kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 931 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

Proszę o napisanie w postach pod aktualnością czy i w którym miejscu popełniłem błąd w nazewnictwie pojazdów.

Marder 3
world of tanks new tanks
Sturer Emil
world of tanks new tanks
E-25
world of tanks new tanks
ST-1
world of tanks new tanks
IS-8
world of tanks new tanks
AMX-65t
world of tanks new tanks
Bat-Chat 155
world of tanks new tanks
A-44
world of tanks new tanks
KV-4
world of tanks new tanks
Su-100m1
world of tanks new tanks
Uralmash
world of tanks new tanks
IS-6
world of tanks new tanks
Brummbär
world of tanks new tanks
AMX-50 Foch
world of tanks new tanks
ACL 135
world of tanks new tanks
G1L
world of tanks new tanks
Renault FT AC
world of tanks new tanks
AMX M4 1948
world of tanks new tanks
G1R
world of tanks new tanks
AMX AC Mle.1946
world of tanks new tanks
AMX AC Mle. 1948
world of tanks new tanks
S35 CA
world of tanks new tanks
AMX-13 F3 AM
world of tanks new tanks
Somua SAu 40
world of tanks new tanks
AMX 105 AM
world of tanks new tanks
Lorraine 37 L AC
world of tanks new tanks
Lorraine 155 (50)
world of tanks new tanks
Lorraine 155 (51)
world of tanks new tanks
Stug E-100
world of tanks new tanks
Jagdpanther II
world of tanks new tanks
Źródło: wot-news.com

Dyskusja
MaxDamage
Napisany 08 marca 2012 - 20:29
#1

użytkownicy
Trochę inaczej wyobrażałem sobie stuga e-100

Vampir750
Edytowany 08 marca 2012 - 20:38
#2

użytkownicy
Witam
Ja osobiście się też zawiodłem na Stug'u E-100, tak samo AMX-65t, Jagdpanther II oraz A-44...
Normalnie masakra...
Byłbym ucieszony jak by było więcej takich aktualności z ikonami przedpremierowych czołgów:)

smokrah
Napisany 08 marca 2012 - 20:35
#3

użytkownicy
czyli tak będzie wyglądał Stug E-100? najgorsza z możliwych opcji

TiGeRrr
Napisany 08 marca 2012 - 20:45
#4

użytkownicy
A fuj! te ruskie TD,ki tez wyglądają nie najlepiej

cleophas
Napisany 08 marca 2012 - 20:51
#5

użytkownicy
jesli tak to ma koncowo wyglądać to WG ma ciekawe pomysły, każdy znajdzie cos dla siebie. mi się podoba taka różnorodnośc w pojazdach. Sturer Emil i Stug E-100 to pewnie będą niezłe koksy:) jeszcze zeby te patche szybciej wychodziły było by w miare dobrze

Napoleonka18
Napisany 08 marca 2012 - 21:03
#6

użytkownicy
Ten ACL 135 jest śmiechowy :)

Neonity
Napisany 08 marca 2012 - 21:47
#7

użytkownicy
niektóre z tych czołgów wyglądają jakby przed ich tworzeniem twórcy jarali niezły towar

hammer_91
Napisany 08 marca 2012 - 21:55
#8

użytkownicy
Szkoda że wzięli najgorszą i najmniej użytkowaną wersję Marder'a 3. Heh...

p11k
Napisany 08 marca 2012 - 21:57
#9

użytkownicy
A mnie się podoba. Czekam na JgPanther 2, su100m1 i emila. Ciekawie wyglądają:P

mickey93
Napisany 08 marca 2012 - 22:26
#10

użytkownicy
czy WG zawsze musi robić wszystko na opak? wieża e-100 kolejność haevy w amerykańskim drzewku i teraz te niemieckie TDeki a ten

Walter_NovotnyPL
Edytowany 08 marca 2012 - 22:36
#11

użytkownicy
Stug E-100 musiał tak wyglądać bo byłby zbyt podobny do JagdTigera. Wyobrażałem sobie jagdpanterę II jako coś pomiędzi poprzednikiem a następcą, w końcu oboje mają przedział bojowy z przodu. Oby nowe niemieckie TD miały takie działa jak w rzeczywistości czyli długa 88 u naskorna (którego tu nie widzę) i 105 w wyższm tierze. Będą miały mocne działa w zamian za papierowy pancerz.
PS wygląda na to, że jagdpantera II będzie taka http://img716.imageshack.us/img716/1783/jagdpantheriibysplinter.jpg tylko tu jest na innym podwoziu.

Gazio
Napisany 08 marca 2012 - 23:07
#12

użytkownicy
http://farm2.static.flickr.com/1129/5163013750_b9f2dfcd4e.jpg - Tak powinien wyglądać Jagdpanzer E-100 !

Miacholl
Napisany 08 marca 2012 - 23:27
#13

użytkownicy
Mnie zaciekawił Brummbär. Czyżby mieli zamiar dodać możliwość montowania ekranów pancernych na niemieckich czołgach? Był by to ciekawy powiew świeżości w niemieckim drzewku.

p11k
Napisany 08 marca 2012 - 23:32
#14

użytkownicy
Gazio, to jest e50 i e75...

Prezes
Napisany 09 marca 2012 - 00:51
#15

użytkownicy
O czyżbym widział dodatkowy pancerz na Brummbär :D , wciąż liczę na to że dadzą Pz IV ausf. H z ekranami bocznymi :D

malinka_14
Napisany 09 marca 2012 - 01:24
#16

użytkownicy
o ja pierdziu, ale bzidale!

mam nadzieje, ze te pojazdy zostana jeszcze zmienione.

pozdrawiam.

Sasilton
Napisany 09 marca 2012 - 06:09
#17

użytkownicy
francuskie TD przypominają stuga

Sci
Napisany 09 marca 2012 - 07:24
#18

użytkownicy
Mam pytanie: Czy to prawda ze poprawka 7.1.1 ma zajmować 3gb?

fifa2195
Napisany 09 marca 2012 - 08:12
#19

użytkownicy
skoro ma zmienić system plików niewykloczone że dostaniemy nowego klienta

Faren
Edytowany 09 marca 2012 - 09:33
#20

użytkownicy
Mi się wydaje, że to miało być tak:
Ci co PODMIENILI pliki gry, dając np jakieś mody, powinni odinstalować grę i pobrać nowego klienta, bo ręcznie już plików nie podmienią.

A sam "patch" (buhahahahahhaahha... hahahahhahah ihihihihihihhihhhhiii!) miał zajmować 10 MB.

Co do Stug E-100, to można go wręcz pomylić z Mausem. Znajdźcie jakieś różnice między nimi ;p

Pytanie za milion, czy jak dodadzą te 22 umiejętności, to zmodyfikują system rozwoju skilla? Bo jak zostawią tak jak jest, to rozwinięcie więcej jak 3 umiejętności zajmie sto lat! ;(

Pioyer
Napisany 09 marca 2012 - 10:27
#21

użytkownicy
niektore czolgi wygladaja jakby zywcem z red alerta byly wyjete szkoda ze na te czolgi poczekamy sobie "troche" ;]

adamczik
Napisany 09 marca 2012 - 10:33
#22

użytkownicy
I po raz kolejny WG pokazało, jak bardzo zależy im na zdaniu graczy. W ankiecie na oficjalnym forum 95% graczy życzyło sobie, aby StuG E-100 wyglądał, jak wielki JagdPanther. Wersję "wielki Ferdinand" wybrał niecały jeden procent. Co z tego? Przecież WG i tak wie lepiej. Kolejny niedingujący TD w niemieckim drzewku, który na pewno zostanie niesamowicie znerfiony, gdyż nie jest rosyjski. Żeby mnie nikt nie oskarżył o to, że jestem cięty na WG bezpodstawnie. Według projektów StuG E-100 miał mieć działo wyjęte z GW Tigera, kaliber 173mm i pancerz przedni grubości 300mm na całej powierzchni (całej!). Zobaczycie, że w grze będzie to tylko i wyłącznie podróbka tego pojazdu, tak jak WG zaserwowało nam podróbkę E-100.

NiKuTa
Edytowany 09 marca 2012 - 11:36
#23

użytkownicy
WG jak zwykle jedzie w bierki.
- Marder III. Użyli wersji Marder III Ausf.H zamiast liczebniejszej i lepszej wersji Marder III Ausf.M. Chyba wybrali kształt tego marder dlatego ze był on w filmie szeregowiec rayan. :P Dobrze ze nie użyli pierwszej wersji Marder III tak która jeździła z sowieckim działem 76.2
- Gdzie Narshorm ? :P
- JP E-100 muszą dać tego słabszego bo inaczej nie byli by to niemcy w Wot. Inaczej ten JP E-100 byłby nie za zabicia a tak to będzie przerośnięty JT, którego zabija prawie każdy bez problemu. T-95 nie może stracić palmy w niezniszczalności. Gdzie silniki turbinie dla pojazdów Seri E?

Procik
Napisany 09 marca 2012 - 11:26
#24

użytkownicy
Wszyscy sie spuszczają na StuG E-100 i inne a nikt nie zauważył, ze Bat-Chat 155 ma obracana wieże i pewnie rewolwerowy magazynek ;)

TimTheEnchanter
Napisany 09 marca 2012 - 11:40
#25

użytkownicy
Wg zamieszczonego obok niemieckiego drzewka technologicznego Sturer Emil jest TDkiem 7-mego tieru. Ciekawe o tyle, że oryginalnie miały one zamontowane lufki 128mm...

...jeszcze raz: 128mm - 7-my tier!

Będzie przepakowany TD!!

NiKuTa
Napisany 09 marca 2012 - 11:47
#26

użytkownicy
Przez to jak postępuje Wg, nie gram już w tą gre. To jak oni robią te czołgi, modele, dział i jak sie odnoszą do graczy, spowodowało ze gra już mi się odwidziała. To juz jest World Of Absurd czy World Of Białoruś. Z czołgami ma to wspólnego tylko tyle, że są używane ich nazwy.

hermh
Napisany 09 marca 2012 - 12:50
#27

użytkownicy
powinni jeszcze wprowadzić niemiecki super czołg p-1000 ratte

Procik
Napisany 09 marca 2012 - 13:52
#28

użytkownicy
"powinni jeszcze wprowadzić niemiecki super czołg p-1000 ratte"

No to już jest nudne.

Ale z drugiej strony to był by tłusty kasek :)

p11k
Napisany 09 marca 2012 - 14:01
#29

użytkownicy
Mogliby dać jakiś event ze szczurem, tj. Komputer albo jacyś gracze nim sterują i strzelają, a reszta teamu próbuje go udupić. Nie narzekajcie znowu na te czołgi, bo to dopiero projekty. Pewnie nawet nie ma ogólnego zarysu w 3D. Co do Stuga: T95 jakoś ma 300 mm z przodu, więc dlaczego Stug miałby nie mieć?

Walter_NovotnyPL
Napisany 09 marca 2012 - 15:17
#30

użytkownicy
Mam nadzieję, że niemieckie niszczyciele będą miały historyczne działa.

N0RS0N
Edytowany 09 marca 2012 - 15:45
#31

użytkownicy
Sturer Emil miodzio
E-25 - długa 75mm?
St-1 wieża rulez tylko podwozie przypomina iska
Uralmash interesujący
Brummbär i ACL 135 śmiechowe
Somua SAu 40 francuska wersja stuarta
Jagdpanther II - rozjechany ferdek
Lorraine 37 L AC najmniejszy czołg w grze

i na koniec kilka słów o Fochu i stugu E-100 prawdopodobnie najbardziej wyczekiwanego czołgu ever. Do wszystkich tych co nie zgadzają się na taki wizerunek stuga . Poczekajcie trochę a jak wejdzie 10 Tier TD to dostaniemy tego krokodylka(gdzieś w linku w którymś z komentarzy) który będzie rykoszetował wszystko i wszystkich :]
Foch to będzie prawdziwe utrapienie . Inaczej: jak takie 2 będą stać na drodze w krzakach to rush pełnym plutonem Typ-59 na nic się nie zda.

@p11k
tak i prędkość maksymalną 13 km/h ... dobre . Mam nadzieje że ten stug będzie mieć przynajmniej 25 km/h

matejj
Napisany 09 marca 2012 - 17:06
#32

użytkownicy
orietuje sie ktos kiedy mniej wiecej maja zaczac wprowadzac nowe td-tki?

Kamiloss
Napisany 09 marca 2012 - 18:26
#33

użytkownicy
Niemieckie? Pewnie gdzieś w okolicach jesieni.

p11k
Napisany 09 marca 2012 - 19:01
#34

użytkownicy
No coś za coś. Każdy chyba wie, że w rzeczywistości to takiego Stuga to tylko lotnictwo by rozwaliło. Trzeba to jakoś zbalansować.

michael wittman
Napisany 09 marca 2012 - 19:09
#35

użytkownicy
powiem tyle troche wg robi sobie jaja.dużo jejst nieścisłości historycznych w wocie. a dwa e-100 jako td tu jest pokazana jedna z wielu jego opscji konstrukcyjnej. a tu widze poszli po najmniejszej lini oporu aby nie bawić się z nim tak jak z t95 jak i rosyjskim objektem.a dwa jestem ciekawy jakie on bedzie miał działo? jeśli nie bedzie miał 17,0 tak jak pisze tu http://ww2drawings.jexiste.fr/...E-Serien/E-100-Jagdpanzer.htm. a dwa co do jadpanetery to były dwa projekty oto one:http://ww2drawings.jexiste.fr/Files/1-Vehicles/Axis/1-Germany/04-Panzerjaegers/E-Serien/E-50-Jagdpanzer.htm
http://ww2drawings.jexiste.fr/...s/Jagdpanther/Jagdpanther2.htm
a co jadpanetry modelu dwa jak i cała linia panter to wg poszła po najmniejszej lini oporu a tu coś dla ciekwaostka:http://ww2drawings.jexiste.fr/Files/1-Vehicles/Axis/1-Germany/04-Panzerjaegers/E-Serien/E-90-Jagdpanzer.htm
a tu ciekawy rozwój niemieckich czołgów:http://www.nexusboard.net/sitemap/6365/panther-ii-panther-ii-e-50-t236913/

adamczik
Napisany 09 marca 2012 - 20:09
#36

użytkownicy
Ludzie, jakie wy głupoty wypisujecie. W ogóle czytacie wywiady z Ovderlordem i ludźmi z WG?

Po pierwsze- nigdy nie będzie dziesiątego tieru TD, dziewiątego arty czy jedenastego czołgów.
Po drugie- StuG na pewno nie będzie miał działa 173mm.
Po trzecie- dali wersje, która nie odbija pocisków. Wielki JagdPanther był nachylony pod takim kątem i miał taki pancerz, że sam Jezus by go nie przebił- czytaj- kolejny czołg, który ma %$%$% na BL-10, a tak być nie może.
Po czwarte- E-100 miał w oryginale pancerz 250mm z przodu i 200mm z boku. W Grze ma 200mm z przodu i 130mm z boku a wagę tą samą. Czujcie ten absurd? Na dodatek dostał słabsze działo i najgorszą możliwą wieżę. Aaa, no i silnik, też oczywiście nie najlepszy.

Wiedząc to co napisałem wam wyżej, kto jest w stanie zakwestionować to, że WG ma niesamowite kompleksy i zrobi wszystko, aby ruskie czołgi były najlepsze? I kto wierzy w to, że StuG E-100 będzie choć w połowie taki jak w projektach?

Vampir750
Napisany 09 marca 2012 - 20:18
#37

użytkownicy
!! Drodzy czołgiści !!
Czy wiecie gdzie mogę znaleźć ikony wszelakich czołgów...
!! Ładnie proszę o odpowiedz !!
!! Z góry dzięki !!

kurkusmaximus
Napisany 09 marca 2012 - 20:33
#38

administracja
Tu: http://world-of-tanks.eu/czolgopedia_pojazdy/
klikasz prawym przyciskiem na obrazek i "Pokaż obrazek" jeśli korzystasz z firefoxa
Jeśli chciałbyś odrobinę większe, to musisz je powycinać z plików gry lub wejść tutaj http://worldoftanks.eu/encyclopedia/tanks/ i również używać "Pokaż obrazek"

p11k
Edytowany 10 marca 2012 - 00:24
#39

użytkownicy
Adamczik, a teraz pomysl od strony graczy, a nie historyka. Myślisz, że ile osob robiłoby niemieckie? Wszyscy. A to dlatego, że niemieckie czołgi były najlepsze w czasach 2 wojny swiatowej. A teraz wyobraż sobie balans bitwy uwzględniając to, że żeby zniszczyć np. taką pantere potrzeba było 7 shermanów. Jak chciałbyś grać w taką grę? W kompaniach, clanwarsach i każdych innych zawodach byłyby tylko niemieckie. Spójrz czasem z innego punktu widzenia zanim coś napiszesz...

Ak-47
Napisany 10 marca 2012 - 04:25
#40

użytkownicy
Ten e-100, to będzie wielkie bydle :D łatwo będzie w niego trafić

Vampir750
Napisany 10 marca 2012 - 07:31
#41

użytkownicy
do kurkusmaximus, dokładniej to chodziło mi o nowe czołgi których albo nie ma w grze, albo będą dopiero w niej, w obu podanych przez ciebie linkach są ikony czołgów, które są dostępne wszędzie...
Dla przykładu w obu twoich linkach nie ma nigdzie ikony czołgu T-150 (ciężki 6 tier) bądź KV-2, który ma wejść zaraz po amerykańskich td'kach(z tego co pamiętam).
Tak więc jeżeli byś był w stanie posiadać jakieś informacje odnośnie nowych czołgów i ich ikon, oraz mógł mi podać konkretniejszą odpowiedz byłbym bardzo wdzięczny...
Pozdrawiam

kurkusmaximus
Napisany 10 marca 2012 - 08:39
#42

administracja
@Vampir750, pozostaje Ci przeczesywanie plików w folderze z grą po każdym patchu. Z pustego i Salomon nie naleje.

adamczik
Napisany 10 marca 2012 - 10:07
#43

użytkownicy
@P11K - Niestety nie podzielam Twojego punktu widzenia, gdyż wyznaje zasadę: "Jeśli się za coś biorę, robię to dobrze". Jeśli WG chciało zrobić grę o czołgach to niech robią grę o czołgach. Już sam fakt, że najmłodszy niemiecki czołg pochodzi z 1945 roku (wyprodukowany a zaprojektowany dwa lata wcześniej) a najwyższe pojazdy amerykańskie i rosyjskie to początek lat 50-tych, jest dla mnie nieporozumieniem.

WG nie zależy na bilansie gry. JagdTiger dostaje historyczne działo 128mm, ale nikogo nie obchodzi, że walczył nim z czołgami typu T-34-85 i IS-2. Teraz z tym działem ma walczyć przeciwko czołgom wyprodukowanym dziesięć lat później z działami, jak te z T30, które ma lepszą penetrację i o wiele większy DMG od jego. I to jest według WG ok, żeby czołg miał lepsze działo od niszczyciela. Oczywiście niemieckiego, bo nie wiadomo dlaczego ISU-152 ma działo z Objecta 704, podczas gdy JagdTiger najlepsze działo musi sobie jeszcze sam wyekspić.

Teraz nadchodzi sytuacja, kiedy WG decyduje się dać StuGa E-100, który nim na pewno nie będzie, ale podróbką. Obstawiam, że dostaniemy StuGa E-50 (o połowę słabszego), ale podpisanego StuG E-100, który miał takie a takie działo i pancerz, gdyż był projektowany z myślą o przyszłości. Nie! Tak nie może być! Żaden czołg nie może mieć lepszego działa od BL-10! Balans! Gdzie tu logika i konsekwencja? KV-1 dostaje działo, którego nigdy nie miał (107mm), ale E-100 i StuG już swoich rzeczywistych już dostać nie mogą, bo balans?

Co do Panter, to to nie są Pantery, to są jakieś syfy nazwane ich imionami. Na dziewiątym tierze u Rosjan masz T-55 (tak, T-55 nie T-54) i to jest w porządku, ale Panter i Panter 2 nie mogą być tak dobre, jak w rzeczywistości, no bo balans ucierpi i ludzie będą robić tylko niemieckie drzewko.

Endriu
Napisany 10 marca 2012 - 10:40
#44

redaktorzy
... JAKIE ŚMISZNE CZOLGI ! HAHAHA ! BREHTACKIE ! ATEN GIL XD

p11k
Edytowany 10 marca 2012 - 10:46
#45

użytkownicy
To powiedz mi jak wyobrażasz sobie grę? Na jednego niemca musiałoby przypadać co najmniej 7-8 czołgów. O od tego o czym mówisz mają być bitwy historyczne. to nie jest symulator tylko zwykła zręcznościówka. Chcesz realizm to pograj w coś innego.

adamczik
Napisany 10 marca 2012 - 11:37
#46

użytkownicy
@p11k - jakie Ty bzdury opowiadasz. Jeśli nie masz nic konstruktywnego do dodania to nie mów nic, bo tylko zmuszasz mnie, abym czas swój marnował odpisując na Twe "posty".

Czołgi nie jeżdżą a ludzie siedzący za ekranami/monitorami swoich komputerów. Najlepszy czołg jest niczym bez odpowiedniego kierowcy. Ja nie chcę, aby niemieckie czołgi były "uber"- chce konsekwencji. Czyli, albo dajemy E-100 takim, jakim był, albo wcale. Albo odzwierciedlamy wartość bojową pojazdów, albo nie. A nie- trochę tego, trochę tego i wychodzi z tego zupa ratatuj- na około woda a w środku wielki...

Poza tym, Twoim zdaniem przekłamania historyczne czołgów radzieckich i poważne nerfienie i przekłamania im minus czołgów niemieckich są w porządku? Bo balans? Nie ma czegoś takiego, jak balans. Życie nie jest zbalansowane, nie było i nigdy nie będzie. Dlatego jest najciekawsze. W grze można co najwyżej wpłynąć na rozgrywkę w ten sposób, aby zachować równowagę sił po obu stronach. I od tego powinien być MM, który winien uwzględniać nie tylko "wagę pojazdu", ale też jego typ, zastosowanie, moduły zamontowane na nim, rodzaj mapy i indywidualne statystyki gracza, który go prowadzi. A jeśli to przerasta możliwości MM, to stworzyć system serwerowy. Czyli każdy kto chce grać zakłada serwer, wchodzi na niego 30 ludzi z obojętnie jakimi pojazdami, serwer pełen i gramy na mapach, na których mamy ochotę. Uwierz mi, że nawet gdyby czołgi niemieckie były jakimś cudem najlepsze to w tym systemie i tak nie byłoby ich najwięcej w grze.

Poza tym, nie każdy człowiek idzie na łatwiznę. Mogłem iść na Objecta 704, dla jego działa. Ale nie poszedłem, bo to wymyślony, nieistniejący pojazd, który był za niski i nigdy nie miałby zastosowania na polach bitewnych. Poza tym, wygląda jak pudełko od zapałek. Poszedłem w JagdTigera.

Pytanie do Ciebie: Dlaczego JagdTiger ma w podłodze tylko 100mm pancerza, podczas gdy w rzeczywistości miał 200mm? To też Twoim zdaniem sprawa balansu? T95 może mieć 305mm ale JagdTiger 200mm już nie?

p11k
Edytowany 10 marca 2012 - 11:56
#47

użytkownicy
Pytanie nie do mnie tylko do twórców gry. Co Ty porównujesz? Realne życie i gre? To jest zręcznościówka. W nią ma się dobrze grać. Gdyby to był symulator to rozumiałbym ten Twój wielki "problem". I co, uważasz, że jak jakiś gracz z wyższej półki stanie w np. t34-85 na przeciwko takiego świeżaka w is7 to wygra? Mylisz się,dużo zależy od czołgu. Ty masz niemieckie i dlatego chciałbyś żeby były takie jak w rzeczywistości. Pograj inną nacją to zobaczysz, że zmienisz zdanie. źle Ci się teraz gra? Masz problem żeby coś zniszczyć niemieckimi czołgami? To tylko świadczy o tym, że to nie jest gra dla Ciebie.

adamczik
Edytowany 10 marca 2012 - 12:02
#48

użytkownicy
@p11k - Nadal nie napisałeś nic konkretnego. Zaczniesz wreszcie? Same teorie i przypuszczenia. Ja podaje Ci fakty, do których nie potrafisz się ustosunkować. Mówiłem Ci już, nie masz nic konkretnego do napisania, nie pisz nic.

Widywałem bitwy, gdzie pluton AMX 13 75 rozwalał 10 pojazdów wroga, głowie w tierach 8-10. Widziałem już Ferdinandy, które w pojedynku bezpośrednim niszczyły Lowe i E-75 jednocześnie. Widziałem już Pattona, który w pojedynku 1 na 1 wygrał z BatChatillionem z pełnym magazynkiem. Gracz gra nie czołg. Odwrotnie mówią Ci, którzy nie potrafią grać i próbują znaleźć tego przyczynę- najlepiej w czołgu.

Powtórzę jeszcze raz- czołg miał 250mm pancerza w realu, to dajemy mu tyle w grze. Na jakiej podstawie i kto ustala, który czołg ma mieć mniej pancerza, gorsze działo i silnik? Dlaczego Stalin 7 ma wszystko zgodne z rzeczywistością? A może jemu należałoby osłabić działo bądź pancerz bo to zagraża "balansowi"?

P.S. World of Tanks to nie zręcznościówka, tylko arkadówka.

P.S.2. Gram wszystkimi nacjami.

Szlachciak
Napisany 10 marca 2012 - 16:49
#49

redaktorzy
Ok, to fakt ze wg robi wszystko na korzysc rosjan. Cale drzewko rosyjskich TD jest kompletnie neizgodne z historia. Su 85 ma dzialo 122 mm oraz 107 mm, Su 100 ma dzialo 122 mm, su 152 ma dzialo 122 mm itd... Jagdtigera bym nabil z powodu takiego ze byl znanym czolgiem i zawsze mnie interesowal. Wyobrazcie sobie Stuga E 100 z dzialem z GW tigera ktore trafiajac 5-20 metrow potrafi zrobic ci niezla sieczke odlamkami. Ktos pisal ze w rzeczywistoscia mial posiadac 300 mm pancerza z przodu, jesli mialby do tego miec pochylony przod jak w Jg panterce to bylby nieprzebijalny od przodu, do tego moze mialby jezdzic 30 na godzine? Kazdy w takim momencie szedlby w opancerzona artylerie zdolna przebic wszystko i konkurujaca z T95, ktore i tak by pewnie zaniklo z powodu nieprzydatnosci na polu bitwy. Hitler byl megalomanem stad te projekty, musza one byc ewidentnie zmieniane na potrzeby gry, rozumeim ze chcielibyscie zgodnie z historia wszystko miec ale wtedy kazdy gralby niemieckimit TD. A co do dziala BL 10 na Isu, to jest prawdziwy absurd, ani na T28 (8 tier USA TD) ani na Ferdinandzie (8 tier Niemcy TD) nie da sie nabic najlepszego dziala, trzeba je przeczekac i dojsc do wymarzonego T95 czy tez Jagdtigera. Jesli na francuskich TD zrobia nas tak samo w konia to juz bedzie zalosne. I na dodatek gdyby ta gra mialabyc zgodna z historia T-34-85 walczylby z Tigerem, ktory ewidentnie go rozwala. Nie wspominajac o tym ze Tiger na 7 tierze powinien wyjechac na srodek mapy rozwalic wszystkich otrzymujac kilka obrazen i pojechac dalej z predkoscia 38 na godzine (w grze 29). A na dodatek ten biedny hetzer ohh...


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.