kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 1486 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Public Test – v.0.7
Kurkus, Sobota, 19 listopada 2011, 12:16
Tagi: 0.7.0, test, public, otwarty supertest


Rozpoczęły się otwarte testy nowego patcha oznaczonego numerem 0.7.0 Pierwsza faza otwartego testu potrwa do 23 listopada.

Zwróciliście na pewno uwagę, że Wargaming od pewnego czasu, przy każdej nadarzającej się okazji, “ucina” zero przed numerem aktualizacji (v.7.0). To jest nic innego jak zagrywka marketingowa, tak samo jak mówienie, że WoT to pełna wersja. Ciągle gramy w betę tyle że płatną i jeszcze nie wiadomo kiedy otrzymamy finalny produkt.

Uwaga! Musisz zainstalować klienta supertestu w innym folderze niż główny folder gry. Ponadto, aby nie spowodować konfliktu zaleca się wyłączenie klienta uruchomionej gry. Tylko gracze, którzy założyli konto przed 15 listopadem będą mogli zalogować się do supertestu.

Link do klienta 0.7 supertestu (direct) - http://cdn1.worldoftanks.ru/patches/auto/WoT_0.7.0_test1_setup.exe
Link do klienta 0.7 supertesu (torrent) - http://cdn1.worldoftanks.ru/patches/auto/WoT_0.7.0_test1_setup.exe.torrent

Supertest ma pewne ograniczenia:

  • nie można kupować złota
  • postęp gry nie zapisuje się do Twojego głównego konta
  • każdy gracz otrzymuje 15 000 złota do celów testowych oraz 10x szybsze zdobywanie doświadczenia i kredytow

Lista zmian

tłumaczyła Alebelle

Główne zmiany:

  • Wprowadzenie kilku klastrów (technologia multi-klastrowa)
  • Dodano funkcję kamuflażu. Zakup i montaż są dostępne w sekcji Wygląd
  • Dodanie klaksonów. Jeden z nich będzie dostępny w wersji testowej. Można go kupić w sekcji Wygląd. Naciśnij klawisz H w walce, aby aktywować klakson.
  • Dodane poziomy bitew w kompaniach. Kilka wariantów ograniczeń według poziomu czołgów: do 4, do 6, do 8 i do poziomu 10 włącznie. Wdrożone ograniczenie liczby artylerii dla walk poziomu 4, 6 i 8 (następna wersja testowa będzie zawierać ograniczenie dotyczące lekkich czołgów).
  • Dodany system skarg. Można wybrać typ skargi, wystarczy kliknąć prawym przyciskiem myszy na Nicku gracza w trakcie bitwy aby pojawiło się menu kontekstowe.

Kontent:

  • Dodano nowe mapy: Marsh i Fjords
  • Dodane nowe promocyjne czołgi: SU-85I i Pz IV Hydraulic (czasowo dostępne dla testu)
  • “Pudełkowe” czołgi: PzII J, BT-SV i MTLS-G14 również są dostępne w sklepie do testowania.
  • Naprawiono wiele błędów w modelach czołgów
  • Poprawiono wiele błędów, przeszkód i zacięć na większości map
  • Dodano animowane ptaki na niektórych mapach
  • Dodano logo klanu wyświetlane na czołgu.

Całkowicie przerobiono model uszkodzenia czołgów:

  • Niemieckie: Pz VI Tiger, Pz 38(t), VK 3601(h), JagdPz IV, VK 3002 (DB), Pz III/IV, Pz 38H735(F), Pz S35 739(F), Pz B2 740(F), Pz 38 NA, E-100.
  • Amerykańskie: M4 Sherman, T29, T32, T30, T14, M5 Stuart, M7, M2 med, M4A2E4, Ram II.
  • Sowieckie: Т-34, KV, MS-1, А-20, SU-18, IS-3, Т-44, SU-85B, SU-14, Valentine LL, Matilda LL, KV-220, KV-3, Т-54, IS-7, KV-13, Object 704, А-32.

Gameplay i mechanika gry:

  • Podwojona liczba punktów karnych za team kill i team damage.
  • Zmiana mechaniki wyszukiwania najcięższego pancerza przy uszkodzeniach od min lądowych.
  • Dodanie w polu widzenia tracerów przeciwników, jeśli pojawią się w wąskim sektorze skierowanego nań działa.
  • Dodanie tracerów przeciwników w trybie artyleryjskim w czasie, gdy strzelający pojazd jest w polu widzenia.
  • Przy wyjściu z bitwy, pojazdy zostają na polach bitew do czasu ich zakończenia. Jeśli pojazd nie został zniszczony w czasie bitwy, zostanie zniszczony automatycznie zaraz przed jej zakończeniem.
  • Naprawiony rzadki błąd nieuzasadnionego wykrycia drużyny wroga.
  • Naprawiony rzadki błąd nagłego osadzania się celownika w poziomie przy zmianie widoku na tryb snajperski.
  • Naprawiono rzadki błąd nieuzasadnionego zmniejszenia prędkości obrotu w czołgu Pz IV podczas bitwy.
  • Naprawiono rzadki błąd zawieszania się celownika w trybie snajperskim, gdy pojazd stał blisko obiektów.
  • Naprawiono błąd w zasadach nadawania odznaczenia “okupant”.
  • Dodano specjalny typ amunicji, z uszkodzeniami równymi 240, dla wszystkich niemieckich dział 8.8cm L/71.
  • Zmniejszono parametry działa 7.5 conic w czołgu VK3601H.
  • Dodanie działa 7.5 conic w obu wieżach czołgu Tygrys (tylko wersja dla klienta testowego).
  • Т-44: dodano działo LB-1 dla drugiej wieży oraz dodanie silnika V-54-6 o mocy 680 KM.
  • Zmiana modeli oraz parametrów dla obu wież w czołgu IS-3.
  • Nieco zmniejszona normalizacja pocisków AP oraz APCR.
  • Zmiana zasięgu widzenia oraz zmiana wytrzymałości magazynu amunicyjnego w czołgach średnich tieru 7,8 oraz 9.
  • Czołgi KW-220 zostały podzielone na dwa typy: Czołgi Beta testerów (KW-220 oznaczony symbolem T) oraz czołgi specjalne (KW-220 bez oznaczenia symbolem T)
  • Reset parametrów wszystkich działek automatycznych.
  • Zaokrąglone w dół ceny czołgów tierów 2-go i 3-go zakupionych za kredyty.

Zmiany w systemie:

  • Usprawniono wydajność gry na niektórych konfiguracjach.
  • Przerobiono system wyświetlania efektów specjalnych. Zmieniono efekty strzału, uszkodzeń i eksplozji.
  • Dodano dodatkowe ustawienia efektów specjalnych.
  • Dodano zaawansowane wsparcie dla klawiatur Logitech oraz laptopów Alienware.
  • Naprawiono błędy w wyświetlaniu gry przy konfiguracji wielo ekranowej.
  • Całkowicie przerobiono algorytm wyświetlania zaawansowanych dynamicznych cieni.
  • Dodano nowy typ wygładzania FXAA.
  • Ulepszono, jakość czata głosowego.
  • Dodano efekt po zniszczeniu : "vignetting".

Interfejs:

  • Zmodyfikowana minimapa: przeskalowanie, zmiany przezroczystości, możliwość włączenia/wyłączenia podczas bitwy, znaczniki komend „Pomocy”, „Za mną”, „Atakuję”.
  • Dodano help bary do elementów interfejsu garażu. By je aktywować kliknij F1 będąc w garażu.
  • Zmodyfikowano znaczniki pojazdów: dodano sortowanie według odległości.
  • Dodano dodatkowe ustawienia parametrów znaczników pojazdów.
  • Dodano opcję alternatywnego koloru znaczników. Wybierz „Alternatywny układ koloru” w ustawieniach by aktywować opcję.
  • Zmodyfikowano tabelę graczy w oknie ładowania się mapy.
  • Dodano opis zadań bitwy w oknie ładowania się mapy.
  • Dodano nowy tryb wyświetlania listy graczy podczas bitwy. Dodano przyciski zmiany trybu.
  • Dodano opcję szybkiego ”zdjęcia” wyposażenia czołgu oraz wysłania załogi do baraków przy sprzedaży czołgu.
  • Dodano informację klanową w oknie profilu gracza.
  • Zmiana wyglądu wiadomości widzianej po zniszczeniu czołgu.
  • Dodano widok używanego wyposażenia w bitwie, które wpływa na widoczność(siatka maskująca oraz lorneta polowa).
  • Dodano automatyczne demontowanie sprzętu eksploatacyjnego niepasującego do pojazdu.
  • Dodano dźwięk pod koniec zwężania się pola rozrzutu.
  • Zaktualizowany dźwięk przy trafieniu i uszkodzeniu modułu czołga
  • Dodano dźwięk kolizji pojazdu ze stojącym obiektem przy 10 km/h.
  • Dodano zawiadomienie dźwiękowe o przejmowaniu bazy.
  • Dodano blokowanie spamu pojedynczych wiadomości i symboli w czacie bitwy.
  • Dodano opcje ustawienia komend gry na dodatkowych przyciskach myszki.
  • Dodano powiadomienie o sprzedaży czołgu, który nie może być kupiony ponownie (np czołg dany na specjalną okazję).
  • Dodano powiadomienie o zapisaniu screenshot’a.
  • Dodano powiadomienie o niemożliwości sprzedaży czołgu przy osiągnięciu limitu sprzedaży pojazdu.
  • Dodano powiadomienie o braku wystarczającej ilości złota na złotą amunicję czy też sprzęt ekspolatacyjny za złoto gdy włączona jest opcja autouzupełnienia.
  • Usunięto ustawienie pozycjonowania kamery.
  • Dodano wykrywanie włączonego Caps lock’a w oknie logowania.
  • Usunięto z akt tankowców wszystkie osiągnięcia z wyjątkiem "bohater bitwy" i "epickie"
  • Naprawiono okazywanie doświadczenia za pierwszą wygraną bitwę dnia podczas specjalnych eventów itp zawierających wzrost zdobywanego doświadczenia.
  • Naprawiono i zmodyfikowano kilka nazw czołgów amerykańskich.
  • Naprawiono i zmodyfikowano teksty kilku elementów interfejsu, wskazówki oraz kilka okien dialogowych.
  • Dodano wyświetlanie osiągnięć zdobytych w grze w oknie logowania.
Źródło: World of Tanks

Dyskusja
ElektrykPolska
Napisany 19 listopada 2011 - 16:38
#1

użytkownicy
sporo tego

WHITE_POLAND
Napisany 19 listopada 2011 - 17:19
#2

użytkownicy
"Zmiana mechaniki wyszukiwania najcięższego pancerza przy uszkodzeniach od min lądowych."

Może ktoś przybliżyć ocb?

MetalMachine
Napisany 19 listopada 2011 - 17:49
#3

użytkownicy
@WHITE_POLAND to po prostu błąd tłumacza bo oczywiście redakcja się obija i zamiast samemu przetłumaczyć to do google translatora wrzuciła.

BTW, patch diametralnie poprawia płynność gry, np. dym przy strzale przez peryskop już tak nie muli na słabszych kompach jak wcześniej, przy czym gra wygląda o wiele lepiej np. pociski typu HE wyrzucają w powietrze góry ziemi, niczym w company of heroes :).

Nie sądziłem że to kiedykolwiek w życiu to powiem - dobra robota WG.net - leczy nadal czekamy na podmianę T34 zapowiadaną jeszcze na ten rok.

WiewiorNH
Napisany 19 listopada 2011 - 18:00
#4

użytkownicy
T34 zamiana w tym roku? Pierwsze słyszę w szczególności, że podmianę zapowiedzieli na Q1 2012.

Endriu
Napisany 19 listopada 2011 - 18:17
#5

redaktorzy
@WiewiorNH to tylko wersja testowa , więc wiesz , 5 h sciaganie testówki przy predkosci 140 KB/s to ja wole poczekac na pelna wersje

kryb
Napisany 19 listopada 2011 - 18:38
#6

użytkownicy
Mi się ściągało z 15 minut tylko :D

Ravnim-PL
Napisany 19 listopada 2011 - 18:46
#7

użytkownicy
ciekawy jestem czy będzie jakaś nagroda za uczestnictwo, oraz mam nadziej że w wersji finalnej będzie język polski albo chociaż angielski:D

Sati_PL
Napisany 19 listopada 2011 - 19:20
#8

użytkownicy
A czego by miało nie być PL?

Jest w tej wersji to i będzie w 7.0

Jedyny błąd to mogli dać w SB i angielski i ruski, w tedy było by elegancko bo europejczycy nie mogą grać i testować jako tako bo co? bo trzeba robić wszystko na czuja a to jest mało eleganckie:)

Bankey
Napisany 19 listopada 2011 - 19:44
#9

użytkownicy
@Ravnim
Nagrodą jak zwykle jest samo uczestnictwo :) Co do jezyka to przecież już teraz masz do wyboru wiele językow, chyba ze ja nie rozumiem pytania ? :)

Mam nadzieje ze tez zauważę różnice w wydajności( na to licze najbardziej)

Ravnim-PL
Napisany 19 listopada 2011 - 20:29
#10

użytkownicy
Co do języka to raczej chodziło mi że w wersji testowej mogli dać angielski, wydaje mi się że jednak układ gry jest trochę zmieniony chodzi mi o zakładki gdy jesteśmy w garażu. Reszta jest ok, sporo graczy wiec i balans bitw jest lepszy. Nowe mapy też całkiem fajnie wyglądają.

Bankey
Napisany 19 listopada 2011 - 20:52
#11

użytkownicy
Jak chcesz koniecznie j. polski to mozesz zainstalwoac tego patcha na skopiowanego wczesniej WOTa, w sumie dziala tyle ze z bladami.


kryb
Napisany 19 listopada 2011 - 20:57
#12

użytkownicy
W wersji testowej można mieć wszystkie języki, wystarczy tyko Launcher odpalić z katalogu bety i ściągnąć język np. EN a potem PL. Swoją drogą to menu nie działa w becie jak należy - brak możliwości wyboru opcji "z listy".

Unreal89
Napisany 19 listopada 2011 - 21:11
#13

użytkownicy
Jako że z moim netem ściąganie 2,5 GB to nie lada mordęga, więc mam pytanie do tych, którzy się dostali na test server ;>

Mianowicie, jak działa opcja, opisana tutaj jako:
"Dodano zawiadomienie dźwiękowe o przejmowaniu bazy. " czy dźwięk przejmowania jest taki sam- gdy nasza drużyna przejmuje bazę wroga, i taki sam, gdy wróg przejmuje naszą bazę?
Tak z czystej ciekawości, bo na youtube znalazłem ten dźwięk na filmiku, jednak z pierwszej wymienionej tutaj perspektywy.

W każdym razie - może chociaż część nieogarniętych graczy zacznie reagować - gdy zbliża się nieuchronna porażka, a oni nawet tego nie widzą...

demeal
Napisany 19 listopada 2011 - 21:38
#14

użytkownicy
Ale kawał zrobili, w opcjach t30 ma 178mm pancerza na przodzie wieży, ale patton nawet ze złota nie przebił, więc chyba nadal ma tyle ile powinien :D

Dzwięk podczas przejmowania jest niezły, głośna syrena alarmowa :)

Faren
Napisany 19 listopada 2011 - 21:38
#15

użytkownicy
Tak teraz zauważyłem, mapa Marsh to coś innego niż zapowiadana Swamp? Wydawało mi się, że Swamp to będzie coś ala moczary w Luizjanie (czyli amerykańska prowincja) a o tej Marsh to pierwszy raz słyszę.

Ravnim-PL
Napisany 19 listopada 2011 - 21:43
#16

użytkownicy
Co do dźwięku to tak, jest inny przy przejmowaniu bazy wroga i inny gdy nasza jest przejmowana. Kiedy przejmują bazę to przyznam szczerze dźwięk przypomina jak byśmy mieli dostać zaraz głowicą nuklearną. Co do nowych czołgów premiowych, nie wiem według mnie nie jest to coś ciekawego, szkoda że nie doszli teraz Francuzi.

Vulpik
Napisany 20 listopada 2011 - 08:23
#17

użytkownicy
Z nowych premium bardzo fajny jest SU-85I.

Ma najlepsze działo z czołgów premium do 1500 golda. Przy załodze na 100% jest mobilny prawie jak Stug III. Jest szybszy ale lekko mniej zwrotny. No i kosztuje 1250 golda :D. Można go kupić dzięki kodzie w Play'u, a za resztę camo i klakson do jakiegoś topowego meda ;).

Nawiasem mówiąc kamuflaże im się udały, klaksonami spamować nie można, tylko więcej ich by się przydało ;). No ale zobaczymy co będzie w finalnej wersji.

Syrena jak my okupujemy ich bazę mogła by być trochę inna. Mi przynajmniej obie kojarzą się z zagrożeniem :).

Mapy są fajne, efekty powalają wręcz na kolana. Minimapa się sprawdza. Nic tylko czekać na finalną wersję ;).

Faren
Napisany 20 listopada 2011 - 09:06
#18

użytkownicy
Szkoda tylko, że nie ma już paska jak zaawansowana jest okupacja, teraz nie wiadomo jak szybko przejmowana jest baza. Kamuflarze są spoko, acz spodziewałem się więcej. A nowych map nie widziałem, jak zwykle najczęściej natknąć się można na te pierwsze - Ensk, Himmelsdorf, Malinovka, Murovanka, Prohorovka.

Efekty fajnie, zwłaszcza jak pociski HE wzbijają w górę ziemię :D brak mi tylko wstrząsu kamery gdy obok pojazdu pierdyknie pocisk np artylerii.

Interfejs jest przyjemniejszy, faktycznie patch sporo zmienia, mam nadzieję, że na 7.1 nie trzeba aż tak długo czekać.

WiewiorNH
Napisany 20 listopada 2011 - 12:20
#19

użytkownicy
Z tym paskiem to jest po prostu błąd, jak ja grałem to było normalnie syrena i pasek.

Zielasiadora73
Napisany 20 listopada 2011 - 13:48
#20

użytkownicy
A ja w ogóle nie mogę tego zainstalować.. Ściągam to już po raz 4-ty. Gdy uruchamiam instalator niby coś się dzieje, jest jakiś proces ale po jakiejś minucie znika i wyświetla mi się, że program został nie poprawnie zainstalowany :/ Też tak mieliście? Pomocy ! Mam dobrego kompa. Win7, dwu rdzeniowy procek itp a ten shit w ogóle się nie istaluje !

demeal
Napisany 20 listopada 2011 - 14:57
#21

użytkownicy
Może nie instaluj w folderze World of Tanks, daj nazwę np. World of Tanks test... Może to jest problem u ciebie, ja nie instalowałem w tym samym folderze.

marek48337
Napisany 20 listopada 2011 - 15:29
#22

użytkownicy
Cieszę się, że wszyscy tak dobrze mówią o tym pachu w końcu dali coś na co każdy nie narzeka. Mam nadzieję, że wejdzie jak najszybciej bo też chciałbym pograć.

Faren
Napisany 20 listopada 2011 - 18:25
#23

użytkownicy
W teście są dostępne "pudełkowe" czołgi premium, ciekawe czy po teście będzie można je kupić w sklepie. Druga sprawa, to Marsh/Swamp to nie to samo, co Life Ox, a więc doszła nowa mapa ;) ciekawe tylko, bo trochę się ich nazbierało, ile będzie nowych map w 7.1.

Spodobały mi się kamuflaże, mam nadzieję, że będą stale dodawać nowe :)

Największe zaskoczenie, pomimo, że dostępny jest klakson, ludziska nie nadużywają go, a przynajmniej ja tego nie zauważyłem. Jeśli nie przesadzą i nie wcisną "karetki" a jakieś normalne dźwięki, to te klaksony mogą być nawet użyteczne.

Cały czas jestnak nie pojawia się u mnie pasek przejmowania bazy, jest tylko dźwięk (swoją drogą dźwięk przejmowania wrogiej bazy przypomina raczej zagrożenie niźli zwiastun zwycięstwa)

Kudlaty
Napisany 20 listopada 2011 - 18:52
#24

użytkownicy
Bo klaksony gubią się :) nawet jak znajdzie się osioł co ciągle trąbi to mu się znudzi ;) ja mam na każdym czołgu i zapomniałem że je mam :) w walce nie myśli się zeby naparzać klaksonem.

Co do kamuflaży to 2 niemieckie rewelacyjnie pasują na Tigera II jakby odkopali je z lat 40 XX wieku :)

Szkoda że nie ma jeszcze loga klanu w teście to dodatkowy atut jeszcze :)


Momosus
Napisany 20 listopada 2011 - 18:55
#25

użytkownicy
- Faren - wysłałem ci na PW co masz zrobić żeby to naprawić. Wejdź na forum i sprawdź skrzynkę ;)

Faren
Napisany 20 listopada 2011 - 19:49
#26

użytkownicy
Dzięki Momosus, ale już nie potrzeba, bo już nie będę się bawił w Public Teście. W sumie to nie ma dużo do testowania, nie ma nowych czołgów ani umiejetności do przetestowania, jedynie kamuflarze, 2 nowe premiumki i ogólnie jak sie gra na nowych ustawieniach. Tak przynajmniej jest w moim przypadku. Mam nadzieję, że test pójdzie szybko i sprawnie, nie mogę się doczekać francuskich czołgów :D

BTW fajnie że w filmiku 7.0 pokazali francuza ^_^

Likatnes
Napisany 20 listopada 2011 - 23:10
#27

użytkownicy
jak się 3 razy zatrąbi szybko to ma się później bana na trąbienie przez 1 minute, więc i tym za bardzo nie da się wkurzać ludzi ;]


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.