kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 992 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Wargaming na zakupach...
Nisu, Czwartek, 9 sierpnia 2012, 17:36
Tagi: Bigworld, silnik, zakup


Wargaming.net, nasza ukochana firma od czołgów, tym razem postanowiła wybrać się na zakupy. Ich inwestycją jest firma BigWorld kupiona za 45 milionów dolarów. Tak, dobrze kojarzycie - BigWorld jest twórcą silnika, na którym bazują wszystkie gry spod znaku "World of".

Dla graczy oznacza to na razie tyle co... nic. Niemniej jednak teraz WG ma silnik na własność, dzięki czemu nic nie stoi mu na przeszkodzie do wprowadzenia w swoich grach kolejnych modyfikacji, bez pośrednictwa innej firmy. Może to oznaczać, że zostaną wprowadzone różne nowości, które wcześniej nie były możliwe. Kto wie, może w końcu doczekamy się obsługi dwóch i więcej rdzeni?

Informacja o zakupach WG daje nam jeszcze jedną ciekawostkę. World of Tanks ma jakieś półtora roku (licząc od EU relase), a jego zarobki już są ogromne. Sam Victor Kislyi stwierdził:

Victor Kislyi
The company is aiming at achieving revenue of $200 million a year in the not so distant future.

Oznacza to finansowy cel ustalony na 200 milionów dolarów rocznie przychodu. Robi wrażenie, prawda?


Dyskusja
Procent
Napisany 09 sierpnia 2012 - 17:45
#1

użytkownicy
Kupujcie złoto ;)

Krendzel
Napisany 09 sierpnia 2012 - 19:02
#2

użytkownicy
Ja to bardziej obstawiam że kupili ze względu na Warships bo gry jeszcze nie ma ani żadnych więc chcą już warshps'a dostosować po swojemu. W sumie nie znam się na programowaniu aplikacji etc. ale sądzę że wprowadzenie wielowątkowości w grze jest jednym z trudniejszych rzeczy, dostosowanie silnika pod procesory etc. Ale kto wie, może nad tym też tak długo pracują jak nad fizyką i niedługo się pojawi... Najlepiej zapytać w Pytaniach do devsów i może odpowiedzą.

szwed
Napisany 09 sierpnia 2012 - 20:21
#3

użytkownicy
@Krendzel

wprowadzenie do silnika obsługi wielu procesorów, to tak jak obecne wprowadzenie fizyki do gry. Każda mapa w grze musi zostać niemalże kompletnie przebudowana, podobnie jest właśnie z ulepszaniem silników. Współczuje dla osób, które będą nad tym pracowały.. sam programuje i nie jestem w stanie sobie wyobrazić przerabiać tak ogromną aplikacje.

Hlodny
Napisany 10 sierpnia 2012 - 08:48
#4

użytkownicy
Może w końcu zrobią mapy dostosowane pod TD bo moim zdaniem te mapy co są teraz to dla niszczycieli 10-tego tieru są za małe to samo tyczy sie art

Walter_NovotnyPL
Napisany 10 sierpnia 2012 - 08:56
#5

użytkownicy
Ogólnie czołgi powinny mieć zasięg widzenia ponad 2 kilometry a mapy po kilka kilometrów tak by niszczyć wroga np z kilometra.

losewos
Napisany 10 sierpnia 2012 - 10:06
#6

użytkownicy
Tylko że wtedy niemieckie snajpery stałyby się najlepszymi maszynami na odległość a np.ruskie by nic nie zdziałały.

HakkerLP
Napisany 10 sierpnia 2012 - 10:29
#7

użytkownicy
@Szwed
zawsze można przerzucić grę na Big World 2 - obsługuje wielowątkowość, ale jak i z tym jest kupa roboty

@Walter_NovotnyPL
Mogłyby być mapy an kilka km, ale silnik jest za słaby na większe mapy, tak samo jak na bitwy 30 vs 30

Scytian
Napisany 10 sierpnia 2012 - 12:38
#8

użytkownicy
Silnik nie jest za słaby na takie mapy i na 30v30, było mówione że zajmują się tym już a nazywa to się "projekt chaos".

Hlodny
Edytowany 10 sierpnia 2012 - 13:41
#9

użytkownicy
losewos bo takie naprawde były niszczyciele niemieckie i ruscy specjalnie robią takie mapy by mogły mieć na nich szanse też ruskie niszczarki bo jak by zrobili ogromne mapy to niemieckie niszczarki tłukły by wszystko i nie tylko niszczarki,ale także niemieckie ciężkie miały by gigantyczne pole manewru.Niestety tak się nie stanie bo to ruska gra i wszystko co ruskie wychodzi tu na herosów.Ostatnio obejrzałem sobie film "Biały Tygrys" i nie mogłem w to uwierzyć jaki kit wciskają swoim obywatelom.Czemu ten film nie pojawił się na zachodzie bo na zachodzie został by wyśmiany.Skoro kupili tę firme od silnika graficznego to może się i wielkość map zmieni

Scytian
Napisany 10 sierpnia 2012 - 13:51
#10

użytkownicy
Jak chcą realistyki, i tego żeby niemieckie TD mogły niszczyć na taką odległość, to powinni zrobić tak żeby czołgi mogły utknąć w błocie, wtedy taki E-100 nie mógłby się poruszać nigdzie, bo przy takiej wadze i takich wąskich gąsienicach, zapadłby się wszędzie, już to widzę, grupa E-100 stojących na respie, wkopanych 1-2m w ziemię. W tej grze nie chodzi o realizm tylko o dobrą zabawę.

losewos
Napisany 10 sierpnia 2012 - 15:02
#11

użytkownicy
Gdyby ta gra była realistyczna to Maus zamiast wspinać się pod górkę [powoli ale jednak] to zleciałby na wspinające się za nim czołgi.Słusznie gadasz @Scytian tu chodzi o zabawę.

Hlodny
Napisany 10 sierpnia 2012 - 15:27
#12

użytkownicy
No jezeli E-100 ma wąskie gąsienice to ja nie wiem jak wygladają szerokie

lego1010
Napisany 11 sierpnia 2012 - 16:25
#13

użytkownicy
Według mnie powinni zrobić bitwy historyczne, np. Bitwa pod łukiem Kurskim( zmniejszona oczywiście):30 radzieckich czołgów na dużej mapie na 20 niemieckich czołgów dokładnie odwzorowanych. Czołgi pochodziłyby tylko z tamtego okresu( Niemcy- Tygrysy, Pantery, Ferdinandy;ZSRR- T-34, SU, itp.). Przewaga liczebna Sowietów nadrabiana byłaby przewagą jakości czołgów niemieckich.

Prezes
Edytowany 11 sierpnia 2012 - 23:37
#14

użytkownicy
****

Hlodny
Edytowany 13 sierpnia 2012 - 21:27
#15

użytkownicy
lgo1010 nie "pod łukiem kurskim" tylko "na łuku kurskim" ewentualnie "pod kurskiem"


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.