kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 677 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

Poniżej, w bardzo długim obrazku, zawarte są statystyki wszystkich nowych pojazdów.

world of tanks

Powiem Wam, że Jagdpanzer E100 z takimi obrażeniami robi taką zamieć... Widziałem hit za 50% w Mausa! Tyle, że 25 sekundowy reload skutecznie niweluje marzenia o bycie OP. Obj268 za to jest bardzo miękki - wszystko w niego wchodzi. Amerykańskie TDki są twarde, ale mają weakspota w postaci wieżyczki dowódcy. AMX50Foch 155 ma magazynek 3 pociskowy, po czym ładuje ~48 sekunda. ELC AMX jest TDkiem, co mnie bardzo rozczarowało, a jego zasięg ruchu wieża to tylko ~40 stopni. Super Pershing jest tak szybki jak Lowe, za to całkiem dobrze strzela. Co do pancerza, to nie jestem wstanie nic konkretnego powiedzieć - na test wrzuca do tierów 10, i jeszcze ludzie strzelają złotem. W sumie można powiedzieć, że medy 10 tieru są tylko przystawka do TDków. Nowe rosyjskie działo, które zamienia D10T, ma 144mm penetracji, 180 obrażen, 0,34 celności, wersja TD 10-10,5 RoF, a wersja czołgowa 10-11.1 RoF

Ceny nowych pojazdów są podobne do innych na tym samym tierze, natomiast koszty EXP są następujące:

  • AMX50 Foch > AMX50 Foch 155 = 290k exp
  • Lorraine 40t > Batchat 25t = 200k exp (ale posiadacze batchata dostają automatycznie tier 10)
  • T30 > T110E4 = 211k exp
  • T95 > T110E3 = 241k exp
  • M46 Patton > M48a1 Patton = 160k exp (plus 45k na najlepsze działo)
  • Jagdpanther > Jagdpanther II = 77,5k exp
  • Jagdtiger > Jagdpanzer E100 = 210k exp
  • E50 > E50m = 183k exp
  • Obj704 > Obj268 = 301k exp
  • T54 > T62a = 200k exp
Źródło: własne

Dyskusja
Walter_NovotnyPL
Napisany 13 lipca 2012 - 16:00
#1

użytkownicy
Szykują się niezłe maszynki. 1100hp za strzał na JagdPz E100! :O

Piciak
Napisany 13 lipca 2012 - 16:18
#2

użytkownicy
Jagdpanzer E-100 przy wentylacji, dosyłaczu, towarzyszach broni na 100% ładuje 20,64s

RENAULTMAGNUM
Edytowany 13 lipca 2012 - 16:43
#3

użytkownicy
JagDpanzer będzie dobry do póki go nie wykryją bo pancerz rewelki nie robie a każdy med go objedzie będzie tak jak z OB 704 do tej pory w krzakach boss jak wykryją zero.Z tego co patrze T-62A dominuje wszystkie medy najlepsza mobilność działo niczego sobie co do TD to jestem ciekawy tego niemieckiego kolosa ale według mnie ob 268 ma najlepsze działo penetracja i stosunek uszkodzenia do szybkostrzelność ale ten pancerz....

quatromen
Napisany 13 lipca 2012 - 17:39
#4

użytkownicy
Zagrałem troche na tym teście 0.7.5 . Moje wrażenia są pomieszane już sam niewiem czy mam się cieszyć z tego że bedą nowe 10 tiery Td i medy .Jedyne z czego się cieszę to że będę mieć od razu Jagdpanzera E-100 i Batchata ale teraz czołgi bedzie się szybciej niszczyć, wogule jadąc nim brałem każdego na 2 strzały oprócz mausa którego nie spotkałem .Najłatwiej rozwalało mi się isy-7 każdy schodził na dwa strzały i do tego każdym strzałem penetrowałem pancerz generalnie bez celowania w wanienke czy też w weakspoty (nie używałem gold amma tylko zwykłe z penetracją 299).Niszczyłem w ten sposób każdy napotkany czołg każdy na 2 stzrały. Jedyny czołg który mnie zatrzymywał to inny Jagdpanzer E-100. Za każdym razem wygrywał ten który strzelił 1 i nie trafił w jarzmo lub w górna płyte na przodzie kadłuba , chodz raz nie spenetrował mi wanny jak spróbowałem kątowania. strasznei denerwowały mnie medy i inne prykawki ponieważ przebijały bez wiekszej trudności ogromny wekaspot na Jagdpanzer E-100 płyty obok jarzma , ale spróbowałem też kątowania i pociski też potrafiły nie wejjść . Dziwi mnie jeden fakt jedynie dlaczego jest napisane ze Jagdpanzer E-100 ma 120 mm na boku możliwe ze tyle ma nadbudówka ale bok kadłuba ma te 130 + 50 lub 55 z tego co znajduje się nad gąskami, potwierdziło się to sprawdzeniem tego w pokoju treningowym tak samo był ten bok nie przebijalny co w E-100. Dziwi mnie też objekt 268 ten przedni pancerz nic a nic mi nie odbijał pocisków chyba te 120 mm to troszeczkę za mało. Jedyne co według mnie trzeba zmienić w Jagdpanzer E-100 to nadbudówka musi mieć 300 mm a nie 200 mm ponieważ wszytsko wchodzi a co to za gra gdy jesteś strasznie wolny i mało zwrotny każdy inny czołg niedość że przebija cię z przodu to jescze łatwo może cię objechać i bo kwcale taki rewelacyjny nie jest. To oczywiście moje wrażenia z gry każdy ma inne .

szwed
Napisany 13 lipca 2012 - 18:20
#5

użytkownicy
aż się zalogowałem aby walnąć komenta... Dzisiaj pograłem około 15 walk. Starczyło aby pośmigać t30 i jego X-tierowym kolegą. Z 15stu walk może w 5ciu była artyleria. Porobiłem nawet screenshooty, gdzie w każdej drużynie co walkę są praktycznie same TD. JEst to oczywiście zrozumiałe bo każdy chce spróbować nowych czołgów, ale martwi mnie jedno - a zobaczycie że tak będzie! Gra z tym patchem zmieni się o 180 stopni. Co rozgrywke widać to wyraźnie że dawna potęga X-tierowych heavy tanków odchodzi w zapomnienie. Gram już przeszło ponad rok i naprawdę wystarczy parę walk żeby zobaczyć, że największą siekę będą teraz robić TD'ki. W żaden sposób nie opłaca się wyprowadzać teraz ciężkich - zwłaszcza usa i rosja, gdzie czołgi te brane są na max 3 strzały. Z racji tej że gram tylko samymi USA, pozwolę sobie zaznaczyć jeden fakt. dodali dwa nowe TD. Oba nieźle poginają po polu walki, mają obrotowe wieże, walą do 1065 hp i mają przedni pancerz jak rasowy heavy. Założę się ze w wersji 7.0 na bank byłyby to ciężkie czołgi ! Bo tak się właśnie nimi jeździ! Teraz czekam tylko na zmianę nazwy z World of Tanks, na - " WORLD OF TANKS DESTROYERS "

Aragemon
Napisany 13 lipca 2012 - 18:49
#6

użytkownicy
Muszę to napisać >>>>> z każdą kolejną łatko gra staje się coraz gorsza. Teraz wbijanie ciężkiech traci sens , cała gra traci sens ,
po takim czymś chyba przestane grać bo zamiast zachęcać to oni odstraszają. Myśle że jedyne co mogą zrobić żeby to jakoś naprawić to wprowadzić XI tier ciężkich, żeby było tak jak kiedyś czyli stary ale dobry World of Tanks >> Przewrócili gre o 360 stopni.

quatromen
Edytowany 13 lipca 2012 - 18:58
#7

użytkownicy
Ja dodam jeszcze jeden komentarz.
Co z tego że sa nowe czolgi skoro na cw dalej beda popylac w wiekszosci isy-7 i mniejsza czesc T110E5 oraz jeden scout batchat poniewaz koksi no i przecietnie 3 arty. To moja teza ale mozliwe ze teraz chciaz wiecej medow i td bedzie na cw oby :D


Hallack
Napisany 13 lipca 2012 - 19:13
#8

użytkownicy
szwed nie pisz o czymś o czym nie masz pojęcia... Wieże ma tylko jedna linia amerykańskich td...

I nie walą po 1065 - bo to jest maksymalna wartość... jak ci wejdzie za tyle raz na tydzień - to będzie dobrze.

co do sieki - to przetłumacz sobie skrót TD - to się dowiesz dlaczego ten rodzaj pojazdów tak się nazywał...

Ogólnie przestańcie płakać... Na testowym część ludzi gra złotymi pestkami więc przestańcie gadać że ktoś was przebija lub nie przebija...

Czołgi ciężki to przeżytek.. to co jest w wot na 10 tierze - to ostatni podryg tego typu pojazdów.. Więc całkiem naturalne jest że te relikty przeszłości powinny dostać po dupie od medów czy tdków.

Grrruby
Napisany 13 lipca 2012 - 19:15
#9

użytkownicy
@quatromen - Bo samym CW człowiek nie żyje ;]

quatromen
Napisany 13 lipca 2012 - 19:18
#10

użytkownicy
@Grrruby - Człowiek żyje z randomów :D

Arktez
Edytowany 13 lipca 2012 - 20:25
#11

użytkownicy
Dobra czyli jako gracz mający obj 704 w garazu mam rozumieć że jego następca jest najgorszym tdkiem pod względem pancerza ? Czy na prawdę wszystko w niego wchodzi jak w nic innego?

Hallack
Napisany 13 lipca 2012 - 20:38
#12

użytkownicy
nie wchodzi w niego wszystko.. do tego jest bardzo żwawy i ma najlepsze działo...

RagatholX
Napisany 13 lipca 2012 - 20:55
#13

użytkownicy
Też nie wytrzymałem i muszę coś napisać. Ta łatka dużo zmieni i uważam że na lepsze. Obecnie w randomach wygrywa drużyna która ma więcej ciężkich czołgów niż medów, a teraz będzie inaczej. Medy i lekkie mają nowe zadanie wykryć i zniszczyć arty i TD, robi się równowaga = skład bez medów szybko padnie. Ciężkie to ofensywne wsparcie. Jak czytam to wszyscy narzekacie na TD ale to są kolosy i łatwo je wykryć bo mają duże profile, duży czas przeładowania, brak wieży (1 wyjątek) zerwiesz gąske i do widzenia. Gra robi się bardziej taktyczna co uważam za dobre - o ile nie grasz w składzie z nobbami. Robiliśmy na teście eksperymeny i powiem tak: T50-2 przyklejasz sie do jagdpanzer E-100 i dupa, nie możne się obrócić a przeciwnik cie nie trafi bo cały się chowasz. Pojawiają się duże możliwości dla czołgów które wcześniej miały znikomy wpływ na przebieg walki.

RENAULTMAGNUM
Napisany 13 lipca 2012 - 22:23
#14

użytkownicy
a według mnie gra sie staje coraz gorsza teraz dodadzą medy i TD 10 tieru i one zdominują całkowicie BITWY czy to będzie fajne to nie wiem bo mi jakoś nie będzie się cały czas chciało grać T-62A a jak wejdę is-7 lub is-4 to będę nielicznym ciężkim jak nie jedynym dla mnie to troche chore powinni albo dać drugą linie do tieru 9 albo wcale uszczęśliwiają nas na siłę teraz tak szybko są te patchy że będziemy więcej czekać na przerwy i aż sie pobierze niż grać.Grałem w dużo gier i jak zaczeli sypać nowościami jak grochem to bardzo dużo graczy odchodziło i TO czeka WORLD OF TANKS ludzie zaczną odchodzić nowe tryby nowe czołgi a to wszystko aby zarobić wprowadzą takiego T-62A i sobie myślą wprowadzimy będą kupywać premkę aby go mieć dla mnie gra powinna zostać na tym poziomie co jest czołgów jest akurat.Dla mnie gra to jest miło spędzony czas grając sobie jakimś czołgiem bez różnicy i czerpać z tego przyjemność anie grać cały czas jak głupi żeby mieć najlepsze tiery i zamiast się cieszyć to wyrywać włosy ze złość(prosze nie mówić że nikt mi nie karze grać dużo na dobre czołgi bo to nie jest tylko moja wola nie lubie jak wchodzę T-44 i jestem 2 od dołu po to się zdobywa lepsze czołgi aby być równym z innymi i grać na tym samym poziomie niedługo będzie 1000 czołgów i nie wiadomo w co ręce włożyć dla mnie to troche niech przystopują na jakiś rok bo za dużo tego.

szwed
Napisany 13 lipca 2012 - 23:02
#15

użytkownicy
Hallack

... Nie musisz mnie przekonywać co do tego, że na tym świecie jest mnóstwo osób, które zawsze wiedzą wszystko lepiej i do każdej wypowiedzi wcisną swoje 5gr, bo ja o tym doskonale wiem ; ) Tekst o przetłumaczeniu skrótu "TD" był na tyle mocny, że z pewnością zaimponujesz niejednemu gimnazjaliście<brawo>! A co do całej reszty, zalecam skupić się na czytaniu ze zrozumieniem treści i mniej agresywnego - ale za to bardziej subiektywnego, spojrzenia na niektóre rzeczy ; ) Dobranoc i powodzenia : )

NowyCel
Napisany 13 lipca 2012 - 23:42
#16

użytkownicy
RenoMagnum,
jak by przez rok nic nie wprowadzili, to byście narzekali że gra się nie rozwija i takie tam… gra żyje i ewoluuje, teraz X triery medumów i TDków, choć niedawno nie miało ich być, zaraz coś innego wprowadzą... i dobrze, jak by nic nie robili to do czego dążyć? A jednak to powiem - kto Ci karze kupować premke i expić na X tiery? Zawsze możesz wrócić do LTraktorka.

RENAULTMAGNUM
Napisany 14 lipca 2012 - 00:13
#17

użytkownicy
pisałem o tym wyżej naucz się czytać co za dużo to nie zdrowo gra traci sens jest sztuczna ale nie ma w co grać online dlatego w to gram chociaż jest Metin2 sto razy lepszy ale zabardzo mnie wciąga dlatego w niego nie gram

stud3nt
Napisany 14 lipca 2012 - 08:28
#18

użytkownicy
Panowie,

SB zupełnie nie odzwierciedla realiów CW ani randomów EU. Graczy EU i US jest niewielu, a wśród RU panuje inna kultura grania i sposób prowadzenia rozgrywki, co zresztą wielokrotnie podkreślano na oficjalnym forum gry.

Poczekajmy na kolejne odsłony testu, parametry maszyn na pewno będą się jeszcze zmieniać. AMX 50 120 i AMX 50B w pierwszej Special Becie miały po 280mm penetracji i bez problemu dziabały każdy czołg w grze. Już w drugim teście dostały nerfa. Przewiduję to samo tutaj, 1100DMG to mimo wszystko kolosalna wartość i coś zostanie na pewno znerfione.

Mały Różowy Maus
Napisany 14 lipca 2012 - 08:30
#19

użytkownicy
@ szwed

Wow, wpierw piszesz bzdurę pokazującą, że nie masz za bardzo pojęcia o nowych amerykańskich TD, a potem z wielkim oburzeniem reagujesz na to, że ktoś cię poprawił, lol :)

Ja w pełnbi zgadzam się z komentarzem hallacka

@ RENAULTMAGNUM
Nowe X tiery nie zdominują gry. Po pierwsze na 100 proc. nie spotkasz ich, jeśli będziesz grał wozami tieru 7 i niższych, więc na dolnych poziomach nic nie zmienią :).

Po drugie przywracają one równowagę do gry zdominowanej przez czołgi ciężkie i artylerię.

A po trzecie wozy te nie są jeszcze ostatecznie zbalansowane, jeśli będą dominować to WG będzie je nerfić. Do gry mogą wejść słabsze niż są teraz, a jeszcze potem mogą dostać nerfbatem po pancerzu.

Podejrzewam, że twoje (i wielu innych) negatywne podejście jest spowodowane charakterystyczną dla większości ludzi niechęcią do zmian (w pełni zrozumiałą i naturalną, w żaden sposób nie chcę cię tu krytykować :) ). A w ostatnich miesiącach w WoT zmienia się dużo, bo usprawnili rozwój gry i nowe patche wyskakują całkiem szybko (tak jak tego od miesięcy żądała społeczność) . No i teraz akurat trafił się czas gigantycznych zmian. W tym patchu całkowicie zmieni się obraz najwyższych tierów, a w następnym pojawi się fizyka (jeśli testy publiczne nie wykażą, że rozwala grę) i prawdopodobnie brytyjskie czołgi.

szwed
Napisany 14 lipca 2012 - 09:24
#20

użytkownicy
@
fakt, t110E3 ma sztywną wieże, choć byłem przekonany na pierwszy rzut oka że jednak będzie ona ruchoma - bo wygląda myląco. reszty moich ciężkich grzechów jakoś nie dostrzegam, popraw mnie jak się mylę : )

Nowe X tiery nie zdominują gry. Po pierwsze na 100 proc. nie spotkasz ich, jeśli będziesz grał wozami tieru 7 i niższych, więc na dolnych poziomach nic nie zmienią :).

Gdybać można na temat wszystkiego, ty idziesz myślą w tą stronę a moją drogą dedukcji jest inny czynnik. Nieważne na jakim tierze być grał, linia czołgów TD zawsze ma przewagę siły ognia. Fakt, że z pancerzem zawsze już tak kolorowo nie jest, ale jak przyszło zauważyć, TD służą jako tylnie wsparcie. Nie wiem jak dla was, ale dla mnie lighty i medy są uzupełnieniem dla osób, które najeździły się wystarczająco "ciężkimi". Nie znam statystyk ale oprę się na rozsądku przeciętnego gracza, który zawsze chce mieć wszystko to, co da mu jak największe szanse na bycie najlepszym. O to w końcu chodzi w grach MMO. Grasz aby być coraz lepszym i mieć lepsze wyposażenie. Zaczynając grę w WOT, pierwsze co wybrałem heavy - nie znając nawet przeznaczenia innych czołgów w tej grze. Kierowałem się tylko tym, że za pewne będę mógł się lepiej bronić i lepiej niszczyć innych. Wybrałem USA bo zawsze lubiłem te czołgi, a działo w ówczesnym t30 dawało mi wizje przyszłej niezłej sieki. I co z tego że JagdPz E-100, ładuje ponad 20sec. Ma jebnięcie najlepsze z możliwych (nie licząc arty , bo znowu będzie spruta), dobry pancerz, i nie musi sie wychylać aby móc siać zniszczenie. Co bardziej w tej grze cieszy jak własnie widok za ile punktów trafiło się w inny czołg ; ) Dlatego uważam, że ogólnie TD zaczną teraz dominować w tej grze bo każdy z chęcią skusiłby się aby pojeździć tymi bydlakami.

WiewiorNH
Napisany 14 lipca 2012 - 11:33
#21

użytkownicy
@stud3nt W pełni się z tobą zgadzam. Ludzie to jest dopiero pierwszy test, a prawdopodobnie będą jeszcze 2 ze względu na kolosalne zmiany jakie wprowadzili do gry. Nikt chyba już nie pamięta jaki w pierwszym teście był T110, a jak wyglądał po wprowadzeniu na normalne serwery.

quatromen
Napisany 14 lipca 2012 - 11:44
#22

użytkownicy
Ale to generalnie byłoby bezsensu jakby Jagdpanzer E-100 walił po znerfieniu mniej niż 1100 DMG lub miał mniejszy ROF , przecież on jest ogromny i jedna osona już napisała że wystarczy się do niego przykleic. A pozatym jego przedni pancezr szału nie robi zwłaszcza ndbudówka ktora ma marne 200 mm i jest do tego ogromna nie wspominajac juz o wannie która tez za bardzo mała nie jest , poprostu albo ten czolg bedzie wolny wytrzymaly i duzy dmg albo szybki szybkostrzelny i slabsszy pancezr nie moze byc wszytskiego naraz alno po troszke bo takie cozlgi sa zaslabe, gdyz nie posiadaja wlasnych atutów .

kwiatek
Napisany 14 lipca 2012 - 12:04
#23

użytkownicy
Czy ktoś może wie jakie czołgi można otrzymać za free? coś mi się wydaje, że przy francuzach można skorzystać... tylko chciałbym znać opinię expertów :)

MiszaPoland
Napisany 14 lipca 2012 - 12:24
#24

użytkownicy
Pytanie: obecnie lorraine kosztuje 2mln. a batchat 3mln., czy po aktualizacji bat będzie kosztował 6mln. a larraine 3 mln. z powodu przejścia na wyższe tiery?

Hallack
Napisany 14 lipca 2012 - 13:26
#25

użytkownicy
Jagdpanzer E-100 można bardzo łatwo unieszkodliwić po prostu strzelając w gąskę... Obrażenia 1100 są fajne ale jak nie trafi - to trup.. w dolną płytę wszystko mu wchodzi..

Jedyny td x tier z obrotową wieżą jest bardzo fajny ale też ma swoje wady... wieża nie ma pełnego obrotu, bardzo mocno wystająca kopułka którą przebija każdy czołg z którym go losuje, w dolną płytę sporo wchodzi, papierowe boki, i co najważniejsze jarzmo działa które ma chronić jest o wiele mniejsze niż wieża..

Tak więc każdy td ma swoje wady...

Nareszcie jest jakaś przeciwwaga dla ciężkich czołgów x tieru, których właściciele będą musieli trochę pomyśleć a nie tylko dojechać do węgła i wychylać się pod kątem aby bezkarnie łapać fragi..

Ja widzę te zmiany jako ogromny plus. mapy nowe zwłaszcza jedna z nich - rewelacja..

A co do ewentualnego dalszego rozwoju ciężkich - raczej tego nie będzie..

Jeżeli kiedykolwiek WG wprowadzi kolejne jeszcze lepsze czołgi - to raczej będą one wychodziły z gałązki medów...

Ciężki pancerny moloch jadący 30 na godzinę który wszystko miał rozwalać co spotkał na drodze to przeżytek...
Wraz ze wzrostem penetracji dział budowa ich stała się kompletnie bezsensowna...

Cieszę się że gra wreszcie to oddaje...

Mały Różowy Maus
Napisany 14 lipca 2012 - 14:01
#26

użytkownicy
@ kwiatek

Za darmo można dostać tylko nowego lekkiego Francuza V tieru (za AMX 12T, który będzie podniesiony o jeden tier).

@ MiszaPoland

Oczywiście, ceny czołgów zostają zwiększone do odpowiednich poziomów dla ich nowych tierów. Dlatego jak ktoś chce Lorraine czy Bata to koniecznie kupić teraz, a nie odkładać na potem.

@ Hallack

Znów w pełni się zgadzam.

RagatholX
Napisany 14 lipca 2012 - 15:04
#27

użytkownicy
Czasami mam wrażenie że wypowiadają się osoby co w tą grę nie grają lub nie umieją grać. Jak gram w CW i E100 wali ze złota (334 penetracji) i nic mi nie robi to czego wy się boicie nowych TD. Ile razy z objecta 704 masz trafione za "0", jak umiesz się dobrze ustawić czołgiem to ta ich penetracja nic ci nie zrobi. Ale to dopiero można się nauczyć jak grasz ze złotymi pociskami i przeciwko nim, a takie są CW. A wypowiedzi tu niektórych graczy nasuwają mi na myśl, że grają na churaaaa bez żadnej taktyki: tylko przodem do czołgu i wymiana ognia

RENAULTMAGNUM
Napisany 14 lipca 2012 - 19:39
#28

użytkownicy
Ja gram taktycznie kontować też umiem ale penetracja penetracja staje ci taki TD z działem 170 mm z odległość 100 m i nie dasz rady kontować nawet ze zwykła amunicja to jest 299 penetracji a jak cię trafi to masz 1000 hp pozamiatane

yamateur
Edytowany 15 lipca 2012 - 13:19
#29

użytkownicy
Czy ktoś zna ceny nowych medów w kredytach?

Walter_NovotnyPL
Napisany 15 lipca 2012 - 13:21
#30

użytkownicy
Powyżej 6kk jak każdy Xtierowiec.

mickey93
Edytowany 16 lipca 2012 - 09:15
#31

użytkownicy
"Ja gram taktycznie kontować też umiem ale penetracja penetracja staje ci taki TD z działem 170 mm z odległość 100 m i nie dasz rady kontować nawet ze zwykła amunicja to jest 299 penetracji a jak cię trafi to masz 1000 hp pozamiatane"
100m chłopie zanim ty dotrzesz do niego na 100m to arta go sprzątnie

zero camo wieki jak stodoła w takiej konfiguracji ten niszczyciel nie będzie maił życia na randomach jako TD który stoi gdzieś na 2 linii i snajpi, raczej snajper z bazy który niszczy wszystko z artyleryjskich odległości.

"Nareszcie jest jakaś przeciwwaga dla ciężkich czołgów x tieru, których właściciele będą musieli trochę pomyśleć a nie tylko dojechać do węgła i wychylać się pod kątem aby bezkarnie łapać fragi.."
ja odstawiam że w pierwszych 2 - 4 tygodniach po wprowadzeniu patcha to rzeczywiście HT będą miały przerąbane ale potem i tak wszystko się unormuje (oczywiście nie wróci do stanu 0.7.4) ale spotkanie objecta268 jagdpz e-100 T-62A i pattona na czołowych miejscach na liście w jednym teamie nie będzie miało miejsca

tak naprawdę na becie nie da się sprawdzić możliwości bojowych danego tanka i wszystko okaże się znów po wyjściu patcha

Gnejusz
Edytowany 16 lipca 2012 - 10:19
#32

użytkownicy
Ja zaprzestałem całkowicie gry po wprowadzeniu 7.4, miałem już 9000 bitew i 20 maszyn w garażu. wszystko elite z pełnymi slotami wyposażenia (wentylacja, ramer itp). Większość pojazdów miała stałe kamuflaże, załogi na 100% z perkami. I ten fatalny patch 7.4 który był kroplą przelewającą czarę goryczy. Futurystyka którą wprowadzają do gry, nie uczciwość, kłamstwa, ciche nerfy to wszystko pod wspólnym mianownikiem pazerności odstręczyły mnie od WoT-a całkowicie. Ten kolejny już patch - 7.5 jest próbą zwiększenia zarobków z wykupu złota i próbą a raczej gestem w kierunku graczy którzy nie potrafili już zaakceptować idiotyzmów które wprowadzali przez kolejne miesiąca półgłówki od rozwoju gry. Jedynym pozytywem o którym przeczytałem jest poprawa systemu losowań - jeżeli naprawdę to zrobią będzie to jedyny jasny promyczek który trafił do gry w przeciągu kilku miesięcy. Wprowadzenie nowych pojazdów X tieru o których tak dyskutujecie jest robione pod wykup złota i tylko tyle - kto grał bez premii na IX-X tierach wie doskonale o czym teraz piszę. Pojawienie się w grze t 62 który jest czołgiem technologicznie tak bardzo zaawansowanym w stosunku do pojazdów VIII, IX czy nawet X tieru jest podobnym idiotyzmem jak linia pojazdów francuskich. Moją pasją są modele, skleiłem, pomalowałem i zwaloryzowałem ich ponad setkę, przeczytałem wszystko co wpadało mi w ręce o czołgach, konstrukcjach nie wychodzących poza deski kreślarskie, taktyce użycia wyprodukowanych i wszystko inne. Pomimo tego, że gra nie jest symulacją to stwierdzam, że od wprowadzenie francuskiego drzewka rozwoju WoT zaczął się coraz bardziej pogrążać. Pisałem już kiedyś, że w grze niebawem pojawią lasery, Gandalf i smoki co przyciągnie do niej tłumy dzieciaków a kolejne patche będą przyciągały coraz młodszych. Mieli produkt który trafił w niszę rynkową - mieli wiernych fanów i zarazem odbiorców ale po rosyjsku albo jak kto woli białorusku wszystko popsuli.

RENAULTMAGNUM
Napisany 16 lipca 2012 - 10:50
#33

użytkownicy
Gnejusz nie jestem do końca zgodny z twoim komentarzem tak to prawda że robią to dla zarobku ale tak jest w każdej grze.Nowe pojazdy wprowadzają także po to aby gra była ciekawsza było więcej maszyn no bo kto by chciał żeby w WOT było 5 maszyn ? myśle że nikt jednak nie zmienia faktu to że dużo rzeczy jest przesadzona w tej grze ale to już wina producentów tej gry ale smoki się nie pojawią od tego są gry MMO/RPG odchodzenia ludzi z gry to normalne nie wiem jak tu statystyki nie mam ale w grze METIN 2 grałem 7 lat kiedyś jakieś 2-3 lata temu ta gra miała tylu graczy że WOT w życiu takiej nie osiągnie a teraz co gra pustoszeje dużo osób grać przestaje bo im sie to nudzi niedługo wymyślą jakąś fajną gre i sie ludzie od wot odbija zresztą ile można grać w gry ja mam 16 lat i od 1 września kończę z grami online :)

Hlodny
Napisany 16 lipca 2012 - 10:51
#34

użytkownicy
Zgadzam się w stu procentach z Gnejusz masz racje jedyny plus to poprawienie w końcu losowania że bez strachu o to że się będzie mięsem armatnim bedzie można wyjechać czołgiem szóstego poziomu i przy okazji może te ruskie świnie i półgłówki w końcu zobaczą co zrobili z takim czołgiem jak E-100 który zniknie z randomów z powodu za slabej penetracji działa ja również jego znerfionego pancerza.
Ps.
Zawsze i wszędzie ruska ku... jeb... będzie!!!

Gnejusz
Napisany 16 lipca 2012 - 11:13
#35

użytkownicy
RENAULTMAGNUM, ja mam lat 43, ale nie o wiek tutaj chodzi tylko o nieuczciwość i nierzetelność. To, że wprowadzają nowe idiotyczne pojazdy to ich sprawa - każdy może zrobić jak ja i zaprzestać gry. Nie uczciwe jest ciągłe rzucanie kłód pod nogi graczom grającym bez wykupu premium konta i jednoczesne reklamowanie gry jako CAŁKOWICIE DARMOWEJ. - Ciche nerfy i ciche niekorzystne zmiany w ekonomi też zaliczam do nieuczciwości. Wypuszczanie nowych patchy z nowymi mapami i pojazdami a nie naprawienie bugów i błedów już nieuczciwością nie jest - to zwyczajna głupota albo olewanie graczy.

Mały Różowy Maus
Edytowany 16 lipca 2012 - 15:10
#36

użytkownicy
@Gnejusz

To jest T-62A. To spora różnica, bo był to inny projekt niż T-62.

Wóz jest trochę wzmocnioną wersją T-54, a pociski wchodzą w jego pancerz jak w masło (z wyjątkiem przodu wieży).

Poza tym nikt nie każe ci grindować wozów IX i X tieru, więc narzekanie, że zmuszają ludzi do kupowania złota, i że gra nie jest darmowa, jest trochę na wyrost moim zdaniem.

RENAULTMAGNUM
Napisany 16 lipca 2012 - 15:00
#37

użytkownicy
to prawda złota nikt ci kupować nie karze jak chcesz grać można i na 1 tierze ale to jest nudne :D ja sie cieszę że coś nowego dodadzą chociaż sie przejadę nowym czolgiem co tank to zagadka i to jest fajne.Gnejusz nie za stary jesteś na granie bez przesady 43 lata depresja czy co ?

mickey93
Napisany 16 lipca 2012 - 15:16
#38

użytkownicy
@Mały Różowy Maus
"To jest T-62A. To spora różnica, bo był to inny projekt niż T-62.

Wóz jest trochę wzmocnioną wersją T-54, a pociski wchodzą w jego pancerz jak w masło (z wyjątkiem przodu wieży).
"

czemu znów rozpowszechniarż te nie prawdziwe informacje
jeżeli chodzi o grę to T-62a ma tylko lepsze działo i lepszy pancerz wieży ale ta znowu ma gorszy kształt kadłub mimo iż w realu był 2mm grubszy niż w T-54/55 w grze jest cieńszy aż o 18mm (102 w sytosunku do 120mm z T-54) jest wolniejszy o całe 5 km/h

Gnejusz
". Nie uczciwe jest ciągłe rzucanie kłód pod nogi graczom grającym bez wykupu premium konta i jednoczesne reklamowanie gry jako CAŁKOWICIE DARMOWEJ. - Ciche nerfy i ciche niekorzystne zmiany w ekonomi też zaliczam do nieuczciwości"

podaj przykład cichych nerfów? założę się że podchwyciłeś bajkę o nerfieniu type-59

gra jest darmowa możesz pobrać grę za darmo zalogować się za darmo i grać za darmo wszystko co jest potrzebne do gry jest darmowe(mówię o realnych pieniądzach ze nie trzeba ich wydawać)
resztę dobrze ci wytłumaczył różowy maus

Mały Różowy Maus
Edytowany 16 lipca 2012 - 15:45
#39

użytkownicy
@mickey93

Jaką nieprawdę!! Jakie znowu! Nie pozwalaj sobie. T-62A to inny projekt niż T-62, dokształć się wreszcie. Bo jak czegoś nie wiesz, bądź nie rozumiesz, to nie znaczy, że ktoś pisze nieprawdę. W ruskiej terminologii projektów badawczych oba wozy mają inne oznaczenie (Ob'yekt 165 i Ob'yekt 166). Oba miały odrębnie rozwijane prototypy, inne uzbrojenie i trochę inną konstrukcję. Miały być produkowane w tym samym czasie, ale po zrobieniu malutkiej liczby T-62A uznano, że lepiej jednak skupić się na T-62

RENAULTMAGNUM
Napisany 16 lipca 2012 - 17:26
#40

użytkownicy
Jaki oburzony gbur dworusie jak ja nie lubie takich ludzi jak ty maus i sie mylisz mickey dobrze mówi

Mały Różowy Maus
Napisany 16 lipca 2012 - 17:56
#41

użytkownicy
@ RENAULTMAGNUM

Mickey dobrze mówi? To ciekawe czemu nie zgadzają się z nim i tobą rosyjskie strony poświęcone broni pancernej? Jak rozumiem wiecie lepiej od nich. Uwielbiam taką postawę "nie ważne co twierdzą, źródła, my na pewno mamy rację"
http://русская-сила.рф/guide/army/ta/t62.shtml

"В июле 1961 года на заседании ВПК было принято решение о начале серийного производства, а 12 августа 1961 года вышло постановление ЦК КПСС и Совета Министров СССР №729-305 о принятии на вооружение Советской армии обоих танков. Приказами Министра обороны СССР от 6 сентября 1961 года и от 9 января 1962 года были приняты на вооружение соответственно «Объект 166» под индексом Т-62 и «Объект 165» под индексом Т-62А."

Ja nie lubię takich jak ty Renault, co to nie wiedzą jak się mają fakty, ale próbują sądzić, kto ma rację. A za publiczne bezpodstawne zarzucenie komuś kłamstwa - jak to zrobił mickey - to można nawet pozwać człowieka do sądu i mu solidnie odchudzić konto, np. na cele społeczne.

Poza tym nie przypominam sobie, bym ciebie obrażał, więc troszkę dorośnij. Za taki tekst na oficjalnym forum WoT dostałbyś bana, a przynajmniej ostrzeżenie.

mickey93
Edytowany 16 lipca 2012 - 18:21
#42

użytkownicy
@Mały Różowy Maus
"Wóz jest trochę wzmocnioną wersją T-54, a pociski wchodzą w jego pancerz jak w masło (z wyjątkiem przodu wieży)"
T-62 i T-62a TO NIE SĄ WERSJE ROZWOJOWE T-55 TAK JAK TY TO NAPISAŁEŚ
NAWET NIE NALEŻĄ DO TEJ SAMEJ GENERACJI CZOŁGÓW CO T-54/55

Wpis został usunięty przez wortalowe służby porządkowe.
#43

Mały Różowy Maus
Napisany 16 lipca 2012 - 18:30
#44

użytkownicy
1. W tym wypadku pisałem o grze.

2. T-62A i T-62 powstały na bazie T-55 w związku z rozwijaniem jego konstrukcji. Nie były konstruowane od zera. Podają to wszelkie źródła. Włącznie z zalinkowanym wyżej Poniższy cytat prezentuję ci po raz kolejny już: "К ноябрю 1958 года в ходе работ по дальнейшему совершенствованию танка Т-55 в ОКБ-520 (позднее — УКБТМ) завода №183 (УТЗ, г. Нижний Тагил) под руководством Главного конструктора Л.Н. Карцева были построены три экземпляра танка «Объект 165»."

Czyli po naszemu "w ramach prac nad dalszą modernizacją T-55 powstały trzy prototypy Obiekt 165" A Obiekt 165 to właśnie T-62A.

Dziwi mnie więc twoje notoryczne przeczenie źródłom. Naprawdę chcesz mnie przekonać, że znasz niuanse konstruowania T-62A lepiej niż autorzy rosyjskich opracowań?


RENAULTMAGNUM
Edytowany 16 lipca 2012 - 18:35
#45

użytkownicy
T-62 jest czołgiem podstawowym II generacji.
Kadłub T-62 jest wykonany ze spawanych płyt ze stali pancernej. Płyty przednie mają grubość 102 mm i są silnie nachylone (górna 60°, dolna 54° od pionu). Opancerzenie z innych stron jest znacznie słabsze. Pancerz boczny ma grubość od 79 mm (w górnej części) do 15 mm (w dolnej części), pancerz tylny 46 mm. Dno kadłuba pancernego ma grubość 20, a strop 31 mm.
Czołg T-62 opracowano jako następcę T-54/55 bardzo dużo wersji było T-62 miedzy innymi T-62A T-62K T-62D T-62A model bazowy ze 100mm gwintowanym działem miał być wprowadzony do armii wraz z T-62 ale nie został produkowany dziękuje do widzenia Elementy z T-54/55 były wykorzystywane do produkcji T-62 dokładnie nie pamiętam ale na początku był to chyba silnik ale dla pewność poszukam książki z danymi produkcji

Hlodny
Napisany 16 lipca 2012 - 18:32
#46

użytkownicy
Orzesz w morde T54 i wersje T62 i T62a to nawet nie są czołgi średnie tak dla waszej wiadomości to są czołgi PODSTAWOWE pierwszej i drugiej generacji wyjasnie wam dzieci co to jest czołg podstawowy żebyscie nie musieli szukac w google.
Czołg podstawowy to pojazd który łączy w sobie uzbrojenie czołgu cieżkiego z pancerzem czołgu średniego i mobilnością lekkiego. I ja sie pytam kiedy te ruskie głąby wprowadzą do gry czołgi podstawowe trzeciej generacji czyli T64,T72,M1A1 Abrams,AMX 30(chociaż ten akurat to podpada pod I generacje)ale może być

Mały Różowy Maus
Edytowany 16 lipca 2012 - 18:41
#47

użytkownicy
@ RENAULTMAGNUM

Brawo, grożenie pobiciem, gratuluję poziomu. Bardzo mi przykro, ale na tym poziomie dyskusji nie będę kontynuował. A cytowanie polskiej Wikipedii, to rzeczywiście powołanie się na źródła.... Oj wiele jeszcze się musisz uczyć. Żegnam.

@Hlodny

AMX30 będzie w drugiej linii francuskich medów. Będzie też Leopard 1.

RENAULTMAGNUM
Napisany 16 lipca 2012 - 18:37
#48

użytkownicy
hlodny były 3 generacje podstawowe I dla czołgów i tu sie trochę mylisz bo były w drugiej generacji pierwsza generacja mieściła czołgi lekkie druga własnie t54 i tp trzecia T-64 i tak dalej

mickey93
Edytowany 16 lipca 2012 - 18:47
#49

użytkownicy
@RENAULTMAGNUM
widzisz różnicę między zdaniami?
"w ramach prac nad dalszą modernizacją T-55 powstały trzy prototypy Obiekt 165"
i
"Wóz jest trochę wzmocnioną wersją T-54"
mogę ci wymienić różnice między T-62a a T-54 które obalą twoją tezę że T-62a to trochę wzmocniony T-54

@Hlodny
teraz to ty namieszałeś
do III generacji z czołgów wymienionych pasuje tylko abrams
reszta to II generacja a amx30 to ciekawy przypadek połączenia elektroniki czołgu II generacjii z wadami czołgu I generacji

@RENAULTMAGNUM

T-54 to czołg I generacjii chociaż rosjanie przez pewien okres nazywali swoje MBT czołgami srednimi


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.