowiedział, że była to wewnętrzna decyzja.
  • Leopard 2 nie jest planowany jako tier 10 Heavych. (SS: Tak, ludzie o to rzeczywiście prosili)

Źródło: własne

Dyskusja
Borotix
Napisany 11 stycznia 2013 - 15:45
#1

użytkownicy
"Dynamiczne elementy w mapach (ruchome pociągi, pole minowe ...) - możecie czekać, pracujemy nad tym."

Pola minowa potem auto działa w bazach a skończy się na nalotach :O

matejj
Napisany 11 stycznia 2013 - 15:53
#2

użytkownicy
"Nie ma automatycznego systemu kar za zniewagi, ponieważ nie ma jak tego wykrywać."

tak jak mowilem wczesniej, system skarg to wielka sciema.

Wie ktos jak zadac pytanie takiemu ziomeczkowi? Bo juz mam dosc patrzenia na moje WR comet-y

seboran
Napisany 11 stycznia 2013 - 15:57
#3

użytkownicy
Wielka zmiana.Ciekawe.Zmiana silnika graficznego może,bo coś o tym kiedyś wspominali.Dla mnie taką niewiarygodną zmianą byłoby zrobienie porządnych dziur od pocisków zależnie od rodzaju naboju.Ale tak wierząc w WG to chciałbym destrukcji terenu i odblokowania wszelkich teraz zablokowanych dróg(himmelsdorf).

Tauchpanzer
Napisany 11 stycznia 2013 - 18:30
#4

użytkownicy
Naprawdę super że znowu piszecie "Na tropie World of Tanks" :) Jest to jeden z najlepszych elementów strony - wszystkie "newsy" razem i w dodatku bezpośrednio przetłumaczone.

Maho_Nishizumi
Napisany 11 stycznia 2013 - 19:43
#5

redaktorzy
Wypraszam sobie. Ja piszę. :P I codziennie będzie kolejna część. Na jutro jest już przyszykowana, tylko mamy taką zasadę, że jedna część dziennie, bo byście padli czytając tyle informacji. :P

Phobya
Napisany 11 stycznia 2013 - 20:00
#6

użytkownicy
Szkoda tylko ze kiedys byly konkrety i naprawde wartosciowe informacje, a teraz idziecie z zapychaczami na ilosc, a nie jakosc.

Walter_NovotnyPL
Napisany 11 stycznia 2013 - 20:03
#7

użytkownicy
"SerB osobiście nienawidzi nazistów i hitlerowców" czyli niema co liczyć na porządną drugą linię TD i godne parametry niemieckich pojazdów.

mickey93
Napisany 11 stycznia 2013 - 23:52
#8

użytkownicy
i prawidłowo III rzesza na nic nie zasługuje

Tauchpanzer
Edytowany 12 stycznia 2013 - 11:40
#9

użytkownicy
@up

I to oznacza że można pogarszać realne parametry pojazdów ?

Sharik
Napisany 12 stycznia 2013 - 12:34
#10

użytkownicy
W takim razie pogorszmy parametry czołgów ZSRR, bo oni mieli GUŁagi, Katyń, mordowali ludzi i tak dalej. Moim zdaniem bez sensu jest takie porównanie, w tej grze chodzi o czołgi, a nie o ideologię panującą w kraju, w którym dany czołg powstał.

Walter_NovotnyPL
Napisany 12 stycznia 2013 - 13:25
#11

użytkownicy
Zwycięzców nikt nie sądzi. Nawet jakby wymordowali 20 milionów ludzi (co akurat miało miejsce) to są zwycięzcami.

Scytian
Napisany 12 stycznia 2013 - 13:58
#12

użytkownicy
Znowu teorie spiskowe że Niemcy są słabsi...(no comment)

Helios25
Napisany 12 stycznia 2013 - 15:14
#13

użytkownicy
Pragnę zaznaczyć że WoT to Ruska gra a więc Ruski muszą być najlepsze. Nic na to nie poradzicie.

Scytian
Napisany 12 stycznia 2013 - 15:18
#14

użytkownicy
Ale ruski nie są najlepsze! T10 TD jest najgorszy ze wszystkich, tak samo z T10 medem, IS-3 też musi się bardzo wysilić żeby wygrać z KT, ruski na początku mają przewagę w zadawanym DMG ale wcale nie są mocniejsze od innych.

Helios25
Napisany 12 stycznia 2013 - 15:59
#15

użytkownicy
heh :D
Wszystko zależy od umiejętności :) sytuacji oraz farta xD

Walter_NovotnyPL
Napisany 12 stycznia 2013 - 16:22
#16

użytkownicy
Najgorszy TD? Pięknie odbija wszystko, szybki, niski, mocne działo. A niemiecki? Jedyne co potrafi to huknąć a i tak może zrykoszetować. Buda jakby altankę woził, wolny i ma jeszcze opcję ściągania na siebie wszystkich strzałów artylerii.

jankier
Napisany 12 stycznia 2013 - 17:58
#17

użytkownicy
"Drugi francuski tier 10 będzie miał dobry pancerz przedni, a boki i tył będą beznadziejnie opancerzone. Druga linia Francuskich nie będzie posiadać magazynków, a WG nie wie jeszcze gdzie się ona rozpocznie."

Po raz kolejny (jak z druga linią niemieckich medów) wklejają na wiki bzdury. Jeszcze się okaże, że nie dość, że bez sensu wbiłem 110k expa na VK3002, to teraz też 130k expa na AMX M4 45.

Po co są te publikowane te przyszłe gałęzie drzewek, skoro nie do końca wiadomo jak będą przebiegać?

Scytian
Edytowany 14 stycznia 2013 - 16:31
#18

użytkownicy
@up
Przy każdej gałęzi piszą że plany mogą ulec zmianą, znając WG to pewne jest że pierwsze info o nowej gałęzi czołgów nie jest ostatnim.
Tylko że ten t10 TD prawie nie wychyla działa na boki xD

s0ze
Napisany 15 stycznia 2013 - 16:01
#19

użytkownicy
Kim jest k*** Pan Hilary Doyle?


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.