kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 1458 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

Kończy się kolejny i z tej okazji, Wargaming zrobiło małe podsumowanie roku. Z pewnością był on owocny zarówno dla WoTa, a także dla WoWP. Przy okazji padają luźne plany na następny rok. Jak więc wygląda rok 2012 według Wargaming?

Wargaming.net
„Wargaming zanotowało zauważalne wzrosty w 2012 roku głównie dzięki sukcesowi naszej flagowej gry – World of Tanks” powiedział Andrei Yarantsau, wiceprezes ds. operacji globalnych. „Oszałamiający sukces World of Tanks pokazuje, że stworzyliśmy silną platformę technologiczną z wielkim potencjałem wzrostowym. W rezultacie jesteśmy zdolni do ciągłego dostarczania usług online najwyższej jakości i regularnych aktualizacji o nowe treści oraz usprawnienia”.

W tym roku Wargaming skorzystał z nabytego doświadczenia na polu gier Free-to-Play MMO i znacząco poszerzył społeczność skupioną wokół gier. World of Tanks w chwili obecnej zmobilizowało już 45 000 000 graczy na całym świecie. Gra również pobiła kolejny rekord ilości osób grających jednocześnie na pojedynczym serwerze – ponad 600 000 „czołgistów” walczyło ze sobą na rosyjskim serwerze.

Nie bardzo wiem czym objawiło się to większe doświadczenie - według mnie robili to samo co wcześniej... no może byli bardziej terminowi z łatkami.

Wargaming.net
Ciągłe sukcesy World of Tanks były między innymi wynikiem 8 dużych aktualizacji, w których zawarto oczekiwane przez graczy treści. Zestaw grywalnych nacji poszerzył się o Francję i Wielką Brytanię, ponad 100 nowych maszyn trafiło na 10 zupełnie nowych aren walki. Najważniejsza aktualizacja 8.0 przyniosła ze sobą realistyczną fizykę do świata gry oraz znacznie poprawiony silnik renderujący.

I tu mamy konkrety, a w dodatku nie byle jakie. Osiem dużych aktualizacji to całkiem niezły wynik, zaś szczególne brawa należą się za nową fizykę.

Po za tymi cytatami wspomniano też o "World of Warplanes" oraz "World of Warships" jako grach, które mają spory potencjał. Należy pamiętać też, że "World of Tanks" znalazło sobie też miejsce w e-sporcie, a także stało się najszybciej rozwijającą się grą F2P (zgarniając po drodze nagrodę Golden Joystick Award 2012 w kategorii „najlepsza Gra MMO”)

Informacją zasługującą na osobny akapit jest uruchomienie serwisu Wargaming.net, które ma łączyć wszystkie trzy tytuły, zapewniając wspólny system ekonomiczny oraz łatwy dostęp do dowolnego tytułu.

Otrzymaliśmy również infografikę podsumowująca miniony rok ze strony białoruskiego studia:

world of tanks

Dyskusja
Eomi
Napisany 23 grudnia 2012 - 23:32
#1

użytkownicy
Wszystko fajnie... Ale na horyzoncie pojawiła się konkurencja. War Thunder. Grałem chwilę i już czuję, że grało mi się lepiej niż w WoWp. Dostałem mnóstwo samolotów, ładną grafikę, walkę jednocześnie z graczami i z ruchomymi celami naziemnymi, gra jest bardziej wciągająca i zręcznościowa. No i nie ma pochrzanionego sterowania jak WoWp. A przynajmniej ja wolę sterowanie z War Thundera gdzie po prostu przesuwam myszkę i tam kieruje się dziób mojego samolotu w możliwie najszybszy sposób. A nie jak w WoWp gdzie ciągnę myszką w bok a potem muszę wyrównywać, przez co nie da się dobrze przycelować, w dodatku jak chce zrobić szybki zwrot to muszę przeciągnąć mysz przez cały ekran, nie wiem po co opcja powolnego zwrotu jakby mi się nigdzie nie spieszyło. Jestem na wojnie przecież!

War Thudner również zapowiada czołgi i okręty. Cieszę się z tej konkurencji bo Wargaming będzie się bardziej starać. A nie tylko reklamować gdzie się da. Ostatnio zapuściłem playlistę z muzyką relaksacyjną na YT i co? Po 3 piosence reklama - Dołącz do milionów graczy! WOOOORLD OF TAAAAAANKS!

Pozdrawiam i wesołych świąt! :)

Sasilton
Napisany 24 grudnia 2012 - 10:22
#2

użytkownicy
daj se adblocka to nie będziesz musiał reklam
niem a nic bardziej wkurzającego niż 30s filmik

@
ofc tu adblocka jest zablokowany :)

pol00
Napisany 24 grudnia 2012 - 11:34
#3

użytkownicy
Popieram przedmówcę "Eomi". Grałem zarówno w WoWp jak w War Thunder . War Thunder dużo lepiej mi się grało, głównie przez sterowanie i (przynajmniej u mnie) lepszą płynność (więcej fps).

Jednak gracze przyzwyczajeni do rozwiązań, widoków, obsługi menu z WOT'a pewnie chętnie przejdą do WoWp. (dodatkowo pewnie jakaś kampania reklamowa (jak obecnie z WOT) zrobi swoje)

Wpis został usunięty przez wortalowe służby porządkowe.
#4


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.