kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 543 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

world of tanks

Do Wargaming.net poleciała paczka pytań najczęściej zadawanych. Oto nowinki, jakich można się spodziewać w bliższej i dalszej przyszłości:

  • W wersji 7.2 niektóre pancerze będą absorbowac 20% mniej uszkodzeń z HE
  • Wg. prognoz nowa fizyka pojawi się w 2-3 kwartale 2012
  • Możliwe, że nowy matchmaker zostanie wprowadzony w wersji 7.2, ale termin może ulec zmianie (czyli wszystko po staremu :D )
  • Koło trzeciego kwartału ma się pojawić mapa stylizowana na wyspę na pacyfiku - "wygasły wulkan, piękne wodospady, piękna laguna, plaże"
  • Topowe SPG francuskie ma mieć wielopociskowy mechanizm ładujący (jeśli dobrze rozumiem, to ta arta będzie mieć magazynki)
  • Planowana jest zmiana w naprawianiu modułu lub leczeniu załogi - teraz jeśli uszkodzony jest tylko jeden moduł, wystarczy raz nacisnąć zestaw naprawczy, który automatycznie go naprawi (analogicznie będzie dla załogi)
  • W patchu 7.3 nastąpi duża zmiana w rosyjskim drzewku:
    • KW (KV) zostanie rozdzielony na KW-1 i KW-2
    • Zostanie wprowadzony T-150(VI tier) za kw-3 (które stanie się VII tierem)
    • Zostanie wprowadzony KW-4 (VIII tier) i ST-1 (IX) tier
    • IS-4 zostanie przesunięty na tier X, a na jego miejsce wprowadzą JS-8 (T-10)

Tutaj pełne rosyjskie drzewko (czyli jak będą wyglądać zmiany po patchu 7.3.) Jego pierwotna wersja, zapowiadana rok temu, znajduję się tutaj.
Podsumowując, warto zabrać się za rosyjskie drzewko ciężkich czołgów - obstawiam koniec 2giego kwartału na patch 7.3 :)

wargaming.net

Kiedy nastąpią zapowiadane zmiany w uszkodzeniach pocisków HE?
W aktualizacji 7.2 niektóre grupy pancerza będą absorbować 20% mniej uszkodzeń od pocisków HE

Co zmieni się w mapach po wprowadzeniu nowego systemu fizyki?
Nowy system pozwoli wszystkim pojazdom poruszać się w zupełnie nowy sposób. Wszystkie mapy będą przerobione, aby żaden pojazd nie mógł utknąć bądź spaść. Czyli nie będziesz mógł wjechać w miejsca, z których nie będziesz mógł wyjechać.

Kiedy pojawi się nowa fizyka?
Wprowadzenie jej wymaga mnóstwa pracy. Po należy pierwsze przerobić wszystkie mapy. Fizykę wprowadzimy jak będzie prawidłowo działa na każdej z map. Obecnie jest testowana. Jednocześnie poprawiamy system z uwzględnieniem wyników z supertestu: Poprawiamy bugi i mechanikę. Według naszych prognoz nie będzie to szybciej niż 2 -3 kwartał tego roku.

Z nowa fizyką, co się stanie jak pojazd zadachuje spadając na przykład z mostu, czy zostanie automatycznie zniszczony? Czy może kolega mu pomóc obrócić się do normalnej pozycji?
Wstępnie nie planujemy by czołgi mogły się przewracać – zawsze będą mogły „wrócić na obie gąsienice”. Uważamy, że łatwiej będzie tak grać. Jednak, kiedy wprowadzimy fizykę na publiczny test, zawsze będziemy mogli to zmienić. Będziemy czekać na wasze opinie.

Aktualizacja 7.0 wprowadziła nowy system skarg. Jak to wam pomaga i jak praktyczne są wyniki?
System skarg pozwala zaraportować niewłaściwie zachowującego się gracza bez potrzeby kontaktowania się z suportem przez email czy portal. System jest dostępny w bitwie ( każdej poza treningową); jest częściowo dostępny w garażu. Skargi składa się wciskając CTRL i klikając prawym klawiszem myszy na imię gracza na ekranie bitwy. Można wybrać spośród różnych opcji w rozwijanym menu. Administratorzy sortują dzienne listy by znaleźć osoby sprawiające największe problemy i ukarać je na początku. Potem sprawdzają zasadność skargi. W rezultacie tych działań gracze sprawiający problemy są karani ( zwykle banem).

Wspominaliście wcześniej, że nowy matchmaker będzie wprowadzony w aktualizacji 7.2. Czy możecie podać więcej informacji?
Nowy matchmaker nie jest powiązany z aktualizacją 7.2. Obecnie testujemy cały system i poprawiamy matchmakera. Przewidujemy, że system będzie w pełni sprawny w czasie wprowadzania aktualizacji 7.2. Termin wciąż może jednak ulec zmianie.

Co się stało z amerykańskimi czołgami konstrukcji Christiego? Kiedy, jeśli w ogóle, będą wprowadzone do gry?
Te pojazdy nie pojawią się w grze jeszcze przez jakiś czas. Prawdopodobnie pod koniec roku albo jeszcze później.

Czy planujecie wprowadzić jakieś tropikalne mapy, wzorowane na obszarze Pacyfiku?
Cały czas ciężko pracujemy nad tworzeniem nowych, lepszych map. Jedna z nich, będzie stylizowana na wyspę na Pacyfiku, z wygasłym wulkanem, pięknymi wodospadami, piękną laguną i piaszczystymi plażami. Będzie sporo miejsc by schować swoje SPG, ukryć TDka i strzelać spomiędzy palm z innych pojazdów. Przybliżony czas jej wprowadzenia to trzeci kwartał tego roku

W jaki sposób premium Jagdtiger będzie się różnił od zwykłego?
Jedyne specjalne elementy to premium działo i nazwa.

Jakie unikalne cechy będą posiadać francuskie SPG i TD?
Porównując je do innych nacji, francuskie pojazdy będą funkcjonować na podobnych zasadach: strzelaj i niszcz.. Jednakże topowe SPG będą posiadać wielopociskowy mechanizm ładujący.

Czy możecie wyjaśnić nam coś więcej o wbudowanym treningu dla początkujących?
Trening będzie dotyczył bazowych funkcji garażu: wybieranie pojazdu, trenowanie załogi, badanie pojazdów. Będzie dostępny tylko dla nowych kont zarejestrowanych po wprowadzeniu aktualizacji 7.2

Czemu przerabiacie niemieckie kamuflaże?
Gracze zwrócili uwagę na historyczne nieścisłości i nieprawidłowości w odwzorowaniu kolorów i wzorów. Musieliśmy przerobić je by było bardziej realistyczne.

Czy zdecydowaliście się wprowadzić loga klanowe w aktualizacji 7.2?
Loga nie zostały jeszcze zaaprobowane. Są duże szanse, że będą.

Czy możecie wyjaśnić jak będzie wyglądać naprawianie modułów/leczenie załogi pojedynczym kliknięciem?
Jeśli zepsuty jest pojedynczy moduł/jeden nieprzytomny członek załogi, wtedy włączenie apteczki/zestawu naprawczego użyje go bez potrzeby wybierania modułu w dodatkowym menu

Typ 62 został ogłoszony na chińskim serwerze, jako następny chiński czołg. Czy trafi na wszystkie serwery czy zostanie tylko na chińskim?
Czołg lekki tieru VII Typ 62 zostanie na pewno wprowadzony na serwer chiński. Co do innych serwerów, wciąż się nad tym zastanawiamy.

Czy możecie zdradzić wstępne plany, co do pojazdów pojawiających się w 7.3?
7.3 wprowadzi zmiany w sowieckich ciężkich czołgach. KW zostanie podzielony na KW-1 i KW-2. Zostaną wprowadzone T-150, KW-4 i ST-1. IS-4 będzie przeniesiony na tier X i JS-8 (T-10) zajmie jego miejsce na tierze IX)

Co stanie się z T34 po wprowadzeniu 7.2?
Jak już pewnie wiecie T34 zostanie zastąpiony przez M103 i stanie się czołgiem premium. Gracze będą mogli zakupić go w sklepie w grze jak każdy inny czołg premium. Jednocześnie zostanie przeniesiony na tier VIII. Wciąż pracujemy na balansem. Nowe amerykańskie czołgi są również balansowane. Jest duże prawdopodobieństwo, że będą miały zbliżone możliwości bojowe jak ich poprzednicy T30 i T34

Jakie były powody usunięcia niemieckiego Hochtkissa i B2 ze sklepu?
Głównym powodem jest wprowadzenie francuskiego drzewka. Oryginalnie PzKpfw 38H735(f) i PzKpfw B2 740(f) były francuskie i umieszczono je na niemieckim drzewku, jako czołgi zdobyczne. Teraz gracze mogą łatwo zdobyć te pojazdy z drzewka francuskiego

Czy Niszczyciel Czołgów bazowany na E-100 będzie wyjątkowym TD, czy zbliżony do innych? Kiedy będziemy w stanie poznać jego statystyki? Wiem, że nie pojawi się aż do 7.3, ale jestem ciekawy.
Będzie się różnił od istniejących już TD, ale podstawowe założenia będą takie same jak w reszcie tego typu pojazdów. Niemiecka linia TD będzie zaktualizowana prawdopodobnie dopiero w drugim kwartale 2012, bliżej lata, gdyż niemieckie drzewko jest najbliższe ukończenia ze wszystkich obecnie dostępnych w grze. Przed nimi prawdopodobnie wypuścimy francuskie TD i SPG.

Czy macie plany wprowadzenia opcji balansowania, żeby było możliwe grać Oś kontra Alianci?
Mamy plan dodania trybu bitwy historycznej, które będą zawierać historycznie poprawne składy nacja przeciw nacji.

Czy/kiedy wprowadzicie opcje wyboru, na jakiej mapie chcemy grać? Jeśli tak czy to będzie opcja tylko dla użytkowników premium, oraz czy będą jakieś ograniczania?
Nie planujemy opcji wybierania map, które lubicie. Zamiast tego będziecie w stanie „zawetować” jedną mapę ( zostanie ona usunięta z map wybieranych dla was. Najprawdopodobniej będzie to dostępne dla wszystkich graczy, ale gracze premium ( bądź za złoto, wciąż to omawiamy) będą mieli możliwość wybrania większej ilości (1-2 mapy więcej)

Niektórzy gracze lubią grać ze wsparciem artylerii, a niektórzy jej nienawidzą, czy będzie możliwość wyboru czy chcemy grać z artylerią czy bez?
Nie.

Czemu czasem gram na jednych mapach bardzo często, a na inne praktycznie nie trafiam? Czy to jest losowe, czy są inne czynniki wpływające na wybór map, jak typ pojazdu? (Na przykład mapy typu miejskiego dostajesz częściej na HT, niż na TD i SPG
To jest wybierane losowo, a nowo dodane mapy mają nieznacznie większą szansę na bycie wybranymi.

Odnośnie Wojen Klanów, co ma dla developerów największy priorytet?
Dopracowanie zamrażania czołgów i Mgła Wojny. Po tym – prawdopodobnie Dyplomacja.

Wspominaliście przeróbki interfejsu. Czy to dotyczy też zmian interfejsu bitwy?
Głównie spore zmiany w garażu, i nieznaczne poprawki w interfejsie bitwy. Możemy jednak zdradzić, że garaż będzie mocno przerobiony.

Mam trzy pytania:

  • na przodzie czołgu, czołgiści często dospawywali dodatkowe płyty pancerne. Można znaleźć wiele zdjęć Panzer III i Panzer IV z takimi zmianami. Czy planujecie dodać coś takiego, jako dodatkowe wyposażenie?
  • czy dodacie więcej elementów customizacji poza kamuflażami?
  • czy dodacie więcej zniszczalnych obiektów, i więcej „wojennych” elementów (np. okopy)?

Wszystko to mamy w planach, ale nie na najbliższą przyszłość. Co do customizacji, będziecie mogli dodać rysy na czołgach, błoto, zmienić miejsca mocowania wyposażenia jak łopaty czy kilofy, i wiele innych. Również planujemy dodać więcej elementów do naszych map. Zniszczalne obiekty pojawią się nieco wcześniej, wraz z nową fizyką.

Co się stanie z kamuflażem, który kupiłem na T30, gdy wprowadzicie T110?
Kamuflaż pozostanie na T30.

Czy są jakieś plany znerfienia E-75? Na chwile obecną według mnie jest zbyt potężny.
Niczego takiego nie planujemy

Czy rozważaliście wprowadzenie czołgów z miotaczami ognia i artylerii rakietowej?
Czołgi z miotaczami ognia zbyt obciążały obecne wersje klienta i engine’u, więc zdecydowaliśmy się ich nie wprowadzać. Artyleria Rakietowa jest rozważana, jako jedna z możliwych „Commander consumables” podczas wojen klanów ( atak artyleryjski odpalany z poza mapy)

Jak długo czołg lekki dostaje dodatkowe kredyty i Xp za podświetlanie przeciwników?
Przez 10 sekund, jeśli przeciwnik był trafiony, bądź wykryty przez inny czołg.


Dyskusja
alojz
Napisany 10 lutego 2012 - 11:37
#1

użytkownicy
Czy są jakieś plany znerfienia E-75? Na chwile obecną według mnie jest zbyt potężny.
- Niczego takiego nie planujemy

no jasny gwint, potężny ciekawe
niech poprawią dolną płytę w przednim pancerzu to tam wchodzi wszystko
i nie cisnąć tu kity że potężny, a IS7 niby papier co? albo strzały w bok IS4 za 0HP
dajcie se siana z takimi komentarzami

aryanek
Napisany 10 lutego 2012 - 11:39
#2

użytkownicy
Coś nie jasno odpowiedział na temat T34...czyli jam mam to staje się czołgiem premium i zostaje u mnie w garażu czy jest kasowany i mogę go sobie kupić?

alojz
Napisany 10 lutego 2012 - 11:40
#3

użytkownicy
@up
jest kasowany i możesz kupić

aryanek
Napisany 10 lutego 2012 - 11:52
#4

użytkownicy
ale chyba dostaje za niego kredyty albo dodatkowy slot?Co z załogą i modułami?

gabriel
Napisany 10 lutego 2012 - 12:15
#5

użytkownicy
co wy pleciecie było napisane jak ktoś ma t34 to go ma i ma premium czołg

Fett11
Napisany 10 lutego 2012 - 12:26
#6

redaktorzy
Słuchaj się alojza, to daleko nie zajdziesz. :P

Faren
Napisany 10 lutego 2012 - 12:50
#7

użytkownicy
Skoro pozbywają się B2 i Hotchkisa premium, bo są do odblokowania w drzewku francuskim, to po jaką cholerę dodają jako premium Jagdtigera? W dodatku model jest ten sam ;/ Daliby T23!

adolf
Napisany 10 lutego 2012 - 13:00
#8

użytkownicy
Ludzie nie potraficie czytac czy co wyraznie pisze, jesli ktos ma w swoim garazu T34 to za niego dostaniecie nowy czolg amerykanski M103, T34 bedzie do kupienia w sklepie jako czolg premium, Nic w zyciu nie ma za darmo a tym bardziej w grze od WG:P Pozdrawiam ADOLF

Palce
Napisany 10 lutego 2012 - 13:12
#9

użytkownicy
Z tego co zrozumiałem czytając jakieś fora to t34 zostanie w garażu razem z m103, podobnie jak masz t30 to zachowasz go wraz z t110. Istnieje jeszcze opcja że worgamingowi się odmieni.

adolf
Napisany 10 lutego 2012 - 13:22
#10

użytkownicy
I niech skoncza psuc niemieckie czolgi bo zaczyna robic sie to zalosne, E75 zbyt potezny smiech ten kto to napisal to chyba gral KV i dla niego przebicie E75 jest trudne, wedlug mnie najlepszym w tej chwili czolgiem 9 tieru jest IS4, ma dzialo z lepsza penetracja i szybciej ladujace sie, a o strzalach za zero to juz nie wspomne ;( Niech zaczna skupiac sie na powaznych sprawach, takich jak strzaly za 0 w tyl Objekta 261 z dziala w T30 bo to jest jakas paranoja. Gra wedlug mnie schodzi na psy wazne jest tylko zeby zarobic, niemieckie czolgi w czasach wojny byly bardzo potezne a tutaj robi sie z nich posmiewisko ( wkurzajace dolne plyty w przodzie pancerza, w ktore strzelaja ile wlezie ), amerykance sa papierowi ale maja za to niezniszczalna wieze i super dziala) a dajmy na to E100, po co mu dzialo 150 mm skoro ciezko ma przebic ferdinanda albo tigera p, no bez jaj a o walce z 10 tierami to juz nie ma co gadac, jedynie za golda mozna ladnie przebijac ale 10 golda za jeden pocisk to nie malo, pomijajac fakt ze ceny golda po cichutku ida w gore a place w Polsce sa mierne w porownianiu z innymi krajami. Kupujac Mausa myslalem ze bede mogl spokojnie powalczyc z kilkoma czolgami naraz a teraz to ja nawet nie wiem czy byle KV mnie nie zalatwi:P Mysle ze WG wkoncu zrozumie co trzeba w tej grze naprawic, a nie tylko trzepac kase, zreszta i tak maja jej juz sporo, dziennie w samej europie gra srednio 60 tys graczy, czekam z niecierpiwoscia do prac finalowych i zakonczenia fazy beta, dawajcie szybciej te aktualizacje, tak jak jest w innych produkcjach, a nie robcie wielkiego patcha z ktorego wiekszosc wazniejszych zmian jest przekladana na pozniej, Na koniec chialem dodac ze dzieki wam za gre ktora pomimo licznych bledow daje graczom wiele frajdy. Pozdrawiam ADOLF

Fett11
Edytowany 10 lutego 2012 - 13:24
#11

redaktorzy
adolf, Tobie również podam tylko link, bo nie mogę już patrzeć na te Wasze herezje odnośnie T34. :)
http://forum.worldoftanks.eu/i...ge__view__findpost__p__1430079

adolf
Napisany 10 lutego 2012 - 13:25
#12

użytkownicy
Odnosnie T34
to co pisze na forach nie zawsze jest prawda wazne jest co WG zadecyduje, a oni odpowiadaja tak:

Co stanie się z T34 po wprowadzeniu 7.2?
Jak już pewnie wiecie T34 zostanie zastąpiony przez M103 i stanie się czołgiem premium. Gracze będą mogli zakupić go w sklepie w grze jak każdy inny czołg premium. Jednocześnie zostanie przeniesiony na tier VIII. Wciąż pracujemy na balansem. Nowe amerykańskie czołgi są również balansowane. Jest duże prawdopodobieństwo, że będą miały zbliżone możliwości bojowe jak ich poprzednicy T30 i T34

Fett11
Napisany 10 lutego 2012 - 13:28
#13

redaktorzy
Zajrzyj do linka i spójrz w jakiej jest grupie ten, kto to napisał... N/C.

adolf
Edytowany 10 lutego 2012 - 13:32
#14

użytkownicy
watpie zeby dali graczom za darmo czolgi premium ktore beda sluzyc do zarabiania, byli by na to za glupi i duzo by na tym stracili, duza czesc graczy po przeczytaniu takich planow tworcow juz dawno doszla do T34, zreszta kazdy sie dowie jak to wprowadza niektorzy beda zawiedzeni, ze niestety beda musieli kupic T34 w sklepie za 10 tys golda, mimo to ze mieli go dawno w garazu z zaloga na 100% i ze wszystkimi modulami:P

dobra odpowiedzieli ze bedzie za darmo wiec posiadacze moga sie cieszyc:P

Fett11
Edytowany 10 lutego 2012 - 13:37
#15

redaktorzy
Aha, czyli osoba, która pracuje dla WG zaczęła bezkarnie tworzyć swoje własne herezje i śmiało przedstawiać je graczom na oficjalnym forum, wiedząc o tym, że w chwili wyjścia na jaw całej prawdy o nie-darmowym T34 po wydaniu patcha, ludzie Ci zaczną wysyłać skargi do developerów, przedstawiać im post rishyu itd. Wtedy WG wyciągnie odpowiednie konsekwencje od wyżej wymienionego Community Managera - ale oczywiście rishyu w tej chwili leje na to, bo lepiej pościemniać graczy, dawać im sztuczną nadzieję i narażać się twórcom. Zaiste, Twój tok myślenia mnie zachwyca. :)

mickey93
Napisany 10 lutego 2012 - 16:33
#16

użytkownicy
herezje niektórych na temat tego że niemieckie czołgi są słabe są wprost niedorzeczne
ciekawie wygląda pytanie o dodatkowe opancerzenie i o personalizację czołgów
jeśli miało by jakaś przystępną cenę to chętnie bym zakupił chociaż 20mm płytę na pancerz mojego T34

jednocześnie z niejako rozczarowaniem interpretuję wiadomość "jest duże prawdopodobieństwo że nowe amerykańskie czołgi będą miały zbliżone możliwości bojowe" to oznacza że nadal będą papierowy nierykoszetujący pancerz i mało HP

mordoret
Napisany 10 lutego 2012 - 17:11
#17

redaktorzy
mickey93 też mnie to przeraziło :) mam nadzieje, że zbliżone, ale jednak lepsze :)

adolf
Edytowany 10 lutego 2012 - 17:24
#18

użytkownicy
mickey93 nikt nie powiedzial ze niemieckie czolgi sa slabe, glownie chodzi o glupie prosby pogorszenia tych czolgow, wedlug mnie najwiecej po kolejnych patchach zyskali ruski maja szybkie,duzo rykoszetujace czolgi z dobra lufa, niestety kosztem niemcow i amerykanow, bo francuzy chociaz papierowe to sa szybkie i jak wypluja serie to kazdy padnie, poniewaz maja swietna penetracje. T30 nie zabardzo sprawdza sie w CW, jest ich zawsze najmniej, wedlug mnie ruskie czolgi od 8-10 tieru sa mocno przesadzone, wiec jesli slysze komentarz zeby znerfili E75, to mnie krew zalewa, tych co nie wiedza gdzie przebic z przodu e75 to zapraszam do nauki, oczywiscie mowie tutaj o dzialach z dobra penetracja, bo logiczne jest ze 5 tier nie bedzie jechal po 9 tieru bo bylo by to zalosne, is3,is4,is7 kazdy z tych czolgow jest najlepszy na swoim tierze i takie jest moje zdanie

podobno w 10 tierze amerykanow ma byc dzialo 120mm, czyli wynika z tego ze powinni tam zwiekszyc pancerz

Palce
Napisany 10 lutego 2012 - 18:41
#19

użytkownicy
E75 da rade uszkodzić bez problemu jak nie od przodku to boki i tył też istnieją, wiadomo jeden na jeden jest ciężko bo każdy zna słabe strony swojej maszyny i próbuje uniknąć błędów. Za to is4 to przesada, strzał pod nosek albo w wizjer szofera rzadko skutkują za to bok to czysta loteria miedzy rykoszetem od części nad gąskami, zdjęciem gąsek, strzałem za 0hp i penetracją. Sam jeżdżę t32 i z tym komunistą mam wielkie problemy, nawet od tyłu skubaniec rykoszetuje. Ale za pół roku przy dobrych wiatrach trafi na 10 tier.

p11k
Edytowany 10 lutego 2012 - 19:14
#20

użytkownicy
Ile można przerabiać temat T34? Kolega kilka postów wyżej zrobił was w jajo, koniec tematu. IS4 nie jest już taki dobry jak kiedyś, szczególnie po nerfie jakiego teraz dostał. Czołgi w grze są w miarę dobrze zbalansowane, a jak ktoś ma wątpliwości to niech zagra sobie takim, który dla niego jest taki potężny.

PS. Adolf, pograj rosyjskimi to zobaczymy czy wtedy będziesz mówił, że są takie dobre.

mickey93
Napisany 10 lutego 2012 - 19:18
#21

użytkownicy
is-3 jest gorszy od T32 zawsze jak w t32 spotykałem isa-3 czy to z bl9 czy z d25T padał jeżeli mieliśmy podobne wartości hp a isa7 można jechać po dolnej płycie chociaż to ciut większa loteria niż w e-75 no i są jeszcze reflektory

na oficjalnym forum ktoś pisał że od amrykanskiej m58 wywodziła się francuska 120 więc może wartości będą zbliżone a to że zmniejszą lufę nie oznacza że zwiększą pancerz bo WG ma specyficzne pojęcie balansu

Shogun
Napisany 11 lutego 2012 - 12:17
#22

użytkownicy
Jeśli jedni twierdzą, że ruskie są pro, a inni, że niemieckie - to oznacza, że balans jest właśnie ok.
A wszystko sprowadza się do starego powiedzenia - punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
Mam zarówno mausa, e-100, is-7 jak i inne wysokich tierów i wale nie uważam, że jakimś gra się lepiej, innym gorzej. Tak naprawdę liczy się skil i opanowanie zalet i wad swoich tanków.

zulko
Napisany 11 lutego 2012 - 12:41
#23

użytkownicy
Jeśli chodzi o T34 to został wprowadzony na początku chaos przez nie znających tematu, albo zazdrosnych graczy nie posiadających T34. Śledziłem informację o tym od dawna i z blogu Overlorda, informacji na forum, od community i developerów jasno wynika że posiadacze T34 dostaną za darmo M103 z dodatkowym slotem a ich T34 stanie się czołgiem premium 8 tieru. Jeśli ktoś uważa że to idiotyzm ze strony WG to niech pomyśli o marketingu.

A co do 120mm z T110E5 - z racji że jest to działo z lat późniejszych, nowszej generacji mały kaliber może nadrabiać dużą szybkostrzelnością, celnością, a penetracja będzie zbliżona do tej z działa 155mm - 270 +/- 10mm. Dodatkowo T110 będzie dużo bardziej mobilny niż T30, prawie tak jak IS7, a do tego mniejszy więc trudniej będzie go trafić.

Jeśli ktoś miałby jakieś wątpliwości co do T34 i T30 to mogę nawet podać mechanizm podmiany załogi i statystyk z tych czołgów.

Palce
Napisany 11 lutego 2012 - 17:33
#24

użytkownicy
Piwo i chipsy dla zulko

adamczik
Napisany 11 lutego 2012 - 21:14
#25

użytkownicy
Powinni wprowadzić specjalny moduł "Dodatkowy pancerz". Na wojnie wiele czołgów było dopancerzanych zanim wyjechały na pola bitewne. Taki np. JagdTiger nie jeździł z dolną płytą 150mm. Bo za każdym razem dokładano mu 100mm w tym miejscu. W grze tego nie ma. A wielka szkoda. Bo JagdTiger nie jest żadnych straszakiem z tym okropnym weakspotem, który przebijają tiery 7 w górę bez problemu.

NiKuTa
Napisany 13 lutego 2012 - 12:25
#26

użytkownicy
Niemieckie czołgi w tej grze są jakieś dziwne. Zajebiście duże week-spoty, słabe działa.
Podam przykład:
-75/L70 jest strasznie osłabiona w tej grze. Na jej bazie żabojady skonstruowali 75 mm SA50. Dlaczego to działo ma o 10 mm większa penetracje skoro to było to samo działo. Żabojady zmienili zamek i dodali magazynek. Nie zdziwił bym się gdyby podpieprzyli pomysł/plany tego rozwiązania od niemców, którzy mieli zamiar/pomysł montować na E-50 działa z automatycznym ładowaniem. Natomiast niemcy zdobyli taki mechanizm z zakładów skoda.
-88/L56 działa maiło bardzo podobne (nawet niektóre lepsze) charakterystyki balistyczne jak działo z pershinga 90mm Gun M3. Dlaczego działo 90 mm ma o 30 mm większa penetrację od 88/L56?
A pamiętajmy ze 75/L70 było znacznie lepszym działem od 88/L56.
Niemieckie czołgi jak i TD tierVI a głównie działa to pukawki bez DMG i penetracji!! porównajcie statystyki.
-JT to jeden wielki week-spot z frontu. TD który ma gorszy pancerz od amerykańskiego T28 i działo gorsze od ISU-152, które są o tier niżej. Działo w JT zadaje mały DMG. Często ludzie mówią o ROFie tego działa. Tak tylko ze zanim przeładujesz to najczęściej już nie żyjesz, albo jesteś na wykończeniu, albo już spłonołeś. CZemu? Ten duży kloc jest bardzo trudny do ukrycia. Zadko gdzie można znaleźć odpowiedniej wielkość skałkę żeby się za nią schować. A krzaki ... hmm po strzale jesteś widoczny. Nawet OBJ 704 jest odporniejsze z frontu od JT. Bardzo ciężko jest wycelować w gwiazdę zwłaszcza z daleka a jarzmo wszystko odbija. O T95 nie wspomnę bo boje o głowę JT.

Takich przykładów w tej grze jest mnóstwo. Teraz jeszcze chcą wprowadzić SPG z magazynkiem, chyba już ich pogięło!! A gdzie E-50 z automatycznym ładowaniem działa? Czemu do niemieckich czołgów-kloców(duże, ciężkie, powolne) serii E, devsi nie dali nam silników turbinowych. TAK turbinowych. Niemcy mieli zamiar docelowo wyposażyć czołgi serii E (te cięższe) w silniki turbinowe.
Kiedy wprowadzą nowe drzewko niemieckich TD, na które już czekam rok? Zwłaszcza na nashorna. Kiedy wprowadzą nowe tryby gry? Kiedy poprawią pożary na niemieckich czołgach po trafieniu w przód? Kiedy wprowadzą pancerz schutz?
Gra schodzi na psy. Już w nią praktycznie nie gram. Czasem czytam tylko ten portal.


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.