kliknij aby powiększyć
1920x1200 : 374 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Kamuflaże 2.0
Nisu, Piątek, 10 sierpnia 2012, 18:03
Tagi: Camo, kamuflaż, patch 0.8.0


Razem z aktualizacją 0.7.0 miało zostać dodane wiele innowacji, w tym fizyka, czołgi francuskie, oraz kamuflaże.

Fizyki niema do dziś, ale miejmy nadzieje że przyjdzie z patchem 0.8.0!
Czołgi francuskie zostały dodane chwile później z aktualizacją 0.7.1
Kamuflaże na szczęście zostały dodane w 0.7.0 ale niestety tylko w formie graficznej (posiadacz takowego nie otrzymuje dodatkowych punktów do maskowania)

Razem z aktualizacją 0.8.0 dostaniemy kamuflaż adaptacyjny. Co to oznacza? Kiedy wykupimy jakiś typ kamuflażu, a będą do wyboru; zwykły, zimowy i pustynny. Dostaniemy 5% (może ulec zmianie) bonusu do kamuflażu, pod warunkiem, że wykupiony zostanie odpowiedni model kamuflażu.

Jeżeli wykupimy wszystkie rodzaje kamuflażu, to skrypt będzie automatycznie wybierać odpowiedni kamuflaż pasujący do danej mapy.

Bonus z nowych malowań będzie kumulował się z siatką maskująca oraz umiejętnością kamuflażu załogantów

world of tanks

Tak będzie wyglądać okienko wyboru kamuflażu.
Bonus z jego kupienia nie będzie działał jednakowo na wszystkich mapach.

Kamuflaże adaptacyjne będą dostępne za złoto(na zawsze) i kredyty(na określony czas)

Źródło: World of tanks

Dyskusja
Exedy
Napisany 10 sierpnia 2012 - 18:19
#1

użytkownicy
Najwyższy czas...

mega
Napisany 10 sierpnia 2012 - 18:22
#2

użytkownicy
czyli znowu mam płacic za 5% bonus??

SerpentSierp
Edytowany 10 sierpnia 2012 - 20:00
#3

użytkownicy
Hehe widocznie w wargaming już dawno temu mieli to wprowadzić lecz im coś nie wyszło (zwróćcie uwagę na T30 X tier).

Krendzel
Edytowany 10 sierpnia 2012 - 19:33
#4

użytkownicy
Hehe widocznie wargaming już dawno temu mieli to wprowadzić lecz im coś nie wyszło (zwróćcie uwagę na T30 X tier)

Dość dziwna sprawa bo jest interfejs z z patcha 0.8 ...

Nisu - Widzę że i ty zaczynasz mylić numeracje patchy :)

Kurkus - ta kursywa w komentarzach to nie za bardzo.

HakkerLP
Edytowany 10 sierpnia 2012 - 19:42
#5

użytkownicy
To od dawna zapowiadali. Po release już słyszałem, ze chcą to zrobić. Ale ogólnie jeśli pomysł zostanie w tej formie to tak trochę beznadzieja, bo kupisz sobie pustynne kamo, a jak wrzuci cię na zimową mapę to nie ma tych 5%.

@Krendzel
Przecież T30 do 7.4 była X tierem, więc po tym nie można za wiele wywnioskować....

Aragroth
Edytowany 10 sierpnia 2012 - 20:09
#6

użytkownicy
@HakkerLP
Raczej do 7.2.

Przyłączam się również do stwierdzenia @Krendzel - ta kursywa jest kijowa.

Camo fajne, tylko drogie cały czas.

Walter_NovotnyPL
Napisany 10 sierpnia 2012 - 20:06
#7

użytkownicy
@HakkerLP "Jeżeli wykupimy wszystkie rodzaje kamuflażu, to skrypt będzie automatycznie wybierać odpowiedni kamuflaż pasujący do danej mapy." czyli jak masz wszystkie to sam będzie się zmieniał.

Czcionka fatalna. Ciężko się czyta.

Faren
Napisany 10 sierpnia 2012 - 20:18
#8

użytkownicy
Chwilka, to jak to jest? Myślałem, że adaptacyjny to będzie 1, ale zmienia ogólnie kolor czołgu na biały (mapy zimowe) zwykły (lesiste/miejskie) i żółty (pustynne). Mam rozumieć, że jednak zmienili koncept i za radą graczy - sam mam sobie wybrać jaki będę miał kamuflaż zimowy/leśny/pustynny?

Od siebie jeszcze dodam, że interesują mnie kamuflaże z okresu Zimnej Wojny. Trochę dziwnie by to wyglądało, taki M48A1 z malowaniem z okresu IIwś.

PS: litery pisane pochyłą czcionką czyta się z trudnościami

jankier
Napisany 10 sierpnia 2012 - 21:41
#9

użytkownicy
ciekawe tylko czy kamuflaże będzie można przerzucać z czołgu na czołg jak dodatkowe wyposażenie

kooalla_1
Napisany 10 sierpnia 2012 - 21:54
#10

użytkownicy
@jankier na pewno nie będzie takiej możliwości..

Thompson04
Edytowany 11 sierpnia 2012 - 13:40
#11

użytkownicy
Oj chyba Nisu zapomniałeś o </i> na końcu :P

Hlodny
Edytowany 12 sierpnia 2012 - 09:52
#12

użytkownicy
Mowa trawa bla bla bla i tak na końcu okaże się że to tylko szminka na usta i że nie ma bonusa.Jak narazie to fajniejsze są skiny które bardziej są realistyczne(szczególnie niemieckie).Chociaż kto wie WG żeby kase wyciągnąc może i zrobi kamuflaże które jednak będą maskować.Z drugiej zaś strony kamuflaże w tej grze nie mają żadnego sensu bo jak Cię wyspotują a potem najedzie się celownikiem na takiego delikwenta to się świecisz jak choinka,ramka wokół pojazdu pokazuje jak stoisz i ile ciebie wystaje zza przeszkody,kamo nie będzie miało sensu chyba,że zlikwidują ramkę i znikające czołgi strzelające z nikąd,a w tedy banda dzieci oraz noob-ów grających za kase nie będzie wiedziała w co strzelać bo nie będzie zarysu pojazdu.Jezeli ma ten kamuflaż działać to muszą zrobić coś na wzór symulatora czyli nie znikające pojazdy cały system spotowania zbudować od nowa bo nie zamierzam kupować kamuflażu żeby jakiś frajer na T50-2 dostawała za mnie bonus za to że wyspotował pojazd z kamufalżem bo chyba ktoś zapomniał dodać w tym artykule że za wyspotowanie pojazdu z kamuflażem też będą dodatkowe punkty expa i kredytów.Zresztą po co wogóle kamuflaż jak czołg znika na otwratej przestrzeni dosłownie przed nosem lepiej zamiast kamuflażu dać czapki nie witki na czołgi to przynajmniej miało by sens.Zamiast siatki maskującej w sklepie powinna być pozycja "czapka nie witka +25% do znikania",a załoga powinna mieć umiejętność "Houdini"

matejj
Edytowany 11 sierpnia 2012 - 10:38
#13

użytkownicy
Jedyne co moge powiedziec to PORAŻKA! Zycze im jak najszybszego upadku.

kurkusmaximus
Napisany 11 sierpnia 2012 - 11:31
#14

administracja
@Thompson04, redaktorzy nie stosują bbcode tylko czysty html, dlatego brak </i> powodował kursywowanie wszystkie niżej
@Krendzel, numeracja została poprawiona, nikt nawet jeszcze nie widział patcha 1.0 ;)

Shr3KPL
Napisany 13 sierpnia 2012 - 15:08
#15

użytkownicy
Fajnie... :)

06kubus06
Edytowany 16 sierpnia 2012 - 18:51
#16

użytkownicy


Moim skromnym zdaniem znikające czołgi /noob/ powodują że gra staje się bezsensowna. Jadę VIII widzę VI zbliżam się do niej i nagle jestem otoczony przez cztery VIII-ki. Gdzie tu sens gry bo ja jej nie widzę.Gdy jedna strona sosuje noob to zakończenie wygląda przeważnie 15:3 15:5. Gdzie tu sens

Moim skromnym zdaniem znikające czołgi /noob/ powodują że gra staje się bezsensowna. Jadę VIII widzę VI zbliżam się do niej i nagle jestem otoczony przez cztery VIII-ki. Gdzie tu sens gry bo ja jej nie widzę.Gdy jedna strona sosuje noob to zakończenie wygląda przeważnie 15:3 15:5. Gdzie tu sens

BloodWolF
Napisany 19 sierpnia 2012 - 12:34
#17

użytkownicy
Zadam jedno zasadnicze pytanie... Co stanie się z kamo już kupionym? Dostaniemy zwrot złota/kredek?

hellmartin
Edytowany 23 sierpnia 2012 - 17:26
#18

użytkownicy
{Mowa trawa bla bla bla i tak na końcu
okaże się że to tylko szminka na usta i że
nie ma bonusa.Jak narazie to fajniejsze są
skiny które bardziej są realistyczne
(szczególnie niemieckie).Chociaż kto wie
WG żeby kase wyciągnąc może i zrobi
kamuflaże które jednak będą maskować.Z
drugiej zaś strony kamuflaże w tej grze nie
mają żadnego sensu bo jak Cię wyspotują a
potem najedzie się celownikiem na takiego
delikwenta to się świecisz jak choinka,ramka
wokół pojazdu pokazuje jak stoisz i ile
ciebie wystaje zza przeszkody,kamo nie
będzie miało sensu chyba,że zlikwidują
ramkę i znikające czołgi strzelające z nikąd,a
w tedy banda dzieci oraz noob-ów
grających za kase nie będzie wiedziała w co
strzelać bo nie będzie zarysu pojazdu.Jezeli
ma ten kamuflaż działać to muszą zrobić
coś na wzór symulatora czyli nie znikające
pojazdy cały system spotowania zbudować
od nowa bo nie zamierzam kupować
kamuflażu żeby jakiś frajer na T50-2
dostawała za mnie bonus za to że
wyspotował pojazd z kamufalżem bo chyba
ktoś zapomniał dodać w tym artykule że za
wyspotowanie pojazdu z kamuflażem też
będą dodatkowe punkty expa i
kredytów.Zresztą po co wogóle kamuflaż jak
czołg znika na otwratej przestrzeni
dosłownie przed nosem lepiej zamiast
kamuflażu dać czapki nie witki na czołgi to
przynajmniej miało by sens.Zamiast siatki
maskującej w sklepie powinna być pozycja
"czapka nie witka +25% do znikania",a
załoga powinna mieć umiejętność
"Houdini"}

Co ty bredzisz człowieku... kamo ma wpływać na możliwość wyspotowania w grze. Widać że nie ogarniasz systemu spotowania... Pewnie pozostałych elementów gry też nie ogarniasz. No trudno-jesteś kolejnym frajerem do golenia... obyś się nie przydarzył mojej drużynie na randomie.

Gra ma kilka ewidentnych bugów ale nie wpływa to znacząco na grywalność...

Jeśli kamo będzie dawało tylko wartość względną ze współczynnika danego pojazdu to będzie to opłacalne tylko na czołgach o już wysokim wkaźniku ukrywania... np. nikt nie wozi siatki na mausie, kt, e75, vk45
... za to sporo arty ma siatke oraz ruskie scouty i ruskie TD... zadziwiające znowu niemieckie są pominięte w bonusach... Powinno dodawać stałą wartość do wartości kamo czołgu.

Poza tym 5%? Siatka za 100k kredek daje 25%... w związku z tym kamo powinno być po 50 golda gora


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.