kliknij aby powiększyć
1920x1200 : 421 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

Pancerz

Wczoraj podczas przerwy technicznej deweloperzy wprowadzili poprawki do systemu naliczania obrażeń. Jeżeli pojazd wyposażony był w ekrany przeciw-kumulacyjne, które były cieńsze niż jego pancerz, to mogło dojść do sytuacji, w której po trafieniu pociskiem HE w lub obok pancerza nie otrzymywało się obrażeń. Przykład: po trafieniu wielkokalibrowym pociskiem HE w Object 704, nie zadawało się mu obrażeń

Clan Wars

Dopiero co wprowadzona została nowa funkcjonalność "mgła wojny", a już trzeba było ją wyłączyć. Gracze zgłaszali błędy w postaci: pojawiania się na mini mapie znaczników typu pojazdu, które nie odpowiadały rzeczywistej sytuacji oraz podświetlania sojusznika na czerwono sugerując, że jest wrogiem. 2 tygodnie przerwy technicznej Clan Wars nie przyniosło graczom żadnej korzyści, a nie wiadomo jeszcze jak długo będzie trzeba czekać na ponowne rozpylenie "mgły wojny".

Źródło: World of Tanks

Dyskusja
Piental
Napisany 10 stycznia 2012 - 17:17
#1

użytkownicy
Dlaczego nie jestem zdziwiony ? :)

Grrruby
Napisany 10 stycznia 2012 - 17:20
#2

użytkownicy
Jakoś dzisiaj nie mogłem w M37 zadać obrażeń m4a3e2 za pomocą HE mimo że go trafiłem prosto w papę ;]
Takie ściemy to pff...

p11k
Napisany 10 stycznia 2012 - 17:52
#3

użytkownicy
Ile ma penetracji działo w M37, 40 mm? Nie dziw się, że nie przebiło pancerza, który jest 2 razy grubszy. Poza tym zależy jeszcze w co trafiłeś.

pol00
Edytowany 10 stycznia 2012 - 18:06
#4

użytkownicy
A kiedy wreszcie naprawią strzały w 10 ? wymiana ognia miedzy mną a innym czołgiem 1:1 ( o podobnych parametrach ) 2 razy mój strzał w 10 ... za 0 HP i tym sposobem ded a wróg został z 10 HP

PS: czy nikomu to nie przeszkadza tylko mi ? bo czasem mam takie odczucie że ten temat jest pomijany, olewany itp.

Scytian
Napisany 10 stycznia 2012 - 18:10
#5

użytkownicy
ja jakoś dawno nie trafiłem na taki strzał w 10

M1ko5ek
Napisany 10 stycznia 2012 - 18:14
#6

użytkownicy
Ja te strzały w dziesiątkę bez odbioru hp też często mam

Byniak
Napisany 10 stycznia 2012 - 18:20
#7

użytkownicy
takie coś powinno zabierać chociaż jakieś drobne tzn. 10-15 hp

Momosus
Napisany 10 stycznia 2012 - 19:35
#8

użytkownicy
Ciekawe, ciekawe z tą poprawką HE... Bo czasem bicie Artą i zdejmowanie po 200 HP zamiast 800 bawiło mnie lepiej niż jej rykoszety:)

Wpis został usunięty przez wortalowe służby porządkowe.
#9

Scytian
Napisany 10 stycznia 2012 - 19:45
#10

użytkownicy
Dokladnie HE powinni wzmocnić ja moim s-51 bije nieraz po 100 ;/

pol00
Napisany 10 stycznia 2012 - 19:55
#11

użytkownicy
A tak zapytam jeszcze które francuskie czołgi maja ten magazynek (co się ładuje kilka pocisków i strzela jeden po drugim ) chodzi mi który z najniższego tieru.

magik500
Napisany 10 stycznia 2012 - 20:04
#12

użytkownicy
Trochę tu nie w temacie, nie wiem jak lekkie, ale ciężki V Tieru nie ma.

pol00
Napisany 10 stycznia 2012 - 20:33
#13

użytkownicy
W sumie temat "zmiany w pancerzach" a ja tutaj o działach za co przepraszam ale szukam info i jakoś nie mogę znaleźć odpowiedzi na pytanie które francuskie czołgi maja ten magazynek( który tier)

Bankey
Edytowany 10 stycznia 2012 - 20:37
#14

użytkownicy
lekkie od 5 tieru
ciezkie od 8 tieru

Walter_NovotnyPL
Napisany 10 stycznia 2012 - 20:43
#15

użytkownicy
W sumie strzały za 0hp są jak wadliwe torpedy w SH. Wydają mi się naturalne i trzeba je uwzględnić podczas podejmowanych działań.

Momosus
Napisany 11 stycznia 2012 - 09:56
#16

użytkownicy
A co ma jedno do drugiego? Problem tu polega nie na złotych strzałach ale na nerfie HE i nie dopracowanych ekranach przez które Arta bije często z mocą 10% swoich możliwości przy wejściu pocisku w cel. W LT, MT, HT, TD celujesz w weak spoty a w Arcie tak, żeby w ogóle trafić (to oczywiście uogólnienie). Tak więc jeżeli już wejdziesz przez właz silnika z końca mapy i zamiast 1100 HP zbijesz 230 to krew zalewa bo to nie jest 1 z 10 tylko 8-9 / 10 tak się teraz kończy.

hammer_91
Napisany 11 stycznia 2012 - 10:12
#17

użytkownicy
Oh ludzie, @poll: nie łapiecie? Zalegalizowano strzały za 0 i tyle. Ponadto bez ogródek przyznano że ruskie dostały ekrany przeciwodłamkowe których nie posiadały i tyle w tym temacie. Dzisiaj he kalibru 122 który trafi pod kątem 90 stopni nie może dobić tanka z hp poniżej 50'sięciu. Paranoja i się zacznijcie przyzwyczajać albo kupujcie golden ammo.

pol00
Edytowany 11 stycznia 2012 - 11:22
#18

użytkownicy
Wcale nie zalegalizowano tylko bardzo ciężkie to chyba jest do naprawienia.

"Czy rozważacie naprawienie błędów, gdy słyszy się komunikat np. "W dziesiątkę" a przeciwnikowi absolutnie nic się nie dzieje? Jest to strasznie denerwujące.

Odp:Tak, planujemy usprawnienie systemu powiadomień o trafieniu dla wszystkich lokalizacji."

Cytat z "wy-pytacie-my-odpowiadamy-ed-8"


Tylko mi chodzi konkretnie kiedy aha i te nowe umiejętności dla załogi by mogli dodać ( obiecali że będą w 0.7.0 ale mamy 0.7.1 a tutaj nadal nie ma.

I tylko na te 2 rzeczy czekam w tej grze a o inne się modle żeby nie popsuli.

Byniak
Napisany 11 stycznia 2012 - 14:21
#19

użytkownicy
Jeśli chcą dalej iść w kierunki realistyki rozgrywki to powinni spiąć poślady i się tym zająć


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.