1680x1038 : 1066 KB
Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Rok temu odbył się Ural steel na zasadach ligi junior. Tego roku Ural będzie rozgrywany na zasadach 7v7 go4wot, a w finale spotka się aż 16 drużyn z całego świata! (4 z Rosji, 4 z Europy, 4 z Ameryki, 2 z Chin, 1 z Wietnamu i 1 z południowo – wschodniej Azji)
Nagrodą eliminacji jest oczywiście w pełni darmowy wyjazd do Moskwy na finał dla czterech najlepszych drużyn (organizator płaci za wszystko). Poza tym, zespoły, które wyjadą do Moskwy, będą miały szanse wygrać kupę kasy. W puli nagród jest 77 tysięcy dolarów.
- Rozmiar drużyn: 7 graczy, plus jeden gracz rezerwowy. Drużyny muszą zostać w pełni zarejestrowane i zaaprobowane, aby móc wziąć udział w grze. Gracz rezerwowy może w dowolnym momencie zastąpić gracza znajdującego się w aktywnej części drużyny.
- Maksymalny dozwolony tier pojazdów to 8.
- Maksymalna ilość punktów tieru dla zespołu to 42. Jeżeli jakikolwiek członek drużyny nie zjawi się na czas, maksymalna ilość punktów tieru zostaje zmniejszona o 1 za każdego nieobecnego gracza.
- Każdy gracz może być członkiem maksymalnie jednego zespołu.
- Pracownicy i współpracownicy Wargaming.net nie mogą uczestniczyć w tych zawodach.
- Nazwy drużyn / zespołów, tak jak i imiona graczy / nicki nie mogą być niezgodne z zasadami Wargaming.net. Jakikolwiek zespół, którego nazwa lub nick któregokolwiek z graczy będzie niezgodny z zasadami gry zostanie zdyskwalifikowany lub nie zostanie zaaprobowany.
- Każda bitwa trwa 10 minut.
- Używanie amunicji, materiałów eksploatacyjnych i czołgów premium jest dozwolone.
- Aby wygrać zespół musi zniszczyć wszystkie pojazdy wroga lub zdobyć wrogą bazę.
- Jeżeli mecz zostanie zakończony remisem, oba zespoły zostają zdyskwalifikowane za zbyt pasywną grę. Zasada ta funkcjonuje aż do finałów.
- Pozycje startowe zespołów będą automatycznie wybierane przez mechanizm losujący.
- Gry nie będą powtarzane, chyba że problem powstał w wyniku problemu w ustawieniach. Niestety nie będzie możliwe restartowanie gier z powodu rozłączeń lub błędów systemowych.
Rozgrywki będą się odbywać na mapach:
- Ensk
- Himmelsdorf
- Ruinberg
- Step
- Prochorowka
- Lakeville
Zawody europejskie zaczynają się 2 sierpnia i będą trwać do 10 sierpnia. Zapisy startują 20 lipca o 15:00. Mecze będą prawdopodobnie rozgrywane będą o godzinie 19.
Wielki finał odbędzie się 15 i 16 września.
Dla wszystkich, którzy nie pamiętają ostatniego turnieju, wklejam link do albumu zawierającego zdjęcia z poprzedniej edycji Ural Steel.