kliknij aby powiększyć
1280x1024 : 154 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

Na swoim blogu Overlord przygotował krótkie podsumowanie planów, jakie Wargaming.net ma na najbliższą przyszłość. Poniżej przedstawiamy tłumaczenie tego tekstu.

wargaming.net

Podczas gdy główny plan rozwoju gry oraz terminy są w trakcie finalizacji, przedstawiam wam krótki wyciąg z naszych planów:

Obecnie naszym najwyższym priorytetem jest wsparcie dla “multi-cluster”. Przede wszystkim chcemy wyeliminować przeładowanie serwera, gdy graczy jest najwięcej (tzw “prime time”). Pierwsze przymiarki do wprowadzenia nowej architektury zostaną wprowadzone w patchu 7.0. “Multi-cluster” umożliwi ponadto wprowadzenie walk między-serwerowych i w przyszłości połączenie map CW.

W jednej z nadchodzących aktualizacji wprowadzone zostaną poddywizje dla bitew w kompaniach.

Nowe tryby gry (Assault, Encounter battles, Escort) są zaplanowane na tę jesień.

Pracujemy również nad niezbędnymi mechanizmami wymaganym przez czołgi francuskie: automatyczne ładowanie, wieże oscylacyjne, obsługa kilku wież na raz. Po tych pojazdach wprowadzimy czołgi brytyjskie oraz japońskie.

Optymalizacja silnika gry. Obecnie ma ona wysoki priorytet, aczkolwiek zadanie jest raczej z tych trudniejszych. Pierwsze poprawki zostaną wprowadzone w 7.0. W związku z optymalizacją mamy w firmie kilka różnych projektów, dlatego też dokładny termin wprowadzenia zmian jest wciąż trudny do ustalenia.

Dodatkowe funkcjonalności dla bitew CW - mgła wojny, “cooldown” dla zniszczonych pojazdów, funkcjonalność wolontariuszy

Kamuflaże zaplanowane są na 7.0

Realistyczna fizyka. Podstawy są już gotowe i testowane, aczkolwiek jest tutaj jeszcze wiele rzeczy do zrobienia, dlatego też data wprowadzenia jest nieznana.

Dodatkowe elementy rozgrywki: nowe umiejętności dla załogi, nowe typy pocisków etc.

Trochę szczegółów na temat Bitew Historycznych (Historical battles):

Będzie można tworzyć własny zespół lub dołączyć do innego, który jest tworzony w danym momencie. Ogólnie rzecz ujmując, będzie to działać jak bitwy w kompaniach.

Dowódca takiej “kompanii” wybiera do której bitwy historycznej chce dołączyć. W tym miejscu będzie kilka ograniczeń:
- tylko określone typy pojazdów będą mogły wziąć udział w bitwie
- tylko określony układ modułów będzie dozwolony

Każdy pojazd w danej bitwie historycznej będzie mieć swój “koszt” podany w punktach. Przykładowo - koszt Tygrysa będzie inny w 1943 niż w 1945. Będą też ograniczenia w ilości punktów przypadających na daną bitwę.

Gdy wszyscy będą gotowi, a dowódca kliknie przycisk “Bitwa!”, wtedy system zacznie wyszukiwać odpowiedniego przeciwnika. By ograniczyć prawdopodobieństwo nierównej potyczki, wprowadzimy odpowiednie modyfikacji do systemu “match-making”.

Bitwy trwać będą kilka rund, “np best of 5” (do trzech zwycięstw). Jeśli jedna drużyna wygra 3 bitwy pod rząd, wtedy jej nagroda zostanie podwojona, a przeciwnika pomniejszona o połowę (jest to wciąż rozważane). Mapy powinny być dobrane odpowiednio do wybranej bitwy historycznej. W pierwszym etapie nie będzie map specjalnie tworzonych na potrzeby bitew historycznych, aczkolwiek mogą zostać dodane później, jeśli tryb ten będzie cieszyć się popularnością.

Nagrody: doświadczenie, kredyty, osiągnięcia za wygrane w bitwach historycznych.

Dodatkowe ograniczenia:
- wyposażenie nie będzie działać
- wyposażenie jednorazowego użytku także nie będzie działać
- ograniczona ilość pocisków premium

Dodatkowo wprowadzony zostanie licznik wygranych/przegranych dla każdego typu z bitew historycznych (będzie brać pod uwagę bitwy w określonym przedziale czasowym)

Źródło: Blog Overlorda

Dyskusja
matejj
Napisany 09 września 2011 - 12:16
#1

użytkownicy
ciekaw jestem czy wogole ruskie wprowadza w tym roku zlamasy. Jak juz zaczeli konwertowac istniejace drzewka to by to tak dokaczyli.

kurkusmaximus
Napisany 09 września 2011 - 12:28
#2

administracja
wot ma być rozwijany przez 10 lat - mają czas...

cleophas
Napisany 09 września 2011 - 14:57
#3

użytkownicy
dzieki za to ze spolszczyliscie artykuł bo na oficjialnym forum są nygusy i lenie, nikomu sie nawet nie chiało ruszyc zamiast tego skopiowali i wkleili. brawo dla was za przetłumaczenie!

akumulator
Napisany 09 września 2011 - 16:08
#4

użytkownicy
Nowe tryby gry (Assault, Encounter battles, Escort) są zaplanowane na tę jesień.

No ciekawe jak oni się wyrobią i jaki będzie po tym balans...

adamczik
Napisany 09 września 2011 - 17:41
#5

użytkownicy
Czyli ani myślą naprawiać błędy, nielogiczności i wszelkie czynniki gry, które sprawiają, że po trzech miesiącach grania w WoT nie można patrzeć na ten obskurny garaż i bitwy typu random. Matchmaking zwykłych bitew olali widzę, a jest to najbardziej paląca rzecz, za którą powinni się wziąć. Do tego bezsensowne drzewka pojazdów, brak realizmu (czołgi mają powymyślane moduły, wieże, działa np. działo 105mm w T-34-85 itd itp).

Powiem tak: "Przypudrowane gówno to wciąż gówno".

matejj
Napisany 10 września 2011 - 11:40
#6

użytkownicy
W sumie to gra f2p, to i tak dobrze ze cokolwiek robia :D


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.