1680x1050 : 1035 KB
Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Tagi: wot, World of Tanks, aktualizacja, 0.2.5, 0.3.3, przeszłość, grafika
Jako, że panuje urodzinowa atmosfera, postanowiłem przypomnieć, a nowym użytkownikom pokazać, jak World of Tanks wyglądał dawno, dawno temu.
Niestety, nie posiadam screenów z pierwszej wersji zamkniętej, rosyjskiej bety gry,, dlatego opublikuję "tylko" te z wersji 0.2.5 - 0.3.3.
Pokrótce wymienię na co "cierpiał" World of Tanks w tamtych czasach:
- brak tekstur budynków, przedmiotów na niektórych mapach
- podczas skrętu czołgu nie było animacji gąsienic
- super prosty interfejs w grze i w garażu
- do odległych celów częściej trafiałeś przy pomocy Autoaim niż ręcznie
- IS-7 był czołgiem niezwyciężonym - nie było wystarczająco szybkiego czołgu, który umknąłby przed jego celownikiem. Sam potrafił zniszczyć połowę wrogiego teamu
- S-51 (6 tier) była najlepszą artylerią
- artyleria miała świetną celność co spowodowało, że część osób zaczęła (skutecznie) prosić o obniżenie jej przydatności na polu bitwy
- tracery (smugi po pociskach) pozwalały zlokalizować kryjówkę wrogiego czołgu widząc tylko przelatujący przez ekran pocisk (obecnie mamy okrojoną, mniej użyteczną wersję)
- w garażu nie było widać czołgistów (nie było też koszar)
- nie zdobywało się medali
- stworzyłem tłumaczenie do gry, które było pierwszym polskim, a trzecim w ogóle (po wersji rosyjskiej i angielskiej). Używano go przez kilka następnych patchy
- w nocy grało 100 osób, a w dzień do 2000 (przy dobrych lotach)
- w pierwszym turnieju zorganizowanym w grze wystąpiły tylko 2 drużyny nierosyjskojęzyczne (w tym Polacy)
- nie było Clan Wars
- jeśli chciałeś grać z kolegą w bitwie, musiałeś kliknąć guzik "Battle" odliczając na "trzy, czteee-rrry"
- nie można było przesuwać zniszczonych pojazdów
- mogłeś wjechać do rzeki/jeziora i jeździć po dnie
- po rozjechaniu budy z psem słychać było jego skowyt
- wprowadzono nowe oznaczenia czołgów - znaczki wota - zamiast gwiazdek itd. Tak szybko jednak jak je wprowadzono, to powrócono do starych - aktualnych - znaczków
Niżej przedstawiam tylko kilka screenów z tamtego okresu gry. Jak widać, zmian graficznych jest niewiele (głównie rzuca się w oczy nowy interfejs), a bugi występujące w tamtych czasach do dziś nie zostały usunięte. Ba, nawet przybyły nowe...
Masz stary screen? Podziel się nim w komentarzach niżej.
0.6.4 https://picasaweb.google.com/rafik1213/TestPatch604?authkey=Gv1sRgCPDMktG6oKb_8gE
0.6.5 https://picasaweb.google.com/rafik1213/TestPatch065?authkey=Gv1sRgCKPO-_z4quKB8wE
0.6.7 https://picasaweb.google.com/rafik1213/TestPatch067
Mam też gdzieś scenery z okresu lipiec -grudzien 2010
Co do jazdy po dnie to teraz mają to wprowadzic, ale spoko ;d
http://i.imgur.com/LsZq3.jpg - 13 sierpnia 2010 jeżeli dobrze odczytuję daty update'ów to jest to wersja 4.0
http://i.imgur.com/eOe6J.jpg - 31 październik 2010 - v.5.5
http://i.imgur.com/zejZl.jpg - 4 listopad 2010 - v.5.5
Musiałem je chyba zrobić nie wiedząc, że WoT ma wbudowany swój własny program do robienia screenów, bo kolejne pochodzą już z wakacji 2011 i są robione hurtowo ;p W każdym razie jeszcze poszukam i może coś znajdę na xfire.
Jakby kogoś interesowało mam wszystkie pliki update'ów od 4.0 :D
Do tej pory jest czołgiem przegiętym