kliknij aby powiększyć
1024x576 : 430 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

Pojazdy na obrazkach to SU-100M-1 (tier VI), SU-122-54 (tier IX), Object 263 (tier X), Uralmash-1 (tier VII), .

world of tanks

world of tanks

world of tanks

world of tanks

world of tanks

world of tanks

world of tanks

world of tanks

world of tanks

world of tanks

world of tanks

world of tanks

world of tanks

world of tanks

world of tanks

world of tanks

world of tanks

world of tanks

world of tanks

world of tanks

world of tanks

world of tanks

world of tanks

world of tanks

Źródło: World of Tanks

Dyskusja
Sasilton
Napisany 21 sierpnia 2012 - 17:12
#1

użytkownicy
mnie w tym patchu interesuje tylko nowa grafika :)

mateuszmate7
Napisany 21 sierpnia 2012 - 17:14
#2

użytkownicy
Mnie grafika i fizyka.I mam pytanko czy ktoś wie czy kompy będą gorzej czy lepiej działać?

Aragroth
Edytowany 21 sierpnia 2012 - 18:08
#3

użytkownicy
Kompy będą działać tak samo, gra będzie lepiej działać. :)

Scytian
Edytowany 21 sierpnia 2012 - 18:18
#4

użytkownicy
Mnie interesuje wszystko, jak dla mnie świetny patch.
Jest Test:
http://worldoftanks.eu/news/3574-public-test-new-physics-pl/

De3Mon
Napisany 21 sierpnia 2012 - 18:48
#5

użytkownicy
Sam sobie screenów zrobię. Jest test jest impreza:)

matejj
Napisany 21 sierpnia 2012 - 19:07
#6

użytkownicy
@Scytian dziekiz a info XD , tak btw , td ruskie wyjda w tym patchu?

demeal
Napisany 21 sierpnia 2012 - 19:16
#7

użytkownicy
tak w tym patchu ale to nie jest test patcha tylko pretest fizyki

Taszi
Napisany 21 sierpnia 2012 - 19:17
#8

użytkownicy
@matejj Przeczytaj tytuł newsa i spójrz na screeny, a następnie zastanów się czy nie zadałeś głupiego pytania.

ElektrykPolska
Napisany 21 sierpnia 2012 - 19:33
#9

użytkownicy
serwer testowy czynny, 2.4 GB

matejj
Napisany 21 sierpnia 2012 - 19:44
#10

użytkownicy
@Taszi no tak, ale wczesniej jak wypisywane bylo co bedzie w patchu 0.8.0 wydawalo mi sie ze nie bylo tam wzmianki o td ruskich, ale moze to mi sie powalilo.

mateuszmate7
Edytowany 21 sierpnia 2012 - 21:36
#11

użytkownicy
Może im niedawno weszło do głowy żeby dodać ruskie td

Walter_NovotnyPL
Napisany 21 sierpnia 2012 - 22:35
#12

użytkownicy
Co się stało z PzIV, bo ponoć bardzo osłabili.

mickey93
Napisany 21 sierpnia 2012 - 23:45
#13

użytkownicy
najbardziej rewolucyjny patch od początku wot

Aragroth
Napisany 22 sierpnia 2012 - 00:21
#14

użytkownicy
@UP
Jeśli dodadzą tą fizykę w końcu to tak będzie. Ale mam dziwne przeczucie, że jednak jej nie będzie. Na szczęście to tylko przeczucie... :)

matejj
Napisany 22 sierpnia 2012 - 01:29
#15

użytkownicy
bedzie czy nie, napewno jest duzo do poprawienia, grafa tez niezla.

dawits100
Napisany 22 sierpnia 2012 - 07:11
#16

użytkownicy
ta fizyka jest super ! JA jadąc kw 1 to mnie popychał t 50 ;d i szybciej jechałem. A ta grafa uhuhuhuh. i nwoe dxwięki

Sasilton
Napisany 22 sierpnia 2012 - 07:18
#17

użytkownicy
ja dopiero ściągam bo strasznie wolno idzie ;/
jak da sie pchać do pewnie zobaczymy batchata pchającego mausa by jak najszybciej dojechał do kluczowego punktu :D


Scytian
Napisany 22 sierpnia 2012 - 07:57
#18

użytkownicy
Ale niestety nici z tego że gra będzie lepiej chodzić: stara wersja 80-120 fps na high a w nowej 50-80, poza tym to test fizyki nie patcha, dobra rzecz to taka że nie wszyscy się strzelają i można spokojnie potestować, ale niestety znajdą się tacy którzy stoją i strzelają do innych a fizyka ich nic nie obchodzi. Ogólnie fizyka to duży +, ale gąsienice przenikają przez podłoże i ślady gąsienic wyglądają jakoś tak... dziwnie.

dawits100
Napisany 22 sierpnia 2012 - 08:08
#19

użytkownicy
dobre jest... ; > A czy ja przypadkiem czegoś źle nie ściągłem ? Nie moge tam kupic tanka ani nic.

Kenpachi
Napisany 22 sierpnia 2012 - 08:39
#20

użytkownicy
A czy nowe ruskie TD będą miały jakieś inne działa? Konkretnie chodzi mi o to czy będą bardzie celniejsze.

vaker94
Napisany 22 sierpnia 2012 - 09:22
#21

użytkownicy
up@
SU-100-M1/M2:
- 85mm D-5S-85BM (stock)
- 100mm D-10S
- 100mm D-25S
SU-101:
- 100mm D-10S (stock)
- 122mm D-25S
- 100mm S-34-II high performance (V0= 1000m/s vs 900m/s for D-10)
- 122mm BL-9S
SU-122-54:
- 122mm D-49 (stock, ~same as D-25)
- 122mm BL-9S
- 122mm M-62S - same gun as top gun for future tier 9 heavy (T-10).
podałem do każdego na temat ob 263 nie mogę znależć żadnej informacji ani w książkach ani w necie jedyne co to mam model tego czołgu :)

na temat su-122-44 też za wiele info nie ma

Kamiloss
Napisany 22 sierpnia 2012 - 10:03
#22

użytkownicy
@dawits100

tak ma być - w tej wersji można testować tylko fizykę więc jedyna opcja w grze to granie w bitwie- nie ma możliwości kupna czy badania innych czołgów.

dawits100
Napisany 22 sierpnia 2012 - 10:10
#23

użytkownicy
to dupa. Nie poskakam sobie, bo nie mam żadnego meda ani lt ; > KW 4 i kw 1 w garażu ; >

Sasilton
Napisany 22 sierpnia 2012 - 10:22
#24

użytkownicy
ja miałem dzisiaj takie coś
http://67.205.124.70/f/6/75d2dd57-bba7-4b3e-bcf4-8b05a0654c10.gif

venegor
Napisany 22 sierpnia 2012 - 10:43
#25

użytkownicy
Wy tez macie takie ciemne czolgi w garazu?

Walter_NovotnyPL
Napisany 22 sierpnia 2012 - 12:27
#26

użytkownicy
Już miałem nadzieję, że VK wywróci bat ch :P

mickey93
Edytowany 22 sierpnia 2012 - 16:54
#27

użytkownicy
są bugi
znikają wraki czołgów. Czołgi zawieszają się na kamieniach które do tej pory przeskakiwały T-50-2 jak szalały tak szaleją (była mowa że jak zbyt gwałtownie skręcą to wywrotka) ale jest bynajmniej zabawa

irytuje mnie spadek fps przez ten nowy system grafiki

Sasilton
Napisany 22 sierpnia 2012 - 17:46
#28

użytkownicy
mnie irytuje nieznajomość słowa "bynajmniej"

Scytian
Napisany 22 sierpnia 2012 - 18:06
#29

użytkownicy
Jak trochę pokombinujesz to zjedziesz z każdego kamienia.

mickey93
Napisany 22 sierpnia 2012 - 18:53
#30

użytkownicy
tak tylko takie kombinowanie w normalnu kończy sie zgonem od arty

Sasilton
Napisany 22 sierpnia 2012 - 19:59
#31

użytkownicy
mi ta fizyka za bardzo sie nie podoba bo wprowadzi jeszcze wiecej losowości w pojedynkach bo na niektórych mapach scouty bedą szybko wykrywać czołg bo zamiast jechać dookoła jakieś góry to sobie po prostu przejadą przez środek lekko sie staczając bo normalnie wątpię by ktoś będzie leciał tylko zwolni i straci mało hp albo wcale

Scytian
Napisany 22 sierpnia 2012 - 20:49
#32

użytkownicy
Sasilton nie do końca zrozumiałem końcówkę twojej wypowiedzi.
Ale o jakiej losowości mówisz? Ten scout wcale nie przejedzie szybciej swojej drogi skracając sobie pod górkę, przy wjeździe na górę zwolni, a przy zjeździe musi zwolnić albo się rozbije straci gąski. Twoja wypowiedź wygląda jakbyś nie testował fizyki żadnym scoutem. Jeździłem AMX 12t i ELC AMX na fizyce i widziałem innych scoutów, oni mają po prostu papierowe zawieszenie.

mickey93
Napisany 22 sierpnia 2012 - 21:22
#33

użytkownicy
o tak moje amx 13/90 szybko traci gąski przy upadku, poza tym większość miejsc na które chciałbyś wjechać i tak jest nie dostępna bo zwyczajnie zbraknie ci mocy na wjazd na szczyt.
a cha wiadomo coś o wprowadzeniu takiego tanka jak type 62? bo widziałem je pare razy na testach (nie mylić z t-62)

Sasilton
Napisany 22 sierpnia 2012 - 21:27
#34

użytkownicy
chodzi mi o zjechanie z górki i chodzi mi o takie pod które nie da sie podjechać bo sporo obecnych map było projektowanych tak ze nie możan z nich zjechać przez co każdy ma mniej więcej równe szanse a teraz taki zamiast jechać dookoła i tracić z 10s to sobie zjedzie trochę zwalniając i straci ze 2s i szybko wykryje wroga wiec bedą to małe elementy które bedą decydować któa strona jest lepsza a która gorsza

mickey93
Napisany 22 sierpnia 2012 - 21:35
#35

użytkownicy
tylko ze same mapy zostały przebudowane więc jadąc na pamięć można szybko zginać

mnie będzie ciekawić jak bedą teraz wyglądały mordownie na piaszczystej rzece el halluf kilfie i paru innych mapach

szwed
Napisany 23 sierpnia 2012 - 09:33
#36

użytkownicy
a jak dla mnie wprowadzenie fizyki zupełnie zmieni wygodę grania. na niejednej mapie, przy starcie bitwy są lekkie erozje, które zawsze trzeba było omijać, a teraz nie będzie lipy ! czołgi bez problemu powinny pokonywać niejedne przeszkody terenowe i głównie z tego powodu gra nabierze smaczku. Co do scautów zgadzam się z @Scytian. Pojeździłem trochę na teście i takie hulanie po górkach - często kończy się mocnym uszkodzeniem czołgu (lub też zniszczeniem). Skakanie z klifów itd tylko po to aby adkryć wroga to głupota. Po za tym nie da rady zjechać powoli ze skał nie uszkadzając czołgu !!!! Bardzo często oprócz gąsienić, umiera odrazu kierowca i pada silnik. Po za tym będzie teraz można taranować i przesuwać inne czołgi ! ]:-> Boże daj jak najprędzej tą aktualizację !

Dudi
Napisany 23 sierpnia 2012 - 10:21
#37

użytkownicy
co do wjazdu w niedostępne miejsca to w to na pewno się da wjechać.

http://world-of-tanks.eu/czolg...s/mountain_pass_przeglad_3.jpg

mickey93
Napisany 23 sierpnia 2012 - 10:45
#38

użytkownicy
@Dudi

próbowałem i się nie udało 13-90 brakło mocy na wspięcie się tam a i widziałem t-50-2 którym to się nie udawało

Hellfox
Edytowany 23 sierpnia 2012 - 12:04
#39

użytkownicy
Testowałem wczoraj. Podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami:
1. Grafika faktycznie wygląda dużo lepiej, ale FPS przez to spadły mi jeszcze bardziej :(.
2. Odgłosy wystrzałów były takie same dla wszystkich dział i były jakieś przytłumione :(. Mam nadzieję że to tylko na testowym tak jest bo brzmiało to fatalnie w porównaniu do tego co mamy teraz.
3. Mapy zostały zmodyfikowane, w niektórych miejscach zamiast budunków będą (są) ruiny na które można wjechać. Na mapie Fiordy można wjechać nawet ciężkimi czołgami na górę i "zaparkować" obok latarni morskiej na szczycie.
4. Trzeba uważać mając uszkodzony czołg, ponieważ zjazd ze stromego zbocza kończy się kolejnym uszkodzeniem a w moim przypadku zniszczeniem czołgu (miałem za mało HP na taki manewr).

szwed
Napisany 23 sierpnia 2012 - 12:16
#40

użytkownicy
@Hellfox

Jak grafika może być dużo lepsza, skoro to jest test fizyki a nie grafiki ? :D

dawits100
Napisany 23 sierpnia 2012 - 12:29
#41

użytkownicy
Tak ale jest tam też nowa grafikaa, dźwieki : )

szwed
Edytowany 23 sierpnia 2012 - 12:44
#42

użytkownicy
u mnie nic się nie zmieniło, może światła lepsze. Jeśli możecie to zróbcie screena z testowego i podeślijcie tutaj linka. Porównamy do tych fot z tego artykułu ; )

albo innaczej:
http://www.youtube.com/watch?v=T2h7n9PfgKk

jak dla mnie to jest to samo co było...

Warynsky
Napisany 23 sierpnia 2012 - 12:49
#43

użytkownicy
Developerzy piszą o dotychczas wykrytych bugach:

Main issues detected so far:

Disappearing destroyed tanks and "alive" tanks getting stuck in the spots where destroyed tanks were initially. 90% of all cases when vehicle gets stuck are of that kind.
Tanks getting stuck on bridges (near the edges).
When being detracked on the move tanks don't get turned.
Too much damage when falling from relatively low height. This especially applies to light tanks driving cross-country terrain (due to the roughness of terrain).
Too little damage when ramming, especially heavies vs lights/mediums. Tanks just bounce getting minor damage. While some bouncing is legitimate, there should be noticeably more damage to vehicle and tracks.
Most of the tanks have seen a drop in acceleration. Especially heavies.
There should be some more drifting/sliding. Now it's possible only for the 2-3 fastest tanks in the game, as a result, this feature is barely noticeable.
Low terrain rendering settings are unclear for players which leads to massive complaints of tanks falling into the ground or hovering in the air. Possibly, this setting should be removed from auto-detect functionality and graphic presets, allowing to change it only in manual mode.
Small stones, stumps, and other small objects should not have own hitboxes. Vehicles get slowed down too much because of that.

Dudi
Napisany 23 sierpnia 2012 - 17:47
#44

użytkownicy
@mickey93

Replay'a dawać nie będę ale jak widać na screenach nie trzeba mieć t50-2. Nawet m4 wjedzie.

world of tanks
world of tanks

mickey93
Napisany 24 sierpnia 2012 - 00:41
#45

użytkownicy
@up TAK ale bezpośrednio nie wiedziesz musisz skosem i potem odbić
mi takie coś udaje się tylko na amx13/90 ani hellcat alni t30 nie mają dość siły chodź to idelana pozycja na ostrzał wroga

ja jesze odwiedziłem takie miejsceworld of tanks
world of tanks


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.