kliknij aby powiększyć
2560x1600 : 737 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Na tropie World of Tanks #11
Kurkus, Piątek, 28 października 2011, 21:58
Tagi: cw, Clan Wars, mapa, konfrontacja, World of Tanks


„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Kolejny raz to Wargaming przygotował listę pytań i odpowiedzi. Ich specjalny biuletyn z nimi, ukazuje się co 2 tygodnie. Cały biuletyn jest o Clan Wars.
Tłumaczyła Alebelle.




wargaming.net

Mówi się, że zniszczone czołgi będą “zablokowane” na nieokreślony czas. Czy te same reguły dotyczą wszystkich pojazdów w grze czy też artyleria, niszczyciele, średnie, lekkie i ciężkie czołgi będą posiadały różne czasy „zablokowania”?
Czas zawieszenia będzie zmienny dla różnych tierów i typów czołgów. Tak więc, Czołgi cięższe oraz wysokich tierów będą miały dłuższy czas zawieszenia.

W jednym z wideo wywiadów, zostało powiedziane że Globalna mapa będzie jedna dla trzech projektów (WoT, WoP, WoB)! Jak stworzone będą mapy z powietrznymi prowincjami z WoWp oraz lądowymi prowincjami z WoT? Czy mapa stanie sie 3D czy też prowincje będą rozłożone na mapie? Czy będzie przejście pomiędzy projektami z odzwierciedleniem tylko określonej prowincji na mapie?
Obecnie liczymy na to by każdy z trzech projektów posiadał własne Wojny Klanów, lecz będzie też pewne powiązanie i wpływ każdego z projektów na siebie. Obecnie omawiamy tego typu powiązanie. Jak wiecie, World of Battleships oraz World of Warplanes są nadal w fazie rozwojowej więc obecnie nie powinniśmy dawać wam niejasnych obietnic.

Czy zobaczymy osiągnięcia za uczestnictwo w Wojnach Klanów? (medale)
Oczywiście, że tak, ale niestety nie w tej chwili.

Czy kontrwywiad będzie dostępny podczas mgły wojny na mapie Globalnej? Ile będzie to kosztowało?
W przyszłości zamierzamy zmienić obecną funkcję wywiadu i dodać funkcje kontrwywiadu. Obie funkcje będą wymagały kupna specjalnych klanowych materiałów eksploatacyjnych: “Rezydent” dla wywiadu oraz „Kontr szpieg” dla kontrreakcji. By użyć tego drugiego jeden z liderów klanu (dowódca, zastępca dowódcy, dyplomata lub gubernator wojskowy) Będzie musiał wybrać jedną z podległych prowincji i kliknąć na specjalny przycisk w interfejsie.
Kontr szpieg zapewnia osłonę 72 razy, gdy następujące opcje są aktywne: Szanse na sabotaż w danej prowincji są zredukowane o 40%. Jeśli wrogi Rezydent dołączy do klanu, nie może on wykryć liczby układów na terenie kontrwywiadu czy też widzieć czy jest to kwatera główna klanu. W ten sposób szpieg będzie widział chronioną prowincje jako pustą.
Kontr szpieg zmniejsza sprawność działania wszystkich wrogich Rezydentów w prowincji o 20%.Wyżej określone funkcje są rozważane i mogą się zmienić, tak jak ich ceny.

Czy przeprojektujecie interfejs i dodacie funkcje powiadomienia informującego członków klanu o bitwach?
Tak, taka funkcja będzie dodana w przyszłości.

Poprzednio wspomnieliście o bitwach o super kwatery główne na mapach tychże kwater. Kiedy zostanie to dodane, biorąc pod uwagę to, że super kwatery są już zdobyte i kontrolowane w sposób, który uniemożliwia podejście do nich bliżej?
Planujemy wprowadzenie unikalnych map dla super kwater głównych; Określone bitwy będą przeniesione na tego typu mapy, lecz nie zostanie to dodane w najbliższym czasie. Funkcja nie będzie zależna od statusu kwater głównych (zajęte/nie zajęte).

Jak I kiedy dyplomacja I sojusze będą dodane do Wojny Klanów?
Nie jesteśmy teraz w stanie podać przewidywanego czasu wprowadzenia tych funkcji; jedyne co możemy powiedzieć to, że system ustawy i porozumienia dyplomatycznego jest w fazie realizacji. Jeśli chodzi o aspekt „jak” jest to wciąż rozpatrywane, cała funkcja jest nadal w fazie budowy, główny motywem jest umożliwienie klanom zawierania porozumień oraz tworzenie sojuszy. To drugie będzie dawało oficjalny status oraz zaoferuje wiele dodatkowych korzyści dla członków

Czy na mapie globalnej zobaczymy mecze 30vs30?
Tryb 30vs30 wymaga specjalnych map, które obecnie są w fazie tworzenia. Zostaną dodane do Globalnej mapy po uprzednim dodaniu ich do trybu bitw randomowych (losowych).

Kiedy nowe mapy zostaną dodane do Globalnej mapy: Koło podbiegunowe, Linia Zygfryda, Redshire, Zatoka rybacka.
Zostaną dodane wraz z pojawieniem się nowego Portalu oraz z aktualizacją przepisów globalnej mapy. Z tego co wiemy obecnie, to kwestia dni.

Czy nadal tworzycie kilka Globalnych map?? Chciałbym zasugerować byście spróbowali na nich kilku trybów rozgrywki.
Obecnie zakończyliśmy ich wprowadzanie. Zostanie to zrealizowane gdy będzie potrzebne.

Czy kiedykolwiek zrobicie „eventy” na Globalnej mapie które nie nawiązują do prime-time?
Na pewno będą “eventy” na Globalnej mapie, ale przesunęliśmy w harmonogramie ten pomysł na “lepsze czasy” gdyż teraz pracujemy nad innymi bardziej ważnymi opcjami.

Obecnie aktualizacje testowane są na europejskiej globalnej mapie. Czy możecie zdradzić nam rezultaty tych testów?
Aktualizacja została wprowadzona na północnoamerykańskiej globalnej mapie. Uwzględniając rezultaty pierwszego dnia, liczba klanów prawie się podwoiła gdyż było ich 72 gdzie poprzednio było tylko 46.

Czy planujecie zredukowanie czasu miedzy bitwami podczas desantu gdyż obecne 30 minut sprawia ze bitwa trwa do nocy?
Niestety, obecne ramy czasowe spowodowane są problemami technicznymi i na razie nie mogą być skrócone.

Proszę powiedzcie nam o opcji przygotowywanej dla dowódców klanu.
Dowódcy wchodzący do bitwy w specjalnych pojazdach dowodzenia uzyskują dostęp do panelu dowódcy, element interfejsu znacznie upraszcza kontrole nad kompanią czołgów (dywizje kompanii dzieli na plutony by ustalić zadania dla danego plutonu, obrazowo pokazuje zadanie na mini mapie oraz mapie bitwy, podczas gdy tryb kamery dowódcy pozwala na oglądanie całej mapy bitwy). Inna funkcja jest możliwość użycia klanowych materiałów eksploatacyjnych: naloty powietrzne oraz ostrzał artyleryjski spoza mapy.

Byłoby wspaniale zobaczyć statystyki wrogiego klanu: liczbę rozegranych meczy na danej mapie, liczbę najlepszych graczy, pojazdów itp. Wiemy, że są tego typu dodatki stworzone przez graczy leczy czy dodacie taka sama rzecz do gry?
Tak, opisana opcja jest w planach.

Czy zamierzacie dodać bonusy za zajęte prowincje, np. Specjalne medale lub sztandary?
Bez wątpienia stworzymy więcej bonusów za posiadanie prowincji I będą one bardziej dogłębne niż tylko sztandary czy medale.

Czy będą nowe tryby bitew na globalnej mapie, takie jak te ogłoszone dla bitew losowych?
Gdy nowe tryby bitew zostaną przetestowane w bitwach losowych, zostaną także dodane do wojny klanów.

Co z koncepcja koczowniczych klanów? Odrzuciliście ją?
Koncepcja koczowniczych klanów jest rozważana. Nie jesteśmy w stanie podać daty jej wprowadzenia gdyż obecnie pracujemy nad innymi opcjami gry.

Słyszałem że zamierzacie stworzyć bliźniaczą globalną mapę dla małych klanów maksymalnie do tieru ósmego. Czy nadal jest to planowane?
Na razie odłożyliśmy ten pomysł ponieważ pracujemy nad innymi elementami gry.

Czy czas naprawy pojazdów na globalnej mapie będzie zmieniał się z każdą aktualizacją czy też będzie zbalansowany raz na zawsze?
Mamy nadzieje ze znajdziemy odpowiedni balans na superteście lub publicznym teście.

Czy gracze będą mogli osobiście dodawać złoto do klanowego skarbca?
Realizacja tego elementu zależy od bezpieczeństwa kont graczy, jednakże zostanie on dodany gdy będziemy absolutnie pewni co do bezpieczeństwa tychże kont.

Drodzy deweloperzy, obiecaliście zmianę pozycji dowódcy polowego na dowódcę plutonu. Czy zmiana pozycji jest tak trudna?
Szczerze mówiąc, darowaliśmy sobie tą sprawę ze względu na natłok pracy, lecz postaramy się wprowadzić to w najbliższym czasie.

Czy możecie dodać opcje dziennika aktywności wykonywanych w skarbcu by móc sprawdzić czynności wykonane ze złotem, (kto wysłał złoto, do kogo), które to będą chociażby widoczne dla najważniejszych osób w klanie (dowódcy, zastępcy dowódcy i skarbnika)?
Ten dodatek jest już w naszych planach.

Powiedzcie proszę, co stanie się po integracji globalnej mapy. Czy strefy czasowe będą pokrywać się z tymi prawdziwymi?
Obecnie strefy czasowe generalnie pokrywają się z tymi prawdziwymi (z wyjątkiem Londynu, Reykjavik I Lizbony). Na przykład, prime-time w Moskwie i Paryżu różni się o 2 godziny, co jest odzwierciedlone w realnej różnicy czasu, bez względu na zmianę czasu na standardowy.

To jest prawdopodobnie największy problem, z którym się spotkamy podczas tworzenia globalnej mapy gdyż europejskie miasta zmieniają czas sezonowo, podczas gdy Rosja I Białoruś odrzuciły tą zmianę. Jednakże, mamy juz kilka rozwiązań tego problemu wiec nie ma powodu do zmartwień.

Czy możecie nam proszę powiedzieć coś o pojazdach dowodzenia?: Czas wprowadzenia, detale itd?
Niestety teraz nie możemy dać żadnych detali odnośnie tego.

Czy możecie nam podać detale odnośnie sojuszy?
Sojusze będą składały się z klanów z podobnym system tworzenia. Tak, więc każdy lider klanu, posiadający minimum jedna prowincje na globalnej mapie może stworzyć sojusz tak jak każdy gracz może stworzyć klan. Inni liderzy klanów mogą dołączyć do sojuszu tak samo jak każdy gracz może dołączyć do klanu. Klany w sojuszu automatycznie wchodzą w zakres panujących porozumień w sojuszu. Ponadto uzyskują dostęp do unikalnych możliwości. W istocie, sojusznicze klany mogą przesuwać swoje siły tylko przez sojusznicze terytorium. Planujemy również stworzenie klasyfikacji koalicji oraz jej statystyki.

Kiedy dodacie opcję rebelii w prowincjach?
Opcja ta zostanie dodana tak szybko jak tylko będzie zakończona.

Jakie są główne cechy najemników?
Każdy gracz bez klanu może zostać najemnikiem.
Wolontariusze są wybierani na dany mecz losowo spośród zatrudnionych najemników.
Najemnik może brać udział w meczach w trzech przypadkach:
Gdy on/ona jest zatrudniony/a przez jeden z klanów
Gdy w prowincji wybucha rebelia
Gdy neutralna (nie atakowana) prowincja została zaatakowana
Najemnik może zostać zatrudniony przez oficera klanu tylko na uczestnictwo w powszechnej bitwie (bitwa w celu ustalenia posiadacza prowincji, lecz nie na kontratak) wtedy gdy jest więcej niż 15 żetonów w bitwie. Liczba najemników dostępnych do uczestnictwa zawiera różnicę między aktualnie dostępnymi żetonami i 15 tj. w sumie, bitwa o prowincje może zawierać nie więcej niż 15 graczy (wliczając w to najemników)

Czy dodacie mapę Koło podbiegunowe do globalnej mapy?
Jest to możliwe po tym jak dodamy inne tereny.

Które z opcji globalnej mapy są obecnie rozwijane?
Teraz pracujemy nad systemami dyplomacji oraz sojuszu.

Czy będzie możliwość oddania prowincji sojusznikom bez rozgrywania bitwy?
Tak, taka opcja będzie dodana do gry. Co więcej, klany będą mogły oddać dla wroga prowincję do wykupienia.

Do kiedy będziemy mogli grac w betę Wojny Klanów?
Beta Wojny Klanów będzie dostępna do czasu integracji globalnej mapy.

Jakieś dodatkowe informacje o blokowaniu czołgów, jak np. czas blokowania oraz jego zasady.
Dokładny czas blokowania będzie zastosowany do pojazdów zniszczonych w bitwie i będzie różnił się w zależności od tieru oraz klasy pojazdu.

Czy utworzycie ograniczenia tierów na globalna mapę tak jak w plutonach wraz z aktualizacją 7.0?
Nie, nigdy nie planowaliśmy ograniczenie tierow na globalnej mapie gdyż kłóciłoby się to z naszymi planami rozwoju, co do niej. Chcemy stworzyć różnorodność gry w rożny sposób, inny niż proste ograniczenia.

Czy gracze z wszystkich regionów gry będą mogli grać na pojedynczej globalnej mapie?
Tak, rozwijamy ten pomysł, lecz jego wprowadzenie wymaga mnóstwa pracy i nie jesteśmy w stanie podać terminu wyprowadzenia tego.

Czy zobaczymy globalną mapę całego świata?
Konsekwentnie rozszerzamy mapę i nadal będziemy to robić do czasu, w którym globalna mapa odzwierciedli cały świat. Czas wprowadzenia globalnej mapy zależy od wielu aspektów, zwłaszcza od liczby klanów grających na niej.

Czy zobaczymy olbrzymie mapy w Wojnie Klanów, stworzone specjalnie dla niej i większych o 2-3 razy od obecnych?
Juz pracujemy nad tworzeniem bardzo dużych map. Termin wprowadzenia na razie nie jest znany.

Masz pytanie do deweloperów? Zadaj je tutaj.

Źródło: World of Tanks

Dyskusja
cleophas
Napisany 30 października 2011 - 18:17
#1

użytkownicy

Białorusini jak bulwy, nie pokazują wnętrza. nie wiadomo co naprawde bedzie a co nie


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.