kliknij aby powiększyć
1600x982 : 219 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Na tropie World of Tanks #22
Fett11, Wtorek, 4 grudnia 2012, 16:05
Tagi: odpowiedzi, wot, twórcy, developer, pytania


Jakiś czas temu na oficjalnym forum World of Tanks powstał dział, gdzie możemy pytać developerów o wszelkie nurtujące nas kwestie dotyczące gry. W chwili, gdy zbierze się większa liczba odpowiednich pytań (nie łamiących zasad), twórcy umieszczają odpowiedzi. Poniżej pokazujemy wszystkie wypowiedzi developerów, które się tam do tej pory ukazały.

Falathi #1 - 16.11.12

Działanie gry:

Q 1. Przed wprowadzeniem wersji 0.8.0 w ustawieniach gry dostępna była opcja TERRAIN_MESH_RESOLUTION, po wprowadzeniu 0.8.0 została usunięta. Zastanawiam się, czy deweloperzy planują jej ponowne wprowadzenie, ponieważ na starszych maszynach mogła poprawić wydajność o 7 do 10 FPS.

Q 2 Czy pracujecie w tej chwili nad optymalizacją gry, poprawieniem jej wydajności i zmniejszeniem wymagań?

Nie, obecnie nie. Cały czas pracujemy nad optymalizacją silnika graficznego, tak, by działał optymalnie na sprzęcie graczy. Jeśli macie problemy z niskim fps, w pierwszej kolejności powinniście sprawdzić sterowniki i skontaktować się z naszym działem wsparcia technicznego. Aktualizacja oprogramowania również może być rozwiązaniem.

Q 3. Czy wprowadzicie ponownie prawdziwy AA (anti-aliasing), a jeśli tak, to kiedy? Obecny system FXAA pozostawia trochę do życzenia…

Nie planujemy tego, ponieważ nie byłby kompatybilny z obecnym systemem renderowania. Pracujemy za to nad wprowadzeniem nowych systemów AA, jak TXAA.

Q 4. Kiedy należy się spodziewać wprowadzenia obsługi procesorów wielordzeniowych?

Technicznie rzecz biorąc procesory wielordzeniowe już są obsługiwane, ponieważ gra działa na procesorach wielordzeniowych. Jeśli chodzi o obsługę wielu rdzeni, to ostatni patch przeniósł częśc obliczeń z procesora na kartę graficzną, co znacząco zmniejszyło obciążenie tego elementu. W przyszłości chcemy lepiej wykorzystać wielordzedniowość przenosząc część obliczeń związanych z fizyką jak ‘Havok’ na inne rdzenie.

Dźwięki w grze:

Q 5. Czy planujecie w przyszłości wprowadzić więcej efektów dźwiękowych? Na przykład zróżnicowane odgłosy strzałów, echa wystrzałów i wybuchów, odgłos obracania wieży itd?

Pracujemy nad przerobieniem dźwięków w grze tak, by zapewniały lepszą i ciekawszą rozgrywkę, ale nie chcemy, aby zbyt wiele dźwięków rozpraszało Was w czasie gry. Chcemy utrzymać tutaj pewną równowagę, ale reasumując planujemy kilka porządnych zmian na przyszły rok.

Q 6. W informacjach o patchu nigdy nie ma słowa o muzyce. Dlaczego?

Dodajemy stopniowo nową muzykę do gry.

Tryby gry:

Q 7. Czy docelowo wszystkie tryby gry (Atak, Bój spotkaniowy) będą dostępne na wszystkich mapach?

W tej chwili pracujemy nad optymalnym zbalansowaniem gry, która ma być rozgrywką dla obu drużyn.

Q 8. Kiedy planujecie dodać kolejne tryby gry i jakie to będą tryby?

Więcej informacji na temat tego, co w tej chwili planujemy można znaleźć tutaj. Proszę zwróćcie uwagę co znajduje się w produkcji, a co zostało anulowane.

Czołgi brytyjskie – Matilda:

Q 9. Dlaczego Matilda ( z drzewka brytyjskiego, nie Lend-Lease ) nie może wykorzystywać paliwa lepszej jakości?

Nie może używać lepszego oleju napędowego, ponieważ jej podstawowy silnik jest benzynowy, a pozostałe to silniki Diesla, dlatego jest to niemożliwe.

Q 10. Dlaczego Matilda w wersji LL ma lżejszą wieżę niż ta brytyjska, a do tego dysponuje lepszym silnikiem, skoro w rzeczywistości nie dysponowała mocą większą niż 190k.m. ?

Te różnice odzwierciedlają realne zmiany, wprowadzone przez sowieckich inżynierów.

Czołgi francuskie:

Q 11.Czy możemy spodziewać się nowych czołgów francuskich NIE będących maszynami premium jeszcze w tym roku?

Na ten rok nie planujemy wprowadzenia żadnych nowych francuskich czołgów NIE będących maszynami premium.

Q 12. Jak oceniacie zmiany wprowadzone we francuskiej gałęzi czołgów średnich? Czy planujecie dokonanie jakichś poprawek?

Nie planujemy.

Balans:

Q 13. Dlaczego znerfiliście czołg X?
Q 14. Dlaczego zbuffowaliście czołg Y?
Q 15. Dlaczego znerfiliście lub zbuffowaliście działo Z?

W grach online takich jak World of Tanks rozwój gry jest długim i ciągłym procesem a balans gry jest jednym z najwazniejszych czynników, które ewoluują wraz z grą. W związku z tym nigdy nie osłabiamy niczego znienacka ot tak dlatego, że gracze nie są z czegoś zadowoleni. Wszelkie decyzje tego rodzaju podejmowane są w oparciu o uważną statystykę danych, które zbieramy.
Odpowiedź brzmi więc ‘Tak’, osłabimy niektóre czołgi, ich działa czy inne moduły jeśli dane, które otrzymujemy wskazują na taką konieczność.
Odpowiedź brzmi ‘Nie’ jeśli mielibyśmy opierać się tylko na wybranych skargach i zażaleniach

Artyleria:

Q 16. Kiedy możemy się spodziewać dział samobieżnych X tieru?

Na pewno nie w tym roku. Być może w przyszłym.

Q 17. Czy zamierzacie ograniczyć ilość dział samobieżnych w bitwach randomowych?

Obecnie bardzo poważnie analizujemy ten problem.

Strzelanie do swoich:

Q 18. W celu ograniczenia przypadków, gdy ludzie celowo strzelają do graczy w swojej drużynie stworzyliście automatyczny system kar I zgłoszeń, który działa nieźle ale wciąż nie likwiduje całości problemu.
Czy jest jakaś szansa, że usuniecie możliwość zadawania obrażeń sojusznikom, aby w ogóle wyeliminować to zjawisko i ułatwić życie zarówno graczom, jak i zespołowi wsparcia technicznego?

Nie, nie planujemy usunięcia możliwości uszkadzania innych czołgów swojej drużyny. Pracujemy jednak nad ulepszeniem obecnie działającego systemu.

Q19. Czy możemy liczyć na to, że ostatni gracz, który uszkodzi przeciwnika będzie coś z tego miał nawet jeśli przeciwnik rozbije się lub utopi?

Planujemy wprowadzenie tego w ramach kolejnego patcha.

Plany rozwoju gry:

Q 20. Czy wprowadzicie znów jakiś kontrolowany przeciek odnośnie Waszych planów na oficjalnej stronie, jak to miało miejsce w zeszłym roku? (Linki wyglądały mniej więcej tak: http://worldoftanks....plan_2011_2012/)

Chcemy Was rzetelnie informować o naszych planach i to właśnie jest jednym z celów sesji Pytań i Odpowiedzi. Niemniej udzielanie szczegółowych informacji na temat planów, które jeszcze podlegają daleko idącym zmianom nie jest naszym celem. W tym tygodniu pracowaliśmy nad naszymi planami dotyczącymi 2013 i przyszłości gry. Wkrótce podzielimy się nimi z Wami.

Falathi #2 - 16.11.12

1. Kiedy zobaczymy niszczyciele czołgów i działa samobieżne w brytyjskim drzewku rozwoju?

Są planowane na przyszły rok. W tej chwili nie możemy podać ściśle określonej daty ale niedługo pojawi się więcej wiadomości na ten temat. Najprawdopodobniej będą wprowadzane w kilku patchach.

2. Czy kiedykolwiek zobaczymy czołg COMRES 75 w drzewku? Choćby jako czołg premium? Ewentualnie jako ulepszenie czołgu Comet wskutek wyjścia naprzeciw obawom graczy o skuteczność tej maszyny? *Ulepszenie wieży dla tego czołgu: COMRES z działem dwudziestofuntowym jako najlepsze z dostępnych?

Przyszłość brytyjskiego drzewka wciąz jest dyskutowana. Nie możemy powiedzieć więcej w tej chwili, ale widzimy tu mnóstwo możliwości.

3. Czy planowane jest wprowadzenie popularnych czogłów brytyjskich z wczesnego okresu wojny, takich jak Vickers Mk VI i dlaczego nie wykorzystano właśnie tej maszyny w charakterze pojazdu I tieru?

Nie ma takich planów.

4. Czy możecie uwzględnić legendarną zdolność czołgów Churchill do pokonywania stromych wzniesień przez zmniejszenie spadku prędkości albo w jakiś inny, historycznie odpowiedni sposób?

Prawdę mówiąc, tego jeszcze nie omawialiśmy.

5. Czy możecie zdradzić jak będzie wyglądać brytyjska artyleria? Chciałbym wiedzieć, czy będzie bardziej jak GW-E czy T92, z dużym zasięgiem rażenia i uszkodzeniami, czy może raczej szybkostrzelna i celna, bardziej jak Obiekt261, lub Bat Chatillon 155?

Na razie jeszcze za wcześnie, by o tym mówić. Oczekujcie więcej informacji w przyszłym roku.

6. Dlaczego Cromwell ma to dziwne krzywe COŚ nad rurą wydechową?

Po prostu z wszystkich dostępnych modeli wybraliśmy właśnie ten.

7. Czy planujecie wprowadzenie możliwości zmiany umiejętności podstawowej, tak by np. Radiotelegrafista mógł być przeszkolony jako Strzelec?

Prawdę mówiąc nie sądzimy, by taka funkcja była popularna, zwłaszcza że ten problem faktycznie nie istnieje na wyżsyzch tierach, ale dziękujemy za sugestię.

8. Czy planujecie wprowadzenie możliwości wydawania wolnego doświadczenia na czołgistów, by przyśpieszyć ich szkolenie lub zdobywanie perków?

Myślimy o tym. Niewykluczone, że pewnego dnia tak będzie.

9. Czy rozważacie możliwość kierowania pojazdami innej nacji, tak jakby były zdobyczne? Na przykład, niemiecka załoga za sterami amerykańskiego T29?

Nie, nie planujemy czegoś takiego.

10. Czy planujecie dodać możliwość wyłączenia chatu ogólnego w grze?

W tej chwili pracujemy nad lepszym filtrem chatu, ale nie planujemy możliwości wyłączenia chatu przez graczy.

11. Czy planujecie wprowadzenie możliwości ukrycia statystyk dla ludzi spoza listy przyjaciół? Czy to nie wykluczyłoby możliwości ‘czytania’ statystyk przez mody takie jak XVM?

Prawdę mówiąc nie widzimy takiej potrzeby. Wątpimy, by to zmieniło sposób gry graczy. Niemniej analizujemy w tej chwili różne projekty poprawy działania graczy w grze.

12. Czy zamierzacie wprowadzić zakup materiałów eksploatacyjnych premium za kredyty ( np. automatycznych gaśnic et c. ) ?

W tej chwili ciężko powiedzieć na pewno. Najpierw zaczekajmy na ostateczną decyzję co do amunicji premium za kredyty.

13. Czy kiedykolwiek będzie wprowadzony MM bazujący na umiejętnościach lub rankingu graczy?

Nie planujemy czegoś takiego. Faktem jest jednak, że można by ulepszyć mechanikę gry tak, by ułatwić graczom organizowanie własnych bitew i rozgrywek.

14. Czy możecie powiedzieć kiedy możliwe będzie użycie wielu dział na czołgu? Churchill z dwoma działami 75mm z możliwością przełączania pomiędzy nimi, uwzględniający czas celowania, byłby czymś genialnym!

Ta kwestia, w porównaniu z innymi projektami nad którymi pracujemy ma dość niski priorytet.

15. Czy planujecie wprowadzenie drugiej wieży dla Mausa?

W tej chwili nie. W każdym razie nie na wszystkich już wprowadzonych pojazdach.

16. Dlaczego amunicja premium jest dostępna nie tylko za złoto?

Zdecydowaliśmy się umożliwić wszystkim graczom skorzystanie z tej możliwości.

17. Dlaczego nie widać członków załogi w czołgach? Dostępnych jest wiele modeli wykonanych przez fanów, które są całkiem dobre i dodają załogę np. do M18, czy Mardera II. Jeśli przyczyną jest obawa o zmianę kategorii wiekowej – załoga może przecież znikać po zniszczeniu czołgu, bez pokazywania krwi i ciał.

Mimo to, w tej chwili nie chcielibyśmy wprowadzać do gry żadnych elementów przemocy.

18. Czy możemy liczyć na pojawienie się jakichkolwiek polskich czołgów premium przed pojawieniem się polskiego/europejskiego drzewka technologicznego, tak jak miało to miejsce w przypadku Brytyjczyków?

W tej chwili nie mamy takich planów.

19. Czy planujecie dodanie jakichś czeskich czołgów premium?

Nie mamy takich planów w tej chwili. Jeszcze za wcześnie, by dyskutować o ewentualnych maszynach premium.

20. Kiedy pojawią się nowe umiejętności załogi?

Hmm... ale Waszych załóg osiągnęło 100% trzech skilli? Załogi mają w tej chwili naprawdę dość umiejętności do opanowania. W tej chwili nie możemy udzielić więcej informacji na ten temat, ale zdajemy sobie sprawę z tej kwestii.

21. Dlaczego załogi zapominają jak obsługiwać czołgi, którymi jeździły wcześniej?

Tak po prostu działa mechanika gry - dlatego z drugiej strony zabite załogi ożywają po zakończeniu bitwy.

22. Czy możemy spodziewać się dodania nowych typów amunicji, dla zwiększenia różnorodności?

Rozważamy taką możliwość, ale wciąż nie podjęliśmy ostatecznej decyzji.

23. Czy możemy spodziewać się fizyki modułowej? (elementy jak wieża czy koła i gąsienice niezależne od kadłuba? )

W tej chwili omawiamy możliwość wprowadzenia czegoś takiego więc jest to możliwe i nasi gracze zapewne doświadczą tego jednego dnia.

24. Czy są już jakieś informacje na temat wysoko tierowych czołgów zwiadowczych? Jeśli nie, wycofuję pytanie.

Najprawdopodobniej więcej wieści na ten temat pojawi się na początku przyszłego roku.

25. Czy kiedykolwiek dostępna będzie opcja, by czołg nie będący premium zmienić na premium? Na przykład, za odpowiednią opłatą mógłby więcej zarabiać lub szybciej zdobywać doświadczenie. Czy coś takiego było rozważane?

Było, ale zdecydowaliśmy, że nie wprowadzimy tej opcji.

Falathi #3 - 01.12.12

1. Czy pracujecie nad nowym samouczkiem, wyjaśniającym nowym graczom role każdego czołgu w bitwie?

Tak, pracujemy w tej chwili nad kompletnie nowym samouczkiem. Jego najnowsza wersja najprawdopodobniej zostanie wypuszczona wraz z patchem 8.3

2. Stworzyliście niesamowicie fajne obrazki, które oglądamy włączając grę. Pojawiają się na nich pojazdy różnych drzewek, ale francuskie jest nieco zaniedbane. Gdzie są francuskie niszczyciele czołgów lub artyleria?

Uwzględnimy tę sugestię.

3. Czy mapa ‘Bagno’ powróci?

Tak, zapewne w wersji 8.5

4. Czy moglibyśmy zobaczyć siatkę maskującą na czołgach?

Mamy to w planach. Chcemy, by w grze było widać więcej elementów, w tym ozdobnych. Chcemy dać Wam więcej możliwości wpłynięcia na wygląd Waszych pojazdów.

5. Czy wprowadzenie silnika fizyki Havok do gry zmieni ją tak bardzo, jak zmieniło ją wprowadzenie wersji 8.0 czy też może zmiana będzie praktycznie niezauważalna z punktu widzenia gracza poza zmianą system obliczeń w grze?

Elementy, które zamierzamy wprowadzić bardzo zmienią ogląd gry oczami graczy, jak również środowisko gry.

6. Czy planujecie wprowadzenie NPCów do gry, z możliwością zespołowego grania przeciwko bottom ( jak na przykład w najnowszym dodatku do Team Fortress2 )?

Oceniamy obecnie zasadność dodania większej ilości elementów fabularnych. Ale w tej chwili jeszcze za wcześnie, by o tym mówić.

7. Czy coś robicie, by urozmaicić bitwy treningowe, albo dodać oddzielny tryb dla ESL, umożliwiając dodanie obserwatora w treningu (coś, co już jest dostępne w ESL?

ESL to poważna sprawa i mamy względem ESL poważne plany.

8. Kiedy zamierzacie wprowadzić następujące drzewka: japońskie, europejskie, włoskie, polskie? I czy to znaczy, że japońskie drzewko zostanie wprowadzone jako pierwsze?

Nie mamy takich planów na ten rok. Za wcześnie, by o tym mówić.

9. Czy możliwe będzie w przyszłości filtrowanie czołgów w zależności od tieru?

Ulepszone filtry garażowe nadchodzą.

10. Kiedy w grze pojawi się Leopard I?

Poprosiliśmy o udostępnienie planów. Mamy nadzieję, że zdobyte informacje okażą się wystarczające, by wprowadzić ten czołg do gry.


Dyskusja
Vampir750
Napisany 04 grudnia 2012 - 16:09
#1

użytkownicy
I o to mi chodziło ;D Wielkie dzięki @Fett11

Franio
Napisany 04 grudnia 2012 - 16:52
#2

użytkownicy
Wszystko fajnie, ale działa samobieżne 10 tieru? Już SPG 8 tieru bardzo psują gre, to dziesiątki po prostu zniszczą WoTa... Niby jak to będzie wyglądać? Działko ładujące ponad minute bedzie mogło ściągnąć Is7, czy inne słabiej opancerzone 10 tiery na jeden hit?

Co do gold ammo za kredyty, to mam nadzieje, ze zostawią to na zawsze... KV-2 z trollgunem i gold ammo kosi niczym ISU... Co prawda na minus się z reguły wychodzi, ale za taką frajdę warto :D

Fiks11
Napisany 04 grudnia 2012 - 17:20
#3

użytkownicy
Co do artylerii X tieru. Obecne artylerie 8 tieru będą przesunięte na 10 tier, a na 8 i 9 tier wejdą nowe.


Jeśli masz jakieś wątpliwości polecam odcinki ASAP.

Sharik
Napisany 04 grudnia 2012 - 17:34
#4

użytkownicy
Wreszcie wróciło na tropie, cudownie

Wpis został usunięty przez wortalowe służby porządkowe.
#5

Faren
Napisany 04 grudnia 2012 - 18:20
#6

użytkownicy
Ooo, elementy fabularne, na przykład spójna paczka misji tworzących kampanię byłaby super! Jest szereg możliwości, od podziału na fronty, rocznikami, nacjami itd.

Rzecz oczywista to bitwy II wojny światowej, ale bez problemu dałoby radę wprowadzić także inne konflikty, wojnę domową w Chinach, chińsko-radziecką wojnę graniczną, Wojnę Sześciodniową, Kryzys Suezki, nawet stricte political-fiction jak III wojna światowa (taki War in Conflict w latach 50-60).

Nawet dałoby radę dodać kampanię wietnamską.

Jestem przekonany, że WG wprowadzi takie coś, jak wprowadzą już wszystkie drzewka. W jakiś sposób będą musieli ulepszyć grę, a jak dodadzą już wszystkie możliwe czołgi i ulepszenia graficzne, to co zostanie jak nie kampania single lub kooperacja?

Vampir750
Napisany 04 grudnia 2012 - 20:29
#7

użytkownicy
Czy ja wiem, mogą równie przesunąć np Gw type E na 10 poziom, a dać słabsze arty, tak jak było z batem czy is4

Sasilton
Napisany 04 grudnia 2012 - 20:45
#8

użytkownicy
Fiks11
jesli tka będzie to trzeba kupic wszystkie artki
obecnie mam końcówke GW tigera i początek ob212
z tuły jest amerykańska arta VI tieru i francuska dopiero IV

Assire
Napisany 04 grudnia 2012 - 21:09
#9

użytkownicy
Heheh, w pytaniu o tryby gry odsyłają do wiki. A co jest w wiki?

VIP Escort
Only a few tanks from the team have the ability to capture enemy's base, the opposite team is to destroy invaders.
Status: no longer in development after tests showed random players lacked the required ability to team-play.

Fiks11
Napisany 04 grudnia 2012 - 21:19
#10

użytkownicy
@Sasilton

Ja tego nie wiem.Poza tym poczytałem trochę na forach.
Nie wiadomo czy wogóle wejdzie artyleria 10 poziomu. Oni ciągle nad tym pracują. Być może skończy się na tym, że atrakcja pozostanie taka sama. Ale gratulacje z takiego poziomu artylerii. Bo myślę, że byłoby to szalonym pomysłem robić jeszcze potężniejsze działa niż 240 mm. Hotwicer. Dlatego pewnie dodadzą nowe artylerie.

Faren
Edytowany 05 grudnia 2012 - 11:19
#11

użytkownicy
@up

Spodziewałbym się raczej nowych pojazdów z działami 150 mm, za to szybkostrzelnych, jak BatChat 155.

Możliwe pojazdy: M55 SPH, M44 SPH, M109 SPH, M107 SPG dla USA, jestem pewien, że w drzewku europejskim/szwedzkim (duże szanse na oddzielne szwedzkie drzewko) pojawi się Bandkanon 1.

U ruskich mogliby dodać (ale to byłaby przeginka) 2A3 Kondesator 2P z działem 406 mm (łowca Mausów ;p) i 2B1 Oka z armatą 420 mm. Do dopiero byłyby potwory! Może nawet by się sprawdziły, o ile siła uderzenia pocisku miałaby spory zasięg, inaczej 2 strzały na mecz nie miałyby sensu ;p

Fett11
Napisany 05 grudnia 2012 - 12:37
#12

redaktorzy
Istnieje szansa, że obecna artyleria z tieru ósmego wskoczy na tier 10. "Szparę" pomiędzy tierem 2 a 10 twórcy zapchają nowymi, słabszymi pojazdami (nie licząc tych, co już są, ofcrs). Ale to nieoficjalna informacja.

Szlachciak
Napisany 05 grudnia 2012 - 13:16
#13

redaktorzy
Na wiele pytań ponownie WG nie odpisuje w pełni, pytanie o X - odpowiedz o Y.

@Faren

2A3 Kondesator to nie "nuclear artillery" ;)? Pozatym 420 mm z 2B1 to znow tez za duzo. A co bys proponowal na niemieckie(nie wyszukuj pogardy w tym zdaniu, poprostu pytam z ciekawosci bo sam nie mam pojecia), dore? :) Chyba, ze 60-cm Karl Gerät 040 ale to chyba nadal za duzo ;) Ahh, 2 mausy schodzace na strzala... Marzenie kazdego artylerzysty :)

@Franio

"Już SPG 8 tieru bardzo psują gre, to dziesiątki po prostu zniszczą WoTa... Niby jak to będzie wyglądać? Działko ładujące ponad minute bedzie mogło ściągnąć Is7, czy inne słabiej opancerzone 10 tiery na jeden hit?"
Nie uwierzysz! Pozwol, ze cie oswiece. Aktualne dziala 8 tieru laduja miedzy 35-60 sek (poza Bat Chatem ktory laduje magazynek okolo 80 sek), i potrafia zdjac Isa 7, AMX 50 B lub T110E5 na strzala. Pokusiłbym się o stwierdzenie ze zdjecie Isa 4 w tył z T92 tez byloby mozliwe, a boki FV 215b ma dosyc kruche boki, i dosyc spore (mimo tego ze jeszcze nie spotkalem tego czolgu na eu...). Arta 10 tieru (jesli by doszla, bo sadze ze raczej przesuna 8 jesli juz) - ładowanie 14 minut celność 10.89 pocisk lecący 20 sekund przy czasie celowania 28.98 i niszczacy cala mape. To jedyny obraz jaki ja widze dla art lepszych niz juz sa.

Walter_NovotnyPL
Edytowany 05 grudnia 2012 - 15:04
#14

użytkownicy
Nigdy i nigdzie nie było powiedziane, że dojdą artylerie X tieru mocniejsze od obecnych topowych. Producenci gry dawno podkreślali, że gałąź artylerii jest bardzo nudna z racji tego, że trzeba w niej zdobyć najwięcej doświadczenia na nowy pojazd. Proponowane było rozwiązanie, które przytoczył Fett11. Dzięki temu dojdą kolejne szczebelki w drodze do najmocniejszej artylerii, co urozmaici tą gałąź.
Co do FV215b to zniszczyłem go za pomocą Tygrysa II strzelając frontalnie. W ten czołg wszystko wchodzi.

Faren
Napisany 05 grudnia 2012 - 20:01
#15

użytkownicy
Obecnie WG chce wprowadzić lekkie czołgi tierów 6, 7 i 8. Czy jak je wprowadzą, a następnie arty przesuną na tier 9 i 10, to czy czasem nie pojawi się propozycja przesunięcia lekkich na tier X? Bo skoro arty ma, to czemu nie lekkie? To tak hipotetycznie.

Przyznaję, że rozsądniejszym byłoby właśnie przesunięcie arty z 8 na 9 i 10 tier, ewentualnie dodanie pasujących modeli, które nie mają dział większych jak 250 mm.

Szlachciak
Napisany 05 grudnia 2012 - 20:15
#16

redaktorzy
Czolgi lekkie 6/7/8 tieru juz sa i dojda jeszcze w drzewku amerykanskim z patchem 0.8.2. A 10 tier lekkich kojarzy mi sie na chwile obecna z batchatem ;)

Walter_NovotnyPL
Napisany 05 grudnia 2012 - 20:20
#17

użytkownicy
Tylko tu chodzi o pojazdy typowo zwiadowcze, takie jak T-50-2. Porównaj go z Crusaderem aby zauważyć różnicę między typowym zwiadowcą a zwykłym lekkim.

Szlachciak
Napisany 05 grudnia 2012 - 20:34
#18

redaktorzy
Wiadomo, ale nie raz za pomoca T-50-2 wyrznalem tier 8/9/10 td wiec jesli mialyby byc typowe scouty tieru 8 a tymbardziej 10 to bylo by bez sensu. Maja powstac za czolgi na zawieszenie christie, co z nimi? ;) Sa w amerykanskim drzewku przeciez... ;)

Sasilton
Napisany 05 grudnia 2012 - 20:38
#19

użytkownicy
nie wiem co było by gorsze
działa z 4K ładują ponad 1minute czy może obecne działa ładują po 20s :D

głównym problemem jest ilość art w bitwach
jak by były do 2 to nikt by chyba nie narzekał
ale jak jest 6 to aż strach sie wychylać

Wpis został usunięty przez wortalowe służby porządkowe.
#20


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.
Projekt i wykonanie strony ArtCoders © 2010 r.