1680x1050 : 551 KB
Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Tagi: World of tanks, news, tv, patch, 0.7.3, , IS4, ST-1, KW, KW2,
Od 3 minuty zaczyna się nawijanie o Patchu 0.7.3. Można zobaczyć nowe czołgi z drzewka RU oraz ich statystyki.
Nasz czytelnik ABRAKADABRA77 przygotował dla Was małe podsumowanie statystyk wyciągniętych z tego odcinka:
IS-4
HP-2300
Prędkość max 43km/h
Obrót tanka 26 stopni
Obrót wieży 20 stopni
Pancerz kadłuba 140/160/100
Pancerz wieży 250/200/170
IS-4 otrzyma nowe działo M62-T2(to samo działo mają mieć czołgi ST-I oraz IS-8)
Kaliber 122mm
Penetracja 270/400/68 Wartości graniczne dla pocisku PP 203-338
Obrażenia 440/440/530 Wartości graniczne dla pocisku PP 330-550
Szybkostrzelność 4,69
Czas celowania 3,9
Celność 0,38
Te dane mogą się jeszcze zmienić
IS-8
Hp 1750
Prędkość 50km/h
Obrót 30stopni/sekundę
Pancerz
Kadłub 120/80/60
Wieża 201/129/80
Obrót wieży 26 stopni/sekundę
Prawdopodobne topowe działo to M62-T2 czyli takie samo jak w IS-4
ST-I
HP 1790
Prędkość 40km/h
Obrót 26 stopni/sekundę
Pancerz
Kadlub 140/140/100
Wieża 250/160/160
Obrót wieży 18 stopni/sekundę
Prawdopodobne topowe działo to M62-T2 czyli takie samo jak w IS-4
KW-4
HP 1540
Prędkość 50/h
Obrót 18 stopni/sekundę
Pancerz
Kadłub 180/130/90
Wieża 180/150/140
Obrót wieży 20 stopni/sekundę
KW-4 będzie miał na wyposażeniu działo (nie wiem czy to będzie topowe)
ZiS 24
Kaliber 107mm
Obrażenia 320/320/420 Zakres dla PP 240-400
Penetracja 227/259/62 Zakres dla PP 170-284
Szybkostrzelność 5,71
Celność 0,4
Czas celowania 2,9
Wszystkie te parametry mogą ulec jeszcze zmianom
KW-3
HP 1300
Dodane zostanie mu działo 122mm D-25T czyli najlepsze działo z IS
Reszta parametrów raczej pozostaje taka sama jak dotychczas
KW1
HP 640
Pancerz wieży (przypuszczalnie drugiej)
110/110/110
Obrót wieży 24 stopnie /sekundę
Działa jakie dostanie KW-1
85mm F-30
122mm U-11
57mm ?413?
75mm ZiS-5
KW-2 po patchu
HP 660 pierwsza wieża(dotychczasowa) 850 druga
Pancerz drugiej wieży 90/75/70 (tu może być błąd gdyż pierwsza ma dokładnie takie same wartości)
Obrót 14stopni/sekundę
Działa ma mieć te co obecny w pełni rozwinięty KW
Mam kilka pytań:
1. Dlaczego IS-8 ma taki słaby pancerz?
2. Czy te nowe czołgi dostaniemy wymaksowane?
3. Czy trzeba mieć pozakładane wszystkie najlepsze moduły żeby dostać czołg? Czy wystarczą zbadane?
4. Czy IS-4 będzie miał 2 działa? M62-T2 i S-70? czy tylko M62-T2?
Ale WG zawsze zadziwia ;)
2) Nowe czołgi będą chyba tak wynalezione jak masz wynalezione te swoje obecne (jakoś tak analogicznie)
3) Jak masz zbadane to tam też masz zbadane, jak masz kupione to bodajże tam też będą kupione.
4) Wydaje mi się że IS-4 Będzie miał po prostu dodatkowe działo, oprócz tej 130 mm
Generalnie bardzo mi się podoba, IS-4 będzie szybszy i bedzie miał 2300 hp :) Tylko jak zawsze miętki z przodu :P
76 mm to wiadomo że nawet meda może nie przebić
122 mm działko fajne ale przeciwko ciężkim nie daje rady
57 mm jest chyba całkowicie nowe bo nic o nim nie wiem
85 mm no nie wiem,może jest dobre ale obawiam się że nie przejdzie testu w walce
A szkoda bo KW-1 wg mnie wygląda ładnie i powinien dostać działo które mogłoby powalczyć minimum z 6 tierami.
jeżeli 5ty poziom bedzie miał 850 HP to cos tu nie gra.... slyszalem ze kv-2 ma byc na 6-tym tierze ale filmik tego nie potwierdza...
P.S celność 0.38 jest lepsza niż 0.40 w bl-9
odnośnie t-150, na filmiku znajduje się on na 6 tierze zaraz pod kv-1
Ja mam za to lepsze pytanie. Co stanie z moim doświadczeniem na KV? Mam go ponad 100K. Przeniosą mi je na KV-1? KV-2? Czy może zamienią na wolne? (Proszę to trzecie).
Co do filmu to z tych dziewczyn w ekipie worgajminga tylko Ola jakoś wyjściowo wygląda:)
z tego wynika że działo to będzie można założyć również na IS-8. czy będzie możliwe założenie do niego również S-70 ?
P.S.
Działo IS-4 mnie rozczarowało. Pena super, ale dmg na poziomie 440, jak na X tier i to rosyjskie to naprawdę mało. Plusem będzie to, że z wentylacją, dosyłaczem i braterstwem broni będzie ładował jakieś 9,75 sek.
Pancerz
Kadłub 120/80/60
Wieża 201/129/80
Z tego co wynika, to pancerza w porównaniu z IS-4 to nie będzie miał, chyba, że są ogromne pochyłości...
a z tą załoga to będziesz miał na 75% na kw-3 a na 100 % na t-150
Choć tyle dobrze :P
Lepiej kupić wszystkie moduły : działo,gąski itp czy zostawic stockoweg?
Ps: Poradzicie co kupić jako pierwsze Obj 212 czy T-95?
Obublikuje wam wykonane tłumaczenie :
Tłumaczenie Pach 0.7.3
Jak to zwykle nasza kochana Ola się z nami wita i prezentuje co jest w programie :
- Nowa mapa i samoloty w World of Warplanes
- Powiększenie się arsenału rosyjskiego
- 1-wsza Azjatycka mapa
Ostatni tydzień WG zajeli się całkowicie World of Warplanes , resztę informacji udzielił menadżer projektu Aleksander Zezjulin . Od 1.03 opowiada o mapie Ocean Spokojny ( nazwa może zostać zmieniona ) .
Pomińmy World of Warplanes i przejdźmy do 3 minuty .
O tym jakie będą zmiany opowie Stanislav Kargin ( Gejm-Dizajner ).
IS-4 zostanie zastąpiony IS-8 . W sowieckim drzewku pojawi się T-150 , KW-3 , KW-4 , ST-1 , IS-4 natomiast wskoczy na t10 i zajmie miejsce tuż obok IS-7 .
T-150 będzie na miejscu KW-3 , które będzie t7 , KW-4 oraz ST-1 zajmą miejsca na 8 i 9 t . Obie '' gałązki '' będą wychodziły od KW-1 , od którego będzie szedł KW-2 który będzie przejściówką do S-51 . KW zostanie rozdzielony na 2 różne , przez co straci część swoich dział . ST-1 jest bardzo podobny do IS-4 korpusem , wieże ma większą , do czołgów ST-1 , IS-4 , IS-8 , zostanie dodane nowe działo M62-T2.
Teraz nasza Ola zacznie o mapie Azjatyckiej ( Fajną ma fryzure ? ) , jeszcze będzie mapa o pejzażu Krymskim .
1-wsza mapa ( Azja ) ma ksywę '' Smoczy Grzbiet '' ;
Dużo roślin , dużo gór , hvy muszą pomyśleć najpierw nim pojadą , nie ma tu równych dróg, jest to taki labirynt .
2-ga mapa Krymski Brzeg , przedstawia nam , kawałek morza , oraz sanatorium , z którego zostanie zrobione pobojowisko , równie dworzec , dużo ścieżek . Arta ma tutaj duże szanse )) Dalej jest poprostu gadanie o tym , co przedstawia i jak gracze się czują na tej mapie . Ważne jest to że na obu mapach są duże możliwości schowania swojej maszyny , jak i w krzaki tak , i za jakiś murek )) Ważny jest manewr na tych mapach .
Nasza kochana Ola sie z nami żegna machając rączką i słowami '' Paka Paka ''
Jakby były jakieś błędy to możecie mnie poprawić :P
I chyba raczej "Xребет Дракона", czyli Smoczy Grzbiet, a nie Smocza Kraina (zresztą angielskie tłumaczenie nazwy tej mapy też by na to wskazywało).