1920x1080 : 568 KB
Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Tagi: strategia, gra, wortal, kurkus, jędrzej, concept art, prace, projekt, oath, grafika
Czas na oficjalne potwierdzenie informacji, które od pewnego czasu krążyły w różnych stosunkowo rzadko uczęszczanych zakamarkach sieci [patrz np. oficjalne forum wota > sekcja polska > dział offtopic :) ]. Tak, tworzymy grę! Nazwaliśmy ją OATH.
Obecnie jesteśmy na samym początku naszej drogi prowadzącej do wydania gry, która docelowo ma być oparta o mechanizmy, które sprawdziły się w wielu produkcjach wydanych w czasach gdy gry nie były tylko interaktywnymi filmami, ale zmuszały gracza do myślenia (rok 1999-2005). Nasza produkcja będzie stworzona przy pomocy języków webowych używanych do produkcji stron/aplikacji. Akcja będzie się toczyła w półmitycznym świecie, ale nie uświadczycie w nich trolli, orków, elfów czy innych wyeksploatowanych przez branżę rozrywki stworzeń. Celujemy w dział strategii czasu rzeczywistego, ale być może pewne elementy będą musiały rozgrywać się w turach. Gra będzie absolutnie darmowa i dostępna dla wszystkich, którzy korzystają z najnowszych wersji przeglądarek internetowych. Po przygotowaniu odpowiedniej ilości concept artów, spróbujemy pozyskać fundusze przy pomocy serwisu kickstarter.com lub innego podobnego.
Ze względu na postęp prac, nie możemy podać więcej informacji :)
Nad grą obecnie pracują dwie osoby:
- na stanowisku grafika - Jędrzej
- programowanie - Paweł
Termin wydania gry: koniec 2012/2013
Plan działania:
- stworzyć concept arty
- uruchomić stronę internetową informującą o postępach nad projektem
- spróbować pozyskać fundusze poprzez projekty wspomagające twórców i ich pomysły
- stworzyć pierwszą wersję gry - alfa
- stworzyć drugą wersję gry - beta
- otworzyć projekt dla wszystkich
- zostać zauważonym przez wielkich producentów gier i otrzymać od nich propozycję dalszego rozwijania swoich pasji pod okiem mistrzów
Na razie to tyle. Co jakiś czas będziemy informować o postępach nad projektem :)
Niżej prezentujemy logo gry w różnych wariacjach. Pliki można pobierać i udostępniać gdzie tam tylko chcecie. Jeśli ktoś chciałby któryś z nich wydrukować, to informuję, że posiadamy te projekty o wielkości 100cm na 50cm w 300dpi.
Zadanie specjalne: Kto odgadnie na jakiej grze wzorujemy nasz projekt? :)
Poprawnej odpowiedzi udzielił Edekk - Battle Realms
Coś podobnego do serii Total War (Medieval, Rome, Shogun)???
I jeszcze pytanko, tylko pytam się serio:)
"wydanych w czasach gdy gry nie były tylko interaktywnymi filmami, ale zmuszały gracza do myślenia (rok 1999-2005)"
Czy to znaczy że zapomnijmy o grafice???
Elementy turowe + myślenie + tylko wzorowanie, więc postacie nie muszą być te same
ew. empire earth :P
P.s
Tylko 1 osoba jest programistą :O ?
level designer
programista c++
story-writer
dystrybutor
@dzordzan, wortal całkowicie od zera stworzyła jedna osoba, nie widzę problemu
@RL89, będę pamiętał
UWAGA UWAGA!
Poprawnej odpowiedzi na zadane pytanie udzielił tylko Edekk
Brawa dla niego.
Tak, gra będzie silnie nawiązywać do świata Battle Realms :)
"Tylko 1 osoba jest programistą :O ?"
Połowa zespołu tworzącego grę to programiści! :P
Z tego wszystkiego zrozumiałem tylko końcówkę, ale wystarczy:D
I Edek dostanie piwo i chipsy farciarz.
To jakie nagrody szykujesz Szefie dla mnie? :p
p.s mam dziś urodziny więc licze na jakiś większy prezencik hehe
Gra Battle Realms to była super gra i gdzieś ją mam ale już niestety jest za stara na moją grafikę a szkoda bo bym zagrał w to jeszcze raz.
Czekam na dalsze nowinki w sprawie tego projektu bo jeśli to będzie nawiązywało do Battle Realms to jednego gracza już macie :)