kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 607 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Kolejny raz to Wargaming przygotował listę pytań i odpowiedzi. Ich specjalny biuletyn z nimi, będzie się ukazywał co 2 tygodnie.
Tłumaczyła Alebelle.




wargaming.net

Czy coś w IS-4 będzie zmienione kiedy przejdzie na X Tie?
Parametry czołgu zostaną zmienione. Wizualnie pozostanie taki jak jest obecnie.

Czy zostaną dodane dźwięki/odgłosy obracającej się wieżyczki w czołgu?
Zostaną dodane ale nie w najbliższej przyszłości.

Czy będzie opcja zapisania powtórki bitwy i będzie można ją sobie swobodnie oglądać z wolnej kamery, i czy będzie na niej widać też ruchy przeciwnika jak ma to miejsce między innymi w Starcraft 2?
Podane powyżej przykład nagrywania video nie jest planowany, ale planujemy „zapisywanie” bitew i odtwarzanie ich w kliencie gry.

Czy przewidujecie Państwo - wprowadzenia możliwości uzupełniania amunicji w czasie bitwy - tylko po jej wyczerpaniu - w takim momencie czołg byłby unieruchomiony i wrażliwy na atak (załadunek pojedynczego pocisku do czołgu w zależności od kalibru działa czołgu byłby dłuższy lub krótszy) - dopiero po przerwaniu załadunku - mógłby ruszyć do walki (bardzo często dochodzi do sytuacji kiedy - czołgom z II Tieru w czasie walk brakuje amunicji - mogłyby się wycofać do odpowiedniego miejsca na mapie i uzupełnić pociski - czołg mógłby zrobić to tylko raz + koszty załadunku takiej amunicji byłby podwójne w stosunku do zakupów w garażu - dodatkowo taki czołg - nie mógłby wtedy prowadzić ognia )
Nie. Nie mamy tego w planach.

Kiedy pojawi się możliwość korzystania z wielu broni/wieżyczek na czołgu? Czy będzie w tym roku?
Nie wczesniej niż w 2012.

Czy istnieje jakiakolwiek informacja na temat nowych medali? Przybliżone daty wejścia, jakie to będą medale, itp.
Jakie dokładnie medale w tej chwili nie możemy powiedzieć, ale planujemy dodać nowe. Przybliżona data pojawienia się to początek 2012 roku.

Czy druga gałąź niemieckich niszczycieli czołgów pojawi się wraz z sowieckim?
Według ostatnich doniesień zostaną wprowadzone oddzielnie.

Czy zniszczenie konstrukcji będącej w bazie wpływa na przechwytywanie bazy?
Nie ma wpływu.

Czy będzie możliwe włączenie „podkręconych obrotów silnika” podczas odmierzenia czasu do początku walki?
Nie planujemy takiej możliwości.

Czy będzie możliwość ignorowania sojuszników, którzy nadużywają chatu gry, bo czasami chce się takich zastrzelić?
Już od dawna istnieje. Ctrl + prawy klawisz myszy na Nick gracza na liście zespołu w trakcie walki.

Na mini-mapie przy różnych ustawieniach graficznych trudno dostrzec białą kropkę, która pokazuje mój czołg dlatego trudno określić podczas ruchu gdzie się znajdujesz. Może można będzie ją zmienić przed rozpoczęciem walki?
W wersji 7.0 dopracujemy kropkę i pole widzenia aby było to bardziej widoczne.

Jak szybko pojawi się możliwość grania 30x30? Czy można na to liczyć w tym roku? Czy będzie dostępne w przypadkowej bitwie?
Zdecydowanie nie w tym roku. Ten system jest bardzo skomplikowany technicznie dlatego w tej chwili nie możemy udzielić żadnej szczegółowej informacji.

Logo klanu czy to logo na czołgach pod czas bitew? Proszę o wyjaśnienie.
Logo klanu i własne oznakowania będą dostępne za złoto. Rozmieszczone zostaną w miejscach oznakowań nacji (gwiazdy, krzyże, itp.). Będą one widoczne w trakcie bitwy.

Mgła wojny na Światowej Mapie. Proszę opowiedzieć o mechanizmie.
Na początku walki na Światowej Mapie lista przeciwnego zespołu nie będzie wyświetlana. Gracze zaczną się pojawiać tam w miarę ich podświetlenia przez sojusznika. Co oznacza, że kiedy ktoś z naszego zespołu zobaczy przeciwnika to on od razu wyświetli się na liście wrogów.

Blokowanie zniszczonych czołgów dla Światowej Mapy, proszę o wyjaśnienie mechanizmu.
System blokowania polega na tym, że każdy czołg bardzo uszkodzony lub zniszczony w walce na Światowej Mapie przez jakiś czas nie może uczestniczyć w bitwach wojny światowej. Czas takiego zablokowania zależy od liczby otrzymanych obrażeń a także od jego typu i poziomu. We wszystkich innych rodzajach walk czołg może uczestniczyć.

W 7.1 pojawią się francuzi. Czy to będzie całe drzewko od razu czy tak jak drzewko USA czołgi będą pojawiać się partiami?
Partiami. Na początku pojawią się lekkie, średnie i ciężkie czołgi, później działa samobieżne, a po nich niszczyciele czołgów.

Jagdtiger w grze ma grubość czołowego pancerza 250 mm. W rzeczywistości przednie opancerzenie kadłuba wynosi 150 mm, a 250 mm miała tylko kabina. Dlaczego? Czy planujecie zmienić znaczenie?
Opancerzenie kabiny w grze wynosi 250 mm, obudowy 150 mm. W parametrach pokazuje się maksymalna grubość pancerza przedniej części czołgu. Dla tego jak widać nie planujemy nic zmieniać.

Dla systemu historycznych bitew zostaną wprowadzone ograniczenia dotyczące wykorzystywanych modułów. Czy gracz własnoręcznie będzie wybierał prawidłowe moduły aby uczestniczyć w takiej bitwie czy to będzie zrobione automatycznie?
Gracz będzie konfigurował moduły samodzielnie.

Czy istnieje jakakolwiek informacja dotycząca nowych umiejętności załogi? Przybliżone daty wejścia, jakie umiejętności, itp. Chciałbym wiedzieć przynajmniej przykładowo jaka postępują prace w tym kierunku.
Dokładnie w tej chwili nie możemy powiedzieć. Pracujemy nad tym obecnie. Będzie ich dość dużo. Planujemy wprowadzenie części w tym (2011) roku i części w następnym (2012).

Czy planujecie wprowadzenie Sturmtiger i Jagdsturmtiger?
Sturmtiger będzie. Jagdsturmtiger to fikcja.

Jakie nowe dodatki czekają na nas na Światowej Mapie?
Jeżeli prowincja nie ma bezpośredniego połączenia z siedzibą klanu (poprzez inne prowincje klanu), prowincja ta nie przynosi dochodów.
Jeżeli klan ma w posiadaniu jakiekolwiek ziemie (przynajmniej jedną prowincje), taki klan nie może startować w bitwie o lądowanie.
Przy wielokrotnych atakach na prowincję właściciel ma przewagę: będzie walczył ostatni. A to oznacza, że na początku walczą między sobą atakujący a później zwycięzca walczy z właścicielem.

Masz pytanie do deweloperów? Zadaj je tutaj.

Źródło: World of Tanks

Dyskusja
Taszi
Napisany 21 września 2011 - 22:55
#1

użytkownicy
Zmiany w cw będą teraz premiowały słabsze klany, na pewno będzie ich więcej na mapie. No i rozgrywka będzie pewnie żywsza. Ciekawi mnie rozwiazanie blokowania pojazdów, mam nadzieję że wprowadzi to jakąś różnorodnośc w walkach i np. przymus korzystania w bitwach czy to z tdków IX tierowych czy większej ilości medów, a nie będzie tylko zmianą czysto teoretyczną w stylu zablokowanie pojazdu na pół godziny...

adamczik
Napisany 22 września 2011 - 12:54
#2

użytkownicy
Ślimacze tempo WG podtrzymane. Nie mam pojęcia, co oni robią cały czas, skoro wyczekiwana trzy miesiące łatka nic nie zmienia a wprowadza do gry trzy czołgi. WG sprzedajcie projekt Amerykanom, bo czołgi już są po prostu nudne a u was wszystko jest: "Nie prędzej, jak w 2012".

Odys
Napisany 22 września 2011 - 15:33
#3

użytkownicy
wyjdzie bf3, nowy cod, diablo 3 i zostanie 30% graczy w wot


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.