1600x1000 : 239 KB
Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Wargaming.net uraczył nas małym zbiorem liczb, które określają kilka aspektów związanych z grą. Jakby nie patrzeć, rok po zakończeniu bety, cyfry te potrafią wywrzeć na graczach spore wrażenie. Jakby dodać do tego same wcześniejsze testy, to pewnie sumy okazałyby się o wiele większe. Póki co poniżej dawka świeżych informacji, które pewnie w drugie urodziny World of Tanks będą już masakrycznie nieaktualne - w pozytywnym kierunku miejmy nadzieję.
- 24 miliony - liczba wszystkich zarejestrowanych graczy z całego świata
- 160 - liczba pojazdów dostępnych w grze (nie licząc czołgów premium dostępnych jedynie w specjalnych testach - wtedy liczba ta wynosi 165)
- 350 milionów - w przybliżeniu liczba wszystkich rozegranych bitew
- 75 miliardów - w przybliżeniu liczba wystrzelonych pocisków przez wszystkich graczy
- 48 miliardów - w przybliżeniu liczba trafionych strzałów (ciekawe ile miliardów trafień było za 0 hp)
- 8 miliardów - w przybliżeniu liczba zezłomowanych czołgów
- Ponad 100 tysięcy - rekordowy wynik połączeń kont z serwerem (przy czym głównych rekordem jest 450 tysięcy połączeń)
- 9 - liczba wydanych aktualizacji od czasów zakończenia bety
- Ponad 20 - liczba języków, na które została przetłumaczona gra
- 6,7 miliona - liczba bitew rozegranych na samym czołgu KW w zeszłym miesiącu; zajął pierwsze miejsce na liście najczęściej walczących czołgów
- Około 30% - liczba bitew rozgrywanych samymi czołgami ciężkimi (dzięki czemu przodują w gustach graczy najbardziej)
- Około 30% - liczba graczy, którzy korzystają z niemieckich pojazdów (statystyka nie jest dobra ze względu na niedawne pojawienie się francuzów)
- Prawie 30% - liczba mówiąca o tym, który poziom maszyn jest najchętniej wybierany do walk przez graczy - to zaszczytne miejsce zajmują piątotierowe tanki
- 25%-30% - liczba graczy, którzy wydają swoje ciężko zarobione pieniądze (lub wyłudzone od rodziców) na tę grę
- 120 - liczba zatrudnionych pracowników w samym Mińsku
- 800 - liczba developerów na całym świecie
WG może być z siebie dumne, jednakże nie powinno spocząć na laurach. Ponad 20 milionów graczy wciąż ma spore oczekiwania co do tej gry i twórcy powinni brać pod uwagę wszelkie ich opinie i sugestie. Jeżeli tendencja do rozwijania się gry nie ulegnie zmianie, prawie wszystkie te cyfry powinny wzrosnąć. Miejmy jednak nadzieję, że jedna liczba się zmniejszy - liczba bugów i niedociągnięć, które wciąż od miesięcy denerwują użytkowników tej produkcji.
a na poważnie to w wota gra ludnosć która liczebnie dorównuje 63% ludności polski. nic tylko mieć nadzieję że WG zacznie się bardziej liczyć z taką masą ludnosci
dla 100% 1 gracz rozgrywa około 440 bitew.
dla 60% 1 gracz rozgrywa około 585 bitew.
Zależy co rozumie się poprzez aktywny. Jak często według ciebie to aktywny?
W niektórych grach z ograniczonymi liczbami kont - konta które nie były odwiedzone raz w miesiącu bez urlopu są kasowane.
Rozegranych bitew: 350 milionów
Co daje: 14,58 bitwy na gracza. Stawiam skrzynkę Sobieskiej, że aktywnych, czyli takich, którzy rozgrywają przynajmniej 100 bitew miesięcznie jest góra 500 tysięcy. A takich, którzy grają w tę grę trochę bardziej na poważnie, tak jak pisałem 250-300 tysięcy.
"120 - liczba zatrudnionych pracowników w samym Mińsku"
czyli mowa o całym WG (no chyba że w rosyjskiej wersji tłumaczenia było inaczej)
forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/65256-
W ostatnim badanym okresie (30 marca - 14 kwietnia) ponad 540 tys. osób rozegrało co najmniej jedną bitwę.
Kiedyś Snib podawał również, ilu spośród tych aktywnych graczy w przeciągu 2 tygodni rozgrywało co najmniej 50 bitew: z reguły było to blisko 90%.