kliknij aby powiększyć
2560x1600 : 484 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Wiemy co będzie w patchu 7.4!
Nisu, Poniedziałek, 14 maja 2012, 13:37
Tagi: Patch, 0.7.4, franuskie, niszczyciele, artyleria.


W kolejnym patchu, 0.7.4 dostaniemy: dwie nowe linie (Francuskie TD, Francuskie SPG), dwie nowe mapy, jeden czołg średni z drzewka Francuskiego, oraz dwa premiumy (IS6 oraz JagdTiger z 8.8cm KwK 43 L/71)

Działa samobieżne (SPG):
  • Renault BS
  • Lorraine 39 L AM
  • AMX 105 AM
  • AMX-13 F3 AM
  • Lorraine 155 (50)
  • Lorraine 155 (51)
  • Bat. Chatillon 155
Niszczyciele czołgów (TD):
  • Renault FT AC
  • Renault UE 57
  • Somua Sau 40
  • S 35 CA
  • ARL V 39
  • AMX AC de 100
  • AMX AC de 120
  • AMX 50 Foch
Czołg średni:
  • Renault G1R
Źródło: World of Tanks

Dyskusja
Vooyseeck
Edytowany 14 maja 2012 - 13:57
#1

użytkownicy
Zajebiście szybcy jesteście...

czolgista pl
Napisany 14 maja 2012 - 14:11
#2

użytkownicy
Będzie to spoko patch.


Sasilton
Napisany 14 maja 2012 - 14:27
#3

użytkownicy
ciekawe czy artyleria VIII bedzie potrafiła zrobić tak
http://images.17173.com/2012/wot//2012/02/01/20120201183043220.jpg
czy zalbokują

Karthon
Napisany 14 maja 2012 - 14:47
#4

użytkownicy
Działa nowych 'premiumów' nie zachwycają... czy tylko mi się tak wydaje?

Menthus
Napisany 14 maja 2012 - 14:53
#5

użytkownicy
Ciekawe kiedy będzie...

Walter_NovotnyPL
Napisany 14 maja 2012 - 15:11
#6

użytkownicy
Oby nie za prędko. Pierw muszę dopaść dwie artylerie 8tierowe aby dostać medal.

Pioyer
Napisany 14 maja 2012 - 15:20
#7

użytkownicy
@Sasilton

jak tak bedzie mogla zrobic i jeszcze jak bedzie w miare szybka to ma wieksze szanse 1vs1

BartoszBB
Napisany 14 maja 2012 - 17:05
#8

użytkownicy
Mogliby w końcu ruszyć drzewko niemieckie...

matejj
Napisany 14 maja 2012 - 17:11
#9

użytkownicy
@BartoszBB drzewko niemieckie jest najbardziej zaktualizowane i nie ma zadnego sensu wogole cokolwiek tam wprowadzac. Zawsze nazekaja ci co maja najwiecej...

Sasilton
Napisany 14 maja 2012 - 17:23
#10

użytkownicy
bo jak ktos gra od kilku mieisęcy to może mu sie zdawać ze drzewko niemieckie jest zaniedbywane :)

Fidos1612
Napisany 14 maja 2012 - 18:16
#11

użytkownicy
Macie drzewka po lewej na tej stronie.Innych nie będzie, przynajmniej na razie...

Walter_NovotnyPL
Napisany 14 maja 2012 - 18:40
#12

użytkownicy
W wakacje dojdą niemieckie TD ale już po nich ma dojść kolejny kraj.

RENAULTMAGNUM96
Napisany 14 maja 2012 - 18:42
#13

użytkownicy
jestem ciekaw tych TD gram tylko ZSSR ale jakiś odstęp trzeba zrobić do innego drzewa może będą ciekawy oby....

Walter_NovotnyPL
Napisany 14 maja 2012 - 18:48
#14

użytkownicy
Będą miały mocniejsze działa i cieńsze pancerze niż istniejąca linia.

Michal1511
Napisany 14 maja 2012 - 20:19
#15

użytkownicy
Patch 7.4 ma wejść jakoś w czerwcu ;)

mickey93
Napisany 14 maja 2012 - 21:48
#16

użytkownicy
"ciekawe czy artyleria VIII bedzie potrafiła zrobić tak
http://images.17173.com/2012/wot//2012/02/01/20120201183043220.jpg
czy zalbokują
"
owwszem obrót wieżą 360 stopni + mechanizm bębenkowy i killer murowany

junior123
Napisany 14 maja 2012 - 23:03
#17

użytkownicy
Dlaczego nie dają już darmowego złota!?
:(

Dyaebl
Napisany 15 maja 2012 - 00:17
#18

użytkownicy
@mickey93
Z plotek, które zasłyszałem tak ma właśnie być, bębenek + obrotowa wieżyczka, ale wystarczy spojrzeć na kaliber działka i już wiadomo, że dużego dmg i pola rażenia z pocisku mieć nie będzie więc nie ma sie czym specjalnie przejmować ;). Zobaczy się jak wyjdzie patch :).

Sasilton
Napisany 15 maja 2012 - 07:21
#19

użytkownicy
jak będzie miał 3 albo 6 strzałów to będzie nadawał sie do rozwalania czołgów z małą ilością HP

NiKuTa
Napisany 15 maja 2012 - 10:42
#20

użytkownicy
Czołgi żabojadów zniszczyły tą grę. Odkąd je wprowadzili gram bardzo mało. Nie wiem po co je wprowadzili, w wojnie prawie udziału nie wzieli, czołgów po 1940 nie mieli, natomiast brytyjczycy mieli czołgi i walczyli i to oni powinny być wprowadzeni. Poza tym dodawanie czołgów z końca lat 50 i 60 (nie tylko francuskich) spowodowało ze gra straciła sens. np:
- vk2801 to kupa jeżdżącego złomu przy wszelkich lekkich czołgach fr. i nie tylko. Nie dość, że duzy, mało ruchawy, gówniane działa, to jeszcze mało zarabia bo czołg ma obniżone zarobki i ma nadal duży koszt naprawy. Czołg jest bezcelowy, bezsensowny. Nikt tym nie gra, a miał to być tzw zwiadowca w grze.
- niektóre działa francuskie pomimo tego ze są to kopie niemieckich dział maja lepsze parametry.
- takich przypadków słabego ballansu jest dużo.

Mały Różowy Maus
Edytowany 15 maja 2012 - 10:57
#21

użytkownicy
@junior123
Bo to już nie są testy beta, ale normalna gra, która zarabia na sprzedaży złota

@Nikuta
Francuzy gry nie zniszczyły. Czołgi po 1940 mieli (bo 1944, czy 1953 to też po 1940). Dawno temu WG zrobiło sondę na ruskim sajcie co chcą wpierw, francuskie, czy brytyjskie i wygrały francuskie. Ale oczywiście jak ci się nie podoba, to nie graj. (I nie, nie mam ani jednego Francuza)

@ redakcja
Szybcy to z tym 7.4 nie jesteście. Overlord podał te informacje 3 maja i to w bardziej rozbudowanej formie niż przytaczacie (opisał jakie mapy i wspomniał o szansach na nowe mody już w 7.4).

Teraz to powinniście podać, że devsi potwierdzili, że będą wprowadzone czołgi polskie.

"— А можно поподробнее: танки каких стран нам ожидать в нации «сборная Европы»?
Как минимум Польша, Италия, Венгрия, Чехословакия."

Czyli dla nieznających mowy owej, drzewko europejskie, które powstanie po japońskim, będzie składało się co najmniej z wozów polskich, włoskich, węgierskich i czechosłowackich.

A także, że Dicker Max będzie premium a nie normalnym TD i że będzie wreszcie innym premium med VIII tieru, niż j.... Type, czyli Super Pershing

Pioyer
Napisany 15 maja 2012 - 13:57
#22

użytkownicy
super pershing bedzie mial duza penetracje cos jak T34 (jesli beda sie trzymac historii)

Mały Różowy Maus
Napisany 15 maja 2012 - 14:37
#23

użytkownicy
Z tego co podali na ruskich forach, to będzie miał 180 mm penetracji.

cdrw
Napisany 15 maja 2012 - 14:43
#24

użytkownicy
o ile pamiętam WG zapowiedziało, że nie będzie autoloaderów dla SPG i TD

Walter_NovotnyPL
Edytowany 15 maja 2012 - 14:57
#25

użytkownicy
Skoro Dicker Max będzie premium to co dadzą w jego miejsce?

PS w pierwszym poście jest ciekawa informacja http://forum.worldoftanks.com/...icker-max-nashorn-sturer-emil/

Mentat_PL
Edytowany 15 maja 2012 - 15:55
#26

użytkownicy
Chmmm. Nowe czołgi i dwie mapy, faktycznie, rewolucyjny patch bo to właśnie czołgów nowych najbardziej wyczekuję - jakoś nigdzie nie podają kiedy w końcu naprawią trafienia za zero (dwa dni temu w bitwie miałem 5 takich po kolei!!!) i te magnesy w niezwykle pancernych gąsienicach - każdy pocisk ściągną i żadnego nie puszczą dalej :) Już wiem czemu tak chętnie obkładali gąskami pancerze czołgiści podczas WWII ;) Powinien być do kupna w grze "Gąska na pancerz" dająca dodatkowe 100% odporności, ależ by się działo ;) A, i najważniejsze, kiedy w końcu wprowadzą "Bitwy historyczne"??? Bo według dawnych planów miały już być... Ile można grać na randomach??? - to napisałem ja - rozgoryczony gracz grający od stycznia 2011 roku i grający nadal, bo jak na razie jest więcej plusów niż minusów (żeby nie marudzić na całego i żeby nie odpisywali mi, żebym odinstalował i się zamknął). Pozdrawiam Wszystkich Weteranów i życzę sobie i Wam dużo cierpliwości bo w ciągu roku gra przeszła chyba od 0.6.2 do 0.7.3 - jeszcze tylko 3 lata i będzie 1.0 !!! ;)

Mały Różowy Maus
Edytowany 15 maja 2012 - 16:24
#27

użytkownicy
@cdrw To źle pamiętasz :)

@Mentat_PL
Strzały za zero nie znikną w przewidywalnej przyszłości. Jedyne co devsi na to radzą to nie strzelać w gąski, armaty i optykę, bo to one w znakomitej większości przypadków konsumują cały dmg z pocisków.

Bitwy historyczne to bardzo odległa przyszłość. Ale dwa nowe mody będą w tym roku. Będą to walki o jedną bazę. W jednym modzie będzie ona niczyja i w połowie drogi między drużynami, a w drugim jedna drużyna będzie miała bronić bazy a druga atakować. Oba mody sa w ostatniej fazie produkcji więc wejdą "wkrótce".

@Walter_NovotnyPL
Nie spotkałem info, co będzie w miejsce DM.

czolgista pl
Napisany 15 maja 2012 - 20:35
#28

użytkownicy
Dziwne że Nashorn wygląda podobnie do Hummel'a.

Mały Różowy Maus
Napisany 15 maja 2012 - 20:40
#29

użytkownicy
Nie ma w tym nic dziwnego. To był ten sam pojazd. Tylko działo było inne i pewne detale.

Walter_NovotnyPL
Napisany 15 maja 2012 - 22:18
#30

użytkownicy
Nashorn to Hummel z armatą przeciwpancerną.

NiKuTa
Edytowany 16 maja 2012 - 12:04
#31

użytkownicy
@Mały Różowy Maus
@Pioyer

Super pershing jest już w grze. Jeśli wiecie to był pershing z nowym działem 90 mm T15E1 w grze jest to działo 90 mm T15E2M2. wiec nie spodziewajcie się zmiany w penetracji. Po prostu czołg będzie miał to działo + pewne zmiany w pancerzu i to tyle.

@Walter_NovotnyPL
A ja czekam na narshorma, na "lekki" TD z Działem 88/L71 :)

Gnejusz
Napisany 16 maja 2012 - 13:10
#32

użytkownicy
Jestem z tymi, którzy mają dość nowych - coraz bardziej futurystycznych czołgów i mapek. Gra zawiera całą masę błędów i niedoróbek, od miesięcy nic z nimi nie zrobiono a serwują nam nowe pojazdy i inne świecidełka. Czekam w końcu na prawdziwy patch - taki który POPRAWI BALANS, poprawi losowania, strzały, utknięcia na niewidzialnych przeszkodach, wejścia do bitwy dopiero dobre półtorej minuty po jej rozpoczęciu. Poprawi wywalanie z gry, fps i zlikwiduje całą resztę bugów i dziadostwa. Kolejne zabawki psują tylko i tak już zachwianą równowagę i zupełnie rozwalają graczom wybraną ścieżkę rozwojową.

Walter_NovotnyPL
Napisany 16 maja 2012 - 14:23
#33

użytkownicy
Ja też czekam na Nashorna to mój ulubiony niemiecki niszczyciel. Oby był wystarczająco dobry.

Mały Różowy Maus
Napisany 16 maja 2012 - 15:41
#34

użytkownicy
@Gnejusz
Takiego patcha się nie doczekasz, więc może lepiej zrezygnuj z grania w tę niedoróbkę i poszukaj gry, która będzie odpowiadała Twoim wymaganiom.

A jeśli ładujesz się 1,5 minuty po rozpoczęciu bitwy to jest to wina twojego kompa. Po patchu 0.7.1.1 bitwy ładują się bardzo szybko nawet na PC-cie, który kupiłem 3,5 roku temu za marne 800 zł. Nie mam też na nim żadnych kłopotów z FPS-ami. A mam zazwyczaj włączone jeszcze parę innych programów.




Gnejusz
Napisany 17 maja 2012 - 11:12
#35

użytkownicy
Mały Różowy Maus, takie rady zachowaj sobie lepiej dla siebie. Na komputerach ani na transferach z netu raczej też kariery nie zrobisz bo mój komputer ma jakieś 1,5 roku a kosztował mnie nieco ponad 2,400 pln. Jeżeli tak bronisz WG i chcesz winę za opóźnienia przy wejściach do niektórych bitew scedować na mnie to powinieneś raczej doczepić się do mojego transferu. Ten jednak jest zupełnie przyzwoity. Nie chcę się kłocić szanowny kolego ale dlaczegóż to WG nie miałoby ponaprawiać tych wszystkich niedoróbek i bubli w grze (które z resztą chyba jednak kwestionujesz)? Ani na tym nie stracą zarobkowo anie wizualnie - jedynie same profity. A tak w ogóle to nie szukam tutaj wrogów ale kolegów o wspólnych zainteresowaniach, jeżeli coś piszę to od serca a nie po to żeby zrzędzić i opędzać się potem od ataków.

Mały Różowy Maus
Napisany 17 maja 2012 - 11:41
#36

użytkownicy
@ Gnejusz
Nic nie poradzę na to, że wydałeś kupę kasy na beznadziejnie działający komp, albo tak go zasyfiłeś, że ledwo chodzi. Wiem jedno, WoT chodzi dobrze nawet na słabych starych kompach, więc Twoje kłopoty nie są winą WG, ale Twoją. A szybkość wchodzenia do bitew jest głównie związana z kompem a nie łączem.

A co do niedoróbek, to po prostu po Twoim poście widzę, że jesteś typem wiecznie niezadowolonego osobnika, co to wszystko wie lepiej, więc lepiej jak dasz sobie spokój z WoT. Zawsze znajdziesz niedoróbki.


Walter_NovotnyPL
Napisany 17 maja 2012 - 13:57
#37

użytkownicy
Gra mogłaby być jednak stabilniejsza. Skoro w bitwie wywala połowę drużyny to czy wszyscy mają złe kompy?

Mały Różowy Maus
Napisany 17 maja 2012 - 14:20
#38

użytkownicy
@Walter_NovotnyPL
"w bitwie wywala połowę drużyny"

No to ja muszę mieć wielkie szczęście, że jeszcze mi się nie zdarzyło, by wywaliło połowę drużyny, a mnie wywala z raz na kilkaset bitew, co jest (dla mnie przynajmniej) w pełni akceptowalne.

Walter_NovotnyPL
Napisany 17 maja 2012 - 14:34
#39

użytkownicy
Mi też zdarza się to rzadko, ze mnie wywala ale znacznie częściej gram z drużyną osłabioną kilkoma graczami, którzy nie wystartowali. Choć bywa, że drużyna przeciwna ma taką sytuację, wtedy lufa nie stygnie.

Fidos1612
Napisany 17 maja 2012 - 14:34
#40

użytkownicy
"Wywalania z gry" w ogóle nie powinno być... Mnie się kilka razy zdarzyło, gdy miałem do oddania strzał, a przeciwnik był na "dobiciu"... Gdy udawało się zalogować, to okazywało się, jednak, ze przeciwnik żyje, ja nie.

Mały Różowy Maus
Napisany 17 maja 2012 - 15:04
#41

użytkownicy
@Walter

Powody "niewystartowania" są różne - kłopoty z kompem, łączem, dzieckiem, matką, żoną, telefonem, a czasami są to AFK-erzy albo boty.

@Fidos

Przerw w dostawach prądu i wypadków samochodowych też nie powinno być.

Wystarczy krótka przerwa w Twoim połączeniu internetowym (której zazwyczaj się nie zauważa przy zwykłym serfowaniu po stronach), albo zabuksowanie twardego dysku i Cię wywala. Nie da się uniknąć takich rzeczy. Miałem sytuacje kiedy mnie wywaliło z bitwy, zaraz potem słoneczko GG stało się czerwone, ale minutę później mogłem wrócić do gry.

Sasilton
Napisany 17 maja 2012 - 17:12
#42

użytkownicy
krótka przerwa neta nie wyloguje
mi czasami jak net szwankuje to nie chodiz z 30s
wszystko wtedy stoi a my możemy tylko obracać wieża
potme sie odmula i jest ok

Mały Różowy Maus
Napisany 17 maja 2012 - 17:52
#43

użytkownicy
@Sasilton

Z moich doświadczeń wiem, że jak się nie odmuli na czas to wyskakuje "You were diconnected...". Miewałem obie sytuacje.

Gnejusz
Napisany 17 maja 2012 - 19:36
#44

użytkownicy
Mały Różowy Maus, po co to wyszydzanie nieznanych ci ludzi? Piszemy co nas boli w grze a ty nas nieładnie wyszydzasz. Jaki masz w tym cel? Prześledź wątek i zobaczysz ile wpisów jest krytycznych wobec gry, to, że ktoś zauważa jej niedociągnięcia nie oznacza że ma zaprzestać grać. Ludzie sporo już zainwestowali w W.oT. i chcą zagrać bez nerwów na brakoróbstwo. Nie próbuj nas ośmieszać pisząc o braku prądu, wyrzuconych pieniądzach na komputer i podobnych arogancjach. Gra jest ciągle niedopracowana a takie ataki jakie uskuteczniasz na tych, którzy o tym piszą tego nie zmienią. Nie bądź małym internetowym złośnikiem i szanuj ludzi to sam będziesz miał u nich szacunek.

Mały Różowy Maus
Napisany 17 maja 2012 - 20:19
#45

użytkownicy
Gnejusz, a moim zdaniem jest wystarczająco dopracowana i stabilna. Nie mam w zasadzie żadnych zarzutów. Są co prawda rzeczy, które bym pozmieniał, ale w odróżnieniu od ciebie, wiem, że nie można mieć wszystkiego, co się chce.

Poza tym jak doskonale wiadomo internauci na wszystkim znają się najlepiej. Ty jesteś jednym z takich ekspertów od wszystkiego, co to wszystko zrobili by lepiej. Jestem święcie przekonany, że niezależnie od tego co zrobi WG, to i tak ty i wielu innych ciągle będzie narzekać. Taka wasza natura, internetowe krynice mądrości.

A moje uwagi co do Twojego kompa weź sobie do serca i zrób coś z nim. Bo u mnie bitwy ładują się bardzo szybko, a wydałem na kompa jedną trzecią tego co ty i to parę lat wcześniej. Więc naprawdę wywaliłeś kasę w błoto, skoro twój komp działa gorzej niż mój..

W ramach zgody, ja jestem małym internetowym złośnikiem, a ty wielkim internetowym malkontentem.

Gnejusz
Edytowany 17 maja 2012 - 22:09
#46

użytkownicy
Mały Różowy Maus, czy wiesz ile ciepłych słów napisałem o grze na w sumie trzech forach? Nie zgadniesz ile razy ukazywałem zalety gry lub tłumaczyłem pozytywnie jej niedoróbki ludziom którzy byli nią wyraźnie sfrustrowani?
Piszesz, że nie można mieć wszystkiego co się chce - tutaj zgoda, Szkoda tylko, że robisz ze mnie "internetowego eksperta" i malkontenta, nie znasz mnie Mały Różowy Maus, nawet nie przypuszczasz że mam już trochę ponad czterdziestkę - znaczną trochę. Co do mojego komputera, to też niepotrzebnie tak się troszczysz - to moje oczko w głowie, uwierz, że jest solidną i zadbaną maszyną.
Piszesz o zgodzie - niech będzie, szkoda jednak, że nazwałeś mnie w ostatnich zdaniach "a ty wielkim internetowym malkontentem. ".
Żeby nie robić jednak off-topu napiszę Tobie i Wszystkim - gra ma ciągle w oznaczeniu na początku cyfrę "0" - to oznacza, że jest jeszcze ciągle Betą. Ile znacie gier o finalnym wydaniu z oznakowaniem cyfrą "0" na początku? Mamy cały czas rozwijaną, testowaną i ciągle doplanowywaną Betę, niedoróbki są i będą, mam jednak nadzieję, że kolejne patche będą je eliminowały zamiast tylko przypudrowywać.

s3q1297
Napisany 18 maja 2012 - 08:36
#47

użytkownicy
ja mam takie pytanie ten Jagdtiger co bedzie premiumem to ten co teraz jest w grze?Czy jakiegos nowego dodadza?

Sasilton
Napisany 18 maja 2012 - 09:12
#48

użytkownicy
bedą dwa

Czarnowidz
Edytowany 18 maja 2012 - 15:53
#49

użytkownicy
jaki to sprzęt za 800 zł 3 lata temu daje ci taką super wydajność ? pytam szczerze, ja zapłaciłem 600 zł za samą kartę graficzną i po ostatnim patchu fps spadł ze 120 do 60 na średnich/wysokich detalach. A może dla ciebie 15 fps na min detalach to super wynik ? oj wciskasz kity naiwniakom, a komputer kupiłeś na licytacjach komorniczych.


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.
Projekt i wykonanie strony ArtCoders © 2010 r.