kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 660 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Easy 8 cup
Nisu, Piątek, 29 czerwca 2012, 10:52
Tagi: turniej, cup, easy, 8, cup, 42 maks, tier.


Niedawno informowaliśmy Was o Mangled metal cup. Kolejnym turniejem jest Easy 8, który ma być profesjonalnym turniejem, w formacie: maks tier8/42pkt, 7 graczy + maks 4 rezerwowych. Nagrody to 5000, 3000, 1500 złota na głowę, odpowiednio za pierwsze, drugie, trzecie miejsce.

Drużyny można rejestrować tutaj do 18 lipca. Bitwy będą rozgrywane 21 i 28 lipca, a finał 4 sierpnia. Rozgrywki odbędą się w godzinach 18:00-22:00.

Zasady:
  • Zespół musi się składać z 7 graczy i może posiadać do 4 graczy rezerwowych. Zespół musi zostać w pełni zarejestrowany i zaaprobowany przed rozpoczęciem gry (gracz rezerwowy może zastąpić normalnego gracza w dowolnym momencie).
  • Maksymalny tier dla czołgów i niszczycieli czołgów to 8, artyleria nie może przekraczać tieru 5. Poza tym, zespół może posiadać maksymalnie dwa czołgi francuskie i jednego T-50-2. Poza tym nie ma żadnych ograniczeń odnośnie wyboru pojazdów.
  • Minimalna ilość punktów tieru dla każdego zespołu w Easy 8 to 42. Jeżeli zabraknie graczy w zespole, to maksymalna ilość punktów tieru zostaje obniżona o 6 za każdego brakującego gracza.
  • Jeden gracz może dołączyć tylko do jednego zespołu w ramach tych zawodów. Nie jest dopuszczalne granie dla dwóch drużyn.
  • Gracz może wystąpić z zespołu w dowolnym momencie. Należy jednak pamiętać, że po wystąpieniu z zespołu gracz nie będzie mógł uczestniczyć w zawodach walcząc po stronie innego zespołu przez 10 dni od daty wystąpienia. Nowi gracze muszą posiadać konto aktywne przez minimum 10 dni aby mieć możliwość zarejestrowania się do udziału w zawodach.
  • Gracze, którzy zostali zbanowani nie mogą brać udziału w zawodach w ciągu 30 dni od dnia zakończenia okresu bana, niezależnie od przyczyny zbanowania.
  • Po wybraniu nazwy zespołu i jej rejestracji nie może być ona zmieniona. Zalecamy ostrożność w momencie wyboru nazwy.
  • Nicki graczy, tak jak i nazwy drużyn nie mogą łamać zasad wargaming.net odnośnie tworzenia nicków i nazw. Złamanie tej zasady oznacza automatyczną dyskwalifikację zespołu.
  • Zespoły nie mogą podszywać się swoją nazwą pod nazwy istniejących klanów. Wszelkie zgłoszenia w tej sprawie będą uważnie analizowane, a nazwy drużyn będą zmieniane w razie stwierdzenia nadużycia.
  • Członkowie Wargaming.net mogą brać udział w zawodach, chyba, że są członkami administracji. Wszystkie osoby zajmujące się administracją zawodów zostaną podani do publicznej wiadomości przed rozpoczęciem konkursu. Maksymalnie dwóch członków Wargaming.net może znajdować się jednocześnie w jednym zespole.
  • Korzystanie z czołgów premium, amunicji premium i materiałów eksploatacyjnych dostępnych za złoto jest dopuszczalne.
  • Zespoły mają 10 minut w lobby na zebranie swojego zespołu przed rozpoczęciem meczu. Jeżeli zespół nie jest gotowy w ciągu 10 minut, a gracze rezerwowi nie mogą uzupełnić luk wynikających z braku graczy głównego składu, to zespół przegrywa.
  • Każda bitwa trwa 10 minut.
  • Aby wygrać grę zespół musi zniszczyć wszystkie wrogie pojazdy lub przechwycić bazę przeciwnika w oznaczonym czasie.
  • Pierwsza runda odbywa się na zasadzie „best of 1”, czyli pojedyncza przegrana oznacza utratę możliwości brania udziału w dalszym etapie zawodów. Kolejne rundy odbywają się na zasadzie „best of 3” (czyli rozgrywane są 3 rundy). Finał rozgrywany jest na zasadzie „best of 5” (5 rund).
  • Jeżeli mecz kończy się remisem, obie drużyny zostają zdyskwalifikowane za zbyt pasywną grę. Zasada ta dotyczy nie tylko pierwszej rundy, ale i rund następnych, w tym finału.
  • Punkty startowe zostaną automatycznie przyznane przez mechanizm losujący.
  • Gry nie mogą być powtarzane, chyba że problemy wynikną z przyczyn technicznych po stronie organizatora. Gry nie będą powtarzane z powodu problemów technicznych po stronie graczy (utraty połączenia z serwerem czy błędów komputera gracza).
  • Pierwsza runda będzie miała miejsce na mapie Klasztor. Wszystkie kolejne rundy będą miały miejsce na losowo wybranych mapach z ograniczonej listy map:
    • Kopalnia
    • Klasztor
    • Koło podbiegunowe
    • Himmelsdorf
    • Step
  • Mapa wybrana do każdej rundy zostanie określona i podana do publicznej wiadomości na forum w wątku dotyczącym Easy 8 Cup przed rozpoczęciem bitew.
  • Oficjalni komentatorzy zostaną podani z wyprzedzeniem przez Bump. Jeżeli oficjalny komentator poprosi o zaproszenie do bitwy, musi je otrzymać przed rozpoczęciem bitwy.
  • Wszystkie drużyny biorące udział w ćwierćfinałach i wszystkich późniejszych etapach turnieju są zobowiązane udostępnić powtórki z ich perspektywy. Oczywiście powtórki ze wcześniejszych etapów rozgrywki również będą mile widziane. Szczegóły dotyczące wysyłania powtórek zostaną podane później. Mogą jednak zostać po prostu załączone do postów w sekcji forum poświęconej Easy 8 Cup.
Źródło: Easy 8 cup

Dyskusja
WiewiorNH
Napisany 29 czerwca 2012 - 14:07
#1

użytkownicy
,,Minimalna ilość punktów tieru dla każdego zespołu w Easy 8 to 42.'' Minimalna czy maksymalna?

Thompson04
Napisany 30 czerwca 2012 - 10:57
#2

użytkownicy
Maksymalna.


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.